Loop Hero - Jak wyczyścić Akt IV łotrem i wojownikiem
Łotrzyk jest fajny dzięki swojej unikalnej mechanice łupów, z domyślną bronią dwuręczną, zadaje wysokie obrażenia i może być jeszcze silniejszy, wyzwalając trafienia krytyczne.
Statystyki uników są kuszące i pierwsza myśl, jaką przyszło mi do głowy, brzmiała: „Silny Łotrzyk unika i krytykuje wszystko!” - przez dumdum
Rzeczywistość była okrutna, walczyłem z Rogue we wczesnej fazie gry, czyli w rozdziale 1, 2, 3, i pomyślałem, że Rogue jest nie do zagrania, nie mogę nawet pokonać drugiego bossa, to niemożliwe!
To samo z Wojownikiem ...
Więc próbowałem ... przez jakiś czas, z combo i chciałbym podzielić się z wami moimi przemyśleniami i metodami!
Boss 2 ma to irytujące lustro, które odwróci twoje obrażenia, nawet przy 250% + Atk Spd będziesz miał trudności z obniżeniem tych rzeczy z powodu istnienia paska wytrzymałości. Bez wątpienia wezwany anioł uderzył jak ciężarówka.
To samo dzieje się w bossie 3 z tymi głupimi psami, które będą niezwyciężone i gwarantują trafienie krytyczne.
Mam przewodnika Nekromanty -
https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=2418375667
Ale kiedy nastawienie się zmieniło, dość trudno jest go zmienić, ponieważ głęboko wierzę, że Łotrzyk i Wojownik nie są w stanie poradzić sobie z tym szefem, dopóki ...
Pomysł zmieniający życie przychodzi mi na myśl, kiedy próbowałem uciec od maksymalnego kumulowania (co jest niemożliwe przed bossem 2), aby wyczyścić, i mam nadzieję, że Rngesus pobłogosławi mnie tymi unikami.
Mam cechę Rogue, która oznacza, że masz 75% szansy na wezwanie kumpla Ratwolfa do pomocy w walce, kiedy walczyłem z bossem 2, z moim kumplem, mogę szybko zmniejszyć ćwierć HP bossa, ale kiedy mój kumpel zginął, wróciłem do starych, że nie mogłem wystarczająco szybko rozbić lustra
To właśnie w tym momencie zdaję sobie sprawę, że popełniłem duży błąd, dlaczego nie korzystam z karty placówki, która pozwala żołnierzowi nam pomóc?
To nastawienie Nekromanty mnie ograniczało, ponieważ karta Posterunku zadaje Nekromantom wszystkie obrażenia obszarowe, więc mam tę kartę zapieczętowaną. Ale teraz znalazłem swój klucz do sukcesu!
Tak, boss może dać dobry sprzęt, ale najpierw musisz wygrać bitwę, a aby zdobyć sprzęt o wysokiej rzadkości, jest jeszcze jedna karta, która odrodzi skrzynię ze skarbami.
Głównym pomysłem jest rozbicie obozu z Outpost + Bloody Grove, a następnie położyć się i cieszyć się grą.
Chcesz mieć 2 Posterunki obok swojego Obozu i Krwawego Gaju. Upewnij się, że Twój obóz jest w ich zasięgu!
Wioska
Jeśli jest to dozwolone, nie dodam nawet tej karty do talii, ale wymaga to co najmniej 2, więc jest to konieczność. Niektórzy mogą twierdzić, że Cmentarz, ale ja osobiście chcę zmniejszyć ryzyko niepowodzenia biegu, szkielet uderzył mocno!
Drugim powodem jest to, że w parze z Vampire Mansion otrzymujesz masową mafię, która jest świetna do znajdowania potrzebnych kart!
WAŻNE: upewnij się, że używasz go w zasięgu swojej Strażnicy (budynek podstawowy, który zapewni wsparcie łucznicze obok obozu)! We wczesnej fazie gry jesteś słaby, więc poproś o pomoc!
Gaj
Nic do powiedzenia, tylko karta, która jest wymagana do Krwawego Gaju, tylko 1 jest więcej niż wystarczająca.
WAŻNE: 1 Grove jest więcej niż wystarczający, ponieważ Ratwolf w ostatnim rozdziale ma umiejętność, która sprawia, że nie można go uszkodzić o więcej niż 30% HP w jednym trafieniu.
Kokon pająka
Pająki są słabe! Super słaby! i odradzają się każdego dnia! To najlepsi mafie, którzy pozwolą ci wyciągnąć rękę, aby zdobyć te karty!
Pole bitwy
Stwórz skrzynię skarbów po pętli, to 2 główne dochody, jeśli twój dobry sprzęt, chcesz uniknąć nakładania się na siebie, aby spawnować krwawe płótno, jak powiedziałem, zmniejsz ryzyko niepowodzenia biegu!
Blood Grove
Przepraszam, że napisałem Bloody Grove na zdjęciu.
Zabija wszystko, łącznie z Bogiem, jeśli mają mniej niż 15% HP w jego zasięgu! Możesz połączyć 2 Krwawe Gaje (obok siebie), aby mieć Głodny Gaj, który ma 20% zasięgu zabijania, ale również zrani twojego bohatera!
WAŻNE: Blood Grove tworzy super silnego potwora, który daje doskonały sprzęt, więc bądź świadomy, że nie chcesz, aby w jego zasięgu pojawiały się żadne inne potwory, w przeciwnym razie może to po prostu przypadkowo zrujnować twój bieg!
Posiadłość wampirów
Stwórz wampira w jego zasięgu. Możesz umieścić go obok swojego obozu, aby uniknąć pojawienia się Świątyni Lisza, a wioską, aby szybko walczyć z 4 Ghulami o więcej kart!
Placówka
Gwiazdy, pamiętaj, aby umieścić ją obok Obozu, aby pomóc ci w walce z bossem, możesz równie dobrze umieścić ją w kształcie litery U, aby zapewnić wsparcie, gdy zabijesz tych masowych pająków.
PS Spiders daje sprzęt ♥♥♥♥♥♥, chcesz tylko karty, więc nie ma minusów korzystania z Outpost!
Las
Cóż, wzmacniacz Atk Spd, sparuj go z River + Thickets, aby zwiększyć ATK SPD
Rzeka
Wystarczy podwoić efekt KRAJOBRAZU, tylko krajobraz! W połączeniu z wydmami piaskowymi zamieni się w Oazę, która zmniejszy ATK SPD wroga o 1, a bohatera o 0,5. Nie polecam tutaj korzystania z Oasis!
Pustynia
Używaj tylko wydm, aby zmniejszyć HP, zarówno Wojownik, jak i Łotrzyk mają miejsce na zbroję, które zapewniają mnóstwo HP, więc jest to plus.
Peryferie
Może wystarczy 10 ~ 20, pamiętaj, aby umieścić go na krzyżu, aby środkowy zmienił się w Town
Świątynia Burzy
Spowoduje to zmianę lasu / zarośli w swoim rzędzie i linii na Burn Forest, który daje +0,5 pkt. Obrażeń magicznych. Używam tego tylko wtedy, gdy mam ponad 250% ATK SPD!
Krypta Arsenału
Inny sprzęt jest po prostu słodki, szczególnie dla Rogue, magiczne HP, które działają jako tymczasowa bariera, są po prostu fajne!
Ale zwrócę uwagę i spróbuję:
Łobuz:
Wczesny wygląd gry Atk Spd
Kiedyś możesz stale mieć więcej niż 200% Atk Spd
Polecam Critical Chance, zwłaszcza jeśli masz umiejętność Blood Thunder, której szansa na aktywację jest równa Critical Chance.
Staraj się nie skupiać na unikach, ponieważ buty dają unik, najlepiej skup się na innych statystykach, takich jak obrażenia magiczne
Wojownik:
Wygląd wczesnej gry dla Atk Spd i erm ...
Nie mam rekomendacji dla Wojownika, po prostu wybierz tego z najwyższymi statystykami, staraj się nie skupiać zbytnio na wampiryzmie.
Istnieją te same cechy Krwawych Błyskawic dla Wojownika, które są oparte na wampiryzmie, szczerze mówiąc, jest to trochę do bani, ponieważ Rogue ma domyślne 15% szansy i może z łatwością przekroczyć 50, ale dla Wojownika, 30% wampiryzmu może nadal być trudne do osiągnięcia.
Łobuz:
To moja cecha, gdy spotykam się z ostatnim szefem
Powiedziałbym, że najważniejsza będzie ta przedstawiona na obrazku, ta cecha zapewnia wyższą rzadkość i wyższy poziom sprzętu, który oferuje niesamowicie świetne statystyki w pętli prądowej.
Widać, że na moim zdjęciu z gry końcowej jestem na pętli 13, ale mój sprzęt jest na 18 poziomie z dużą rzadkością.
Będę argumentował, że ta umiejętność jest najważniejsza dla klasy Łotrzyka.
Druga i trzecia cecha Rogue to 1 cecha przetrwania i 1 cecha ataku
Ta cecha ochroni cię przed uderzeniem przez bossa, na przykład 2 anioły, które mocno uderzyły, i 2 psy, które zadają krytyczne obrażenia, zapewniają całkowity unik przez 2 sekundy, który zawsze (miejmy nadzieję) uniknie drugiego trafienia.
Te cechy ataku opierają się na szansie na trafienie krytyczne, którą można łatwo kumulować i przekraczać 50%, nie widzę żadnej innej opcji, aby jej nie wybierać.
Inne cechy, takie jak +1 maks.PŻ za zdobywanie trofeów, warto mieć, po prostu dokonaj własnego wyboru.
Wojownik:
Mam pecha z moim biegiem Wojownika, ponieważ nie uzyskałem najważniejszych cech, a mianowicie tej, która zapewnia 65% Pancerza Pancerza, gdy zaczynasz nową Pętlę.
To zdecydowanie NAJLEPSZA cecha dla Wojownika, powiedziałbym, że jeśli mam tę cechę, nie muszę nawet korzystać z mojej szansy na Wskrzeszenie, mogę dość łatwo wymazać bossa.
Inne umiejętności, erm, oświetlenie Blood, które jest świetne dla Rogue to ♥♥♥♥♥♥ tutaj, zależy to od Vampiryzmu, który jest strasznie trudny do nałożenia.
Ale inaczej z Nekromantą, że używam tylko zarośli, użyję tutaj Lasu i spalę go w późnej fazie gry, więc pamiętaj, że będzie rząd i ścieżka dla Lasu!
Na początku chcesz ułożyć ATK SPD i ustawić swój Obóz z Posterunkiem i Krwawym Gajem JAK NAJSZYBCIEJ, szczególnie w przypadku Obozu, nie wchodź do walki z bossem, gdy nie jesteś gotowy!
Ale kiedy będziesz gotowy, jak najszybciej udaj się do szefa! 1
Mój Rogue biegnie przed bossem 1
Mój wojownik biegnie przed bossem1
Jeśli jesteś Łotrem, postaraj się dążyć do:
200% + Atk Spd
50% + szansa na trafienie krytyczne
30% + Unik
To będzie dla Ciebie bułka z masłem!
Mój Rogue biegnie przed ostatnim szefem
Łatwe do odczytania statystyki:
Pętla 13
Obrażenia: 100-150
HP: 1891
Magiczne HP: 184
Obrażenia magiczne: 48
Atk Spd: 220%
Unik: 32%
Szansa na trafienie krytyczne: 63%
Wskrzeszenie po lewej: 1 domyślna 1 cecha
Mój wojownik biegnie przed ostatnim bossem
Łatwe do odczytania statystyki:
Pętla 19
Obrażenia 130-195
HP: 2279
Obrażenia magiczne: 43
Regen na S: 12,8
Wampiryzm: 17%
Atk Spd: 260%
Wskrzeszenie po lewej: brak (użyto zarówno domyślnej, jak i cechy)
To fajna podróż i zdecydowanie warta swojej ceny, dobra robota, twórcy!
Życzę wszystkim przyjemnej gry i miłego dnia!
Jeśli uprzejmie chciałbyś lub zostawił komentarz, bardzo mnie to zachęci! a jeśli mam coś nie tak, nie krępuj się, aby to wskazać!
Zachowaj spokój i graj!