Dorfromantik poradnik Przewodnik dla początkujących zadania, nagrody, rozmieszczenie płytek
2. Rób idealne rozmieszczenie płytek - dzięki temu otrzymasz 1 płytkę.
Oznacza to, że jeśli chcesz pozostać w grze, albo zamykasz zadanie co 5 tur, albo wykonujesz tylko idealne pozycje.
Oba jest niemożliwe do osiągnięcia za pomocą losowego generowania kafelków w połączeniu z kafelkami linii kolejowych / rzek, których trudno jest użyć podczas zamykania zwykłych zadań.
* Aby być dokładnym: otrzymujesz 5 płytek, ale ta, którą umieściłeś, jest używana i dlatego licznik podnosi się tylko o 4. Podczas wykonywania dwóch zadań na raz otrzymasz zawsze 4 + 5 = 11 dodatkowych płytek (kredyty do chaney za wskazywanie to wychodzi)
2. Ułożyć płytki do siebie - 10 punktów na każdą stronę montażową.
3. Zdobądź perfekcyjne ułożenie płytek (wszystkie 6 stron pasują) - dodatkowo 60 punktów - Wyjątek: Jeziora pasują wszędzie, ale są liczone jako idealne tylko wtedy, gdy masz wodę ze wszystkich stron.
Uwaga: Jeśli umieścisz idealne dopasowanie, które jest już otoczone sześcioma umieszczonymi kafelkami - zdobędziesz tylko raz 60 punktów - jeśli dodasz płytkę i tym samym zamkniesz idealne dopasowanie - zdobędziesz dwa razy: 60 punktów za idealne dopasowanie (oprócz poprzednio zdobyte punkty za ten kafelek).
2. Zadania numeryczne wymagają dokładnej liczby przedmiotów na danym obszarze.
3. Zadania Number * Triangle wymagają zamknięcia obszaru po osiągnięciu liczby. To daje ci w rzeczywistości 8 kafelków - ponieważ wymagane jest kolejne ułożenie.
Nowe zadania będą pojawiać się automatycznie, gdy będzie mało zadań. Nie ma żadnych kar za nieodebrane zadania.
Dlatego zadania, których nie chcesz wykonywać, powinny zostać zamknięte jak najszybciej, umieszczając kafelek w taki sposób, aby zadania zmieniły kolor na czerwony.
Więc w idealnej sytuacji zamykasz zadanie i pracujesz nad innym zadaniem.
Żądana kwota misji wydaje się zawsze przekraczać twój największy otwarty obszar, ale jest związana z ogólnym rozmiarem mapy.
Dlatego zamknięcie obszaru może zmniejszyć wymaganą liczbę drzew / budynków / pól, ale nowe zadania są nadal trudniejsze do wykonania, jak we wczesnej fazie gry.
Wskazówki: Jeśli wskażesz kursorem myszy znacznik / flagę zadania, gra wskaże jeszcze niezamknięte kafelki twojego obszaru.
2. Każda nagroda zapewni nową płytkę.
3. Nagroda za samouczek zapewnia stację kolei wodnej, której można używać do przekraczania linii wodnych i kolejowych. To kafelek Jokera - używaj go mądrze!
- poważnie ogranicz opcje umieszczania
- mają tylko ograniczone opcje umieszczania
2. zadania są łatwe do wykonania - wystarczy rozszerzyć swoją jedyną sieć
3. Natychmiast zabij wszystkie misje niezwiązane z koleją / rzeką na kafelkach linii kolejowych / rzek.
Są znacznie trudniejsze do rozwiązania i nie są warte naszego wysiłku.
2. Nie musisz wypełniać każdego zadania - zamykaj zadania, których nie lubisz.
3. Jeśli twój obszar jest już za duży, aby wykonać zadanie z dokładną liczbą - spróbuj wykonać następujące czynności:
- umieść ten kafelek zadania w pobliżu swojego dużego obszaru, zamknij go, a następnie połącz się z dużym obszarem
4. Utrzymuj liczbę zadań na jak najniższym poziomie - dopiero wtedy pojawią się nowe zadania.
5. Nadaj priorytet "nagrodom" i zadaniom z koronami - dzięki temu otrzymasz nowe płytki i więcej płytek startowych.
6. W przypadku niektórych nagród musisz zmienić swój normalny styl gry - zrób to w określonej sesji.