Loop Hero osiągnięć bohaterów

Przewodnik, który przejdzie przez wszystkie osiągnięcia w Loop Hero i wyjaśni, jak je zdobyć.
Wstęp
W tym poradniku przyjrzymy się każdemu osiągnięciu i, jeśli dotyczy, znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą tym, którzy mają trudności z ich ukończeniem.
────────────────────────────────────────────────
Osiągnięcia są pogrupowane w odniesieniu do konkretnego działania / zdarzenia, które jest wymagane do jego osiągnięcia. Każda sekcja zostanie podzielona na następujące elementy:

  • Czas wyruszyć na wyprawę
  • Płytkowy poszukiwacz przygód
  • Zasoby są cegiełkami
  • Zabij lub daj się zabić
  • Rozbijmy obóz
  • Zbuduj wszystko i zdemontuj to wszystko
  • Twoja klasa definiuje Ciebie
  • Ćśś, to tajemnica

────────────────
Każde osiągnięcie zostanie zorganizowane w następującym formacie:

[ZDJĘCIE OSIĄGNIĘCIA] NAZWA OSIĄGNIĘCIA
────────────────
„OPIS OSIĄGNIĘCIA”

OPIS OPRACOWANY NA PODSTAWIE CZEGO CZUJĘ, ŻE JEST PRZYDATNY
────────────────────────────────────────────────
Wszystkie tajne osiągnięcia zostaną wymienione w sekcji „Ćśś, to jest sekret”. Zarówno opis osiągnięcia, jak i szczegółowy opis będą ukryte pod tagiem spoilera.

* Tajne osiągnięcia Fragmenty pamięci i Godslayer nie zostały przeze mnie osobiście potwierdzone i dlatego są nieznane

Utworzony przez: DerpyPwny ♥
* Zaktualizowano w wersji 1.007

Czas wyruszyć na wyprawę
Osiągnięcia związane z wyprawami, a konkretnie z pętlami.
────────────────────────────────────────────────
Nowy początek
────────────────
„Wyrusz w pierwszą wyprawę”

Wyprawa ma miejsce, gdy wyruszasz na nową pętlę. Po prostu zacznij swój pierwszy! Oczywiście po rozpaleniu ogniska. Twój pierwszy z wielu.
────────────────────────────────────────────────
Praktycznie praca
────────────────
„Wyrusz w dziesiątą wyprawę”

Weź udział w kolejnych 9 ekspedycjach po pierwszej. Nie zapomnij edytować talii kart!
────────────────────────────────────────────────
Go-getter
────────────────
„Wyrusz w swoją pięćdziesiątą wyprawę”

Po dziesiątej udaj się na 40 kolejnych wypraw. W tym momencie wiesz, co robić. Chyba że natychmiast wycofasz się po rozpoczęciu wyprawy.
────────────────────────────────────────────────
Dookoła świata
────────────────
„Ukończ 100 pętli”

Obejdź się dookoła i dotrzyj do ogniska 100 razy. Nie musi to być cała ekspedycja. Chyba że ty też chcesz.
────────────────────────────────────────────────
Czas na obiad
────────────────
„Pokonaj bossa w pierwszej wyprawie”

Rozpocznij wyprawę i nie zatrzymuj się, dopóki nie zabijesz tego bossa. Możesz użyć innego miejsca zapisu, aby to zakończyć. Lub usuń swój główny i uruchom ponownie. Wymaga to trochę szczęścia, a także znajomości bossa i kart.

Płytkowy poszukiwacz przygód
Osiągnięcia związane z kafelkami, kartami lub wydarzeniami podczas pętli.
────────────────────────────────────────────────
Barman! Wkład!
────────────────
„Wypij 50 mikstur”

Wypijesz miksturę, gdy osiągniesz wystarczająco niski poziom zdrowia. Ale nadal będziesz potrzebować mikstur, które najpierw odblokujesz z obozu „Chatka zielarza”. Możesz zwiększyć całkowitą liczbę mikstur, które możesz nosić, a także ilość zdrowia, którą eliksir leczy, gdy bitwa wygląda źle. Za każdym razem, gdy przechodzisz przez żeton ogniska, uzupełniasz pewną ilość mikstur. Glug glug.
────────────────────────────────────────────────
Mały mówca
────────────────
„Przeczytaj 50 różnych dialogów”

Za każdym razem, gdy z kimś rozmawiasz, rozpoczynasz nowy dialog. Większość dialogów będzie dotyczyła budowy lub ulepszania konstrukcji obozu lub spotkania i pokonania określonego wroga. Encyklopedia powie ci, czy wróg ma dialog, czy nie i czy go przeczytałeś. Jest dużo do zrobienia, gdy cały twój świat znika.
────────────────────────────────────────────────
Szuler
────────────────
„Umieść 1000 kart”

Każda zebrana karta będzie się liczyć, z wyjątkiem Obliviona. To dużo kart do rozłożenia!
────────────────────────────────────────────────
Zobacz świat i nie umieraj
────────────────
„Zobacz wszystkie możliwe kafelki”

Wymaga to odblokowania wszystkich dostępnych kart poprzez zbudowanie struktur obozowych i ulepszenie niektórych z nich. Istnieje również kilka zablokowanych kafelków ukrytych za niektórymi kombinacjami kafelków. Możesz skorzystać z pierwszej sekcji zakładki „Encyklopedia” w obozie, aby sprawdzić, ile płytek Ci brakuje. Jeśli umieściłeś wszystkie karty, które posiadasz, brakuje ci kombinacji płytek!
────────────────────────────────────────────────
Jak od nowa
────────────────
„Wypełnij całą mapę”

Aby wypełnić całą mapę, musisz przejść przez kilka pętli. Wypełnienie całej mapy oznacza zajęcie każdego możliwego miejsca na kafelkach, w tym na drogach. Jeśli nie możesz już odkładać kart, to wypełniłeś ten region. Regiony, które musisz wypełnić, to kafelki drogi, sąsiadujące kafelki i zewnętrzne kafelki. Będzie to wymagało wielu kart.
────────────────────────────────────────────────
Zepsuta geografia
────────────────
„Umieść 10 kart, których nie miałeś w swojej talii, nie licząc ^ Oblivion ^”

Aby otrzymać karty, których nie masz w swojej talii, musisz użyć karty „Battlefield”. Wrogowie zabici w sąsiedztwie pola bitwy mają szansę stać się duchami. Może się to zdarzyć ponownie, gdy masz ducha ducha, a potem jeszcze raz i skończyć się wrogiem "Pierwszej materii". Po pokonaniu tego wroga otrzymasz albo 3 karty, których nie ma w twojej talii, albo złotą kartę. Będzie to wymagało zabicia wielu duchów, więc zacznij je niszczyć!

Zasoby są cegiełkami
Osiągnięcia związane z zasobami.
────────────────────────────────────────────────
Część świata
────────────────
„Znajdź 100 zasobów”

Zbierasz odłamki zasobów z określonych kafelków i wrogów. Zebranie określonej ilości odłamków zasobów zamieni je w kulę. Zachowaj wszystkie te zasoby! Będziesz ich potrzebować w swoim obozie.
────────────────────────────────────────────────
Nie mogę tego odzyskać
────────────────
„Strać 100 zasobów”

Tracisz zasoby, gdy umierasz lub wycofujesz się z wyprawy, gdy nie znajdujesz się na kaflu ogniska. Kiedy się wycofasz, stracisz 40% zebranych zasobów, a jeśli umrzesz, stracisz 70% zebranych zasobów. W zależności od ilości zebranych zasobów może to być dużo! Jeśli zginiesz, możesz użyć 2 „Orb of immortality”, aby odzyskać wszystkie swoje zasoby.
────────────────────────────────────────────────
Zrób puzzle
────────────────
„Znajdź wszystkie możliwe typy zasobów”

Obecnie istnieje 11 różnych odłamków zasobów i 13 różnych kul zasobów. Większość z tych zasobów możesz znaleźć tylko w rozdziale 2 i dalej. Pamiętaj, że kulę zasobów zdobywasz, zbierając określoną ilość odłamków zasobów. Wyjątkiem jest Kula nieśmiertelności, która pochodzi z zabicia bossa, oraz Kula rozszerzenia, która pochodzi z walki z grupą 5 lub więcej wrogów. Dodatkowym surowcem, który musisz zdobyć, jest wodór, który pochodzi z rozkładu innych zasobów. Wymaga to konstrukcji Obozu „Namiot alchemika”.

Zabij lub daj się zabić
Osiągnięcia związane z zabijaniem lub umieraniem.
────────────────────────────────────────────────
Pierwsza krew
────────────────
„Zabij 5 wrogów”

Zabij pierwszych 5 przeciwników, których napotkasz. Najprawdopodobniej wszyscy będą szlamami. Dobra robota w pozbyciu się tych potworów!
────────────────────────────────────────────────
Zagubiona liczba
────────────────
„Zabij 1000 wrogów”

Zabij każdego napotkanego wroga, aż suma osiągnie 1000. Stracisz rachubę, dopóki tego nie zdobędziesz, a potem znowu stracisz rachubę. Chyba że przejdziesz do swoich statystyk. Liczy się wszystko, z czym walczysz!
────────────────────────────────────────────────
Kolekcja trofeów
────────────────
„Zabij każdego wroga”

Zabij każdego wroga, jakiego napotkasz. Większość wrogów jest zablokowana za określonymi kartami, a nawet dalej za pewnymi kombinacjami kart. Uważaj! Skorzystaj z encyklopedii, aby dowiedzieć się, co widziałeś. Jednak nadal musisz ich zabić.
────────────────────────────────────────────────
Pierwszy raz?
────────────────
„Umrzyj pierwszy raz”

Daj tragiczną stratę i zgiń, tracąc część swoich zasobów. Dzieje się tak z powodu pecha lub zbyt dużej odwagi. Nie martw się, to nie będzie ostatni. Prawdopodobnie.
────────────────────────────────────────────────
Dzień świstaka
────────────────
„Zgiń dziesięć razy”

Odnieś tragiczną stratę i zgiń 10 różnych razy, tracąc część swoich zasobów. Chyba że użyjesz swoich Kul Nieśmiertelności.
────────────────────────────────────────────────
Potknął się
────────────────
„Zgiń poza walką”

Odnieś tragiczną stratę i zgiń, nawet dla wroga. Wymaga to karty „Bagno”, ponieważ otrzymujesz obrażenia zamiast leczyć się wewnątrz kafelka, nawet podczas podróży. Wymaga to niskiego poziomu zdrowia i wyleczenia na tyle, aby zamiast tego się zabić. Niektóre metody obejmują leczenie od nowego dnia, posiadanie pewnej ilości regeneracji lub posiadanie cechy Blissful Ignorance i użycie karty Oblivion.
────────────────────────────────────────────────
Nieśmiertelny
────────────────
„Zgiń i wskrzeszaj 3 razy podczas jednej wyprawy”

Istnieją 3 różne sposoby wskrzeszenia, więc musisz mieć wszystkie 3, aby to ukończyć. Jedną z nich jest ulepszenie Obozu „Cmentarz”, który przywróci ci pewien procent zdrowia. Innym sposobem jest odłożenie złotej karty „Krypta przodków”, która pochodzi z Obozu „Krypty”, jeśli zbudowane jest Obóz „Centrum Inteligencji”. Ostatnią drogą jest cecha zwana „Techniką Omicrona”, która da ci jeden ładunek wskrzeszenia. Będzie to wymagało trochę szczęścia, głównie do odblokowania cechy.

Rozbijmy obóz
Osiągnięcia związane z obozem.
────────────────────────────────────────────────
Kamień węgielny
────────────────
„Zbuduj pierwszą strukturę obozu”

Zbuduj swoje „ognisko”! Aby się rozgrzać, konieczne jest ognisko. A także cię leczy, więc to jest plus.
────────────────────────────────────────────────
Zawsze tu byłeś?
────────────────
„Zbuduj rzekę”

Najpierw musisz zbudować strukturę Camp „Intel center”, zanim będziesz mógł zbudować rzekę. Następnie po prostu zbierz wystarczającą ilość zasobów, aby stworzyć rzekę. Prosty. Rzeka zajmie kilka przestrzeni, a nie tylko jedną. Mimo to zbudowałeś rzekę.
────────────────────────────────────────────────
Małe miasto
────────────────
„Zbuduj wszystkie możliwe struktury obozowe”

Będziesz potrzebował wielu zasobów, aby móc zbudować każdą strukturę obozu. Niektóre struktury, takie jak Farma, możesz zbudować kilka razy, więc wystarczy zbudować co najmniej jedną. Buduj, możesz budować więcej. W przypadku niektórych konstrukcji zaleca się budowanie większej liczby.
────────────────────────────────────────────────
Dziura w pamięci
────────────────
„Zdemontować strukturę obozu”

Kliknij przycisk „Demontaż” po kliknięciu struktury obozu. Demontaż konstrukcji zwróci część wydanych na nią zasobów. Niektórych konstrukcji nie da się zdemontować, co oznacza, że są dość ważne. Każda konstrukcja jest ważna, ale te, których nie można zdemontować, są najważniejsze.
────────────────────────────────────────────────
Co nie jest związane
────────────────
„Zdobądź 5 przedmiotów obozowych”

Zbierz 5 różnych przedmiotów, które możesz przeglądać w zakładce „Zaopatrzenie”. Wymaga zbudowania struktury Obozu „Magazyn zaopatrzenia”. Możesz zbierać przedmioty obozowe, wytwarzając je z zasobów lub znajdując je na ekspedycjach.
────────────────────────────────────────────────
Kolektor
────────────────
„Zdobądź wszystkie przedmioty obozowe”

Będzie wymagać dużo rzemiosła, zbierania i szczęścia. Możesz zobaczyć, które przedmioty z obozu zebrałeś w zakładce „Encyklopedia” i klikając czwartą sekcję. Obecnie można znaleźć 30 różnych przedmiotów obozowych.
────────────────────────────────────────────────
Uczony
────────────────
„Odblokuj rozdział w encyklopedii”

Aby odblokować rozdział w encyklopedii, musisz posiadać strukturę "Biblioteki" Obozu oraz zasób "Księga wspomnień". Na karcie „Encyklopedia” po kliknięciu wpisu możesz wydać Księgę wspomnień, aby odblokować artykuł dotyczący wpisu. Każdy artykuł zawiera opis, a może nawet trochę wiedzy.
────────────────────────────────────────────────
Obserwator
────────────────
„Odblokuj 50 rozdziałów w encyklopedii”

Odblokuj 49 innych artykułów po odblokowaniu pierwszego. Będzie wymagać 50 Księgi wspomnień, a także wystarczającej liczby wpisów, aby mieć 50 artykułów. Niektóre wpisy będą zawierać wiele artykułów. Jeśli odblokujesz wszystkie artykuły do wpisu, będzie on miał złotą ramkę! A jeśli masz wszystkie wpisy pod zakładką ze złotą ramką, karta będzie miała złotą ramkę! Wymaga dużo Księgi wspomnień.
────────────────────────────────────────────────
Robak książkowy
────────────────
„Odblokuj całą encyklopedię”

Odblokuj każdy artykuł, który ma do zaoferowania Encyklopedia. To będzie wymagało dużo Księgi wspomnień. I wiedzieć wszystko. Ale wtedy wszystko będzie złote! Pamiętaj, aby odkładać każdą nową kartę, którą otrzymasz, a także spotkać wroga. Czasami kafelek lub wróg zostanie zablokowany za pewną kombinacją, więc eksploruj!

Zbuduj wszystko i zdemontuj to wszystko
Osiągnięcia związane z wytwarzaniem lub demontażem z wyłączeniem struktur obozowych.
────────────────────────────────────────────────
Od kurzu i patyków
────────────────
„Stwórz 5 przedmiotów”

Twórz przedmioty w zakładce „Craft”. Wymaga struktury Obozu „Magazyn zaopatrzenia” i dodatkowej struktury obozu w „Farmie”, „Kuźni”, „Drwal” lub „Namiocie Alchemika”. Poza tym, stworzenie przedmiotu wymaga "Metamorfozy" i zasobu związanego z rodzajem przedmiotu, który chcesz wytworzyć.
────────────────────────────────────────────────
Złota rączka
────────────────
„Stwórz 25 przedmiotów”

Po stworzeniu 5 przedmiotów stwórz 20 kolejnych. Będzie wymagać dużo "Metamorfozy". Pochodzą one z odłamków zasobów o „zauważalnej zmianie”, które z kolei pochodzą z przekształcania płytek. Najłatwiej jest przekształcić „łąkę” w „kwitnącą łąkę”, umieszczając ją obok innej płytki, która nie jest łąką. Niech te kombinacje płytek płyną!
────────────────────────────────────────────────
Łatwiej niż robić
────────────────
„Zdemontuj 5 elementów”

Demontuj przedmioty w zakładce „Craft”. Do odblokowania zakładki wymagana jest struktura Obozu „Magazyn zaopatrzenia”. Będziesz także potrzebował przedmiotu do demontażu. Kliknij na przedmiot, a będziesz mógł go zdemontować, dając ci trochę zasobów. Prawdopodobnie najlepiej jest rozmontować przedmioty, których masz wielokrotności lub takie, które Twoim zdaniem nie są zbyt przydatne.
────────────────────────────────────────────────
Barbarzyńca
────────────────
„Zdemontuj 10 elementów”

Po demontażu zdemontuj 5 kolejnych przedmiotów. 5. Tylko dlatego, że demontujesz przedmioty, nie oznacza, że jesteś barbarzyńcą. To się nazywa recykling.
────────────────────────────────────────────────
Uczeń alchemika
────────────────
„Przemień 5 zasobów w wodór”

Będziesz potrzebować zakładki „Alchemia”, która jest odblokowywana po zbudowaniu struktury Obozu „Namiot alchemika”. Po prostu weź dowolny zasób, który posiadasz i rozłóż go. Następnie zrób to jeszcze 4 razy. Każdy zasób daje różne ilości wodoru, które poznasz po jednokrotnym rozłożeniu odłamka lub kuli zasobu.
────────────────────────────────────────────────
Nie wdychaj tego
────────────────
„Przemień 50 zasobów w wodór”

Po rozłożeniu 5 zasobów rozłóż kolejne 45. To dużo wodoru! Następnie możesz zsyntetyzować wodór do innego zasobu.
────────────────────────────────────────────────
Nie złoto ...
────────────────
„Zsyntetyzuj 5 zasobów za pomocą alchemii”

Na karcie „Alchemia” kliknij zasób i zsyntetyzuj go. Następnie zrób to jeszcze 4 razy. Wymaga wodoru, który pozyskujesz z rozkładających się zasobów. Będziesz musiał rozłożyć wiele zasobów, aby uzyskać wystarczającą ilość wodoru do zsyntetyzowania jednego.
────────────────────────────────────────────────
Wciąż nie złoto ...
────────────────
„Zsyntetyzuj 100 zasobów”

Po zsyntetyzowaniu 5 zasobów zsyntetyzuj kolejne 95. Będzie to wymagało dużo wodoru! Cztery podstawowe odłamki zasobów: „Stabilne gałęzie”, „Zachowane kamyki”, „Złom”, „Racja” i „Fragment pamięci” są najtańsze do zsyntetyzowania, chociaż matematycznie nie są tego warte.

Twoja klasa definiuje Ciebie
Osiągnięcia związane z zajęciami.
────────────────────────────────────────────────
Oszust
────────────────
„Odblokuj klasę ^ Łotr ^”

Zbuduj strukturę Obozu „Refuge”, a odblokujesz łotra. Pamiętaj, że można go zbudować tylko obok konstrukcji Obozu "Kuchnia polowa", więc upewnij się, że wyszedłeś z pokoju! Klasa łotrzyka oferuje teraz unikalny sposób zdobywania wyposażenia, różnych miejsc na wyposażenie, a także krytyków!
────────────────────────────────────────────────
Ogrodzenie
────────────────
„Zdobądź 10 pomarańczowych przedmiotów w zamian za trofea w obozie”

Wymaga to użycia klasy Rogue. Sprowadza się to do pewnego szczęścia, ponieważ twoje przedmioty mają pomarańczową rzadkość. Otrzymujesz 11 przedmiotów, gdy wymieniasz trofea w obozie, więc możesz mieć tylko 1 z tych przedmiotów, które nie są pomarańczowej rzadkości. Im więcej trofeów zdobędziesz w każdej pętli, tym większe prawdopodobieństwo, że będziesz w stanie to osiągnąć.
────────────────────────────────────────────────
Babcia wita się
────────────────
„Odblokuj klasę ^ Necromancer ^”

Zbuduj strukturę Obozu „Crypt”, a odblokujesz nekromantę. Pamiętaj, że można go zbudować tylko obok obozu „Cmentarz”, więc upewnij się, że wyszedłeś z pokoju! Klasa nekromanty ma unikalny sposób atakowania, ponieważ zamiast bezpośrednio atakować wrogów, odradzasz szkielety, które będą dla ciebie walczyć. Dopiero gdy osiągniesz maksymalną liczbę szkieletów, które odrodzisz, zaatakujesz wroga bezpośrednio.
────────────────────────────────────────────────
Chrupiące towarzystwo
────────────────
„Miej 10 żywych szkieletów w jednej bitwie”

Wymaga to użycia klasy Nekromanty. Nie będziesz w stanie osiągnąć 10 szkieletów w jednej bitwie tylko od zrobienia własnego, więc musisz mieć szkielety spawnowane z kafla „Cmentarz”, aby również wziąć udział w bitwie. Pomocne będzie również posiadanie szkieletowych łuczników z sąsiedniego kafelka cmentarza. Straszne, przerażające szkielety!

Ćśś, to tajemnica
Dopiero zaczynam
────────────────
Pokonaj Lisza

Lisz jest bossem w rozdziale 1. Gdy wskaźnik bossa zostanie zapełniony, kafelek ogniska zostanie zastąpiony pomarańczowym kryształem reprezentującym bossa. Każda płytka otaczająca ognisko, która nie jest wypełniona kartą, zostanie zastąpiona płytką pałacu Licza. Pałac Lisza zwiększa zdrowie i obrażenia Lisza o 5%. Dlatego zaleca się uzupełnienie płytek przy ognisku lub użycie karty Zapomnienia do wymazania pałaców. Sam Lich jest dość prostym bossem z tylko jednym silnym, prostym atakiem.
────────────────────────────────────────────────
Worek treningowy
────────────────
Pokonaj Lisza 3 razy

Wymaga to rozpoczęcia nowej ekspedycji, zrobienia Lisza i pokonania go jeszcze 2 razy po pokonaniu go po raz pierwszy. Każde nowe spotkanie i porażka zapewni ci nowy zestaw dialogów. Każde spotkanie po raz trzeci będzie powtarzać dialog.
────────────────────────────────────────────────
Szklana Królowa
────────────────
Pokonaj kapłankę

Kapłanka jest bossem w rozdziale 2. Kiedy wskaźnik bossa zostanie zapełniony, kafelek ogniska zostanie zastąpiony niebieskim portalem reprezentującym bossa. Sama Kapłanka nie atakuje, ale polega na przyzywaniu. Jej ataki przywołują dwa anioły lub 5 witraży. Anioły są odporne na obrażenia i dwukrotnie atakują, zadając ogromne obrażenia, zanim znikną. Każde okno ma 20% szans na zablokowanie ataku na Kapłankę. Jeśli tak się stanie, pęknie.
────────────────────────────────────────────────
Sama wiara nie wystarczy
────────────────
Pokonaj Kapłankę 3 razy

Wymaga to rozpoczęcia nowej ekspedycji, odrodzenia Kapłanki i pokonania jej 2 razy po pokonaniu jej po raz pierwszy. Każde nowe spotkanie i porażka zapewni ci nowy zestaw dialogów. Każde spotkanie po raz trzeci będzie powtarzać dialog.
────────────────────────────────────────────────
Dla kogo bije róg ...
────────────────
Pokonaj Łowcę

Łowca jest bossem w rozdziale 3. Gdy licznik bossa zostanie zapełniony, kafelek ogniska zostanie zastąpiony pomarańczową czarną dziurą, przedstawiającą bossa. Łowca ma obok siebie 2 psy, które również będą atakować. Psy zaatakują normalnie, ale gdy zostanie trafione 3 razy, zniknie i zmusi atakującego do ataku na inny cel. Po tym, jak atakujący zaatakuje 3 razy, pies pojawi się ponownie i zadaje 250% obrażeń. Sam Łowca będzie atakował normalnie, jednak co drugi atak wypełni pasek ataku psów o 50%. Może też czasami zmusić bohatera do ataku na inny cel. Zarówno Łowca, jak i psy gończe będą leczyć i zadawać więcej obrażeń, gdy sojusznik (głównie pies) zginie.
────────────────────────────────────────────────
Koszmar łowcy
────────────────
Pokonaj Łowcę 3 razy

Wymaga to rozpoczęcia nowej ekspedycji, odrodzenia Łowcy i pokonania go jeszcze 2 razy po pokonaniu go po raz pierwszy. Każde nowe spotkanie i porażka zapewni ci nowy zestaw dialogów. Każde spotkanie po raz trzeci będzie powtarzać dialog.
────────────────────────────────────────────────
Kawałki pamięci
────────────────
Pokonaj Omegę

Omega jest bossem w rozdziale 4. W rozdziale 4 miernik bossa będzie miał wiele tików. Każdy haczyk reprezentuje pojawienie się szefa poprzedniego rozdziału. Pierwszym tikiem będzie Licz, drugim Kapłanka, a trzecim Łowcą. Zauważ, że pałac Lisza, który się pojawi, zrobi to teraz na 2 kafelkach od ogniska. Po pokonaniu każdego bossa i wypełnieniu wskaźnika bossa kafelek ogniska zostanie zastąpiony pomarańczowym prostokątnym pryzmatem przedstawiającym bossa. Po rozpoczęciu walki wszystkie twoje karty oraz przedmioty w twoim ekwipunku zostaną wymazane. Omega ma tylko 2 różne ataki. Co trzeci atak będzie blokował działanie jednego z twoich przedmiotów, a także statystyki bohatera. Gdy ponownie wykona ten atak, inny przedmiot i statystyki zostaną zablokowane.
────────────────────────────────────────────────
Godslayer
────────────────
Pokonaj Omegę 6 razy

Wymaga to rozpoczęcia nowej ekspedycji, odrodzenia Omegi i pokonania go jeszcze 5 razy po pokonaniu go za pierwszym razem. Każde nowe spotkanie i porażka zapewni ci nowy zestaw dialogów. Każde spotkanie po szóstym razu spowoduje powtórzenie dialogu.

 

Oświadczenie końcowe
Daj mi znać, jeśli jakieś osiągnięcie jest nieprawidłowe. Zostaw wszelkie swoje opinie, ponieważ pomogą one przewodnikowi.

Ten przewodnik będzie jak najbardziej aktualny, ale może się zdarzyć, że w przewodniku zabraknie osiągnięcia. Daj mi znać, jeśli tak jest, a szybko to naprawię.