Evil Genius 2 World Domination poradnik Często zadawane pytania dotyczące podstawowej rozgrywki, łupy, towarzysze i osiągnięcia
- Użyj swojego Złego Geniusza i Popleczników i ich odpowiednich umiejętności, aby pomóc swoim sługom w bitwie, aby zminimalizować straty, nie są to delikatne kwiaty. Po zakończeniu bitwy uzupełnij statystyki złych geniuszy i pomocników przy Imponującym biurku i stole konferencyjnym w Wewnętrznym Sanktuarium. Powtarzać.
- Użyj swoich zdolności Evil Genius, aby przyspieszyć badania, szkolenia lub skoncentrować się na zadaniach w pracy
- Szafki zwiększają maksymalny limit stworów do 300, więc spodziewaj się, że zbudujesz ich wiele w koszarach
- Badania wydają się być jedną z najważniejszych rzeczy do zrobienia we wczesnej fazie gry, szczególnie przydatne są „Ulepszone techniki wydobywcze”, aby móc wykopać nieco ciemniejszy brud, „Zmywarka mózgów 2000”, aby zamienić schwytanych agentów w robotników / strażników / lokajów i „ogłuszenie” Club Rack / Stun Gun Rack ”lub„ Club Rack / Pistol Rack ”dla twoich stworów, w zależności od tego, czy chcesz chwytać, czy zabijać agentów, aby byli w stanie przetrwać trudniejsze bitwy. Również „Bezpieczny stojak” i „Reaktor jądrowy” dla legowiska, aby zaoszczędzić dużo miejsca na pomieszczenia w skarbcu i elektrowni.
- Posiadaj dużą główną mesę i / lub kilka mniejszych opartych na stworach.
Stwory zwodnicze, takie jak lokaj czy towarzyski, wolą „pasek orzeźwienia”, który odblokowuje się wraz z towarzyskiem, stwory z mięśniami, takie jak strażnik lub najemnicy, wolą „bar obiadowy”, który odblokowuje się z typami najemników i naukowców, takimi jak naukowiec, technik i biolog. Sushi Bar ”, który odblokowuje się u Biologa. Możesz ustawić je tak, aby zezwalały na podawanie jedzenia tylko dla tych określonych typów stworów, klikając je, jeśli chcesz je przetransportować do określonej sali jadalnej.
Nie chcesz, aby twoi naukowcy ustawiali się w kolejce do mesy, zamiast robić to, co powinni. Weź również pod uwagę, że możesz podzielić pojedynczy pokój na mesę / koszary / pokój dla personelu lub podobne i nie potrzebujesz oddzielnego pokoju dla każdego w niektórych częściach swojego legowiska. - Dobrze wyposażone i wyposażone kasyno wyczerpuje „Umiejętność” agentów, której używają do wyłączania ustawionych dla nich pułapek, oraz ich „Stanowczość”, która musi wyczerpać się przed opuszczeniem wyspy za każdym razem, gdy biorą udział w jakiejś aktywności. Odwiedzają tylko stoły hazardowe, które nie są ustawione na „Scam Tourists”, i zarabiają pieniądze.
- Rozważ zrobienie czegoś w rodzaju „Rękawicy” dla agentów od wejścia do kasyna do wejścia do legowiska, przez które muszą przejść, aby się tam dostać. Najlepiej zrobić to po odblokowaniu „Spin Doctora”, który jest dostarczany z „automatami do gry” i „rozdzielaczem kasyna” ", ale możesz to zrobić wcześnie z roślinami lub podobnymi rzeczami, im dłużej będą musieli chodzić, aby się tam dostać i im więcej obsadzonych przedmiotów operacji Osłony będą musieli przejść, tym niższe będą ich" Umiejętność "i" Stanowczość " na końcu:
- Jeśli masz problemy z agentami atakującymi twoje stwory przy próbach odwrócenia uwagi, nie robią tego w obszarze kasyna, tylko wtedy, gdy czasami dotrą do części twojej bazy "Evil Lair". Rozważ wydłużenie Rękawicy dla nich
- Lokalizacja Zbrojowni jest ważna. Na przykład dobrze jest mieć uzbrojoną Zbrojownię w pobliżu Chokepoint. Agenci wchodzą do twojego Evil Lair (z kamerą na zewnątrz, aby byli natychmiast powiadamiani o obecności oznaczonych wrogów). Zbadaj także pałki / broń, aby zwiększyć ich skuteczność bojową, przygotowując je na większość zagrożeń. Mam jedną na końcu długiego korytarza wypełnionego pułapkami pochodzącymi z kasyna i lądowiska dla helikopterów:
- Staraj się budować sieci przestępcze równomiernie w różnych frakcjach, zamiast wchodzić all-in w jednym na początku gry (zwiad 2 regionów dla każdego jest dobry na początku). Ciepło jest sumowane ze wszystkich regionów frakcji, a kompetencje i liczba agentów, których wysyłają na twoją wyspę, z którymi musisz sobie poradzić, są oparte na całkowitej ilości ciepła, którą zgromadziłeś we wspomnianej frakcji (miej oko na Heat Tracker w prawym górnym rogu)
- Możesz zarobić dużo więcej pieniędzy, jeśli ulepszysz swoją sieć przestępczą kosztem większej gorączki i niebezpieczeństwa dla twojej bazy, niektóre schematy na poziomie 2 mogą już dawać 60 000 na dolnej stronie i 270 000 na wyższej stronie, chociaż przyciągają dużo ciepła
- Ciała leżące na ziemi wokół stworów stopniowo obniżają swoje morale, co prowadzi do dezercji. Kiedy stwory podnoszą je i niosą z działem grawitacyjnym do Spalarni, ma to taki sam efekt na każdego miniona, którego mijają, tak jakby widzieli go na ziemi. Pamiętaj, aby umieścić swoje Spalarnie w miejscu, w którym nie gromadzi się zbyt wielu Minionów, aby to zmniejszyć. Należy pamiętać, że ilość ciał, które można jednorazowo oczyścić, zależy od ilości spalarni, które zbudowałeś i jak długa jest droga między zebraniem ciał do spalarni. Stwory będą podnosić i przenosić ciała do spalenia tylko wtedy, gdy Spalarnia jest wolna. Tak więc dzięki 5 Spalarniom możesz pozbyć się 5 ciał na raz.
- Po odblokowaniu „Protokołu intruza: odwracaj uwagę / przechwytuj / zabij” za pomocą badań, możesz otworzyć menu oznaczania z „Menu systemów” w lewym dolnym rogu -> „Strefy bezpieczeństwa” i wyznaczyć określone strefy swojej bazy (oddzielone drzwiami - możesz wyznaczyć jedną część korytarza jedną, a drugą, o ile między nimi są drzwi) jako „Poziom 1”, „Poziom 2” lub „Poziom 3”, wybierając Poziom i klikając obszar twoja baza:
To oznacza, że musisz pracować z agentami Autotag za każdym razem, gdy pojawią się na twojej wyspie. Możesz ustawić obszar kasyna na „Odwróć uwagę”, a jeśli dotrą do określonego punktu w Twojej bazie obok twoich pułapek, na „Przechwyć”. Nie zapomnij wyłączyć poziomów, jeśli istnieją misje fabularne, które wymagają schwytania kogoś w kasynie, pozwól mu uciec z łupem lub czymś podobnym, albo nadpisze twoje rozkazy. - Istnieje „WYNAJEM TERAZ!” przycisk ukryty w interfejsie użytkownika ekranu stworów. Z jakiegoś powodu musisz kliknąć Hełm, który mówi „Pracownik” i pokazuje numer po prawej stronie, a nie przycisk nad nim, jak wskazywałyby wszystkie inne klasy. W ten sposób natychmiast otrzymasz 5 dodatkowych pracowników za 10 000 $. Nie używaj na początku gry i używaj oszczędnie w przeciwnym razie, ponieważ uzupełniają się same (automatyczne zatrudnienie da ci 2 nowych pracowników co minutę gry), ale dobrze jest mieć jako opcję w nagłych wypadkach:
Każda frakcja, taka jak „PATRIOT” (Niebieska Pochodnia); „SMASH” (żółty symbol); „HAMMER” (czerwony młot); „KOWADŁO” (Pomarańczowe Kowadło) i „SZABLA (Zielone Szable) mają wskaźnik Ciepła, który dodaje do całkowitej liczby całe ciepło zgromadzone w ich regionach. Powiedzmy, że masz cztery Operacje lvl2 działające na terytorium„ HAMMER ”, Frakcja Ciepło może dodać to wszystko do maksymalnie 400 (100 z każdego regionu).
Możesz zobaczyć swój aktualny poziom ciepła dla frakcji zsumowany w prawym górnym rogu ekranu za pomocą „FOJ (Forces of Justice) Heat Tracker” lub na ekranie statystyk, „Menu systemowe” w lewym dolnym rogu -> „Statystyki”. W sekcji „Statystyki” -> „Globalne operacje” znajduje się również wskaźnik „Poziom zagrożenia FOJ”, który pokazuje, kiedy można spodziewać się większego oporu:
Zwykle frakcja, z którą masz obecnie najwyższy poziom ciepła, wyśle agentów do twojej bazy. Określa, jakiego rodzaju (Typ: Badacz / Żołnierz / itd.), Jaką ilość i jaki poziom wysyłają agentów. Zanim skończy się czas, nadal możesz zmniejszyć ciepło. Kiedy skończy się, jest ustalone i są w drodze. Przybędą natychmiast następną łodzią lub łodzią motorową, a będziesz musiał sobie z nimi poradzić w swojej bazie.
- Ogólnie super agenci (poza określonymi wydarzeniami fabularnymi) po prostu odwiedzają twoją bazę, jeśli rozpoczynasz plan w regionie świata, który aktualnie oglądają. Jeśli rozpoczniesz i ukończysz tam plan, zgromadzą razem zespół agentów i odwiedzą twoje legowisko.
- Jedynym Schematem, który nie wyzwala wizyty superagenta w aktualnie obserwowanym regionie jest długoterminowa redukcja ciepła (30 minut) przy użyciu 3 Robotników / Służb lub podobnych. Uaktualnienie sieci przestępczej również tego nie robi.
- Jeśli masz zasięg frakcji w kilku regionach zwiadowczych (jak na przykład północno-wschodni i północno-zachodni w przypadku PATRIOT), super agenci z większym prawdopodobieństwem pojawią się na obszarze, na którym zwykle nie masz ważnych wydarzeń i zadań, takich jak Grenlandia lub Kanada, i zostawić cię w spokoju, abyś wykonywał swoje misje na obszarach, które są naprawdę ważne, jak Wschodnie Wybrzeże Stanów Zjednoczonych. Jeśli masz tylko 2 regiony, po prostu zmieniają się między nimi i są jeszcze bardziej irytujące na mapie świata.
- Kiedy przyciągniesz ich uwagę na mapie świata, ponieważ rozpocząłeś i zakończyłeś Schemat w obserwowanym przez siebie regionie, masz 1-3 minuty na interwencję i wysłanie sługusów, aby zmniejszyć liczbę lub Umiejętności agentów, którzy pojawią się z Super Agent. Super Agent zawsze przyjdzie, ale będą mieli słabsze oddziały.
- Kiedy odwiedzą twoją bazę, o ile nie są typami bojowymi, takimi jak Atomowa Olga , która przybywa z oddziałem uzbrojonych żołnierzy, wykonają swoją zamierzoną pracę i opuszczą twoją bazę bez atakowania. Na przykład Symetria pojawi się z jej drużyną w twoim skarbcu, ukradnie całe twoje złoto, a następnie będzie dużo biegać po twojej bazie i wypłynąć łodzią motorową. Agent X pojawi się w środku twojej bazy wraz z zespołem śledczym i spróbuje zebrać dowody (lub je podłożyć), a następnie opuść wyspę. Zwykle nie zaatakują cię, dopóki nie oznaczysz ich za zabijanie / pojmanie.
- Jeśli chodzi o walkę, Robotnicy są prawie całkowicie bezużyteczni przeciwko super agentom wyższego poziomu i ich drużynom. Twój zły geniusz i poplecznicy to główne jednostki bojowe super agentów we wczesnej fazie gry. Upewnij się, że zbliżasz się do akcji i uruchamiasz ich Umiejętności bojowe, gdy jest to konieczne. Czekanie na walkę z nimi poza Zbrojownią z 1-2 w pełni obsadzonymi stołami Strażników z Mięśniowymi Sługami, takimi jak Strażnicy lub Najemnicy (najlepiej uzbrojeni) również może być dobrym pomysłem. Nie rozpoczynaj walki w Mess Hall, jeśli nie jesteś gotowy na rozprawienie się z wieloma ciałami Robotników.
Symetria (ANVIL Super Rogue) - odradza się w twojej Krypcie wraz z drużyną łotrów, kradnie twoje złoto i próbuje uciec łodzią motorową, jeśli nie zostanie powstrzymana
Agent X (PATRIOT Super Investigator) - odradza się w środku twojej bazy wraz z oddziałem śledczych i spróbuje zebrać (lub zasadzić) dowody i uciec
John Steele (Super Saboteur) - przychodzi sam z platformy helikoptera łodzią motorową i spróbuje wysadzić w powietrze części twojej bazy
Atomic Olga (HAMMER Super Soldier) - zwykle pochodzi z platformy helikoptera za pośrednictwem łodzi motorowej z oddziałem żołnierzy i zaatakuje natychmiast po wejściu do bazy
Wrecking Bola (SABRE Super Saboteur) - pochodzi z platformy helikoptera łodzią motorową z oddziałem sabotażystów i spróbuje podpalić części twojej bazy
Blue Saint (SMASH Super Saboteur) - przychodzi z platformy helikoptera łodzią motorową z oddziałem sabotażystów i spróbuje podpalić części twojej bazy
Najlepiej nie próbować większości z nich zaraz po zakończeniu samouczka, ponieważ mogą one być nieco trudniejsze niż zwykłe misje i mogą być stresujące, gdy radzisz sobie zarówno z mapą świata, jak i kryjówką i zakłócają to, co robisz, wymagając twojej uwagi ( na przykład bycie opanowanym przez oddziały eksplodujących robotów podpalających całą twoją bazę (gaśnice!), posiadające ciągłe przerwy w dostawie energii i tak dalej). Możesz także rozpocząć i ukończyć trzecie kroki tylko w dalszej części Historii, a nie od razu. Po ukończeniu badań i budowaniu bazy oraz zatrudnieniu kilku pomocników mięśni, jesteś gotowy na większość z nich.
Tła do zadań pomocników w opowieściach pobocznych „Władca zbrodni” mają te same kolory, co twoje stwory: mięśnie (pomarańczowe), zwodzenie (fioletowe) i nauki (zielone), więc wiesz, w co się pakujesz.
Eli Barracuda Jnr. (Muscle Henchman)
Umiejętności : Wraz z Jubei, najlepszym pomocnikiem bojowym, jego Srebrny Rewolwer szybko zabije zaawansowanych wrogów i możesz go użyć do wyssania Stanowczości z odwiedzania agentów, aby opuścili twoje Lair
Srebrny rewolwer (przedmiot w wyposażeniu): Eli ładuje swój charakterystyczny srebrny rewolwer, wyposażając potężną śmiercionośną broń dystansową o sześciu zastosowaniach. Koszt: 80 morale
Silver Tongue (Interakcja - osoba): Eli przeszywa swojego przeciwnika swoim urokiem. Jego statystyki regenerują się, gdy zadaje celowi obrażenia Stanowczości.
Jubei (Muscle Henchman)
Zdolności : przydatna zdolność zadawania obrażeń aktywacją i teleportacja, która może natychmiast teleportować go w dowolne miejsce w twoim leżu
Przepływ (cecha Zastosuj): Jubei skupia się na latach treningu, kierując swoją energię z każdym kolejnym uderzeniem, powodując zwiększone obrażenia, gdy jest aktywny.
Wind Walk (Targeted - Floor): Jubei staje się jednością z wiatrem i teleportuje się w wybrane miejsce. Tak jak wiatr potrafi teleportować się.
Zadanie 1: Uderz jak wiatr. Wściekły, zabójczy wiatr.
Zadanie 2: Wind Wars: The Wind Strikes Back
Zadanie 3: Nie ma takiej szkoły jak w nowej szkole <- Jest jeszcze jedna alternatywna misja, aby zabić Jubei
Incendio (Podstępny pomocnik)
Umiejętności : Przeważnie znajdziesz go spacerującego po Kasynie, pomocnego w wyciągnięciu Determinacji z Agentów
Magiczna sztuczka (wykonaj sztuczkę): Ta sztuczka przyciąga dużą liczbę turystów i agentów i zadaje obrażenia. Koszt: 3 spryt na sekundę
Misdirection (Toggle Trait): Incendio używa swojej magii, aby zniknąć w tle, ukrywając się przed Turystami, którzy nękają Twoją Operację Osłony.
Zadanie 1: As w rękawie
Zadanie 2: Niechciani Goście <- Pod koniec decydujesz, czy go zabić, czy schwytać
Zadanie 3: Ogień w dziurze
Nagroda: Latająca świnia (przywraca morale jednego stwora jadącego na niej)
Loot Quest: The PATRIOT Gains
Nagroda: Deklaracja Niepodległości (przywraca morale stwora patrzącego na to)
Poszukiwanie łupów:… Z Wolnością i Sprawiedliwością dla Ciebie
Nagroda: Pochodnia Statuy Wolności (tymczasowo zapewnia profit „Zwiększona moc wykrywania” stworom znajdującym się w pobliżu)
Loot Quest: Roll Out The Red Carpet
Nagroda: Magic Carpet (wysysa spryt stworów, gdy na niego patrzysz?)
Loot Quest: Going Against The Grain
Nagroda: Sands of Time (Leczy trwałość obiektów umieszczonych w jego pobliżu)
Poszukiwanie łupów: Obudź mnie, zanim dodo
Nagroda: Dodo Educator (Szkoli pracowników w naukowców z podwójną prędkością, można umieścić w dowolnym miejscu)
Poszukiwanie łupów: polowanie na jajka
Nagroda: gigantyczne jajko (z podwójną prędkością szkoli naukowców do biologów, można je umieścić w dowolnym miejscu)
Loot Quest: Outback Stakeout
Nagroda: Bush Tucker BBQ (Czy można przygotować jedzenie bez operatora, odzyskuje Smarts z podwójną prędkością?)
Poszukiwanie łupów: Faraon jest wstrętny, wstrętny jest faraonem
Nagroda: Sarkofag (Zwiększa witalność stworów?)
Loot Quest: Say My Name
Nagroda: Koło Rumpelsztiltskina (pozwala stworowi robotnikowi tworzyć złoto - do 11-15 tys. $ Za zmianę, o ile wiem, możesz zobaczyć, jak kwota pojawia się nad głową Minionów po tym, jak przestaną ją obsługiwać)
Poszukiwanie łupów: dowolny fort w czasie burzy
Nagroda:
Loot Quest: Troy Story (przedsprzedaż)
Nagroda: Koń trojański (wysysa sprytne stwory, gdy na niego patrzy, zapewnia dodatkowe jednorazowe plany na mapie świata, aby zarobić 96 000 za 90 ciepła w wielu regionach)
Wprowadzać się
Rozpocznij nową grę
Doświadczenie płynące z nauki
Ukończ samouczek
Zakładając kontrolę pośrednią
Zbuduj pokój kontrolny
Miejsce, które można nazwać własnym
Zbuduj Wewnętrzne Sanktuarium
Tylko dwoje z nas
Zwerbuj pomocnika
Chciwy
Ukradnij jeden łup
Zrób jedną historię poboczną oznaczoną jako „Łup”
Więcej mocy!
Wystrzel urządzenie Doomsday o sile 2
Maksymalna moc!
Wystrzel urządzenie Doomsday o sile 3
Przebiegły intelekt
Wytrenuj prostego sługę naukowego
Szkol naukowca
Trochę mięśni
Wytrenuj prostego stwora z mięśniami
Wytrenuj strażnika
Kłamliwy uśmiech
Wytrenuj prostego stronnika Oszustwa
Wytrenuj lokaja
Prosty technik
Wytrenuj prostego sługę naukowego
Szkol technika
Ekspert od broni
Wytrenuj zaawansowanego stwora Mięśni
Wytrenuj najemnika
Uroczy dowcip
Wytrenuj zaawansowanego stronnika Oszustwa
Szkol towarzysza
Żywa broń
Wytrenuj eksperta Mięśniowego stwora
Trenuj mistrza sztuk walki
Mistrz życia
Wytrenuj zaawansowanego sługę naukowego
Trenuj biologa
Doskonały kłamca
Wytrenuj zaawansowanego stronnika Oszustwa
Wyszkol Spin Doctora
Zabójcza siła
Wytrenuj eksperta Mięśniowego stwora
Wytrenuj zabójcę
Niebezpieczny umysł
Wyszkol doświadczonego sługusa naukowego
Doskonały profesjonalista
Wytrenuj eksperta sługusa Oszustwa
Narzędzie do każdego zadania
Odblokuj wszystkie typy stronników
W płomieniach
Zajmij się intruzem, a następnie zniszcz dowody
Żyjesz tylko raz
Umrzyj po raz pierwszy
Niech twój Evil Genius umrze
20 sługusów
Miej 20 stworów w legowisku
50 sługusów
Miej 50 stworów w legowisku
100 sługusów
Miej 100 stworów w legowisku
150 sługusów
Miej 150 stworów w legowisku
200 sługusów
Miej 200 stworów w legowisku
Niepowstrzymana horda
Zrekrutuj 300 sług na raz.
Większe zło
Wykonaj egzekucję lojalnego pomocnika
"Uczciwa gra
Wygeneruj 50000 złota w swoim Kasynie
Miej wiele automatów do gry, z których mogą korzystać turyści i agenci, ustawienie stolików na „Scam Tourists” może pomóc, ale spowolni to postęp w „The First Resort”. Istnieją pewne zadania, takie jak „Wojna z Krastem” i „Nienawidzeni goście”, które przepełnią Twoje kasyno turystami, przyspieszając to
Pierwszy ośrodek
Skorzystaj ze swojego kasyna, aby całkowicie opróżnić Determinację 200 agentów
Jeden miliard dolarów
Miej w skarbcu miliard złota
Są na Ciebie…
Niech jeden region wejdzie do blokady
Przekupny
Ulepsz 23 sieci przestępcze do poziomu 4
Wewnętrzny krąg
Zrekrutuj trzech popleczników w jednej grze
Siedem cudów
Ukradnij siedem łupów w jednej grze
Międzynarodowe skarby
Ukradnij piętnaście łupów w jednej grze
Bezcenna kolekcja
Ukradnij dwadzieścia łupów w jednej grze
Twoje własne muzeum
Kradnij wszystkie dostępne łupy w jednej kampanii
Wewnętrzny krąg
Zrekrutuj trzech popleczników w jednej grze
Zabójczy zespół
Zwerbuj pięciu pomocników w jednej grze
Zrekrutuj ich wszystkich
Zrekrutuj wszystkich dostępnych popleczników w jednej kampanii. Wymagana pewna zdrada.
Odebrać życie
Pokonaj Super Agenta ANVIL-a raz na zawsze
Były agent
Pokonaj Super Agenta PATRIOTA raz na zawsze
Stoppable Force
Pokonaj Super Agenta HAMMERA raz na zawsze
Rozbity
Pokonaj Super Agenta SMASHa raz na zawsze
Wyszła jak Wrecking Ball
Pokonaj Super Agenta SABRE raz na zawsze
Imiona…
Położyć kres poważnemu zagrożeniu
Spełnianie Twoich oczekiwań
Pokonaj każdego super agenta raz na zawsze
CCC-Combo
Odbij jednego agenta od trzech odbijaczy.
Ustaw 3 Odbijające Pułapki w taki sposób, aby Agent wpadł na wszystkich. Wystrzel je za pomocą Giant Fan
Podryw 101
Wbij zamrożonego agenta w zderzak flipera
Wystrzel agenta z gigantycznym wachlarzem przez zamrożony promień do pułapki odbijającej pinball
Wypucowane
Combo Bubble Blower i efekt mydła
Umieść dwie śliskie pułapki podłogowe między dwie pułapki z armatami bąbelkowymi i poczekaj, aż agent aktywuje je kombinacją lub gigantyczny wachlarz, który je wyrzuci
Unoś się jak motyl…
Połącz gigantyczny wachlarz z rękawicą bokserską
Gotowanie wspomagane wentylatorem
Połącz gigantyczny wachlarz z miotaczem ognia
Wrzuć agenta z gigantycznym wachlarzem do pułapki z miotaczem ognia
Nie nie nie nie nie nie…!
Połącz gigantyczny wachlarz ze zbiornikiem rekina
Wrzuć agenta z gigantycznym wachlarzem do pułapki na czołg rekinów
Najlepiej podawać schłodzone
Wrzuć zamrożonego agenta do zbiornika z rekinami
Wystrzel agenta z gigantycznym wachlarzem przez mroźny promień do pułapki na zbiornik na rekiny
… Sting Like a Bee
Rękawica bokserska Combo w pszczoły
Kto to wąchał
Zdmuchnij chmurę gazu w agenta z gigantycznym wachlarzem
Sam się tym zajmę
Pokonaj super agenta swoim geniuszem
Zadaj ostatni strzał super agentowi ze swoim złym geniuszem w kryjówce
Idealnie wyważony, jak wszystko powinno być
Pozwól najlepszemu łotrzykowi na świecie odnieść sukces
Pozwól Symmetry ukraść pieniądze z twojej krypty i dostać się nią do jej motorówki
Shtirred
Wrzuć określonego Agenta do określonej pułapki
Wrzuć Johna Steele do zbiornika z rekinami (łatwiej, jeśli go złapiesz i wyczerpiesz jego Umiejętności, a następnie albo torturuj go pułapką, albo odłącz zasilanie jego celi za pomocą pułapki na zbiornik z rekinami przed drzwiami)
Tytuł meczu
Pokonaj najlepszego sabotażystę na świecie jako Jubei
Pozwól Jubei zabić / zrób ostatni cios na Blue Saint (zrobiłem to, wykonując plan osłabienia jego drużyny, a kiedy oni wychodzą z podłogi kasyna, po prostu Odwróć jego uwagę i solo z Jubei, nie zapomnij włączyć " Pływ")
Walka z ogniem
Podpal Super Agenta HAMMERA
Człowiek z dotykiem MIDAS
Uruchom urządzenie MIDAS po raz pierwszy
Musujące Tableau
Grając Maxem, stwórz 20 złotych posągów i dodaj je do Wewnętrznego Sanktuarium
Po pierwszym, drugim i trzecim odpaleniu urządzenia MIDAS, zabierz posągi Złotych Minionów leżące dookoła Twojego legowiska i umieść je w Wewnętrznym Sanktuarium. Ciesz się imponującą nową dekoracją wnętrz :
Wyspecjalizowana siła robocza
Grając Maxem, miej w Legowisku 200 specjalistycznych stworów naraz
Podnoszenie umiejętności
Grając Maxem, ukończ wszystkie projekty badawcze ulepszenia popleczników
Złoty wiek
Ukończ grę jako Max na dowolnym poziomie trudności
Złoty standard
Ukończ grę jako Max na wysokim poziomie trudności
Cry HAVOC
Odpal HAVOC po raz pierwszy
Żołnierz Najwyższy
Jako Ivan, walcz wręcz z Atomową Olgą
Stara szkoła
Grając Ivanem, zabij 50 agentów, używając starej broni szkolnej
Zbierz gang z powrotem razem
Jako Ivan, zwerbuj kilku starych przyjaciół
Zrekrutuj Eli i Jubei jako pomocników
Rewolucja ludowa
Ukończ grę jako Ivan na dowolnym poziomie trudności
Dygnitarz wojskowy
Ukończ grę jako Ivan na wysokim poziomie trudności
Niesławny. Jadowity.
Wystrzel VENOM po raz pierwszy
Starzy przyjaciele?
Grając Emmą, złap i wyszydz bladą imitację
Nie da się oszukać
Grając Emmą, usuń 50 przebrań agenta
Zawsze byłem lepszy
Grając Emmą, ukończ wszystkie badania nad ulepszeniem geniusza
Anarchia
Ukończ grę jako Emma na dowolnym poziomie trudności
Mistrz szpiegów… mistrzu
Ukończ grę jako Emma na wysokim poziomie trudności
Połączony
Fire VOID po raz pierwszy
Głupcy o słabych umysłach
Grając Zaliką, przekonaj 50 agentów do swojej sprawy
Przede wszystkim nauka
Jako Zalika badaj wszystko
Techniczne cuda
Grając Zaliką, ukradnij wymarłe stworzenie, które jeszcze się nie wykluwało, i skarb z innego świata
utopia
Ukończ grę jako Zalika na dowolnym poziomie trudności
Ludzkość 2.0
Ukończ grę jako Zalika na wysokim poziomie trudności