Dead Age 2 poradnik przewodnik po wyzwaniach i osiągnięciach

To poradnik dotyczący zaliczania wyzwań i odblokowywania osiągnięć gry Dead Age 2
Wyzwania bojowe i osiągnięcia (x 67)
Obecnie w wersji Dead Age 2 we wczesnym dostępie jest 96 osiągnięć.

Osiągnięcia Killing Things (x 40)

  • Pierwsza krew
  • Boss Fighter
  • Zombie Fighter
  • Zombie Killer
  • Cowboy Fighter
  • Cowboy Killer
  • Cheerleader Fighter
  • Cheerleader Killer
  • Prisoner Fighter
  • Zabójca więźniów
  • Patient Fighter
  • Zabójca pacjenta
  • Doctor Fighter
  • Doctor Killer
  • Brawler Fighter
  • BrawlerKiller
  • Crawler Fighter
  • Crawler Killer
  • Farmer Fighter
  • Farmer Killer
  • Nurse Fighter
  • Nurse Killer
  • Nun Combatant
  • Policjant myśliwski
  • Zabójca policjanta
  • Beater Combatant
  • Beater Killer
  • Witch Combatant
  • Wolf Combatant
  • Wolf Killer
  • Wojownik Nieumarłych Wilków
  • Nieumarły zabójca wilków
  • Nieumarły Mutt Combatant
  • Nieumarły Mutta Zabójca
  • Mutant Combatant
  • Mutant Killer
  • Zbieracz Combatant
  • Scavenger Killer
  • Punk Combatant
  • Punk Killer

Większość z tych wyzwań zostanie ukończonych w sposób naturalny w trakcie gry. Nie musisz specjalnie szlifować, aby je osiągnąć.

- Pierwsza krew zostanie ukończona bardzo wcześnie (w samouczku, jeśli przez to przechodzisz)

- Trzej bossowie w Boss Fighter to:

1. Zmutowany boss w kopalni
2. Zręczność, gdy punki atakują armię amerykańską
3. Ostatni zmutowany boss na moście (na końcu części wczesnego dostępu)

- Wyzwania Fighter / Combatant wymagają 3 zabójstw, podczas gdy wyzwania Killer wymagają 10 zabójstw (z wyjątkiem Zombie Killer, który zabija 50 Zombie). Nie ma zabójczego wyzwania dla bossów, nieumarłych zakonnic i wiedźm voodoo (tylko wojownik / wojownik)

Osiągnięcia związane z umiejętnościami (x 16)

  • Adept broni obuchowej
  • Ekspert od broni obuchowej
  • Adept broni białej
  • Ekspert od broni białej
  • Pistolet Adept
  • Pistolet Expert
  • Strzelba Adept
  • Strzelba Expert
  • Adept karabinu szturmowego
  • Ekspert od karabinów szturmowych
  • Adept mechaniki
  • Ekspert mechaniki
  • Adept myśliwski
  • Ekspert łowiecki
  • Houndmistress
  • Tiger King

Dla każdej z 2 umiejętności walki wręcz, 2 umiejętności wsparcia i 3 umiejętności dystansowych są dwa wyzwania. Wyzwanie Adept odblokowuje się, gdy posiadasz wszystkie 2 AP umiejętności, a wyzwanie Expert odblokowuje się, gdy masz wszystkie 3 AP umiejętności. Aby zdobyć je wszystkie, musisz maksymalnie rozwinąć odpowiednią umiejętność do rangi 10.

Houndmistress wydaje się wymagać, aby Tessa przywołała psa 10 razy, zamiast przyzywać psa przez jakąkolwiek inną postać. Tygrysiego Króla możesz jednak odblokować dowolną postacią - nie musi to być Tessa.

Słabości
Ultimate Underdogs

Wymagają one wygrywania bitew tylko z 2 postaciami w twojej drużynie (zamiast pełnej drużyny 3).

Zagrażający życiu
Igrać z ogniem

Wymaga to wygrywania bitew, gdy jednemu z członków twojej drużyny brakuje życia. Zwykle jest to sygnalizowane świecącą czerwoną grafiką. Postacie o tym statusie są jednak bardzo podatne na infekcję!

Ratownik
Ochroniarz

Istnieją losowe spotkania, w których możesz chronić cywila. Alternatywnie, w lokalizacjach czasami są również możliwości ochrony cywilów.

New Luck
Gladiator
Arena Master

Uzyskujesz New Luck przegrywając walkę gladiatorów. Pamiętaj, że walki gladiatorów NIE kończą się śmiercią, chociaż tracisz pieniądze, które postawiłeś, a twoje zdrowie będzie niskie po walce. Tylko twój główny bohater musi zostać zredukowany do 0 zdrowia, więc możesz chcieć trzymać głównego bohatera z przodu, a pozostałe postacie z tyłu.

W sumie jest 8 walk gladiatorów. 4 w leśnym grobie i 4 w kwaterze przemytników. Osiągnięcie Gladiator zazwyczaj zdobędziesz, gdy zostaniesz mistrzem areny w Forest Grave i będziesz musiał ukończyć kilka zadań fabularnych, zanim udasz się do siedziby przemytników i walczysz na arenie, aby zdobyć osiągnięcie Mistrz areny.

Śmierć to dopiero początek
Narodzona na nowo

Wymagają one śmierci głównego bohatera, co zakończy obecną rozgrywkę. Będziesz wtedy musiał rozpocząć nową grę, ale możesz użyć medali (z ukończonych wyzwań), aby ulepszyć swoją nową postać.

Born Again wymaga śmierci w wielu rozgrywkach.

Wyzwania fabularne i osiągnięcia (x 29)
Dobre / złe uczynki (x 5)

  • Dobry uczynek
  • Samarytanin
  • Opanowany
  • ♥♥♥♥♥♥♥ (nazwa osiągnięcia jest ocenzurowana)
  • Lucked Out

Istnieją 4 punkty decyzyjne, które można uznać za dobre lub złe uczynki:

1. Zawrócenie Nathalie (lekarza wojskowego) do Freedom West a oddanie jej Trevorowi w Forest Grave
2. Pozwolenie Terence'owi żyć i uciec na pustynię a zabicie go w imieniu Lany i armii amerykańskiej
3. Eskortowanie kupca Abrahama na Freedom West vs zdrada go na przejściu przez most (pamiętaj, że nadal będziesz w stanie znaleźć tygrysa w obie strony)
4. Ujawnienie Jamala jako szpiega generała Charlesa kontra okłamywanie generała Charlesa

Dla osiągnięcia Lucked Out: Kiedy udasz się do schroniska górskiego, aby spotkać się z Terence'em, po walce z zombie zdejmij broń dla swojego głównego bohatera. Jeśli następnie zdecydujesz się zamordować Terence'a, zamiast tego pozwolisz mu żyć, ponieważ nie masz działającej broni. W ten sposób osiągniesz Lucked Out. I chociaż próbowałeś go zabić, bo tego nie zrobiłeś i pozwoliłeś Terence'owi żyć, to liczy się jako dobry uczynek.

osoba targująca się
Wheeler i Dealer
Biznesmen

Przyjmując określone zadania, będziesz miał okazję negocjować (np. Z Laną i gubernatorem Josephem). W takich przypadkach masz 2 opcje, z których jedna zawsze się udaje, a druga zawsze kończy się niepowodzeniem.

Kiedy po raz pierwszy spotkasz Przemytnika w metrze i na jachcie, możesz negocjować. Jak wyżej, masz 2 opcje, z których jedna zawsze się udaje, a druga zawsze kończy się niepowodzeniem.

Wreszcie, od czasu do czasu w miejscach poszukiwań napotkasz cywili lub handlarzy, którzy są gotowi sprzedać ci przedmioty lub informacje. Możesz z nimi negocjować. W tym przypadku jest to test umiejętności z procentową szansą powodzenia.

Przyjaciel zwierząt
Pasterz

Spotkania ze zranionymi zwierzętami są dość rzadkie, ale od czasu do czasu można je zobaczyć w lesie, a nawet na ulicy. Masz okazję wyleczyć zwierzę, co jest testem umiejętności Biology. Jeśli ci się uda, uleczysz zwierzę (co się liczy do tego wyzwania), a pies zaprowadzi cię do zakopanego plecaka z jakimiś przedmiotami. Jeśli nie zaliczysz testu umiejętności, pies przyciąga zombie, powodując walkę.

Zdarzają się sytuacje, gdy kobieta jest ranna i masz szansę ją uleczyć. Ale wracając do Dead Age 1, za każdym razem, gdy to się dzieje (przynajmniej w grze Early Access), NIE jest to ktoś, kto jest naprawdę zraniony. To zawsze jest pułapka Zbieraczy. Jeśli spróbujesz jej pomóc, zakończy się to walką ze Zbieraczami. Jeśli pójdziesz dalej, pomijasz bitwę.

Nauka lin

Ukończycie to automatycznie wcześnie, kończąc samouczek.

Zły koniec 1

Jeśli nie uda ci się sprzymierzyć się z 2 frakcjami, zdobędziesz to osiągnięcie i gra się zakończy. Ukończenie tego wyzwania zakończy Twoją obecną rozgrywkę, ale możesz użyć medali z ukończonych wyzwań, aby ulepszyć swoją nową postać.

Biedny drań
Sknera
Rockefeller

Wymagają one zaoszczędzenia pieniędzy, aby Twoje obecne saldo osiągnęło określone kamienie milowe. Jedną ze strategii jest unikanie wydawania pieniędzy na początku, dopóki nie zdobędziesz 500 $ i nie odblokujesz wszystkich trzech wyzwań. Wtedy możesz zacząć wydawać pieniądze. Alternatywnie, w końcowej fazie gry jest mnóstwo pieniędzy. Dodatkowo możesz sprzedać dodatkowe przedmioty w ekwipunku tuż przed końcem, dzięki czemu możesz ukończyć te wyzwania tuż przed końcem gry.

Gość Outpost
Posterunek turystyczny
HQ Guest
HQ Tourist

Aby je ukończyć, musisz odwiedzić trzy Outpusts (Forest Grave, Freedom East i Freedom West) oraz trzy kwatery główne (Independents, Smuggers i US Army).

Niosący pochodnię
Odkrywca

W naturalny sposób ukończysz te wyzwania, podróżując do różnych miejsc poszukiwań na mapie nad głową.

Heroiczny
Hardcore Hero

Nie pozwól, aby którykolwiek z członków twojej drużyny zginął przed 10 dniem. Bohater Hardcore wymaga, abyś grał w trybie Hardcore.

Mobilny gracz

W miejscach poszukiwań na północ od siedziby przemytników (a czasami na północny wschód od siedziby niezależnych) czasami napotkasz hazardzistę, który zaoferuje ci zakład. Jeśli wygrasz bitwę na następnym ekranie bez użycia broni dystansowej, podwoisz swoje pieniądze. Doprowadzi to do ukończenia osiągnięcia. Jeśli wygrasz bitwę, będziesz miał okazję zarobić jeszcze więcej pieniędzy, walcząc i wygrywając drugą bitwę.

Broń eksperymentalna

W miejscach poszukiwań w pobliżu siedziby armii amerykańskiej czasami napotkasz żołnierzy testujących broń eksperymentalną (pistolet). Dadzą ci pistolet, którego będziesz musiał użyć do zabicia wszystkich zombie na następnym ekranie. Możesz skrzywdzić zombie inną bronią, ale zabijanie musi nastąpić za pomocą tego konkretnego pistoletu. Oczywiście będziesz musiał przejść do ekranu ekwipunku, aby wyposażyć się w ten pistolet.

Powiew przeszłości
Starzy przyjaciele

Oczywiście osiągniesz te osiągnięcia, ponieważ w Dead Age 1 jest wiele postaci, a przechodzenie przez fabułę wymaga interakcji z większością z nich.

Oto kamee:

Jack - Przywódca Obozu Jacka. Pomaga na początku z samouczkami. Jack nie liczy się do tych osiągnięć.

Trish - część obozu Jacka. Pomaga na początku z samouczkami. Trish nie liczy się do tych osiągnięć.

Bill - Trader at Freedom East (Independents). Również część Gildii Kupców.

Mary - doktor w Freedom East (Independents).

Liz - porucznik (lider) w Freedom West (armia amerykańska).

Przemytnik - obsługuje metro i prom (dla frakcji Przemytników). Może nie liczyć na osiągnięcia.

Hank - wita cię, kiedy po raz pierwszy wchodzisz do kwatery niezależnych, a także eskortuje cię do Lydii po ukończeniu zadania więziennego dla gubernatora Josepha.

Lydia - handlowiec w siedzibie Independents. Część Gildii Kupców. Dołączy do ciebie w ostatecznej bitwie we wczesnym dostępie.

Terence - Oferuje dodatkowe prace w Cantinie w siedzibie Independents. Opcjonalne zadanie polegające na zabiciu go (możesz pozwolić mu żyć, jeśli chcesz) - ma to konsekwencje dla drugiej połowy gry. Misja odnalezienia jego skrytki.

Mason - w więzieniu w kwaterze przemytników. Opcjonalne zadanie znalezienia jego broni. Mówi ci, żebyś porozmawiał z Tracy, aby znaleźć Tygrysa.

Jamal - wita cię, kiedy po raz pierwszy wkraczasz do kwatery głównej armii amerykańskiej. Czy szpieg pomaga Gildii Kupców. Jeśli chcesz, możesz zmienić go w generała Charlesa - ma to wpływ na drugą połowę gry.

Sharon - gubernator południowej Posterunku Przemytników (widzisz ją krótko po zostaniu Czempionem Areny Sztabu Przemytników).

Dexter - przywódca punków. Walczysz z nim o dynamit. Może nie liczyć na osiągnięcia.

Szeryf - zastępca gubernatora Freedom East (Independents).

Jennifer, James i Larissa nie pojawiają się we wczesnym dostępie, ale mają pojawić się w drugiej połowie gry.

Side Hustle
Regularny

Wykonuj poboczne zadania w kantynach trzech posterunków i / lub trzech kwaterach głównych.