Eternal Return poradnik Hyejin - przewodnik społeczności autorstwa JabamiWaifu

Eternal Return: Black Survival to stosunkowo nowa gra na PC, mimo że już istniejąca gra na urządzenia mobilne, więc nie jest zaskoczeniem, że w Internecie brakuje dobrych lub jakichkolwiek samouczków dotyczących określonych postaci, strategii itp. Dlatego chciałbym bądź jednym z pierwszych (mogę się całkowicie mylić, ale nie widzę ŻADNYCH wskazówek ani przewodników na temat tej postaci), którzy przejdą przez Hyejin; obecnie moja ulubiona postać.

W tym przewodniku mam nadzieję, że przedstawię obszerne podsumowanie wszystkiego, co wiem o Hyejin i jak się czuję, to najlepsze sposoby na wydobycie jej prawdziwych mocnych stron. Mój przewodnik jest bardzo długi ze względu na to, jak dużo wiedzy jest potrzebna do prawidłowego jej zagrania, więc jeśli nie chcesz czytać akapitu po akapicie, możesz przejść do tabeli za i przeciw, którą będę miał. To powinno dać ci bardzo podstawowe założenie, czy Hyejin będzie dla ciebie dobry do gry.

Wprowadzenie
Hyejin ma poziom trudności 3/3 i specjalizuje się w kontroli tłumu, z umiejętnościami, które mogą zadawać obrażenia obszarowe, a także zadawać poważny cios. Może wyposażyć się w łuk lub shuriken, przy czym shuriken jest mniej realnym wyborem dla głównej broni, biorąc pod uwagę statystyki. Osobiście używam łuku, ponieważ ulepszony może być silniejszy niż shuriken, ale shuriken jest szybszy w tworzeniu, co pozwala na bardziej agresywną wczesną grę. Ponieważ Hyejin jest specjalistką od kontroli tłumu, dobrze łączy się z czołgami lub ogólnie postaciami, które muszą znajdować się w bliskim sąsiedztwie wrogów, aby zadawać obrażenia.

To, co sprawia, że Hyejin jest trudna do grania, to to, jak delikatna jest we wczesnej fazie gry i jest postacią, która stanowi wysokie ryzyko i wysoką nagrodę - jej wrażliwość we wczesnej fazie gry i jej obrona w porównaniu z innymi postaciami nie są świetne, ale jeśli się postarasz aby nauczyć się kombosów i efektywnie walczyć, jest taka dobra. Jak wspomniano wcześniej, Hyejin jest więcej niż zdolna do zadawania poważnych obrażeń, co czyni ją opłacalnym wyborem w kolejce solo, ale prawdopodobnie lepiej sobie radzi grając w duecie lub z trzyosobowym stackiem.

Umiejętności Hyejina
Umiejętności broni

Hyejin posiada łuk lub shuriken jako swoją główną broń, przy czym każda z nich ma skuteczną kontrolę tłumu jako umiejętność broni (twój klawisz „D”). Shuriken pozwala zrzucić kolce na dany obszar, zadając przyzwoite obrażenia, gdy nadepną na nich przeciwnicy i zmniejszając ich prędkość ruchu. Jest to niesamowicie przydatne do walki na twoich warunkach, ponieważ możesz zyskać trochę dystansu, jeśli musisz uciec, lub po prostu fakt, że wrogowie mocno unikają ruchu i otrzymują ciągłe obrażenia za każdym razem, gdy nadepną na kotwicę.

Łuk pozwala wystrzelić deszcz strzał na wyznaczony obszar, zadając ciężkie obrażenia i zmniejszając ich prędkość ruchu; należy zauważyć, że im bardziej w środku znajdują się wrogowie, tym więcej obrażeń zostanie odniesionych. Po zainicjowaniu ataku występuje opóźnienie w rozpoczęciu deszczu strzał, co zwiększa limit umiejętności postaci, ponieważ zostaniesz nagrodzony za przewidywanie ruchu przeciwnika lub ukarany brakiem większości obrażeń. Uważam, że używanie tej umiejętności broni jest zwykle bardziej skuteczne podczas gry z kolegami z drużyny, używając ich jako tarczy, aby cię chronić, podczas gdy masz więcej czasu i mniej rozpraszaczy, aby odpowiednio skierować atak.

 

Umiejętności postaci

Urok Rozpaczy (Q) - Hyejin rzuca pocisk w wybranym kierunku, zadając sporą część obrażeń i zmniejszając ich prędkość ruchu. Może to zostać ponownie użyte po kilku sekundach, po których następuje dłuższy czas odnowienia. Moim zdaniem jest to najlepsza umiejętność Hyejina i powinna być pierwszą rzeczą, którą osiągniesz maksymalnie, ponieważ ulepszenie jej zapewnia szybszy czas odnowienia i oczywiście większe obrażenia.

Urok Przepowiedni (W) - Hyejin rzuca prostokąt na wyznaczony obszar, który po krótkiej chwili aktywuje zadawanie obrażeń pobliskim wrogom i unieruchamia ich w miejscu. To nie jest dobre dla kolejki solo, ponieważ będziesz toczyć głównie walki 1 na 1 i rzadko jesteście w drużynie. Istnieją inne umiejętności, które lepiej jest podnosić na wyższy poziom, szczególnie w kolejce solo - w duecie lub drużynach jest to realna umiejętność, aby awansować.

Urok Nomada (E) - Hyejin rzuca pocisk w wybranym kierunku, zadając dobre obrażenia, które również są uboczne. Ponowne aktywowanie zdolności (ponowne naciśnięcie E, gdy pocisk jest nadal w ruchu) teleportuje ją do miejsca, w którym znajduje się pocisk, zadając obrażenia wrogom. Co więcej, można to wykorzystać do ucieczki przed agresywnymi graczami, ale jest to trochę zawodne. Początkowo myślałem, że to najlepsza umiejętność Hyejina, ale po dłuższym graniu i oglądaniu treści innych osób nadal jest to świetna umiejętność, tylko nie tak dobra jak Twoje „Q”.

Five Omens (R) - Ruch Hyejin zostaje spowolniony na 1 sekundę, co pozwala jej na rzucenie 5 kul energii, które krążą wokół niej przez chwilę (wystarczy, aby walka się rozpoczęła i zakończyła), które zadają obrażenia za każdym razem, gdy omen trafi wroga. Wróżby są konsumowane po trafieniu wroga. Aby zanegować powolną prędkość ruchu podczas rzucania 5 omenów, możesz rzucić Urok Nomada w tym samym czasie, co jest dobrym combo.

Trzy nieszczęścia (pasywne) - Po trzecim trafieniu wroga (umiejętności liczą się jako trafienie, ale ataki M2 nie), wrogowie zyskują `` strach '', spowalniają ich prędkość ruchu i wysyłają swoją postać w przeciwnym kierunku na około pół sekundy druga. Ulepszenie tej umiejętności pasywnej wydłuży czas, w którym wrogowie będą się bać. Nie jest to konieczne, ale gdy osiągniesz maksimum innych umiejętności, Trzy nieszczęścia są opłacalnym ulepszeniem, gdy nie masz zbyt wielu innych opcji.

Przedmioty Hyejina
Oba zalecane plany dotyczące łuku i shurikenów są dobrymi standardami, ale są lepsze przedmioty, które są łatwo dostępne, aby zmaksymalizować swoje szanse na wygraną. Bez względu:

Zalecany plan łuku

Łuk Żywiołów - Potężny łuk, dobry do farmienia, chociaż to cały twój atak M2 jest najlepszy przez większość czasu.

Pancerz dowódcy - dobry napierśnik i meteoryt można zamienić w legendarną Kabanę.

Imperial Burgonet - Najbardziej godną uwagi statystyką tego hełmu jest skrócenie czasu odnowienia o 10%, co zawsze jest dobre, abyś mógł jak najwięcej spamować swoimi umiejętnościami.

Draupnir - Dobry dla zwiększonego SP. Wprawdzie niski SP nigdy nie stanowi problemu po wyjściu z wczesnej fazy gry, ale Draupnir nadal jest dobry dla dodatkowych statystyk obrony.

Trampki w kaftanie bezpieczeństwa - Zwiększona prędkość ruchu jest niezbędna dla Hyejin, o czym później dowiem się więcej, a biorąc pod uwagę to, że są o wiele lepsze opcje, ale są to solidne buty, które można wykonać stosunkowo szybko.

Schrodinger's Box - Zwiększone HP jest zawsze fajne, ale jak stwierdzono, prędkość jest zwykle ważniejsza niż zdrowie, chyba że twoja kompilacja nie kładzie nacisku na szybkość, dlatego wszystkie te przedmioty dobrze ze sobą współgrają, możesz stać się względnie wytrzymały - ale ja bym tak zrobił. NIE polecaj stylu gry, w którym zadajesz obrażenia, to naprawdę nie jest najlepsza jakość Hyejin.

Zalecany plan Shuriken

Koło wiatru i ognia - nie tak duże obrażenia jak łuk, ale niekoniecznie jest to ważne (ataki M2 są zwykle przeznaczone do farmienia)

Imperial Burgonet -

Pancerz dowódcy -

Draupnir -

Trampki z kaftanem bezpieczeństwa -

Uchiwa - Ten dodatek jest przeciętny, kradzież życia jest niezła, ale nie jest to statystyka warta pochwały i oczywiście regeneracja 150% SP nie jest konieczna.

Mój plan osobisty - zarówno dla Bow, jak i Shuriken

Elemental Bow / Wind and Fire Wheels - te podstawowe zadają dobre obrażenia, a poszukiwanie legendarnego sprzętu Hyejina nie jest tego warte, ponieważ obrażenia M2 są naprawdę przydatne w rolnictwie.

Mithrilowy hełm - nie tylko daje to +28 więcej obrony niż Imperial Burgonet, ale także zapewnia wyższą redukcję czasu odnowienia, szybszy atak i prędkość ruchu. Znalezienie mithrilu jest najtrudniejsze, ale znalezienie wilków i niedźwiedzi na tej trasie nie jest trudne.

Płonąca sukienka - z moją drogą, o której będzie mowa później, zdobycie tego legendarnego elementu na klatkę piersiową jest niezwykle łatwe i często nie ma konkurencji w zdobywaniu drzewa życia (głównego składnika w tworzeniu tego). Nawet jeśli ktoś zdobędzie drzewo przed tobą, nadal istnieją 2 inne możliwości zdobycia drzewa w innych miejscach.

Draupnir - Mimo, że szybkość jest kluczowa, nadal potrzebujesz jakiejś formy obrony, a Draupnir jest wystarczająco skuteczny do tego zadania.

Buty z piórami - co jeszcze można powiedzieć poza „szybkością”. Te buty zapewniają o 30% większą prędkość ataku i +0,4 szybkości ruchu. Zwykle są one wytwarzane w połowie trasy, więc znalezienie pozostałych przedmiotów jest bardziej wydajne i ułatwia podjęcie decyzji o walce.

Veritas Lux Mea - to akcesorium jest niewiarygodne dla Hyejin i robi bardzo dużo, jeśli chodzi o jej podatność na obrażenia. Ponieważ ta konfiguracja czyni ją szybszą i nieco słabszą niż zalecana wersja, regeneracja + 150% PŻ jest szalona, jeśli chodzi o odzyskanie twojego zdrowia, często GDY podczas bitwy. Po prostu uciekaj na około 5 sekund, a duża część zdrowia zostanie przywrócona. Ponadto istnieje dodatkowe + 10% skrócenie czasu odnowienia przy + 8% wzmocnieniu umiejętności.

Z oczywistych powodów nazwałem kompilację „Planem prędkości”.

Ogólnie Hyejin nie jest postacią zadającą obrażenia gąbką, co jest najbardziej widoczne w bitwach z Jackie lub Chiarą. Jackie jest tak silna, gdy zbliża się do przeciwnika i jeśli pozwolisz, aby tak się stało podczas gry w Hyejin i nie masz gotowego na ucieczkę Uroku Nomada, w zasadzie już przegrałeś walkę. Dlatego zdobycie dodatkowej prędkości pozwala na wczesną lub przedwczesną ucieczkę z walk lub polowanie na uciekających przeciwników. Wiele razy wygrywałem przegraną walkę, ponieważ byłem znacznie szybszy od mojego wroga, więc odzyskałem wystarczająco dużo zdrowia, aby wrócić do walki i wygrać.

Idąc dalej, debata na temat tego, czy powinieneś używać shuriken, czy łuku, sprowadza się tak naprawdę do preferencji, ponieważ nie różnią się one zbytnio pod względem obrażeń. Jak wspomniano we wstępie, wolę łuk od shurikenów, głównie ze względu na większą prędkość ataku, którą uzyskujesz po osiągnięciu znacznego poziomu, ale shuriken posiada naprawdę dobrą umiejętność broni, która prawdopodobnie jest lepsza niż umiejętność łuku, ponieważ można ją zmienić wynik bitwy, bardziej niż łuk. Umiejętność broni łuku to deszcz strzał, które pokrywają dobry obszar i zadają dobre obrażenia, a to jest naprawdę dobre do wykańczania wrogów i radzenia sobie z tłumami. Jednak umiejętność broni shurikena to obszar kolczatek, które spowalniają ruch wroga i zadają niewiarygodnie dobre obrażenia. Nie mogę podkreślić, jak bardzo możesz zmienić przebieg walki na swoją korzyść, efektywnie wykorzystując tę umiejętność.

Hyejin jest niezwykle podatny na duże obrażenia, takie jak Jackie i gracze, którzy grają w Jackie, zwykle o tym wiedzą, więc mają tendencję do bardzo agresywnego podejścia do ciebie. Ale używając kolczatek, możesz ukarać agresywną mentalność tych graczy i bardzo skutecznie ich kombinować, a niewiele mogą zrobić. W tej grze mechaniki ogłuszenia są irytujące, ponieważ są skuteczne, ale mimo to istnieją, więc dlaczego nie wykorzystać ich samodzielnie jako Hyejin? Kotwice niekoniecznie są mechaniką ogłuszającą, ponieważ nie unieruchamiają całkowicie wrogów, ale wykonują zadanie bardzo blisko i w połączeniu z Urokiem Przepowiedni możesz ogłuszyć agro-graczy i szybko ich zabić. Więcej o stylach gry później. Niezależnie od tego, kolce są bardzo potężne i są bardziej niż opłacalne do użycia podczas deszczu strzał.

Jednak to, co jest świetne w deszczu strzał, to nie tylko jego zdolność do spowalniania wrogów, ale także obrażenia na dużym obszarze. W połączeniu z kompilacją opartą na prędkości, użycie deszczu strzał jest fantastyczne, aby uzyskać darmowe obrażenia, ponieważ możesz szybko uciec i zwabić agresywnych graczy do ataku, o ile poprawnie przewidujesz. Należy również zauważyć, że deszcz strzały ma znacznie szybszy czas odnowienia niż kolczatki, co pozwala na wielokrotne użycie tej umiejętności w walce.

Trasa
Głównym powodem, dla którego ta trasa jest tak dobra, jest to, że tak efektywnie zarządza czasem. Można śmiało powiedzieć, że w Eternal Return masz znacznie większe szanse na wygraną, jeśli uda ci się zdobyć swój sprzęt tak szybko, jak to możliwe, i będzie to dotyczyło tej trasy. Możesz być o jeden przedmiot z ostatniego elementu wyposażenia na każdym odcinku trasy i pozwól mi wyjaśnić. Po wyprawie w alejkę będziesz potrzebować mithrilu, aby skompletować swoje nakrycie głowy (lub już je będziesz mieć, jeśli będziesz miał wyjątkowo dużo szczęścia z wilkami i niedźwiedziami). Na alei będziesz potrzebować tylko pióra, aby wykonać łuk żywiołów, aw szkole będziesz potrzebować piór i drzewa życia, aby stworzyć buty i sukienkę.

Co więcej, na standardowym biegu, gdzie nie mam szczęścia do grabieży, ale nie ma pecha, powinieneś mieć więcej niż wystarczająco dużo czasu, aby zdobyć swoje przedmioty i wyhodować zwierzęta, a następnie dotrzeć do drzewa życia w lesie w idealnym momencie. Drzewo życia pojawia się w lesie drugiego dnia i zwykle docieram do niego zaraz po nadejściu drugiego dnia, nie pozostawiając mi konkurencji dla drzewa. Jeśli ktoś mnie do tego pobije lub po walce jestem zmuszony do ucieczki, drzewo odradza się ponownie na cmentarzu w nocy drugiego dnia i oczywiście, jeśli masz szczęście, możesz splądrować jedno w niebieskiej skrzynce z powietrzem, ale to nie jest niezawodnym sposobem na uzyskanie tego. Innym powodem, dla którego ta trasa jest szczególnie dobra, są częste dostępne teleporty. Jeśli kiedykolwiek zostaniesz zatrzymany w walkach we wczesnej fazie gry, zawsze możesz wziąć teleporter, aby przyspieszyć swoje poszukiwania, zamiast biegać, a na końcu, gdy znajdziesz wszystko i skończysz w kaplicy, jest teleporter, który pozwoli ci stać się agresywnym wszelkie znane ogniska ocalałych. Oczywiście, musisz mieć szczęście, jeśli chodzi o sposób, w jaki obszary są zamykane do `` strefy '', ale zawsze możesz zmienić trasę i udać się do miejsc, które zostaną zamknięte jako pierwsze, więc nie stanowi to problemu.

Broń legendarna vs epicka
Nie jest to zbyt duży problem, ponieważ szczerze mówiąc, poszukiwanie legendarnej broni jest stratą czasu i zasobów. W środkowej i późnej fazie gry, jeśli potrafisz stworzyć legendarną broń, to świetnie, ale nie powinno to być coś, co chciałbyś stworzyć od samego początku. Na przykład Sudarsana (legendarny shuriken) zadaje +70 więcej obrażeń niż Koła Wiatru i Ognia, co jest bardzo znaczące, ale aby go stworzyć, potrzebujesz meteorytu, który z mojego doświadczenia jest dość trudny do znalezienia, nawet od wilka i niedźwiedź krople. Co więcej, znacznie skuteczniejsze byłoby użycie meteorytu znalezionego na piersi dowódcy do stworzenia kabany, legendarnego napierśnika. Dzieje się tak z dwóch powodów; po pierwsze, poszukiwanie wielu legendarnych przedmiotów jest chciwe, czasochłonne i ogólnie nierealne. Po drugie, głównym zastosowaniem twojego zwykłego ataku / M2 jest hodowla dzikich zwierząt, a nie walki. To właśnie tam Twoje umiejętności błyszczą najbardziej. To samo dotyczy Failnaught versus Elemental Bow; tak naprawdę nie ma dobrego powodu, aby zejść z drogi i stworzyć legendarną broń. Jestem pewien, że tak nie jest w przypadku innych postaci, ale w przypadku Hyejina epicka broń jest zdecydowanie bardziej niż opłacalna w użyciu.
Rozgrywka
Hyejin, w przeciwieństwie do kilku innych postaci, ma kilka skutecznych stylów gry. Ostatecznie zależą one od trybu gry, w który grasz i od tego, jak rozwija się twoja gra, ale wszystkie są wartościową taktyką. Pomimo tego, że jest dość wrażliwą postacią w stosunku do osób takich jak Jackie, Hyejin jest więcej niż zdolny do bycia hiperagresywnym. Jest to prawdopodobnie najbardziej zabawny styl gry, ponieważ przy prawidłowym rozegraniu można zabić wiele wrogów, ale ostrzegamy, że hiperagresji nie można używać we wczesnej fazie gry (chyba że zauważysz okazję) ani jako stylu gry ustawionego. Rozumiem przez to, że nie możesz odrodzić się w grze i zabić kogokolwiek zobaczysz, to tylko bilet w jedną stronę do zabicia cię przez większość czasu. Hiperagresja jest najskuteczniejsza, gdy ulepszyłeś swoje umiejętności co najmniej 4 razy i najlepiej jest grać jako atak z zasadzki. Oczywiście wybór, czy powinieneś walczyć w oparciu o postać wroga, jest ważny, ale zawsze będziesz mieć przewagę, jeśli zaatakujesz przeciwnika, gdy się tego nie spodziewa. Przykładem idealnego czasu na atak jest sytuacja, gdy widzisz kogoś, kto wydaje się intensywnie szukać przedmiotów i wyraźnie nie jest zainteresowany walką, co da ci przewagę w postaci kilku ataków, zanim zareagują. Hiperagresja działa jak efekt kuli śnieżnej, w której po zabiciu kilku ocalałych nie będziesz musiał tak dużo farmić ze względu na PD zdobyte za zabójstwa, co pozwala ci na ciągłą walkę z większą liczbą przeciwników i ostatecznie będziesz miał co najmniej poziom wyżej od innych, co ponownie daje ci kolejną przewagę w walkach. Jak powiedziano, nie możesz wskoczyć do meczu i zacząć zabijać wszystkich, podstawowe statystyki i zestaw Hyejina są po prostu zbyt słabe, aby to umożliwić. Jeśli jednak odniesiesz sukces w używaniu tego stylu gry, powinieneś zebrać co najmniej 5 zabójstw. Ta hiperagresywna taktyka jest najbardziej odpowiednia do gry w pojedynkę, ale może być używana w innych trybach, po prostu bądź przygotowany na to, że w takim przypadku masz na sobie wielu wrogów, co może być twoim upadkiem, zwłaszcza jeśli twoi koledzy z drużyny nie są blisko ciebie ani teleportera, który może ci pomóc na zewnątrz.

Następnym stylem gry jest pasywne podejście agresywne, w którym Twoim priorytetem jest znalezienie sprzętu i walka, gdy zajdzie taka potrzeba. Ta taktyka wymaga wielu przynęt tylko dlatego, że możesz wykorzystać fakt, że wydajesz się być bardzo nieśmiały, ale potem walczysz na swoich warunkach. Agresywność pasywna jest prawdopodobnie standardowym stylem gry, który powinien być używany podczas gry w Hyejin, ponieważ wymaga trochę więcej mózgu niż cała taktyka agro i jest bardziej konsekwentny w zabijaniu, a tym samym wygrywaniu gier. Jest to bardzo skuteczne we wszystkich trybach w Eternal Return.

Wreszcie biegunowym przeciwieństwem hiperagresywnego stylu gry jest nieśmiały biegacz. Mogę zasugerować ten styl gry tylko wtedy, gdy masz bardzo podstawowy plan, który nie wymaga wielu przedmiotów lub przedmiotów o wysokiej wartości, które będą pożądane przez wielu graczy, np. Drzewo życia, lub jeśli osiągniesz ostatni etap i wiedz, że Twoi przeciwnicy prawdopodobnie mają przewagę. Ta taktyka jest dość irytująca, aby umrzeć, ale czekanie, aż kilku ostatnich ocalałych zadadzą sobie ciężkie obrażenia, a następnie rzucą się na nich z krzaka, jest skutecznym sposobem na wygrywanie gier. Przez cały mecz będziesz polegać na szybkim sprzęcie i bieganiu w większości walk, aby priorytetowo traktować zwierzęta hodowlane i znacznie podnieść swój poziom. Ta metoda może być naprawdę niszczycielska w kolejce duetów lub drużyn, ponieważ nieświadoma zasadzka na drużyny jest zawsze skuteczna i często eliminuje drużyny w ciągu 15 sekund.
Wszystkie te trzy strategie są bardziej niż wykonalne, ponieważ byłem ich ofiarą przez innego Hyejina, który ich użył i sam z nich korzystam. Style gry zależą od osobistego wyboru, ale granie wszystkimi trzema daje dobre wyobrażenie o tym, czy Hyejin jest dla Ciebie odpowiednia, ale niezależnie od tego, pokazuje, jak wszechstronna może być.

Ogólnie rzecz biorąc, najskuteczniejszym sposobem na wygraną z dowolną postacią w każdym trybie gry jest ekstensywna farma. Hodowla daje dobre PD i zajmuje 2 sekundy dla każdego zwierzęcia przez większość czasu, a w twoim najlepszym interesie jest podniesienie swojego poziomu jak najwyższego, aby dać sobie największą szansę na wygraną.
Szybkość staje się kluczowym tematem w tym przewodniku, ale nie bez powodu. Brak dużej puli zdrowia Hyejin nie jest w pełni rekompensowany przez jej obrażenia, więc najlepszym sposobem na przeciwdziałanie temu staje się niezwykle szybki. Szybkość ataku jest oczywiście ważna, aby zadać największe obrażenia, ale prędkość ruchu jest mocno niedoceniana, ponieważ ten czynnik pozwala ci walczyć na własnych warunkach. Tak, mechanika ogłuszenia istnieje, ale przy niektórych kompilacjach możesz stać się wystarczająco szybki, aby całkowicie uniknąć ataków podczas ucieczki, a następnie kontratakować w odpowiednim momencie.
Ze względu na wiele stylów gry, które ma Hyejin, kolejka solo jest świetnym trybem, aby ją wybrać, ponieważ tak łatwo jest dostosować ją do gry. Umiejętności postaci Hyejin mogą dobrze pasować do walki jeden na jednego, więc nie ma z tym większego problemu, ale ze względu na jej główną siłę polegającą na kontroli tłumu, jest najbardziej skuteczna w drużynach lub duetach. Sama zdolność do zadawania dodatkowych obrażeń i ogromnego zaprzeczenia obszarowi sprawia, że jest naprawdę potężna, więc sparuj ją z czołgiem lub kimkolwiek, kto może zadawać obrażenia, podczas gdy ona pociąga za sznurki z tyłu, czyni ją prawie nie do powstrzymania.

Kombinacje
Kombinacje uczenia się są tak ważne, że mogą stanowić różnicę między życiem a śmiercią. Hyejin ma dostęp do kilku skutecznych kombinacji, które są łatwe do nauczenia przy odrobinie praktyki, pokażę kilka moich ulubionych kombinacji, które zawsze są skuteczne.

Przeciwko walczącemu w zwarciu - Charm of Despair, M2, Arrow Rain za nimi, Charm of the Nomad i teleportuj się w Arrow Rain.

Ucieczka przed wrogiem - Charm of Despair, Charm of the Prophecy, Charm of Despair, Charm of the Nomad i teleport.

2 vs 1 - Arrow Rain, Charm of the Nomad (poboczna) i teleport, Charm of the Prophecy, Charm of Despair (Arrow Rain spada).

Hyejin jest prawdopodobnie jedną z najlepiej kwalifikujących się do walki x przeciwko 1 innym drużynom ze względu na jej zdolność do zadawania dodatkowych obrażeń. Jedynym sposobem, aby skutecznie nauczyć się, jak to osiągnąć, jest praktyka.

Plusy i minusy
Plusy
Cons
Zdolność do kontroli tłumu
Wrażliwa wczesna gra
Możliwość wyboru walk
Wrażliwy na zadających duże obrażenia
Dobre wsparcie
Trudno grać - wymagane jest wiele przewidywań
Trasy są proste, a kompilacje są osiągalne
Ogólnie niski poziom zdrowia
Wysokie obrażenia - mogą bardzo szybko kończyć walki
Nieskuteczne w przypadku mechaniki ogłuszenia
Wiele stylów gry
 
Naprawdę silne umiejętności
 
Może efektywnie x kontra 1
 
Zdolności mają krótki czas odnowienia
 
Wniosek
Ostatecznie Hyejin jest bardzo potężną i wpływową postacią, która może naprawdę zdominować lobby. Wymaga dużo praktyki, aby używać swoich umiejętności opartych na przewidywaniach, ale odniesienie sukcesu i fragowanie jest niezwykle satysfakcjonujące. Najlepszym sposobem jej opisania byłaby kara; jeśli nie będziesz uważać, zaatakuje cię, jeśli przejdziesz przez agresywność, może cię zwabić, a jeśli spotkasz się z kolegami z drużyny, całkowicie cię zniszczy. To właśnie sprawia, że gra w Hyejin jest tak przyjemna, że jest tak satysfakcjonująca, że można karać zbyt pewnych siebie graczy i zabijać wrogów w tak krótkim czasie. Gorąco sugerowałbym wybranie tej postaci, ponieważ stanowi ona również wyzwanie. Granie postaciami takimi jak Jackie nie wymaga tak wielu umiejętności jak gra Zahir, Fiora czy Hyejin, więc zdobywanie zwycięstw jest lepsze, a nauka Hyejina wymaga czasu; cały czas zainwestowany w jej granie był bardzo zabawny. Jeden z moich ulubionych meczów w Hyejin wyraźnie pokazuje, jakim potworem może być, jeśli zdecydujesz się jej nauczyć - to nawet nie korzystało z jej najsilniejszej konfiguracji!

Jeśli dotarłeś do tego punktu, dziękuję za przeczytanie do końca, naprawdę doceniam czas poświęcony na przeczytanie tego bardzo długiego przewodnika, więc jeśli cokolwiek, mam nadzieję, że to pomoże!

Zapraszam do komentowania wszelkich opinii, aby wiedzieć na przyszłość, jak ulepszyć wszelkie treści, które mogę stworzyć.
🙂