Holodrive poradnik power upy

W tym przewodniku pokażę ci, jak prawidłowo korzystać z dopalaczy w Holodrive.
Opis
W Holodrive jest 11 power-upów. Każdy z nich można aktywować w dowolnym momencie, naciskając klawisz F. Jest kilka pól z „?” skąd możesz odebrać jedną losową moc. Oto jak to wygląda:
Zdobywając kolejne poziomy, odblokujesz jedną nową moc w następujący sposób:

W tym przewodniku zaznaczę każdą moc z tych kategorii:
- OBRONA
- ATAK
- TRAP
Pole siłowe

KATEGORIA: Obrona;

Czas trwania: około 5-6 sekund;

.................................................. .................................................. .................................................. .......
Z polem siłowym: używaj odpowiedzialnie. Ta moc jest bardzo ważna w zatłoczonych grach. Użyj, gdy masz zamiar zaatakować kogoś wyposażonego w dematerializator, bazookę lub jakąkolwiek inną broń, która zabija jednym strzałem. Użyj również, gdy zostałeś agresywnie zaatakowany. Włączenie mocy pozwoli Ci na chwilę się uspokoić i pomyśleć, co zrobić, aby uciec przed atakiem. Spowoduje to panikę na chwilę twojego wroga, co również ci pomoże. Jednak nie ufaj zbytnio zwiększeniu mocy, ponieważ jego czas trwania nie jest długi.
.................................................. .................................................. .................................................. .......

Pole siłowe agaizmu: Atakowanie kogoś wymaga planu udanego ataku, ale i planu ucieczki w trudnych sytuacjach. Ściganie kogoś, kto niespodziewanie aktywuje pole siłowe, postawi cię w trudnej sytuacji. Zakończenia są dwa: ścigany ucieka lub zaatakuje cię. Ale nie myśl, że w grze są aktorzy. Jeśli ktoś odważy się zaatakować cię źle wyposażonym, upewnij się, że ma moc, która bardzo mu pomoże. Celuj szybko. Jeśli spudłujesz, odejdź i manewruj, aby nie pozwolić przeciwnikowi na celowanie, dopóki nie odejdziesz.

Podkręcanie

KATEGORIA: Obrona; Atak

Czas trwania: około 10 sekund

.................................................. .................................................. .................................................. .......
Z overclockiem: jego czas trwania pozwala aktywować to moc, kiedy tylko chcesz. Używaj go w walce wręcz, ponieważ będziesz mógł uciec, kiedy tylko zechcesz. Również jeśli masz dematerializator, to moc pozwoli ci latać bez utraty paliwa. Dobrze jest go używać z minigunem. Łatwiej będzie panować nad sobą. Używanie overclocka do ataku wymaga zaawansowanych umiejętności celowania, ponieważ poruszasz się szybciej niż zwykle. Dlatego twój cel również porusza się szybciej.
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Agaist overclock: ważne jest, kto go używa. Jeśli jest profesjonalistą, trudniej będzie przed nim uciec, ponieważ ma zaawansowane umiejętności celowania. Możesz jednak wykonać te sztuczki:
- Nie pozwól mu wycelować, manewrując przez ściany.
- Po prostu spróbuj zabić drugiego Dummy, zanim on cię zabije.
- Jeśli sytuacja stanie się trudniejsza, zwiększ moc. Prawie każde zwiększenie mocy pomoże ci uciec.

Podwójna szkoda

KATEGORIA: Atak

CZAS TRWANIA: około 5-6 sekund

.................................................. .................................................. .................................................. .......
Z podwójnymi obrażeniami: Zwróć uwagę, że czas trwania nie jest długi. Dlatego musisz ją aktywować tylko wtedy, gdy masz pewność, że kogoś zaatakujesz. Oblicz, która broń zadaje największe obrażenia. Następnie wybierz tę broń, ponieważ będziesz musiał uderzać wroga rzadziej niż inne.
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Podwójne obrażenia Agaist: POTRZEBUJE UMIEJĘTNOŚCI DO UCIECZKI. Powtarzam, ale - użyj wszystkiego jako barykady. Jeśli masz dopalacze Obrony, użyj ich natychmiast, ponieważ szansa na ucieczkę bez niczego nie jest duża. Zwróć uwagę na to, czym dysponujesz i jaką bronią wróg cię zaatakuje. Pomoże ci to zaplanować udaną ucieczkę i / lub atak. To oczywiście wymaga setek prób przećwiczenia sytuacji.

Druga szansa

KATEGORIA: Obrona

CZAS TRWANIA: około 2-3 sekundy

.................................................. .................................................. .................................................. .......
Z drugą szansą: najlepsza do ucieczki. Jednak po aktywowaniu zasilania nie jesteś natychmiast teleportowany. Jest kilka sekund (około 1-2), przez które jesteś teleportowany. Dlatego nadal możesz zostać trafiony i / lub zabity. Wszyscy narzekają, że zwiększenie mocy powinno Cię teleportować natychmiast, aby nie opóźniać. Aby mieć pewność, że zwiększenie mocy nie zrobi ci paskudnej sztuczki, aktywuj je wcześniej niż zwykle, aby zapobiec temu „opóźnieniu”. Inną sztuczką jest wykorzystanie drugiej szansy nie do ucieczki, ale do szybszego przemieszczania się z jednego miejsca w drugie. Używam tego często na przepełnionych deathmatach. W ciągu ostatnich pół minuty ważne jest, aby różnica między pierwszymi dwoma zabójstwami wynosiła 1-2 zabójstwa, aby działać tak szybko, jak to możliwe, aby być dominatorem. Jeśli odłożyłeś drugą szansę, to właściwy moment, aby z niej skorzystać - po prostu przygotuj się na teleportację do jednego z miejsc odradzania się i szybkie zaplanowanie działania.
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Druga szansa agaisty: Jeśli dobrze wycelowałeś w kogoś, możesz powstrzymać go przed teleportacją za pomocą drugiej szansy. Broń, która działa w tej sztuczce: wszystkie bazooki, precyzyjne bronie i wszystkie bronie z aktywowanym wzmocnieniem x2. Nie rozczaruj się, że twój cel zniknął - skoncentruj się na kolejnym wrogu i rób to, czego potrzebuje.

Broń Ubera

KATEGORIA: Atak

Czas trwania: około 8 sekund

.................................................. .................................................. .................................................. .......
Z bronią Uber: Najlepiej używać z bronią szybkostrzelną lub z bronią ciągłą. Obaj zadają mnóstwo obrażeń przy aktywowanej broni Uber. Obrażenia i częstotliwość ostrzału zwiększają się dwukrotnie, co oznacza, że szybki ogień i broń ciągła zada dużo obrażeń w krótszym czasie (zadawanie obrażeń również wzrasta dwukrotnie). Strzelaj, gdy moc się skończy - nie stracisz amunicji.
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Broń Agaist Uber: To zależy od tego, jak dobry jest gracz. Naprawdę ciężko jest uciec graczowi z bronią Uber. Powal cię tak szybko, jak potrafisz, przeciwnikowi, aby zapobiec twojej śmierci.

Złodziej

KATEGORIA: Pułapka

Trwanie: -

.................................................. .................................................. .................................................. .......
Ze Stealer: Po prostu go aktywuj. Jeśli coś dostaniesz, sprawdź sekcję dotyczącą skradzionego zasilania.
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Agaist Stealer: Jeśli ktoś ukradnie twoją moc, natychmiast znajdź inną moc. Uważaj też, kto go ukradł - wiesz jaka jest jego moc i będziesz mógł postąpić w sposób utrudniający mu jej użycie (prąd; rozbrojenie; pole siłowe (wymuś wcześniejszą aktywację)).
.................................................. .................................................. .................................................. .......

Niewidzialny

KATEGROIA: Obrona, atak

Czas trwania: około 8 sekund
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Z niewidzialnym: to wzmocnienie NIE sprawia, że jesteś całkowicie niewidzialny. Kiedy się poruszasz, tło porusza się jak lustro. Również jeśli używasz broni precyzyjnej, to pokaże ci to (efekt świetlny snajperów nie będzie ukryty; efekt świetlny łuku tajemnego nie będzie ukryty; linia dematerializatora nie będzie ukryta). Snajperzy skupili się na swoim zasięgu, aby mogli cię widzieć, będąc niewidzialnym, więc zachowaj ostrożność, gdy próbujesz zaatakować snajpera. Zalecane jest używanie go z bazooką - nikt cię nie zobaczy, więc nie będziesz przeszkadzał i będziesz mógł postawić bazookę w głowie wroga.
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Agaist Invisible: Musisz zidentyfikować, kiedy jest niewidzialny gracz. Nie jest to łatwe, ale jeśli zobaczysz kogoś niewidzialnego, spróbuj go uderzyć, ale nie atakuj - spróbuj uciec, dopóki jego moc nie wygaśnie. Potem twoja kolej. Jednak niewidzialni gracze są całkowicie niewidzialni w tunelach, więc jeśli zostałeś wycelowany przez niewidzialnego w tunelu ..... Jest jedna sztuczka, która może nie działać dla wszystkich - gdy ktoś jest niewidzialny i jest na ekranie, gra zaczyna się opóźniać . Ogłosisz, że w pobliżu jest niewidzialny i będziesz musiał działać szybko - zaatakować lub bronić się (ucieczka lub użycie mocy obronnej).

Więzienie lodowe

KATEGORIA: Obrona

Czas trwania: maksymalnie około 10 sekund
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Z więzieniem na lodzie: jest dobry do unieszkodliwiania graczy bazookami lub snajperami. Aktywacja go w odpowiednim momencie uratuje Cię. Często zdarzają się sytuacje, w których gracze narzekają, że zostali zabici, gdy byli w więzieniu. To dlatego, że nie aktywowali go na czas. Jeśli jednak potrzebujesz czegoś mocniejszego, po prostu usuń tę moc i podnieś inną.
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Więzienie Agaist Ice: Jeśli masz bazookę lub snajpera, po prostu poczekaj, aż twój cel uwolni się z więzienia i ..... go zabij. To wszystko. Możesz użyć wszystkiego, co chcesz, po prostu być szybki i nie pozwolić swojemu celowi uciec i / lub wyposażyć się w coś potężnego.

Rozbrajać

KATEGORIA: Obrona, atak

Czas trwania: około 7 sekund (bez broni)
.................................................. .................................................. .................................................. .......
With Disarm: Disarm i Electricity mają równe zakresy. Zasięg rozbrojenia wpływa na wszystkich, którzy są w jego zasięgu (kółko):

Każdy, kto znajdzie się w kręgu lub w jego pobliżu, nie będzie mógł używać żadnej broni przez kilka sekund (i też ją zmieniać). Po tym jesteś szefem.
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Rozbrojenie Agaist: Jeśli wpłynęło na ciebie wzmocnienie, musisz uciec przed napastnikiem. Dobrze jest, jeśli masz moc lodowego więzienia, aby ją aktywować i poczekać, aż efekt rozbrojenia zniknie. Pole siłowe daje ten sam wynik. Różnica polega na tym, że będziesz mógł poruszać się za pomocą pola siłowego, ale jego czas trwania jest krótszy niż w więzieniu lodowym.

Elektryczność

KATEGORIA: Atak

Czas trwania: ma opóźnienie jako drugą szansę (1-2 sekundy)
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Z elektrycznością: To wzmocnienie zadaje 75 obrażeń każdemu, kto jest w jego zasięgu. Jednak tym razem nie wszyscy gracze będą dotknięci tą mocą, mimo że znajdują się w jej zasięgu. Oto przykład:

Jeśli w tej plamie jest gracz, nie będzie miał wpływu na elektryczność, ponieważ ściana jest jego barierą. Ale jak zrozumieć, czy wzmocnienie wpłynie na nas? To proste - wytycz kilka wyimaginowanych linii, zaczynając gracza od prądu. Jeśli linia cię przecina, zostaniesz dotknięty, jeśli nie - nie.
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Agaist Electricity: Rzadko będziesz w stanie uciec. Niestety, nie ma sposobu na ucieczkę od tego. Jedynym sposobem jest użycie ścian jako barier. Drugi to ..... mieć szczęście.

Fałszywa broń

KATEGORIA: Pułapka

Czas trwania: dopóki ktoś nie aktywuje pułapki.
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Z fałszywą bronią: Fałszywa broń to jeden specjalny „shuriken”. Zadaje 75 obrażeń i trwa do momentu, gdy ktoś go aktywuje (aby przez to przejść). Umieść go w miejscach, przez które przechodzi wielu graczy (tunele, portale wyjściowe, regeneratory i power-upy).
.................................................. .................................................. .................................................. .......
Fałszywa broń Agaist: mam możliwość zidentyfikowania, która broń została upuszczona, a która podrobiona. Pamiętam też, gdzie została umieszczona fałszywa broń. To pomaga mi go używać, gdy ktoś mnie goni - przejdzie przez to i to wszystko. Niestety, te zabójstwa nie będą się dla ciebie liczyły, ale cię uratują i nie będziesz liczyć 1 śmierci więcej.