Evil Genius 2 World Domination poradnik Ultimate Evil Genius 2

Kompletny przewodnik Evil Genius 2

(Praca w toku)

WYBIERZ SWOJEGO GENIUSA
To jest osobisty wybór i sprowadza się głównie do twojego stylu gry, więc oto zestawienie geniuszy.

 

MAXIMILIAN - Mega Rich Megalomaniac


SKUPIAĆ
Max jest dobrym wszechstronnym narzędziem i domyślnym Geniuszem przy wyborze szybkiego startu.

ZDOLNOŚCI
Pracuj ciężej - nadaj priorytet zadaniom
Train Faster - natychmiast kończy szkolenie Minionów.

BIERNY
Łatwiej zarabia złoto.
Zaczyna się z dodatkowymi stronnikami.

POLECANA WYSPA
Korona złota.

 

RED IVAN - The Heavy Muscle Madman


SKUPIAĆ
Ivan koncentruje się na walce.

ZDOLNOŚCI
Zrób to teraz - nadaj priorytet zadaniom, przyspieszenie walki
Old School - wystrzeliwuje wyrzutnię rakiet

BIERNY
Tanie stwory mięśniowe.
Stwory są bardziej zabójcze.

POLECANA WYSPA
Montanas Gemelas.

 

ZALIKA - naukowy geniusz


SKUPIAĆ
Zalika stawia na naukę.

ZDOLNOŚCI
Moje plany mają priorytet - priorytetyzuj miejsca pracy, rozwój nauki.
Napraw - Natychmiast naprawia przedmioty i gasi pożary.

BIERNY
Szybsze badania.

POLECANA WYSPA
Caine Key.

 

EMMA - Ex-Spymaster zmienił się w Posion Pro


SKUPIAĆ
Emma koncentruje się na Heat and Deception.

ZDOLNOŚCI
Zwróć uwagę - nadaj priorytet zadaniom, dostrzegaj przyspieszenie.
Plotterl - resetuje czasy odnowienia pomocników.

BIERNY
Bardziej efektywnie redukuje ciepło.
Stwory Oszustwa są bardziej wydajne.

POLECANA WYSPA
Caine Key.

WYBIERZ SWOJĄ WYSPĘ
Na każdej wyspie gra się zupełnie inaczej, więc wybierz, która z nich będzie Twoją następną decyzją. Oto zestawienie każdej wyspy.

CROWN GOLD

PRZEGLĄD
Jest to domyślna wyspa podczas korzystania z funkcji Szybki start i dobra wyspa dookoła.

WRAŻLIWY NA
PATRIOTA

POZIOMY ZAGROŻENIA
SZABLA - Wysoka
PATRIOT - Wysoki
HAMMER - średni
KOWADŁO - średnie
SMASH - wysoki

ZALECANA STRATEGIA
Świetna pierwsza wyspa z dużą przestrzenią budowlaną.
Umieść sieci w ANVIL & HAMMER

 

MONTANAS GEMELAS

PRZEGLĄD
Defensywny dławik.

WRAŻLIWY NA
ROZBIĆ

POZIOMY ZAGROŻENIA
SZABLA - Wysoka
PATRIOT - średni
HAMMER - średni
KOWADŁO - średnie
SMASH - wysoki

ZALECANA STRATEGIA
Długi przepust w korytarzu na pułapki.
Umieść sieci w PATRIOT & ANVIL

 

KLUCZ CAINE

PRZEGLĄD
Wszyscy odwiedzający wchodzą przez kasyno.

WRAŻLIWY NA
KOWADŁO

POZIOMY ZAGROŻENIA
SZABLA - Wysoka
PATRIOT - niski
HAMMER - średni
KOWADŁO - Wysokie
SMASH - średni

ZALECANA STRATEGIA
Dostęp do kasyna tylko w celu oszustwa
Umieść sieci w PATRIOT

TWOJE PIERWSZE POKOJE
Postanowiłem zacząć od Maximiliana na wyspie Crown Gold z wyłączonym samouczkiem.

Układ początkowy


Chciałem, żeby moje pokoje były mniejsze niż zamierzają, żeby zaoszczędzić na pieniądzach. Rozłożyłem je również, aby umożliwić tę początkową ekspansję.

Zauważysz, że mam tylko 40 000 sztuk złota, podczas gdy potrzebuję 48 595 sztuk na ten początkowy układ.
Zauważysz również, że jeszcze nie zbudowałem Krypty.

Mój układ początkowy zawiera;

4x prycze.
2x szafki.
1x Wzmacniacz radiowy.
1x lada żywności.
1x Spalarnia.
2x generatory mocy.
1x komórka trzymająca.
1x Krzesło do przesłuchań.

 

Sprzedawanie śmieci kasynowych za gotówkę


Zostało mi tylko 405 sztuk złota po zbudowaniu tego, co się da, więc sprzedam wszystko w kasynie.


Casino Junk daje mi nieco ponad 25 tys


Taki jest mój początkowy układ moich pierwszych pokoi. Mam teraz wszystko, czego potrzebuję, aby skonfigurować 1x Criminal Network na mapie świata.

Jeśli przeczytasz sekcję dotyczącą wyboru wyspy w tym przewodniku, będziesz już wiedział, że zalecana przeze mnie strategia dla Crown Gold polega na umieszczaniu sieci w ANVIL & HAMMER

 

Pierwsza sieć

Wybieram południową prowincję ANVIL, ponieważ mają one tanią redukcję ciepła.
Zrobię schemat trwający 3 minuty - 10 tys., Który kosztuje 3x pracowników

Rozszerzę trochę mój początkowy układ, dodając następujące;

Inner Sanctum
Korytarz bez podejrzeń
1x generator prądu.

 

Pierwsze dochodzenie FOJ

Mając tylko 5 wytworzonych ciepła, przyciągnąłem moje pierwsze badanie FOJ, które dotrze za 7 i pół minuty.

Mój pierwszy schemat 10k jest już ukończony.
Zauważ, że natychmiastowa redukcja ciepła kosztuje tylko 5k.
Mam jeszcze 5 minut, zanim nadejdzie pierwsze dochodzenie FOJ.
Mógłbym zrobić kolejny schemat na 10 km lub zagrać bezpiecznie i zmniejszyć ciepło o 5 km.
Które byś wybrał?
Mam zamiar uruchomić kolejny schemat 10k.

Udało mi się ukończyć drugi schemat 3 minuty - 10 km, a pozostało tylko 30 sekund. Użyję teraz natychmiastowej redukcji ciepła o 5k.
Alternatywnie możesz uratować 5k, niszcząc sieć i ponownie przeprowadzając zwiad.

Jak widać, ponieważ zmniejszyłem temperaturę z powrotem do 0, nadchodzące zdarzenie śledcze FOJ zostało anulowane.
Płuczę i powtarzam, dopóki nie skończę mojego początkowego układu.
Warto zauważyć, że nie będziesz w stanie ciągle powtarzać schematów 2x 10k + 1x 5k redukcji ciepła, ponieważ czas wydarzenia FOJ będzie coraz krótszy.
Jednak zniszczenie sieci i ponowne zbadanie zresetuje to.
Więc jeśli uruchomisz schemat 10k i zobaczysz, że licznik czasu spada nawet o 2 lub 3 minuty, anuluj schemat, zniszcz sieć i ponownie wykonaj zwiad.

 

Gotowy układ początkowy

To mój początkowy układ, w którym wszystko zostało rozszerzone tak, jak chcę.
Zamierzam teraz zrobić 4 wątki poboczne, aby zdobyć 4 specjalistyczne stwory.

STWORY SPECJALISTYCZNE - HISTORIE POBOCZNE
Zacznę od omówienia pobocznej historii z okładek.
Chciałbym, aby agenci odwiedzali moje kasyno i nie znaleźli nic podejrzanego.

 

Operacje na okładkach

Zniszczę moją sieć, a następnie zbadam obszar, w którym znajduje się sługa Lokaja, którego muszę porwać.

Porwałem lokaja i zostało mi ponad 5 minut, więc zrobię schemat na 3 minuty - 10 000, kiedy jestem tutaj. Wtedy zniszczę tę sieć.

Teraz zbuduję Trenażera Lokajów i wyszkolę 15 Lokajów.
To daje mi 20 tys. Złota jako nagrodę za poboczną historię i kilka bardzo potrzebnych przedmiotów do kasyna.

Ustawiłem system rękawic wokół mojego kasyna.
Mam 10 przedmiotów, które mogą być używane przez lokajów, więc potrzebuję 10 lokajów. Chcę też ponownie otrzymać połowę tej kwoty na zwolnienie. Dlatego w sumie trenuję 15.

To jest to, co nazywam „The Deception Gauntlet”
Możesz przeczytać więcej na temat tego ustawienia w stylu Gauntlet w sekcji Kasyno tego przewodnika.
Teraz czas na opowieść poboczną dla strażnika.
Pamiętaj, aby odebrać dodatkowe nagrody za cele.

 

WZMOCNIENIE MIĘŚNI

Skonfiguruję nową sieć w dowolnym miejscu, w którym uda mi się porwać strażnika.

Ponad 6 minut do końca wydarzenia FOJ, więc tak jak poprzednio zrobię schemat 3 minuty - 10k, a potem zniszczę tę sieć.

Teraz zbuduję 2x trenerów strażników i wyszkolę 12 strażników.

Muszę zabić 3 nieznośnych śledczych moimi nowymi strażnikami. Wysłali 5, zabiję ich wszystkich.
To daje mi kolejne 20 000 sztuk złota jako nagrodę za poboczną historię i kilka elementów bezpieczeństwa.

Otrzymawszy nagrody w postaci elementów bezpieczeństwa, mogę teraz umieścić stół strażnika, biurko ochrony i kilka kamer w moim nie podejrzanym korytarzu.
Następnie porwę Technika za kolejne 20 tysięcy sztuk złota.

 

JEŚLI SIĘ NIE ZŁAMIAŁ

Skonfiguruję nową sieć w dowolnym miejscu, w którym uda mi się porwać strażnika.

Tym razem ponad 7 minut, więc znowu schemat 3 minuty - 10k.

Na razie zbuduję 1 trenera techników i wyszkolę 3 techników, ponieważ to minimum do ukończenia wątku pobocznego.

Po zakończeniu zadania pobocznego dla techników zbuduję szpital i rozbuduję szafki.
Teraz pora naukowca.

 

WIELKIE MYŚLENIE O OBRAZIE

Jak zwykle jest to nowa sieć.

Zostały tylko 4 minuty, więc po prostu zniszczę sieć.

Zbuduję 1 trenera naukowców i wyszkolę 1 naukowca na ukończenie wątku pobocznego.
Brakuje mi też funduszy, więc skonfiguruję sieć w Australii i wykorzystam drugą sieć do ukończenia opcjonalnych misji zwiadowczych.
Następnie zbuduję pokój badawczy dla jednego naukowca, a drugiego wyszkolę pod kątem nadmiarowości.
To kończy 4 zadania poboczne Specialist Minion.

 

HENCHMEN - HISTORIE poboczne
W miarę postępów gry będziesz mógł rekrutować więcej Popleczników, ale przez chwilę będziesz mieć tylko jednego.
Powinieneś mądrze wybrać pierwszy.
Moją rekomendacją jest szermierz Jubei.

 

MIECZNIK

Informacje;
Imię - Jubei
Lokalizacja - Dzielnica Wschodnia HAMMER
Klasa - Mięśnie

Statystyki;
Witalność - 175
Spryt - 150
Morale - 150

Umiejętności;
Flow - zadaje dodatkowe obrażenia przy każdym kolejnym trafieniu mieczem.
Windwalk - Teleportuj się w dowolne miejsce.

KOMPUTER

Informacje;
Imię - Iris
Lokalizacja - Central SMASH Republic
Klasa - nauka

Statystyki;
Witalność - 200
Spryt - 150
Morale - 150

Umiejętności;
Security Network Link - staje się mobilną kamerą bezpieczeństwa.
Reroute Power - zmniejsza otrzymywane obrażenia i regeneruje zdrowie.

WENTYLATOR

Informacje;
Imię - Janet Bombe
Lokalizacja - bardzo południowe prowincje ANVIL
Klasa - nauka

Statystyki;
Witalność - 100
Spryt - 150
Morale - 150

Umiejętności;
Zdalna detonacja - obróć broń agenta przeciwko nim.
Scramble Evidence - usuń dużą część podejrzeń śledczego.

SYN

Informacje;
Imię - Eli Barracuda Jnr.
Lokalizacja - wschodnie stany PATRIOT
Klasa - Mięśnie

Statystyki;
Witalność - 200
Spryt - 150
Morale - 150

Umiejętności;
Silver Tongue - regeneruje statystyki i zmniejsza determinację wroga.
Silver Revolver - 6 strzałów zadających duże obrażenia.

KASYNO
Jeśli postępowałeś zgodnie z tym przewodnikiem, wiesz już, że postawiliśmy w kasynie coś, co nazywam „rękawicą do odwracania uwagi”.

Tutaj zaplanowaliśmy rękawicę

To jest rękawica zbudowana i gotowa.

O cieple porozmawiamy w dalszej części tego przewodnika.
Na razie powiedzmy, że twój czujnik ciepła FOJ odliczał i badacze w końcu dotarli na twoją wyspę.

WIP

ZROZUMIENIE CIEPŁA

WYŚWIETLANIE POZIOMÓW CIEPŁA

Po lewej stronie znajduje się pole o nazwie „Menu systemowe”, z którego można wyświetlić stronę ze statystykami.
Karta Przegląd na tej stronie statystyk pokaże poziomy ciepła różnych organizacji.

PRZEGLĄDANIE POZIOMÓW ZAGROŻENIA

Zakładka Organizacja globalna na tej stronie statystyk pokaże poziom zagrożenia FOJ dla każdej organizacji. Im wyższy poziom zagrożenia, tym lepsza jakość wysyłanych śledczych.

JAK DZIAŁAJĄ POZIOMY CIEPŁA

Jeśli jesteś właścicielem sieci tylko w 1 z 5 obszarów, które posiada organizacja.

Na przykład ... 1 niebieski obszar, który jest kontrolowany przez PATRIOT, wtedy poziom ciepła dla PATRIOT pokazany na stronie statystyk będzie odzwierciedlał to, co pokazuje wskaźnik ciepła mapy dla tego konkretnego obszaru. Jeśli masz sieć we wszystkich 5 obszarach należących do PATRIOT, połączy ona wszystkie 5 obszarów.

Więc powiedzmy, że masz 1x obszar PATRIOT na wyłączeniu (50 ciepła), 1x obszar PATRIOT na 25 biegu i 3x obszar PATRIOT przy zerowym biegu, wtedy na stronie statystyk PATRIOTS pokaże poziom ciepła 75.

JAK OBNIŻYĆ POZIOM CIEPŁA

Możesz użyć fioletowych schematów, aby zmniejszyć ciepło albo natychmiastowo za złoto, albo z czasem za pomocą stworów.
Ale pamiętaj ... obniżenie ciepła do 0 w jednym obszarze nie obniży całkowitego ciepła dla tej organizacji, jeśli masz inne sieci w ich obszarach.

Możesz także zniszczyć wszystkie posiadane sieci na obszarach należących do organizacji, aby całkowicie zatrzymać dochodzenia FOJ prowadzone przez tę organizację. Przydatne, jeśli czujesz się przytłoczony.

JAK PODNOSIĆ POZIOM CIEPŁA

Organizacja, która ma najwyższy poziom zagrożenia, jest organizacją wysłaną przez FOJ do zbadania.

Różne wyspy mają różne luki w organizacjach, na przykład trzecia wyspa ma niską podatność na PATRIOTY. Ale wysoko do ???????

Dlatego warto utrzymywać PATRIOTS na poziomie ciepła / zagrożenia wyższym niż ???????, więc kiedy FOJ wysyła śledczych, są oni śledczymi PATRIOT.

Z tego, co wiem, zabijanie lub przetrzymywanie śledczych, którzy przybywają do twojej bazy, również podnosi poziom zagrożenia / zagrożenia dla organizacji, która ich wysłała, więc Rozproszenie jest twoim najlepszym przyjacielem.

PRZEPRASZAMY

Jeśli ciągle jesteś przytłoczony przez śledczych lub żołnierzy, podejrzewam, że masz wysoki poziom ciepła / zagrożenia.
Niestety, jeśli są one wysokie dla wszystkich organizacji, zmniejszenie ciepła / zagrożenia do tylko jednej spowoduje zmianę tylko organizacji, z których FOJ wysyła śledczych.

W tym scenariuszu zniszczyłbym wszystkie moje sieci z wyjątkiem południowej prowincji ANVIL (powyżej Australii), ponieważ ten obszar ma schemat 10 000 złota przy 3-minutowym timerze i natychmiastową redukcję ciepła na 5 000.

Kiedy południowa prowincja ANVIL jest twoją jedyną siecią, FOJ zajmuje więcej niż 3 minuty, aby wysłać śledztwo, a dochodzenie to jest również całkowicie anulowane, gdy poziom ciepła spadnie z powrotem do 0. Daje ci łatwy zysk 5k bez ryzyka.

AGENCI
WIP
SUPER AGENCI
Super agenci zaatakują twoją bazę TYLKO, jeśli wykonasz plan w obszarze, w którym stoją, lub jeśli ich zaprosisz.
Można je zabić później w kampanii, sugeruję zabicie ich tak szybko, jak to możliwe, ponieważ przyniesie to korzyści w zakończeniu gry.

SYMETRIA


Symmetry to super agent ANVIL.
Teleportuje się do twojego skarbca i spróbuje ukraść twoje złoto.
Lubię płacić ANVIL, ponieważ mają niższe koszty redukcji ciepła, które omówiliśmy wcześniej w tym przewodniku.
Pojawiła się na mapie tuż po tym, jak skończyłem „Henchman Side Story, The Swordsman”, w którym zrekrutowałem Jubei.
Pozwoliłem jej wędrować po mojej bazie w poszukiwaniu wyjścia.


Kamery zaalarmują strażników stacjonujących przy wszystkich twoich stołach strażników tylko wtedy, gdy wróg zostanie złapany przez kamerę już walczącą lub już został oznaczony.
Czekam, aż Symmetry skieruje się w stronę mojego nie podejrzanego korytarza, gdzie mam stolik z załogą, a potem oznaczam ją i jej przyjaciół rozkazem zabicia.


I ... Ona nie żyje (właściwie jeszcze nie umarła, ale została pokonana)
Moi strażnicy skoczyli na nią, gdy kamera zauważyła, że została oznaczona.
Czasami umieszcza urządzenie, które dezaktywuje twoje kamery, kliknij je i wybierz zniszcz w ten sam sposób, w jaki sprzedajesz przedmiot.

WIP

PORADY & TRIKI
 
WIP
Ten przewodnik jest w toku.

Ukończenie podstawowej zawartości jak najszybciej.
Dodaj grafiki / zdjęcia.