Dead Age 2 poradnik Kilka porad na początek tej gry

Dead Age 2 poradnik Kilka porad na początek tej gry
Kilka wskazówek dla początkujących
Ogólne wskazówki
To jest gra polegająca na przetrwaniu / budowaniu bazy zombie. Przeszukujesz fabułę, po drodze budujesz drużynę i bazę. Jednak sposób, w jaki gra jest obecnie zaprojektowana w EA (wersja 0.4.0), jest nieco dziwaczny.

Po ponad 25 godzinach grania w trybie normalnym przez 6 przebiegów stwierdziłem, że w obecnym stanie jest to zabawna, ale nieco frustrująca gra.

Ponieważ jest jeszcze na wczesnym etapie rozwoju, istnieje wiele możliwości wprowadzenia ulepszeń. Miejmy nadzieję, że dojrzeje do świetnej gry w indya.

Poniżej znajduje się kilka wskazówek, którymi chciałbym się podzielić z nowymi graczami:

1. Walka:

Ten wątek na forum zainicjowany przez Harrisa zawiera bardzo dobre wskazówki dotyczące aktualnego stanu walki w wersji 0.4.0 i zoptymalizowanej kompilacji. Ponieważ nie chcę być oskarżony o plagiat, po prostu przeczytaj, a będziesz wiedział, co robić.

Dodam jeszcze jedną rzecz, że umiejętność pistoletu „Strzał w głowę” i umiejętność walki ze strzelbą „Burst” są niesamowite. Dla twoich postaci dystansowych te dwie umiejętności są jak najszybsze, aby wyeliminować nieznośne moby zasięgowe w tylnym rzędzie wroga. Umiejętności na drzewkach pistoletów i strzelb po tych dwóch są obecnie moje i nie musisz się do nich spieszyć.

2. Cykl przygód i dzień / noc:

Na mapie podróżowanie jest niezbędne, aby drużyna zdobywała doświadczenie i gromadziła surowce. Gra podzielona jest na cykle Dzień / Noc. Samouczek sprawia, że brzmi to tak, jakbyś spędził wieczór na budowaniu rzeczy w bazie, ale to nie jest optymalna droga. Ponieważ gra ma zaplanowane wydarzenie w dniu 27., które może zakończyć się złym końcem, maksymalizacja zasobów, poziomu drużyny i przysług frakcji w tym oknie czasowym jest niezbędna. Dlatego zaplanuj imprezę, w której można przeżyć przygody w dzień iw nocy w maksymalnym możliwym zakresie (w zależności od zdrowia członków i potrzeb związanych z budową bazy).

3. Członkowie partii:

Członkowie drużyny w pierwszej części gry (do dnia 27) wydają się być ograniczeni do 4 NPC (Lance, Fernando, Sarah, Tessa). Post na forum wskazywał, że Issa, który był w obozie przemytników, może również dołączyć do grupy ocalałego, jeśli dostaniesz frakcję przemytników wystarczająco wysoko (ponad 60) i zbadasz obszar w pobliżu siedziby przemytników.

Jednak podczas moich biegów miałem kiepską pozycję wśród Przemytników (teraz wiem lepiej), więc nie miałem okazji jej zwerbować.

Ale nawet z Issą nie masz wielu możliwych do rekrutacji NPC. Więc utrzymaj członków swojej drużyny przy życiu!

Ta gra w trybie normalnym jest ledwo wykonalna z komputerem PC i innymi 4 NPC (3 przygód i 2 załogi obozu). Więc jeśli któryś z członków twojej części umrze wcześnie, po prostu zabij swój komputer i rozpocznij nowy bieg, ponieważ gdy stracisz postać we wczesnej fazie gry, sytuacja szybko się pogorszy.

Dwóch twoich NPC powinno zostać wyrównywanych jako poszukiwacze przygód, którzy przez większość czasu będą towarzyszyć głównemu komputerowi w drodze. Pozostali dwaj powinni zostać wyrównani jako NPC wsparcia bazowego, którzy pozostają za bazą strzegącą i wytwarzającą przedmioty.

4. Umiejętności niezwiązane z walką:

Istnieją 4 umiejętności niezwiązane z walką do wydarzeń na mapie / obozów i rzemiosła: przetrwanie, praca ręczna, biologia i czujność.

Przetrwanie służy do skradania się, polowań na miejscach z jedzeniem i obozowym stanowisku myśliwskim. Jeden członek drużyny powinien mieć to maksimum i to powinno wystarczyć. Możesz także mieć innego członka drużyny, aby mieć w tym rację, więc masz kogoś, kto może zrobić amunicję w obozie, gdy główna postać przetrwania jest zajęta innymi rzeczami.

Praca ręczna służy do wytwarzania broni i zbroi w obozie. Wystarczy jeden bazowy NPC wspierający z maksymalną umiejętnością.

Biologia jest używana do wytwarzania materiałów medycznych, ogrodnictwa itp. Jeden z twoich bazowych NPC wspierających powinien mieć wysoki poziom do ogrodnictwa.

Czujność jest prawdopodobnie najbardziej potrzebną umiejętnością z czterech. Jest potrzebny do wydarzeń związanych z otwieraniem zamków na mapie przygód, które dają naprawdę dobre łupy. Ma to również kluczowe znaczenie dla ochrony bazy, ponieważ w przeciwnym razie łupieżcy zaczną się pojawiać po około 8 dniu i kraść ciężko zarobione zapasy. Co więcej, po mniej więcej 20 dniu, jeśli nie masz strażnika rangi 3 (poziom czujności 9) umieszczonego w swoim obozie wieczorami, punk nadal będzie kradł regularnie 10% twoich zapasów, nawet jeśli masz Strażnik rangi 2. Potrzebujesz więc 2 postaci z bardzo wysokimi (poziom 9) umiejętnościami Alertness. Główny bohater wyrusza na przygodę, a NPC zostaje w bazie i pilnuje jej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

5. Budowa obozu:

Gra będzie miała dla ciebie zadania związane z budową obiektów obozowych. Gdy przeżyjesz wydarzenie dnia 8, spróbuj ulepszyć Outfitter do poziomu 2 i jedną z umiejętności Handywork jednego z twoich bazowych NPC wspierających do poziomu 10, a następnie zacznij ulepszać zbroje swojej drużyny poszukiwaczy przygód. Elementy zbroi poziomu 2 / poziomu 4 mają ogromny wpływ na przetrwanie w walce (nie martw się o poziom 3, ponieważ nie masz jeszcze wystarczającej ilości materiałów, aby je zbudować). Forge to bliska sekunda ulepszania, aby uzyskać lepszą broń.

Reszta udogodnień wydaje się być taka sobie w obecnej wersji, więc zaktualizuj je według własnego uznania.

6. Pozycja frakcyjna i postęp działki

W grze istnieją 3 ocalałe frakcje: Niezależni, Armia Stanów Zjednoczonych i Przemytnicy. Rozpoczynasz grę z 30 punktami z każdą frakcją (przy czym 100 to maksimum, a 60 to tyle, ile potrzeba, aby zdobyć podstawowe zaufanie każdej frakcji). Każda frakcja ma pewne wrogie nastawienie do innych frakcji, więc misja, którą wykonujesz dla jednej frakcji, może skutkować ujemnymi punktami dla innej frakcji.

Problem polega na tym, że aby rozwinąć fabułę i nie skończyć się źle w dniu 27 w obecnej wersji, musisz mieć pozycję frakcyjną na poziomie 70+ z 2 z 3 frakcji. Ponadto nadal musisz mieć wystarczająco wysoką pozycję frakcyjną w drużynie trzeciej, aby móc odwiedzić jej kwaterę główną w celu omówienia fabuły.

W ten sposób zakończyłem swój ostatni bieg w dniu 27. Chociaż miałem dobrze zmodernizowaną bazę i grupę maszyn bojowych w elementach zbroi 4 ery, nie mogłem uzyskać wystarczająco wysokiej pozycji frakcyjnej, aby zadowolić urządzenie fabularne. Więc dostałem osiągnięcie Bad End 1 i postanowiłem napisać ten przewodnik dla wszystkich innych.

Opierając się na tym, co do tej pory widziałem w grze, wątpię, aby ktokolwiek był w stanie przejść przez dzień 27 w swoich pierwszych biegach parami bez czytania przewodnika po strategii lub solucji online.

7. Medale i kolejne biegi:

Trudny element tej gry. Zdobywasz medale za osiągnięcia w grach, więc gdy twój komputer umrze w tym biegu, możesz użyć medali, aby ulepszyć swój komputer do kolejnych biegów. Te ulepszenia kariery są przenoszone z biegiem czasu, więc gra będzie stopniowo przyspieszać, gdy odblokujesz coraz więcej z nich.

Jednym z najważniejszych ulepszeń kariery jest zwiększona pozycja frakcji i zbroja wolnych frakcji na początku gry, która wymaga maksymalnego rozwinięcia określonej gałęzi ulepszeń ORAZ osiągnięcia pozycji frakcji 60 podczas biegu. Więc przewróć narzędzie na pole 10 poziomu na ekranie ulepszeń i upewnij się, że wiesz, jaką przysługę frakcji potrzebujesz, aby maksymalnie rozwinąć gałąź umiejętności, która Cię interesuje.

Gdy osiągniesz maksymalny poziom określonego drzewka umiejętności (polecam najpierw walkę wręcz lub dystansową) i uzyskasz zwiększoną przychylność frakcji i zbroję na początku gry, wszystko stanie się znacznie łatwiejsze. Jest to jednak trochę zimny komfort, gdy zrozumienie tego zajęło ponad 20 godzin i 6 biegów.

Wniosek

Ale ogólnie rzecz biorąc, była to fajna gra i cieszyłem się z czasu spędzonego na graniu. Dlatego mimo tych wszystkich frustracji mogę polecić tę grę fanom gatunku. Mam nadzieję, że ten przewodnik okazał się pomocny i zmniejszy Twój poziom frustracji.

Jeśli chodzi o mnie, mam zamiar trochę odpocząć i rozpocząć kolejny bieg po kolejnym patchu. Miłego przeżycia!

Nienawidzę wskazówki RNG dla wersji 0.4.2
To wskazówka dla osób, które nienawidzą trybu RNG / Permadeath / Ironman. Zignoruj to, jeśli nie znosisz zachowań oszczędzania w tego typu grach.

W aktualnej wersji 0.4.2 wyniki wizyty na mapie nie wydają się być zapisane, dopóki nie opuścisz tej witryny. Więc jeśli wejdziesz na stronę i wdasz się w naprawdę złą walkę, po prostu ESC, wyjdź do menu głównego i przeładuj grę. Wrócisz na miejsce tuż przed odwiedzeniem strony. Najlepsze jest to, że ziarno RNG jest resetowane dla witryny, którą właśnie opuściłeś, więc będziesz mógł przerzucić spotkania, jeśli zdecydujesz się tam wrócić.