Phasmophobia Poradnik – Rodzaje duchów

Phasmophobia WSZYSTKIE RODZAJE DUCHÓW

Na moment tego wpisu mamy na razie tylko 12 rodzajów duchów w grze Phasmophobia, weź pod uwagę to, że gra z biegiem czasu może dodać więcej potworów.

GRĘ MOŻESZ KUPIĆ TANIO TUTAJ ► https://bit.ly/2Gz62qS

Kup Tani Sprzęt Komputerowy i GRY https://bit.ly/2SzRxFc

KUPUJ TANIO NA XKOMhttps://bit.ly/2tMAerV

Spirit

Są to najczęściej spotykane duchy, ale wciąż są potężne i niebezpieczne. Zwykle można je znaleźć na jednym z ich łowisk po niewyjaśnionej śmierci.

Siła – Nothing

Słabości – Smudge Sticks pomagają przeszkodzić w ataku na długi czas.

Dowody obecności – Spirit Box, Odcinki palców, and Duch może napisać coś w książce duchów.

Wraith

To jedne z najbardziej niebezpiecznych duchów, jakie znajdziesz. Są jedynymi duchami, które mogą podróżować przez ściany i mają zdolność walki.

Siła – Duchy te nigdy nie dotykają ziemi, więc nie mogą być zlokalizowane przez odciski stóp.

Słabości – Sól

Dowody obecności – Odciski palców, Zamarzanie, Temperatura, i spirit box.

Phantom

Phantom może opętać żywych i najczęściej jest przywoływany przez tablicę Ouija. Obejmuje również strach w otaczających go ludziach.

Siła– Jeśli patrzysz prosto na tego ducha to twoje sanity spada w szybkim tempie.

Słabości –  Robiąc zdjęcie tego ducha sprawiasz, że znika.

Dowody – EMF poziom 5, Ghost Orb, and Temperatura, zamarzanie.

Poltergeist

Najsłynniejszy duch Poltergeist znany jako hałaśliwy, manipulując przedmiotami wokół siebie, aby zaszczepić strach wśród swoich ofiar.

Siła – Rzuca dużą liczbą rzeczy w jednym czasie.

Słabości – W pustych pomieszczeniach nie ma czym rzucać.

Dowody – Spirit Box, Odciski palców, i Ghost Orb.

Banshee

Te duchy są naturalnymi łowcami, którzy uwielbiają tropić swoją ofiarę pojedynczo, zabijając ją. Banshee zaatakuje wszystko, co stanie jej na drodze.

Siła– atakuje 1 gracza na raz

Słabość– Boi się krzyży i jest mniej aktywna w ich pobliżu

Dowody – EMF poziom 5, Odciski palców, i Zamarzanie.

Jinn

Są to duchy terytorialne, które zaatakują, gdy poczują się zagrożone. Jinn podróżuje szybciej niż większość duchów

Siła– Będzie podróżować szybciej, jeśli ofiara jest daleko.

Słabość– wyłączając źródła zasilania uniemożliwisz korzystanie ze zdolności Jinowi

Dowody– Spirit Box, Ghost Orb, and EMF poziom 5.

Mare

Te duchy są źródłem całego koszmaru, jaki widzą ofiary, czyniąc go najpotężniejszym duchem w ciemności.

Siła– Zwiększona szansa na atak w ciemności

Słabości– Włączenie światła zmniejsza szanse na to, że zaatakuje

Dowody– Spirit Box, Ghost Orb, and Zamrazanie.

Revenant

Są powolnymi, ale gwałtownymi duchami, które atakują każdego bezkrytycznie. Podczas polowania podróżują z większą prędkością, jak Jinn.

Siła– Podczas polowania porusza się szybciej

Słabości– Jeśli jesteś ukryty przed Revenantem, ich prędkość spada i poruszają się powoli.

Dowody– EMF poziom 5, Odciski palców, i Duch może napisać coś w książce duchów.

Shade

Są to nieśmiałe duchy i zatrzymają wszelką aktywność, jeśli w pobliżu będzie więcej niż jedna osoba.

Siła– Bardzo trudni do znalezienia.

Słabości– Nie przechodź do trybu polowania, jeśli w pobliżu jest wiele osób.

Dowody– EMF poziom 5, Ghost Orb i Duch może napisać coś w książce duchów.

Demon

To najgorsze duchy, jakie możesz spotkać. Zaatakują cię bez powodu.

Siła – Atakują dużo częściej niż inne duchy

Słabości– Zadanie pomyślnego pytania na tablicy Ouija nie obniży zdrowia psychicznego, czyli sanity.

Dowody– Spirit Box, Zamarzanie i Duch może napisać coś w książce duchów.

Yurei

Wrócili do świata fizycznego, aby zemścić się lub żywić głęboką nienawiść do ofiary.

Siła – Silniejszy wpływ na zdrowie psychiczne ludzi – sanity

Słabości– Smudge Stick odstraszają go.

Dowody– Ghost Orb, Zamarzanie i Duch może napisać coś w książce duchów.

Oni

Oni są kuzynami demonów i są niezwykle silni. Staną się bardziej aktywne, jeśli będziesz wędrować wokół nich zbyt długo.

Siła – Bardziej aktywny, gdy gracze są w pobliżu lub gdy obiekty poruszają się z dużą prędkością.

Słabości – Większa aktywność pomaga graczom łatwo zidentyfikować go.

Dowody – EMF poziom5, Spirit Box i Duch może napisać coś w książce duchów.