Eximius Seize the Frontline poradnik Przewodnik obsługi kontrolera (wczesny dostęp EXIMIUS)
W tym przewodniku nie załączyłem tylnych wioseł, ponieważ większość ludzi nie używa tylnych wioseł i nie uważam ich osobiście za użyteczne ze względu na to, jak często się łamią.)
> Wszystko jest wymienione w kolejności, w jakiej pojawia się w ustawieniach, a przypisania xpaddera będą oparte na domyślnych ustawieniach klawiatury.
*** KONTROLE ZALECANE EX DLA UŻYTKOWNIKÓW INNYCH NIŻ XPADDER ***
Gracz :
> Ruch do przodu: lewa gałka gamepada, oś Y w górę
>> Ruch do tyłu: lewa gałka gamepada, oś Y w dół
>> Ruch w prawo: lewa gałka gamepada, oś X w prawo
>> Przesuń w lewo: lewa gałka gamepada, oś X w lewo
>>> (Z jakiegoś powodu `` Przesuń do tyłu / Przesuń w lewo ''
funkcje są wymienione jako „niezwiązane”, ale działają).
> Sprint: lewy przycisk gamepada
> Skocz: dolny przycisk twarzy gamepada [A (na Xbox), X (na PS)]
> Kucanie: prawy przycisk drążka gamepada
> Interakcja / użytkowanie: Gamepad Przycisk twarzy w prawo [B (na Xbox), kółko (na PS)]
> Zdolność Battlefield 1: Gamepad na lewym ramieniu (LB na kontrolerze PS i Xbox)
> Battlefield Ability 2: Gamepad prawe ramię (RB na kontrolerach PS i Xbox)
> Menu zakupu: pad kierunkowy do gamepada w dół
>> Obecnie będziesz musiał wybrać model za pomocą myszy, może się to zmienić w uruchomieniu 1.0.
Skład :
> Przechwytywanie drużyny: pad kierunkowy Gamepad w lewo
Broń :
> Ogień: prawy spust gamepada
> Cel: lewy spust gamepada
> Następna broń: górna część przycisku gamepada [Y (na Xbox) lub Trójkąt (na PS)]
> Załaduj ponownie: lewy przycisk twarzy gamepada [X (na Xbox) lub kwadrat (na PS)]
> Wyposażenie: pad kierunkowy do gamepada Right
>>> Dla tych, którzy chcą wyjąć pistolet z koła broni, zostaw pistolet jako „niezwiązany”, ustaw broń główną jako „Y” (na Xbox) lub „trójkąt” (na PS). Spowoduje to również usunięcie wyposażenia z koła broni i sprawi, że będzie można go wyposażyć za pomocą Dpada (podczas gdy wcześniej byłby nadal użyteczny, ale teraz nie jest już w kole broni)
Dowódca :
> (Brak funkcji dowódcy na kontrolerze)
> (Zalecana klawiatura)
Częste :
> Naciśnij, aby rozmawiać: pad kierunkowy do gamepada w górę
>>> Obecnie nie wydaje się działać z kontrolerem)
*** Ammobox Studios zostało o tym powiadomione.
> Tablica wyników: Specjalny gamepad po lewej stronie (przycisk Wybierz na kontrolerze PS i XBox)
PONIŻSZE USTAWIENIA BĘDĄ WYMAGAĆ UŻYCIA XPADDER.
*** Zobacz sekcję dolną, aby naprawić klawisz „naciśnij i mów” za pomocą XPADDER.
*** Zobacz sekcję dolną, aby włączyć przełączanie kucania za pomocą XPADDER.
*** Patrz dolna sekcja, aby poprawić czułość, używając XPADDER.
*** Zobacz dolną sekcję, aby utworzyć wybór w grze za pomocą XPADDER.
W wyniku tego, że Ammobox Studios nie blokuje mocno kontrolera po rozpoznaniu (jak Crysis, ET Armies itp.), Jeśli przeszkadzają ci jakiekolwiek ustawienia kontrolera w grze, xPadder może je zastąpić. To właśnie będziemy robić w tym przewodniku. Odtąd przejdę do moich ustawień osobistych za pomocą xPadder (nie przypisuj jeszcze klawiszy do kontrolera w grze). Uważam, że są one tak bliskie standardom branżowym, jak można je wykonać w tego typu grach.
> Zobaczysz w moich ustawieniach poniżej. Pozostawiłem większość elementów sterujących pustą. Dzieje się tak, ponieważ zdecydowana większość elementów sterujących wymienionych w grze działa i nie jest wymagana żadna zmiana. TO POWODUJE PROBLEMY W INNYM PRZYPADKU PODWÓJNEGO PRZYPISANIA. Aby dowiedzieć się więcej o podwójnie przypisanych klawiszach, zobacz poniższą notację.
________________________________________________________________
*** Ważna uwaga *** Upewnij się, że postępujesz zgodnie z instrukcją (moje ustawienia są pokazane na zdjęciach w całym przewodniku). Upewnij się, że nie przypisujesz klawiszy podwójnie za pomocą xPadder i ustawień w grze. Chociaż nie zaszkodziłoby to przy takich rzeczach, jak strzelanie i klawisze szybkiej akcji, spowoduje to problem z zadaniami takimi jak celowanie (LT), zamiana broni i kucanie, jeśli jest przełączane (pokazane później).
> Będziesz wiedział, że to zrobiłeś, jeśli twoja postać wykona „podwójne ujęcie” celując w dół.
> Będziesz wiedział, że zrobiłeś to, jeśli twój pistolet jest niewiarygodny, gdy masz dwie główne bronie.
> Dowiesz się, że to zrobiłeś, gdy twoja postać przykuca, gdy kucanie jest przełączane, a następnie ponownie wstaje.
> To nie są błędy w grze ani w Xpadder, będą to Twoje błędy związane z podwójnym przypisywaniem klawiszy. Znam ich tylko dlatego, że każdy z nich robił to osobiście.
> Powodem tego jest to, że ustawienia w xPadder są tylko nieco wolniejsze niż ustawienia gry, ponieważ xPadder jest oprogramowaniem innej firmy, podczas gdy ustawienia gry są wbudowane w grę. W rezultacie ustawienia w grze mówią postaci, aby przybliżyła się lub przykucnęła, a następnie xPadder mówi grze, aby zrobiła to ponownie. Powoduje to działanie `` podwójnego wzięcia '' podczas celowania lub powoduje, że gra wyłącza kucanie. Ponadto, jeśli przypiszesz w grze przycisk wyboru broni głównej i podążasz za moim przewodnikiem, w którym przypisuję xPadder, najprawdopodobniej nie będziesz miał niezawodnego pociągnięcia pistoletu. Szacuję, że działałoby to w około 10% -15% przypadków, gdybyś go dwukrotnie przypisał, gdy masz 2 główne bronie.
W związku z tym:
BEZ BŁĘDÓW STWÓRZ `` BROŃ PODSTAWOWA '' & `` CROUCH '' = `` NIE POWIĄZANE ''
ZA ŻADNYM BŁĘDOM NIE MUSISZ MIEĆ „CELU” W GRZE I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA JĄ DO XPADDER PRZEZ MAPOWANIE LEWEGO SPUSTU NA PRZYCISK MYSZY (NAPRAWI WRAŻLIWOŚĆ PÓŹNIEJ) - NIE POWINIENEŚ BYĆ ŻADNYCH BŁĘDÓW, KTÓRE MASZ DOŚWIADCZAĆ.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- ---
Teraz, kiedy wyjaśniłem podwójne przypisywanie, podwójne ustawienie klawisza na Xpadder jest inne i zrobimy to dla klawisza (1): Wyposażenie / zamiana broni głównej i wyposażenie broni dodatkowej. Poniższe sprawi, że jeśli naciśniesz Y (Xbox) lub Trójkąt (PS), będzie on przełączał się tylko między bronią główną, ale jeśli przytrzymasz ten klawisz, wyposażysz broń boczną.
Aby ustawić klucz podwójnie, musisz użyć zaawansowanej edycji.
Aby dokonać zaawansowanej edycji, zobacz zdjęcie poniżej:
> Aby to zrobić, musisz kliknąć przypisany klawisz Y, przejdź do zaawansowanego i skonfiguruj, jak mam to zrobić. Ustawiłem wstrzymanie na .2 / s i ustawiłem zatrzymanie skryptu na .3 / s. Gorąco polecam te czasy.
> Crouch: nie ma funkcji przełączania
> Push-to-talk nie działa.
Oba te problemy można rozwiązać za pomocą xPadder.
> Aby naprawić sekcję „Naciśnij i mów”, po prostu przypisz klawisz w górę na padzie kierunkowym równy Y. Opcja w grze nie działa, więc nie ma problemu z podwójnym przypisaniem tutaj.
> Aby włączyć przełącznik kucania, musisz użyć zaawansowanej edycji na xPadder (patrz poniżej).
W następnej sekcji przyjrzymy się ustawieniom gry Eximiusa dla kontrolera. Nie chcę dodać tego zdjęcia jako podkreślenia przed kontynuowaniem dalszej części przewodnika, ponieważ ważne jest, aby nie móc wyposażyć żadnej broni w ustawienia gry (zobacz dlaczego podwójne przypisanie klawiszy powyżej). Pamiętaj jednak, że jeśli nie podciągniesz xpaddera podczas gry i uruchomisz go, nie będziesz w stanie zamienić broni.
> Będziesz musiał użyć selektora ustawień i narzędzia do regulacji.
Poniższy obraz jest odniesieniem do tego, jak będzie wyglądać ostateczne rozwiązanie.
Kroki:
> Przypisz LEWY przycisk (mysz) do RT.
>> (nie pokazano na zdjęciu)
> Przypisz prawy przycisk myszy (mysz) do LT.
> Przejdź do zaawansowanych ustawień dotyczących LT.
> Naciśnij selektor zestawu i zaznacz „Ustaw dwa, gdy trzymasz” .
> Ustaw swoją czułość na to, co chcesz dla ogólnych zakrętów za pomocą narzędzia do regulacji (patrz zdjęcie na dole po prawej)
> Przytrzymaj LT na kontrolerze i ustaw czułość celowania.
> (możesz również ustawić te same ustawienia w tej formie, abyś mógł zamienić broń i mówić to samo)
> Uwaga: kucanie zostanie zresetowane podczas celowania, ponieważ jest to nowy „zestaw” elementów sterujących, ale nie widzę w tym dużego problemu.
Przyznam, że mogę zmienić czułość, ale na razie możesz zobaczyć, jakie są moje ustawienia, jeśli dowiem się, z czego jestem najbardziej zadowolony, opublikuję to tutaj.
Pozwoli ci to również wybierać pancerze i bronie ze zbrojowni bez konieczności używania myszy.
Przetestowałem te ustawienia w wielu dopasowaniach i moim zdaniem uważam, że te ustawienia są kompletne. Wrażliwość może wymagać trochę naprawy, ale jest to indywidualne zadanie, które każdy musi znaleźć dla siebie.
Później
*** Skrypty pocztowe:
> Moje ustawienia czułości to 37/18 dla zwrotów ogólnych i 1/1 dla celowania. Uważam, że ogólne zakręty zostały z tym naprawione, jednak czułość celowania jest nadal szybsza niż bym chciał, ale tutaj jest to poprawa.
> Czułość jest lepsza także wtedy, gdy ustawisz pole widzenia na 110.
-------------------------------------------------- -------------------------------------------------- -
Stąd jedyne, co prawdopodobnie zmieniłbym w tym całym przewodniku w momencie pisania, to idealnie, co chciałbym zrobić:
> Modyfikacja czułości celowania kontrolera na prawym drążku. (Co jest poza moimi umiejętnościami, ponieważ nie mogę zejść do zera w xpadder, jest lepszy, ale nie idealny).
> zachowuję moje kucanie podczas przełączania się między „zestawami” kontrolerów.
> Sprawiono, że postać wstawała po naciśnięciu „A” (xbox) z pozycji kucania i rozpoczynała sprint po naciśnięciu LS podczas kucania. Te 2 przyciski unieważnią kucanie.
Widzę, że Ammobox Studios prawdopodobnie popełnia niewielki błąd w czułości kontrolera, ponieważ myślę, że wszyscy używają KB / M. Dlatego, chociaż nie jestem w 100% pewien, jestem prawie pewien, że czułość nie jest równa poziomej i pionowej, ani nie sądzę, że jest równa, gdy przyrządy celownicze są skierowane w dół, a kiedy wykonujesz swój standardowy zakręt. Jednak nie jestem w branży i tworzenie wiązań klawiszy jest zdecydowanie łatwiejszym zadaniem.
Poza tym problemem i dopóki nie ma nowego wprowadzenia, takiego jak trzecia umiejętność pancerza, uważam ten przewodnik za zakończony.
NIE SPODZIEWAJ SIĘ WRACAĆ I WPROWADZAĆ ZMIANY W TYM PUNKCIE W PRZEWODNIKU. Ponownie, moim szczególnym problemem z tymi ustawieniami jest czułość celowania, której nie mogę dalej naprawić. Jest to jednak ulepszenie, ponieważ może pomóc w używaniu broni, które w przeciwnym razie byłyby niezwykle szybkie. Jeśli nadal jest to wczesny dostęp i potrzebujesz pomocy, napisz do mnie, po wczesnym dostępie uważam, że kontroler zostałby naprawiony i ten przewodnik nie będzie już potrzebny. Jeśli podczas uruchamiania pojawi się problem z czułością, wydaje mi się, że mogę poprawić, wymienię ustawienia prawdopodobnie w ciągu pierwszego miesiąca, jeśli nie, prawdopodobnie skończyłem z tym przewodnikiem. Nie spodziewam się dodatkowych zmian.
//dawny
Tak więc na oficjalnym kanale Discord (AmmoboxStudio) prawdopodobnie nadchodzi nowy klucz. Mam teraz dwa różne ustawienia dostosowane do wyboru broni. Proponowany nowy klucz polega na umieszczeniu obecnej głównej broni 2 jako „broni dodatkowej” i zmianie pistoletu z „pomocniczej” na „broń boczną”. Proponowany pomysł polega na tym, że ta nowa broń otrzyma własny klucz. W takim przypadku muszę zrobić nowy dodatek, który tworzy niestety 2 różne standardy. OBA są wykonalne. Jedyna różnica opiera się na tym, w co grasz ogólnie jako strzelanka, ponieważ inne gry radzą sobie z tym inaczej z 4 różnymi miejscami na broń w porównaniu z dwoma różnymi gniazdami na broń.
Rozumiem tę sugestię, ale teraz muszę zaproponować dwa różne ustawienia wstępne i żaden z nich nie zastępuje drugiego. Odtąd zakładam, że tak jest. STORM po prostu zezwala na te same rzeczy bez klucza 3x.
Preset Ocean: The original (wzorowany na Battlefield, MOH)
Preset Storm: najnowszy z dwóch (wzorowany na Deus Ex, GOW)
zdjęcie oceanu na wypadek, gdyby potrzebna była mi później
Jeśli jesteś zainteresowany, w ten sposób dostałem STORM do pracy nad Eximiusem. Jest to bardziej skomplikowane, ponieważ istnieją 3 zestawy i 2 zastosowania selektora zestawów.
*** To są moje idealne ustawienia kontrolera, nie mam tego do pracy. To może się zdarzyć lub nie. Wydaje mi się to mało prawdopodobne. Niezależnie od tego, zakładam, że jeśli to czytasz, chcesz poznać moją opinię na temat tego, jak ustawić klucze, i to właśnie uznałem za najlepsze, biorąc pod uwagę konwencjonalne normy i łatwość użytkowania. To nie jest poprawka, ustawiłem swoje i niektóre części są zepsute i nie jest w 100% może ktoś przyjdzie i zbuduje, jak to działa. Dołączyłem moje zestawy xpadder na podstawie mojej najlepszej wiedzy na temat robienia zdjęć - co uważam za idealne do tej gry.
> Wskrzeszanie powalonych drużyn (BĘDZIE UŻYWANY / INTERAKTYWNY KLUCZ)
> 3. Umiejętność pancerza bojowego (UŻYJ LEWEGO PRZEŁĄCZNIKA i Y, A, B)
> Nowa kategoria broni (drugorzędna), która MOŻE (ale nie musi) ominąć podstawowej podczas rysowania w pewnych okolicznościach. (YY lub Dpad w lewo (x2)
> Przesuwnik LB oznacza, że RB jest teraz otwarty do użytku: mapa strategiczna
Znalazłem metodę opartą na wcześniejszych ustawieniach OCEAN & STORM. Dla przeciętnego użytkownika kontrolera. Nadal będę polecać OCEAN, ale zdaję sobie sprawę, że wiele osób chciałoby D-Pad do wyboru broni, więc będzie to również pasowało do STORM.
Ponieważ jest to mój piąty i szósty preset wykonany ze względu na nowe klawisze i mając już ustawienia w dużej mierze takie same, nie będę niczego wyjaśniać. Po prostu opublikuję zdjęcia. Wierzę w was wszystkich, że wiecie, jak to ustawić do tego momentu. Jeśli nie, napisz do mnie.
OCEAN
ocean xpadder powinien wyglądać mniej więcej tak (nie testowany bankomat)
BURZA
Storm Xpadder (na pewno nie sprawdziłem tego w 100%)
> zestaw 1, (zestaw 2,3 (trzymany))
> Rozważ dodanie przełącznika roli M / S (odwróconej) w obszarze czułości, jeśli nie ma sposobu na naprawienie w nadchodzącej karcie menu dostosowywania. Zasadniczo klawiatura już ma to z innym numerem, może zabić potrzebę podwójnego dotknięcia funkcji kontrolera.
> Wszelkie egzekucje i odrodzenie powalonego będą kluczem do użycia i interakcji
> BATTLESUIT: gdy tylko lb i uderzenie klawisza uderzy lb używane tylko do anulowania zdolności, nie powinno być konieczne przytrzymywanie> LB, aby uzyskać zdolność do pracy, tylko klawisze YAB od tego momentu (x, więc ładuj ponownie za pomocą klawiatur)
> YY ROSOWANIE BRONI: nie można intorducować za pomocą xpaddera
> Celuj w połowie strzelania
>>> trzymaj x, rt, działa przez shifter tak, jak działa na klawiaturze. YAB nie jest konieczne, ponieważ klawiatura i tak blokuje te elementy sterujące
***UWAGA:
Pomysł? podwójne naciśnięcie okna .2 / s ???
Potwierdzone: utrzymuje się przez 0,2 / s
> przełącznik zmiany biegów do użycia do czasu użycia lub anulowanie LB?
>> nie może być trzymane w dziwnym położeniu.
POSS LS + RS dla ostateczności?
LS + RS na halloweenową latarkę?
WAŻNE: gra kiepskim modelem dla konfigurowalnych elementów sterujących, nie można przypisać 2 klawiszy do 1 rzeczy, nie można wyświetlić wszystkich odmian. Prawdopodobnie będą potrzebne ustawienia wstępne.
Różne
Celuj podczas strzelania
Napraw dron naprawiaj muły
POSS. DODAJ (y)
> Up on dpad (tap) = latarka w specjalnym halloween
>>> W GÓRĘ (przytrzymaj to już mów)
> LS + RS (sel) = e sterowanie grupowe
> Dpad w prawo (przytrzymaj) = narzędzie
> Dpad w lewo (naciśnij) przechwytywanie, polecenie uzdrowienia
> Potwierdź, że wprowadzone dane byłyby właściwym wyzwalaczem dla wyboru pancerza, formacji itp.
Nie mogę sobie wyobrazić konfigurowalnych elementów sterujących działających w tej grze ze względu na liczbę wejść.
Działałyby tylko PRESETY.
Nadanie nazwy presetowi OCEAN.
(Selektor) Interfejsy : lewy drążek; Potwierdzenie: przycisk A, (B anuluj)
< Zbrojownia, ESC. Odpowiednik, elementy menu >
(Selektor) Sfera gry : prawy drążek; Potwierdzenie: RT, (anulowanie inicjatora)
< Menu zakupu, polecenia oddziału, umiejętności pancerza >
Czułość domyślna: nieznana
UŻYWAJĄC:
INTERFEJSY
> Zbrojownia ; B, aby wywołać, Lewy drążek, potwierdzenie A, B anulować.
> Odpowiednik ESC; Specjalne wywołanie prawego drążka, potwierdzenie wyboru lewego drążka; Anulowanie specjalnego prawa lub B.
> Menu rzeczy; Lewy drążek, potwierdzenie A anulowane.
GAMES SPHERE
> Menu zakupów; Dół dół - podniesienie, prawy drążek, potwierdzenie RT, naciśnięcie przycisku DPAD - anulowanie
> Dowództwo drużyny; DPAD w lewo, selektor prawego drążka, anulowanie zwolnienia
> Zdolności pancerza, prawy drążek (patrz na środek), manetka pancerza i odpowiedni klawisz YAB
POMYSŁY, jeśli Frozenfire zapyta o możliwe zmiany, jeśli coś się zmieni, jeśli pojawi się sequel:
Wszystkie klawisze są używane, tak naprawdę nie jest to miejsce do wyczyszczenia. Tak naprawdę nie ma sposobu, aby ludzie kontrolujący byli tak szybcy, jak ludzie z klawiaturą, jeśli chodzi o wybór broni. Jedynym sposobem, w jaki mogę sobie wyobrazić zamknięcie tej luki, byłoby stworzenie koła broni podobnego do tego, co robi Deus Ex: Human Revolution ... lub spowolnienie klawiatury dla wolniejszej broni.
UWAGA: dla zmian: jeśli dodasz coś nowego, zepsułoby to cały preset. Jeśli jest nowy klucz, wyślij mi ponownie wiadomość.
*** KULTOWE I DOPASOWANE
Obcy kolonialni marines, gow, zasięg aureoli
Scifi czy nie ... broń - budynki
przyszłość czy nie ... budowanie - zbroja
hot dog stoi obok wieżyczki