Evil Genius 2 World Domination poradnik Pułapki 101!
Nie gwarantuję, że wszystkie moje liczby będą w 100% poprawne. Nie odblokowałem też jeszcze pułapek 3 i 4 poziomu i zaktualizuję ten przewodnik tak jak ja. Prosimy o zgłaszanie wszelkich poprawek lub dodatkowych uwag!
Rozmiar: 4x4 (podłoga)
Obszar docelowy: 4x10 (pierwsza linia kwadratów pod względem liczby wentylatorów)
Obszar aktywacji: 4x7 (nie aktywuje się w najdalszym obszarze 2x4 obszaru docelowego)
Cele: wszyscy, którzy wejdą do obszaru aktywacji, gdy są aktywni
Obrażenia: brak
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes: Tak
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes: Tak, ale cel, na który uderza inny zderzak wachlarza / magnesu / flippera, nie zostanie złapany aż do trzeciego pola ruchu.
Czy porusza cel: Tak, z dala od pułapki.
Jak daleko: 2 pola za obszarem docelowym.
Uwagi: Sam nie powoduje żadnych uszkodzeń, ale wentylator (i magnes) są niezbędne do tworzenia kombinacji pułapek. Ich jedyną wadą jest to, że pozostawione samym sobie, często złapią tylko pierwszego lub dwóch wrogów z grupy. Jeśli jednak staniesz się trochę bardziej aktywny, możesz wyłączyć zasilanie wentylatora i poczekać, aż cała grupa znajdzie się w zakresie aktywacji, aby zebrać je wszystkie razem.
Pamiętaj również, że wentylator nie wpłynie na agentów, którzy aktualnie wchodzą w interakcję z pułapką Paywall w jakimkolwiek kształcie, formie ani w żaden sposób. Ponadto interakcja z niektórymi pułapkami, takimi jak zamrażający promień, może znacznie spowolnić prędkość, z jaką wentylator będzie przepychał agenta.
Rozmiar: 4x4 (podłoga)
Obszar docelowy: 10x4 (pierwsza linia kwadratów na liczniku magnesów)
Obszar aktywacji: 7x4 (nie aktywuje się w najdalszym obszarze 2x4 obszaru docelowego)
Cele: wszyscy, którzy wejdą do obszaru aktywacji podczas aktywności
Obrażenia: 10 do witalności, jeśli agent uderzy w magnes. Następnie 5 rozstrzygnięć na takt, o ile są dostępne.
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes: Tak
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes: Tak, ale cel, na który uderza inny zderzak wachlarza / magnesu / flippera, nie zostanie złapany aż do trzeciego pola ruchu.
Czy porusza cel: Tak, w kierunku pułapki.
Jak daleko: aż do magnesu.
Uwagi: W przeciwieństwie do wentylatora, magnes w rzeczywistości może sam wyrządzić szkody, zarówno pod względem zdecydowania, jak i witalności. To powiedziawszy, jego głównym zastosowaniem jest nadal tworzenie kombinacji pułapek. Możesz ustawić magnes za pomocą kilku zderzaków flipperów tuż obok magnesu, aby utworzyć łańcuch. Podobnie jak wentylator, zwykle łapie tylko pierwszego lub dwóch agentów z grupy, ale jeśli jesteś aktywny w przełączaniu mocy, możesz go wyłączyć, dopóki wszyscy agenci nie znajdą się w obszarze aktywacji, a następnie przełącz go z powrotem, aby uzyskać je wszystkie.
Rozmiar: 2x2 (podłoga)
Obszar docelowy: agenci przychodzący poruszani przez wentylator, magnes lub inny zderzak flippera. Nie aktywuje się na stworach, ale wpłynie na stwory, jeśli zostały już wdrożone przez nadchodzącego agenta.
Obszar aktywacji: patrz wyżej
Cele: wszyscy, którzy go trafili, gdy są aktywni
Obrażenia: brak
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes: prawie wyłącznie.
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes: Tak.
Czy porusza cel: Tak
Jak daleko: 8 pól od uderzenia.
Uwagi: Jak mówi tekst, zderzak flipera sam w ogóle nic nie robi. Musi być używany w połączeniu z pułapką, która porusza wrogów. Obejmuje to wentylator, magnes i rękawicę bokserską.
Aktywuje się tylko w przypadku łotrzyków. Agenci i inne typy FoJ zignorują fałszywy sejf.
Ponieważ moja rozgrywka jest bardzo lekka, biorąc pod uwagę, jak ostrożny jestem w zarządzaniu ciepłem, nie mam jeszcze żadnych prawdziwych danych na temat tego, co to robi.
Rozmiar: 2x2 (podłoga)
Obszar docelowy: 2x2
Obszar aktywacji: 2x2
Cele: wszyscy, którzy wejdą do obszaru aktywacji, gdy są aktywni
Obrażenia: brak
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes: Tak
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes: Tak, ale wydaje się, że nie trafia w pierwszy cel, który mija.
Czy porusza cel: Nie
Uwagi: Powala to każdego agenta, który go aktywuje, a jego zasięg aktywacji jest zawsze nieco mniejszy niż efektywny zasięg, więc może złapać kilku na raz. Jednak czas przerwy dla agentów i stworów na czekanie na rozpoczęcie przekraczania jest krótszy niż czas ich aktywności, więc może to bardzo łatwo potknąć się o przechodzące stwory, nawet po początkowej aktywacji.
Dodatkowo, jeśli zostanie to aktywowane na agencie, który jest poruszany przez wachlarz, magnes, zderzak flippera lub rękawicę uderzeniową, pozostawia go śliskim efektem. Może to spowodować, że zostaną przesunięte znacznie, znacznie dalej niż zwykły zasięg tego przedmiotu.
Rozmiar: 2x1 (ściana)
Obszar docelowy: 2x4
Obszar aktywacji: 2x4
Cele: wszystkie w obszarze aktywacji, które przechodzą, gdy są aktywne.
Obrażenia: 30 Stanowczości
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes: Tak
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes: Tak
Czy porusza cel: Nie
Uwagi: Z mojego doświadczenia wynika, że tekst tutaj jest nieprawidłowy. Nie zauważyłem, aby bąbelkowani wrogowie byli przenoszeni dalej niż niepopieleni przez magnesy, wachlarze i odbijacze flipperów. Ponadto istnieją pułapki, które nie działają na wrogów, na przykład mroźny promień. Wciąż przeprowadzam dodatkowe testy z tym, aby ustalić wszystkie interakcje.
Co ciekawe, rękawica uderzeniowa nie tylko działa na wrogów z bąbelkami, ale zatrzyma wielu wrogów, a nawet stwory i uderzy ich wszystkich, zmieniając rękawicę uderzeniową w pułapkę na wiele celów, przeznaczoną specjalnie dla bulgotanych wrogów. Jednak rękawica dziurkacza wybija ich z bańki.
Rozmiar: 2x1 (ściana)
Obszar docelowy: 2x4
Obszar aktywacji: 2x4
Cele: wszyscy, którzy wejdą do obszaru aktywacji, gdy są aktywni
Obrażenia: 20 Stanowczości i umiejętności
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes: Tak
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes: Tak
Czy porusza cel: Nie
Uwagi: To blokuje wroga w miejscu na jakiś czas, podczas gdy zadaje on swoje obrażenia, chociaż nadal muszę przeprowadzić sporo testów, aby dowiedzieć się, jak wpływa to na poruszanie agentów i czy inne pułapki oddziałują w znaczący sposób.
Podobnie jak w przypadku armaty bąbelkowej, rękawica uderzeniowa nie tylko działa na zamrożonych wrogów, ale zatrzymuje wielu zamrożonych wrogów, a nawet stwory i trafia ich wszystkich, zmieniając rękawicę uderzeniową w pułapkę na wiele celów, przeznaczoną specjalnie dla zamrożonych wrogów. Jednak rękawica uderzeniowa wytrąca ich z lodu.
Rozmiar: 2x1 (ściana)
Obszar docelowy: 2x4
Obszar aktywacji: 2x4
Cele: 1
Obrażenia: 10 witalności
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes: Tak
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes: Tak, natychmiast zatrzymuje ich pęd
Czy porusza cel: Tak, z dala od pułapki.
Jak daleko: 4 pola od obszaru aktywacji.
Uwagi: Można je bardzo niezawodnie łączyć. Mogą być pojedynczy cel, ale tak długo, jak agent nie wyłącza je, ponieważ ich umiejętności jest nadal bardzo wysoka, te rękawice trafi w cel. Może być używany w połączeniu z wentylatorami, magnesami i pułapkami o dużych obrażeniach na korytarzu, aby zagwarantować maksymalne uszkodzenia.
Rozmiar: 4x1 (ściana)
Obszar docelowy: 4x4
Obszar aktywacji: 4x4
Cele: wszystko w obszarze aktywacji
Obrażenia: 2 na tyknięcie, do 20. Agent może się jednak poklepać, więc Twój przebieg może się różnić.
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes: Tak
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes: Tak
Czy porusza cel: Nie
Dodatkowe uwagi: Miotacz ognia sam nie zadaje żadnych obrażeń. Raczej podpala cel. W rezultacie wysłanie agenta przez wiele miotaczy ognia z wentylatorem lub magnesem nie powoduje dodatkowych szkód. W najlepszym razie możesz po prostu trochę dłużej je podpalić.
Rozmiar: 4x4 (przeciwległe ściany)
Obszar docelowy: 4x4
Obszar aktywacji: 4x4
Cele: wszyscy, którzy wejdą do obszaru aktywacji, gdy są aktywni
Obrażenia: 10 do witalności na impuls, co najmniej 40 (wciąż obliczając pełne obrażenia)
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes: Tak
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes: Tak.
Czy porusza cel: Nie
Uwagi: Doskonale nadaje się do zadawania dużych obrażeń na końcu łańcucha pułapek lub zapewnienia, że dostaniesz trochę na całą paczkę wrogów pędzących obok, trzymanych przez wentylator lub magnes.
Rozmiar: 4x1 (przeciwległe ściany)
Obszar docelowy: 1x4 (bezpośrednio po obu stronach ściany).
Obszar aktywacji: 1x4 (bezpośrednio po obu stronach ściany).
Cele: wszystkie
Obrażenia: tylko obrażenia emocjonalne.
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes:
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes:
Czy porusza cel: Tylko do łez.
Uwagi: Prawdopodobnie lepsze niż drzwi w większości sytuacji, pomimo znacznie wyższych kosztów i zapotrzebowania na moc. Dopóki nie zostanie aktywowany, pozostaje w ziemi i pozwala twoim stworom swobodnie przechodzić. Nie mogą też zostać otwarte przez stwora, aby zapewnić agentom przedwczesny dostęp, chociaż nie zostaną aktywowane, jeśli stwór i agent wejdą na jego obszar w tym samym czasie. A dodatkowy bonus, otrzymasz 50 $ za każdym razem, gdy agent go dezaktywuje.
Jednak większe opóźnienie występuje tak naprawdę tylko wtedy, gdy dany agent napotka paywall po raz pierwszy. Kiedy już go zobaczą, wypłacają 50 $ na przyszłe zapory, które odkryją bardzo szybko i bez wahania.
Jako dodatkowa uwaga, każdy agent zostanie zatrzymany / wejdzie w interakcję z paywallem NIE zostanie dotknięty żadnymi innymi pułapkami podczas interakcji ze ścianą. Jeśli wentylator wyłączy się, gdy są skupieni na ścianie, skutecznie go ignorują.
Rozmiar: 1x4 (przeciwległe ściany)
Obszar docelowy: 1x4
Obszar aktywacji: 1x4
Cele: wszyscy, którzy wejdą do obszaru aktywacji, gdy są aktywni
Obrażenia: 19 witalności. Widziałem też, jak agenci stracili umiejętności w stosunku do tego jednego, nadal robiąc dodatkowe NAUKI.
Czy aktywuje się na celach poruszanych przez wentylator i magnes: Tak
Czy trafia w cele poruszane przez wentylator i magnes: Tak, ale nie trafi w pierwszy cel, który przechodzi.
Czy porusza cel: Nie
Uwagi: Chociaż tekst sugeruje, że jest to zabójcze, tak naprawdę zadaje obrażenia tylko przez krótki czas. To przyzwoita pułapka na opóźnianie i gromadzenie agentów, a możesz spakować ich mnóstwo w stosunkowo krótkim korytarzu. Zrób 20-kwadratowy korytarz i po prostu wyrównaj nim całość, a większość grup agentów, których umiejętności zostały wystarczająco ograniczone, nie przetrwa nawet połowy.
Uwagi: Ten jest niesamowicie rozczarowujący, szczególnie ze względu na to, jak wysoko znajduje się łańcuch technologiczny. Po aktywacji chwyta dokładnie jeden cel. A do tego chwyta najbliższy cel. Więc jeśli masz stwora pośrodku pułapki, a agent podejdzie do krawędzi, aby go aktywować, złapie tylko twojego stwora i zostawi go całkowicie w spokoju. Co więcej, jest ogromny, co oznacza, że nie będzie pasował do większości istniejących systemów pułapek do czasu, gdy go odblokujesz. Szczerze mówiąc, zostawiłbym to bez zbadania, chyba że chcesz po prostu zakończyć wszystkie badania.
Agenci, którzy mogą być rozproszeni, nie wykorzystają tego samego rozproszenia uwagi dwa razy, jedynym wyjątkiem jest to, że eskortowanie z powrotem do kasyna z powodu tagu „Distract” resetuje ich.
Żołnierze ignorują wszystkie gry hazardowe w kasynie i nie mogą nawet zastosować tagu odwracającego uwagę. Jednak nie używają również swoich „umiejętności” do dezaktywowania pułapek, więc nie musisz się martwić, że ich umiejętności wyczerpią w tym celu. Prawie musisz ich zabić, chyba że zrobisz coś takiego, jak wysłanie ich korytarzem bąbelków, aby wyssać całą ich determinację.