Pierwsza Aktualizacja Clash Mini 12.11.2021
Bardzo szybko doczekaliśmy się pierwszej aktualizacji w Clash Mini, co może napawać optymizmem. Gra została niezwykle dobrze przyjęta przez społeczność graczy. A szybkość wprowadzania poprawy błędów i zmian do balansu może naprawdę dać wielki powód do radości. Osobiście jestem wielkim fanem tych mini szachów.
Mój komentarz i film dokładnie opisujący zmiany możecie znaleźć tutaj:
Co zostało dodane?
Cytując twórców:
Witam wszystkich, wracamy z naszą pierwszą aktualizacją do gry. Po uruchomieniu gry zobaczysz pasek postępu pobierania aktualizacji zawartości gry.
Przyjrzeliśmy się niektórym danym balansu i wydajności gry i postanowiliśmy zastosować następujące zmiany/poprawki, które możemy zrobić szybko po aktualizacji. Dziękujemy za przesyłanie raportów o błędach na naszym Discordzie, a także tutaj w sub! To bardzo pomaga.
Oto pełne informacje o aktualizacji 1:
Problem z wyświetlaniem w niskiej rozdzielczości rozwiązany na urządzeniach iPad Pro. 🖼️
Naprawiono ulepszenie Kręglarza o 1 gwiazdkę. 🎳
Naprawiono dwugwiazdkowe ulepszenie Rycerza. 🤺
Zmiany balansu bohaterów: ⚖️
🧛♀️ Hrabina:
Podstawowa prędkość ataku zmniejszona do 0,9 z 1,0
Super – Obrażenia pożywienia zwiększone do 3 z 2
Super – Szybkość rzucania posuwu nieznacznie zwiększona
Super — energia pożywienia do rzucenia zmniejszona do 5 z 6
🧘 Mnich:
Szybkość ataku zwiększono do 0,8 z 0,6
Nieznacznie zwiększona prędkość rzucania Rozjemcy w trybie Super – Rozjemcy
Super – Czas trwania ogłuszenia Rozjemcy zwiększony o 2 s
👸 Królowa Łuczników:
Super — Nieznacznie zwiększona szybkość rzucania kuszy
Energia super — kuszy do rzucenia zmniejszona do 7 z 8
🤴 Król Barbarzyńców:
Bazowe HP zwiększone do 13 z 12
Czas trwania Super – Żelaznej Pięści zwiększono do 4 s z 3 s
🛡 Tarczownica:
Szybkość ataku zwiększono do 0,45 z 0,4
Czas trwania super-magicznej tarczy skrócony o 1 s
Nieznacznie zwiększona prędkość rzucania Super — Magicznej Tarczy
Bazowe HP zmniejszono do 15 z 16