Dead Age 2 poradnik Przewodnik po zadaniach

To jest przewodnik po różnych zadaniach w Dead Age 2.
Wprowadzenie
To jest przewodnik, który wyjaśnia i zawiera opis przejścia różnych zadań w Dead Age 2.

Zwróć uwagę, że kiedy ukończysz misję, PD za to zadanie jest nie tylko zdobywane przez postacie aktualnie w twojej drużynie, ale także twoje postacie w Jack's Camp również otrzymują taką samą ilość PD za zadanie.

Zadania obozowe
A. Rozpraw się z niezależnymi

Zadanie to otrzymasz na początku (dzień 4).

1. Porozmawiaj z Jackiem w Cantina, aby uzyskać dodatkowe informacje
2. Udaj się na Freedom East i kup 10 Water i 10 Food. Woda i jedzenie kosztują po 2 dolary, więc będzie to wymagało łącznie 40 dolarów

Nagroda: 100 XP + 30 $ + 2 złom

B. Mały ogród Eden

Zadanie to otrzymasz na początku (dzień 4).

1. Porozmawiaj z Trish w Cantina, aby uzyskać dodatkowe informacje
2. Zdobądź 10 materiałów, 3 złom i 1 żywność (są to normalne wymagania do zbudowania pierwszego poziomu budynku Ogrodu)
3. Przydziel członka drużyny do Jack's Camp, aby zbudował ogród

Nagroda: 100 XP + 30 $ + 2 złom

C. Outfitter

Zadanie to otrzymasz na początku (dzień 4).

1. Porozmawiaj z Trish w Cantina, aby uzyskać dodatkowe informacje
2. Zdobądź 10 materiałów, 3 złom i 1 żywność (są to normalne wymagania do zbudowania pierwszego poziomu budynku dla Outfittera)
3. Przydziel członka drużyny do Jack's Camp, aby zbudował Outfitter
4. Otrzymasz zadanie zbudowania losowego przedmiotu poziomu 1 (np. Spodnie materiałowe)
5. Przydziel członka drużyny w Jack's Camp z umiejętnością Handywork, aby zbudować przypisany przedmiot

Nagroda: 100 XP + 30 $ + 2 złom

Jeśli zbudowałeś już Outfitter w momencie przypisania tego zadania, nadal musisz zbudować przypisany przedmiot, aby ukończyć zadanie.

Możesz najpierw podnieść poziom swojego ocalałego z Handywork i poprawić jego umiejętności Handywork przed zbudowaniem przypisanego przedmiotu. Przy randze 1 przedmiot będzie miał poziom 1. Przy randze 3 przedmiot będzie na poziomie 2. Przy randze 7 przedmiot będzie na poziomie 3. A przy randze 10 przedmiot będzie na poziomie 4.

D. Stojak myśliwski

Zadanie to otrzymasz mniej więcej w momencie, gdy zdobędziesz 4. i 5. członków drużyny.

1. Porozmawiaj z Trish w Cantina, aby uzyskać dodatkowe informacje
2. Zdobądź 10 materiałów, 3 złom i 1 żywność (są to normalne wymagania do zbudowania pierwszego poziomu budynku dla Stanowiska myśliwskiego)
3. Przydziel członka drużyny w Jack's Camp, aby zbudował Hunting Stand

Nagroda: 100 XP + 30 $ + 2 złom

Jeśli zbudowałeś już Hunting Stand, to zadanie to zostanie natychmiast zakończone, gdy zostanie Ci przydzielone.

E. Doktor

Zadanie to otrzymasz po wykonaniu zadania Outfitter.

1. Porozmawiaj z Trish w Cantina, aby uzyskać dodatkowe informacje
2. Zdobądź 10 materiałów, 3 złom i 1 żywność (są to normalne wymagania do zbudowania pierwszego poziomu budynku laboratorium medycznego)
3. Przypisz członka drużyny do Jack's Camp, aby zbudował laboratorium medyczne
4. Otrzymasz zadanie zbudowania apteczki
5. Przydziel członka drużyny w Jack's Camp z umiejętnością Biology, aby zbudować Apteczkę

Nagroda: 100 XP + 30 $ + 2 złom

Jeśli zbudowałeś już laboratorium medyczne w momencie przydzielania tego zadania, nadal musisz zbudować apteczkę, aby ukończyć zadanie.

F. Kuźnia

Zadanie to otrzymasz po wykonaniu zadania Doktor.

1. Porozmawiaj z Trish w Cantina, aby uzyskać dodatkowe informacje
2. Zdobądź 10 materiałów, 3 złom i 1 żywność (są to normalne wymagania do zbudowania pierwszego poziomu budynku dla Kuźni)
3. Przydziel członka drużyny do Jack's Camp do budowy Kuźni
4. Otrzymasz zadanie zbudowania losowej broni poziomu 1 (takiej jak łom, strzelba przetrwania lub AK-47)
5. Przydziel członka drużyny w Jack's Camp z umiejętnością Handywork, aby zbudować przypisany przedmiot

Nagroda: 100 XP + 30 $ + 2 złom

Jeśli zbudowałeś już Kuźnię w momencie przypisania tego zadania, nadal musisz zbudować przypisany przedmiot, aby ukończyć zadanie.

Możesz najpierw podnieść poziom swojego ocalałego z Handywork i poprawić jego umiejętności Handywork przed zbudowaniem przypisanego przedmiotu. Przy randze 1 przedmiot będzie miał poziom 1. Przy randze 3 przedmiot będzie na poziomie 2. Przy randze 7 przedmiot będzie na poziomie 3. A przy randze 10 przedmiot będzie na poziomie 4.

G. Czasy się zmieniają

Dostajesz to zadanie, gdy metro się otwiera (często około 8-10 dni, chociaż może to wymagać rozpoczęcia pewnych zadań fabularnych, które wymagają udania się do kwatery głównej armii amerykańskiej).

1. Porozmawiaj z Jackiem w Cantina, aby uzyskać dodatkowe informacje
2. Idź do metra. Możesz negocjować z handlowcem (korzystając z opcji biznesowej), aby uzyskać stałą zniżkę na bilety metra.
3. Musisz udać się bezpośrednio na przystanek metra US Army HQ, aby uruchomić kolejną część zadania (która nakazuje kupowanie pocisków przeciwpancernych w siedzibie US Army). Przejazd metrem do siedziby Independents lub Freedom West, a następnie chodzenie do siedziby armii amerykańskiej NIE działa, ponieważ nie wyzwala tego, co musisz zrobić dalej.
4. Następnie musisz wejść do siedziby armii amerykańskiej. Wymaga to noszenia lekkiej lub ciężkiej zbroi wojskowej, co z kolei wymaga pozycji co najmniej 70% w dowództwie armii amerykańskiej lub ukończenia zadania Lukratywne zadanie (bez względu na to, czy zakończyło się to sukcesem, czy nie), które daje Lana z udziałem Terence'a.
5. Gdy już będziesz mógł wejść do siedziby armii amerykańskiej, możesz udać się do handlarza i kupić potrzebne naboje przeciwpancerne.

Nagroda: 150 XP + 2 złom

Praca poboczna
Cantina Side Jobs

Większość zleceń pobocznych można zdobyć w kantynach trzech placówek (Forest Grave, Freedom East i Freedom West) lub trzech kwater głównych (przemytnicy, niezależni i armia amerykańska).

Każda kantyna oferuje 3 zadania, które nie są odświeżane. Zawsze można wziąć jedną gwiazdkę (podstawową) i dwie gwiazdki (pośrednią). Trzy gwiazdki (zaawansowane) wymagają pozycji co najmniej 60% (sympatyczna).

Wszystkie zadania poboczne w Cantinie są ograniczone czasowo i muszą zostać zakończone w określonym przedziale czasowym.

Wszystkie zadania poboczne w Cantinie wymagają wpłaty depozytu w wysokości $, aby podjąć się pracy.

A. Courier (Basic *)

1. Udaj się do wskazanej placówki (Forest Grave, Freedom East lub Freedom West)
2. Porozmawiaj z liderem / gubernatorem tej placówki (Kira, Governor Denise lub Lt Liz) i wybierz opcję dialogową dla misji Kurier

Limit czasu: 2 lub 3 dni (w zależności)
Opłata / depozyt: 10 $
Nagroda: 50 XP + 30 $ + 3% pozycji u frakcji, która przydzieliła zadanie

B. Sprzedawca (podstawowa *)

1. Udaj się do wskazanej placówki (Forest Grave, Freedom East lub Freedom West)
2. Porozmawiaj z Kupcem w tej placówce (Trevor, Bill lub ogólny Kupiec) i wybierz opcję dialogową dla misji Kupca

Limit czasu: 2 lub 3 dni (w zależności)
Opłata / depozyt: 10 $
Nagroda: 50 XP + 30 $ + 3% pozycji u frakcji, która przydzieliła zadanie

C. Zbawiciel (średniozaawansowany **)

1. Udaj się w oznaczone miejsce zbieraczy (zwykle w lesie między Obozem Jacka a Leśnym Grobem)
2. Drugie spotkanie w tej lokacji ma frakcję z 2 cywilami. Aby uratować 2 cywili, musisz albo walczyć, przekupić, albo grozić.
2A. Jeśli będziesz walczyć, stracisz pozycję z tą frakcją
2B. Jeśli przekupisz, masz% szans na sukces. Jeśli ci się uda, uratujesz cywili i ukończysz misję (bez utraty pozycji z tą frakcją)
2C. Jeśli grozisz, masz% szans na sukces na podstawie jednej ze swoich statystyk. Jeśli ci się powiedzie, ta postać otrzyma 50 XP (za udany test statystyk / umiejętności), ratujesz cywili i ukończysz misję (bez utraty pozycji z tą frakcją). Jeśli nie zaliczysz testu umiejętności, rozpoczyna się walka i tracisz pozycję z tą frakcją.

Limit czasu: 2 lub 3 dni (w zależności)
Opłata / depozyt: 20 $
Nagroda: 100 XP + 50 $ + 3 pozycja u frakcji, która przydzieliła zadanie

D. Ochroniarz (średniozaawansowany **)

1. Musisz eskortować podróżnika (Doctor NPC) do Forest Grave, Freedom East lub Freedom West.
2. Limit czasu dla tego zadania to tylko 1 dzień. Oznacza to, że będziesz musiał natychmiast udać się do tego miejsca w następnym segmencie czasowym. Jeśli więc podejmiesz się tego zadania rano, będziesz musiał udać się do tego miejsca następnego wieczoru. Jeśli podejmiesz się tego zadania wieczorem, będziesz musiał udać się do tego miejsca następnego ranka.
3. Doctor NPC może być bardzo pomocny w walce, ponieważ może używać Healing Stim (zwykle raz na 3 rundy), aby leczyć twoje postacie. Inne opcje walki NPC to Combat Stim lub strzelanie z pistoletu. Jeśli rozsądnie przeciągniesz walkę, możesz uzyskać nieograniczone darmowe leczenie, które pozwoli ci wyczyścić wiele miejsc poszukiwań we wczesnej fazie gry, gdy twoje postacie są nadal słabe. Jeśli to zrobisz, trzymaj Doctor NPC z tyłu, eliminuj wrogów za pomocą ataków dystansowych i marnuj tury, koncentrując się i używając postawy obronnej, tak aby NPC Doctor używał Stymulacji Leczącej co trzy rundy.
4. Doctor NPC może zostać zabity. Jeśli zginą, zakończysz misję. W tej chwili w wersji wczesnego dostępu możesz teraz ręcznie leczyć Doctor NPC. Chociaż pod koniec segmentu czasowego, w którym rozpoczynasz zadanie (rano lub wieczorem), Doctor NPC zostanie wyleczony, tak jak leczy się twoje własne postacie.
5. Gdy dotrzesz do miejsca docelowego, Doctor NPC natychmiast odchodzi i misja zostaje zakończona

Limit czasu: 1 dzień
Opłata / depozyt: 20 $
Nagroda: 100 XP + 50 $ + 3 pozycja u frakcji, która przydzieliła zadanie

E. Destroyer (Advanced ***)

1. Potrzebujesz pozycji co najmniej 60% (sympatycznej), aby podjąć tę dodatkową pracę.
2. Zadanie to polega na zniszczeniu 2 obozów padlinożerców lub punków. Ponieważ nie masz związków z padlinożercami lub punkami, nie musisz się martwić utratą pozycji.
3. Gdy podejmiesz tę misję, losowo pojawią się 2 lokalizacje. Musisz odwiedzić te lokacje i pokonać tam wszystkich przeciwników.
4. Pierwsze spotkanie w każdej z tych lokacji to walka ze padlinożercami lub punkami.
5. Drugie spotkanie w każdej z tych lokacji ma trochę darmowych losowych łupów.
6. Trzecie spotkanie w każdej z tych lokacji to walka z 3 padlinożercami lub punkami, którzy są za 3 barykadami. Możesz ich zabić atakami dystansowymi. Lub jeśli chcesz użyć ataków w zwarciu, musisz najpierw zniszczyć barykady.

Limit czasu: 3 lub 4 dni (w zależności)
Opłata / depozyt: 50 $
Nagroda: 200 XP + 100 $ + 5 pozycji u frakcji, która przydzieliła zadanie

Żołnierz (zaawansowany ***)

1. Aby podjąć tę dodatkową pracę, potrzebujesz pozycji co najmniej 60% (sympatycznej).
2. Zadanie to polega na zniszczeniu patrolu należącego do rywalizującej frakcji (przemytników, niezależnych lub wojskowych armii USA). Spowoduje to utratę reputacji u frakcji, którą atakujesz. Stracisz 3 punkty za frakcję, którą atakujesz, i zyskasz 5 punktów z frakcją, której pomagasz.
3. Gdy podejmiesz tę misję, jedno miejsce będzie się pojawiać losowo. Musisz odwiedzić tę lokację i pokonać wszystkich żołnierzy.

Limit czasu: 3 lub 4 dni (w zależności)
Opłata / depozyt: 50 $
Nagroda: 200 XP + 100 $ + 5 pozycji u frakcji, która przydzieliła zadanie

Inne prace poboczne

Istnieje również losowe zadanie poboczne, które pojawia się na początku niektórych dni. Są to odmiany zadań Niszczyciela / Żołnierza, które obejmują pomoc atakowanej frakcji.

W moim pierwszym podejściu do gry dostałem tylko jedno z tych zadań pobocznych. W mojej drugiej rozgrywce dwukrotnie dostałem te poboczne prace.

G. Atak hordy zombie

1. To zadanie polega na zabijaniu zombie (nie innej frakcji). Nie musisz więc martwić się utratą pozycji.
2. Jedna lokalizacja będzie się pojawiać losowo. Musisz odwiedzić tę lokację i pokonać wszystkie znajdujące się tam zombie.
3. Ta wersja zadania jest wrażliwa czasowo i musi zostać ukończona w określonym czasie.

Termin: 2 dni
Nagroda: 50 XP + 50 $ + 5 pozycji u frakcji, która przydzieliła zadanie

H. Atak Nieumarłych Wędrowców

1. To zadanie polega na zabijaniu zombie (nie innej frakcji). Nie musisz więc martwić się utratą pozycji.
2. Trzy lokacje pojawią się losowo. Musisz odwiedzić wszystkie trzy lokacje i pokonać wszystkie zombie.
3. Ta wersja zadania NIE jest zależna od czasu i można ją ukończyć w wolnym czasie.

Limit czasu: BRAK
Nagroda: 50 XP + 50 $ + 5 pozycji u frakcji, która przydzieliła zadanie

I. Atak frakcji

1. Zadanie to polega na zniszczeniu patrolu należącego do rywalizującej frakcji (przemytników, niezależnych lub wojskowych armii USA). Spowoduje to utratę reputacji u frakcji, którą atakujesz. Stracisz 3 punkty za frakcję, którą atakujesz, i zyskasz 5 punktów z frakcją, której pomagasz.
2. Jedna lokalizacja będzie się pojawiać losowo. Musisz odwiedzić tę lokację i pokonać wszystkich żołnierzy, którzy tam się znajdują.

Termin: 2 dni
Nagroda: 50 XP + 50 $ + 5 pozycji u frakcji, która przydzieliła zadanie

Zadania fabularne postaci
Zadania związane z postaciami

A. Umowy Fernando

Jeśli zaczniesz od Fernando i Sarah, to zadanie otrzymasz od samego początku.
Jeśli zaczynasz od Fernando i Tessy, musisz najpierw zakończyć zadanie Tessy, zanim zostanie ono zaoferowane.

1. Technicznie nie potrzebujesz Fernando do wykonania pierwszej części zadania (rozmowa z Trevorem), ale jeśli planujesz zakończyć ten quest w tym samym przedziale czasowym, powinieneś dodać Fernando do swojej drużyny.

2. Idź do Forest Grave i porozmawiaj z Trevorem. Spowoduje to odrodzenie lokalizacji jaskini.

3. Z Fernando w drużynie idź do jaskini. Pierwsze spotkanie jest losowe (może to być walka lub losowy łup). Kolejne spotkanie zabierze Cię do jaskini. W jaskini masz najpierw okazję wydobyć trochę rudy. Następnie masz walkę z zombie. Po tym znajdziesz pieniądze Fernando.

4. Będziesz mieć możliwość albo pozwolić Fernando na zatrzymanie całego popytu, albo zażądać połowy. Zdecydowanie polecam pozwolić mu zatrzymać pieniądze, ponieważ to czyni go szczęśliwym (status „zmotywowany”) do końca gry, gwarantując mu piąty punkt statystyki za każdym razem, gdy awansuje. Warto poświęcić trochę pieniędzy we wczesnej fazie gry. Nie próbowałem żądać połowy pieniędzy, ale przypuszczam, że zdenerwowałby się i byłby gotowy do wykonania zadań na następny dzień.

Nagroda: 100 XP (zależnie od twojego wyboru, albo Fernando zostanie zmotywowany, albo dostaniesz trochę pieniędzy i może się zdenerwować)

B. Przyjaciel Sary

Zadanie otrzymasz, gdy Sarah dołączy do obozu Jacka.

1. Najpierw porozmawiaj z Sarah w Cantinie.

2. Następnie będziesz musiał dołączyć Sarę (i być może inną ocalałą osobę, która przybyła z Sarą) do swojej drużyny.

3. Rozpocznij wędrówkę na południowy wschód w stronę Forest Grave. Po kilku lokacjach dostaniesz dialog z Sarą, która ujawni na mapie lokalizację obozu, do którego musisz się udać.

4. W miejscu obozu odbędą się trzy różne spotkania, w tym przynajmniej jedna walka.

Podczas mojej pierwszej rozgrywki, po walce z zombie (drugie spotkanie), przy trzecim spotkaniu znalazłem ciało przyjaciółki Sary. Znajdujesz AK-47 na ciele i możesz albo wziąć AK-47, albo pozwolić Sarah zakopać ciało. Jeśli weźmiesz AK-47, otrzymasz niezłą broń (nie jest niesamowita), ale Sarah wpada w złość i nie może wykonywać zadań na następny dzień.

Podczas mojej drugiej rozgrywki drugim spotkaniem była grupa padlinożerców, którzy rabowali ciało zmarłego przyjaciela Sary (w tym AK-47). Możesz zaatakować padlinożerców lub przejść dalej. Zaatakowałem padlinożerców i po pokonaniu ich dostałem AK-47. Sara nie była tym razem zła, ale też nie była szczęśliwa (zmotywowana).

Jeśli ktoś wie, czy możliwe jest uzyskanie przez Sarah statusu „Motywacji” podczas jej misji, daj mi znać.

Nagroda: 100 XP + 20 $ (w zależności od twojego wyboru i scenariusza AK-47 i Sarah mogą się zdenerwować).

C. Infekcja Tessy

Dostaniesz to zadanie, gdy tylko Tessa dołączy do Jack's Camp.

1. Porozmawiaj z Tessą i drugą ocalałą osobą, z którą przybywa do Cantiny.

2. W mojej pierwszej rozgrywce zacząłem od Sarah i Fernando. Tessa i Lance przybyli około szóstego dnia i miałem wystarczająco dużo członków drużyny, aby wykonać misję Tessy bez żadnych incydentów (chociaż zrobiłem to bez Lance'a). W mojej drugiej rozgrywce zacząłem od Tessy i Fernando. Tym razem, podczas rozmowy w kantynie, Trish dała mi 3 apteczki, a Jack zaproponował, że będzie mnie eskortować (działając jako sojusznik NPC) w ciągu dnia przez pierwsze dwa dni. Po kilku pierwszych lokalizacjach Fernando zaoferował mi pieniądze, żebym okłamał Tessę, że Fernando wykonał większość pracy, ratując jej życie. Zgodziłem się na to, ale tak naprawdę nic się z tym nie stało. Nigdy nie było żadnej kontynuacji, nie sądzę, żebym faktycznie dostał pieniądze i nikt nie był zły ani szczęśliwy.

3. Musisz zdobyć Zomdexa i użyć go na Tessie. Dostępnych jest kilka opcji:

3A. Możesz po prostu kupić Zomdex na Freedom East. Jednak Zomdex jest drogi (80 $) i może być trudny do zdobycia we wczesnej fazie gry.

3B. Alternatywnie możesz udać się do Freedom West i porozmawiać z Laną. Prosi cię o uratowanie jej przyjaciółki w losowo pojawiającym się miejscu (możesz negocjować lepsze warunki, odwołując się do jej lepszej natury, a NIE flirtować). Jeśli udasz się w to miejsce, drugim spotkaniem będzie scenariusz „ratowania cywila z innej frakcji”, w którym będziesz musiał walczyć, przekupić lub grozić, aby uratować przyjaciółkę Lany. Jeśli zrobisz to pomyślnie, a następnie wrócisz do Lany, dostaniesz od niej Zomdex.

3C. Na Freedom West, jeśli porozmawiasz z Ethanem, da ci on zadanie Zomdex for the US Army. Możesz udać się do tego szpitala i zdobyć trochę Zomdexa, którego możesz użyć na Tessie. Aby ukończyć zadanie Zomdex dla armii USA, wystarczy dać Ethanowi 3 dowolne Zomdexy - nie musi to być konkretny fragment Zomdexa. Więc jeśli użyjesz części Zomdexa na Tessie, możesz później zastąpić go innym fragmentem Zomdexu, aby ukończyć zadanie Ethana.

3D. Możesz także spróbować znaleźć Zomdexa w przypadkowych miejscach poszukiwań (najlepiej sprawdzą się szpitale w pobliżu Freedom West). Ale w tej sytuacji równie dobrze możesz po prostu udać się do szpitala w misji Ethana i przeszukać inne lokalizacje szpitala po tym, jak wyleczysz Tessę.

4. Gdy będziesz już mieć Zomdexa, kiedy wrócisz do Jack's Camp, przejdź do ekranu Inventory, wybierz Tessę, a następnie kliknij lewym przyciskiem myszy na Zomdex, aby z niej skorzystać. Może to być trochę zagmatwane, ponieważ początkowo sądzono, że rozmowa z Tessą w Cantinie da ci możliwość wyleczenia jej infekcji. Zamiast tego używasz Zomdexa tak, jak gdybyś zainfekował którąkolwiek z twoich innych postaci.

Jeśli komuś udało się uszczęśliwić Tessę z tego zadania, daj mi znać. Lub jeśli ktoś sprawił, że druga ocalała (która przybywa z Tessą) była szczęśliwa lub wściekła.

Nagroda: 100 XP + 20 $ + Tessa nie umiera, więc możesz jej użyć jako członka drużyny

D. Bunkier

Zadanie otrzymasz, gdy Lance dołączy do obozu Jacka.

1. Kiedy dostaniesz tę misję, trzy losowe lokalizacje pojawią się w lesie między Obozem Jacka a Leśnym Grobem.

2. W nocy musisz dodać Lance'a do swojej drużyny i zbadać te trzy lokacje.

3. 2 lokacje to po prostu losowe walki z zombie lub dziką zwierzyną.

4. Prawidłową lokalizacją będzie patrol przemytników. Będziesz mieć możliwość przekradania się obok nich lub walki z nimi. Jeśli z nimi walczysz, stracisz 10% pozycji z przemytnikami, a Lance nie będzie się gniewać (choć to też NIE motywuje go). Będziesz mieć również możliwość kontynuowania tego zadania tego samego wieczoru, jeśli zdążysz dotrzeć do bunkra na czas. Jeśli zamiast tego zdecydujesz się skradać, unikasz walki i nie przegrywasz z przemytnikami. Jednak Lance będzie zły i natychmiast opuści twoją drużynę, aby wrócić do Jack's Camp i nie będzie mógł wykonywać zadań na następny dzień. Oznacza to, że do końca wieczoru pozostaniesz jednym członkiem drużyny i będziesz musiał poczekać na kolejną noc, aby ukończyć to zadanie.

5. Po patrolu przemytników pojawi się nowe miejsce, czyli na północ od Freedom West. Musisz udać się do tego bunkra z Lance'em.

6. W bunkrze dojdzie do walki z dwiema falami wrogów. Będzie też losowy loot, który zawiera 30 amunicji technicznej.

Jeśli komuś udało się uszczęśliwić Lance'a z tego zadania, daj mi znać.

Nagroda: 100 XP (a lokalizacja bunkra będzie zawierać 30 amunicji technicznej i trochę innych łupów)

Główne zadania fabularne
Główne zadania fabularne

Na tropie zdrajcy - WYMAGANE
Jadąc na południe - WYMAGANE
Dynamit do tunelu - WYMAGANY

Pittance - WYMAGANE
Rozpraw się z przemytnikami - OPCJONALNIE
Regular - OPCJONALNIE
Późny mąż Mary - OPCJONALNIE
Nowe zagrożenie w więzieniu - WYMAGANE
Niezależny Szpieg - WYMAGANY

The Missing Friend - WYMAGANE
Pochowany - WYMAGANE
Cenny ładunek - WYMAGANY (ale możesz to zawieść)
Mistrzowie areny w leśnym grobie - OPCJONALNIE
Skarb za 100 dolarów - OPCJONALNIE
Tygrys na arenę - WYMAGANE

The Wounded Doctor - WYMAGANE (ale możesz to zawieść)
Zomdex dla armii USA - OPCJONALNIE
Lukratywne zadanie - OPCJONALNE
Wyciek w armii amerykańskiej - OPCJONALNIE?

The Merchant Guild - WYMAGANE

Atak hordy zombie