Loop Hero Poradnik - Jak dostać się do pętli 100 (i nieskończoności!)
Idź do poziomu trudności bossa 4 (bez limitu zasobów), pokonuj bossów podczas stawiania wiosek. Jeśli możesz wypełnić planszę wioskami przed pętlą 35 (wrogowie zaczną być zbyt silni i nawet niewielu cię zabije) i możesz zablokować odradzanie się obozów Bandytów (za pomocą Posterunków i Pajęczych Kokonów), możesz przejść nieskończone pętle, ponieważ nie ma pojawiają się wrogowie.
Połącz to, wyposażając Miner's Pick, aby uzyskać nieskończone (choć powolne) łupy. Metal zdobędziesz także z wiosek.
Ta strategia może mieć drobne różnice, ale wyjaśnię tylko, w jaki sposób osiągnąłem „ Going Infinite ”.
Ten przewodnik nie jest dla początkujących. Moje instrukcje są krótkie i musisz wypełnić luki tym, czego już nauczyłeś się w grze. Jeśli jednak nie pokonałeś jeszcze ostatniego bossa (poziom 4), strategia zastosowana tutaj wydaje mi się całkiem nieźle.
- Co możesz osiągnąć :
- Tyle zasobów [Stabilny metal] i [Zachowany kamień] chcesz, jeśli masz czas na czekanie.
- Po co używać tej strategii zamiast po prostu grać w grę? :
- Aktywne granie w grę przez 6 godzin przyniesie więcej zasobów niż korzystanie z tej strategii przez 6 godzin. Ale kiedy już masz „Gone infinite” , nie musisz już przeoczyć swojej gry, aby zdobyć zasoby. Możesz zostawić grę włączoną na wiele godzin i wykonywać prace domowe, iść do sklepu spożywczego, a zasoby będą napływać, gdy będziesz nieobecny. Możesz zatrzymać się w dowolnym momencie i rozpocząć nową wyprawę.
- Masz też prawo do chwalenia się: D.
- Czego będziesz potrzebować :
- Co najmniej raz pokonałeś już ostatniego bossa (rozdział 4 / poziom 4).
" Do nieskończoności i do kamyków poza nią! "
Wybierz te 7 rodzajów kart do swojej talii. (Obowiązkowe karty są pogrubione ).
- [Wioska]
- [Gaj]
- [Pajęczy Kokon]
- [Placówka]
- [Las]
- [Peryferie]
- [Zapomnienie]
- [Arsenał]
- Miner's Pick (narzędzie) : „ +1 kamyki przy mijaniu kafla ogniska ”.
- Nie jest to potrzebne do tworzenia nieskończonych pętli, ale da ci to nieskończone zasoby Kamienia. Im więcej masz typów, tym szybciej grindujesz łupy. Po ukończeniu budowy nie ma już wrogów, więc nie ma innych źródeł łupów niż ten wybór.
- Wszystko, czego potrzebujesz, aby pokonać bossów na poziomie 4: wolę stary obraz (biżuteria) , półka alchemika (meble) , nóż kuchenny (narzędzie) , sierp zielarza (narzędzie) i trochę leczenia z żywności.
- Wieże strażnicze to naprawdę dobra inwestycja. Powinieneś je ulepszyć tak bardzo, jak tylko możesz.
- Tylko (Supply Depot) jest * faktycznie * konieczne i jest wymagane, aby wyposażyć przedmiot Miner's Pick w celu uzyskania niekończących się łupów.
- Nie robi nic dla przygotowania konfiguracji, ale w ten sposób zdobywasz łupy (również wioski dają przedmioty, które zamieniają się w złom)
- Mówiąc realistycznie, aby pokonać bossa 4 poziomu, prawdopodobnie chciałbyś mieć budynki aż do (Obozu Wojennego), co daje większą siłę wybranemu Bohaterowi.
- (Rzeka), (Namiot alchemika) i (Krypta) nie są potrzebne do tej konfiguracji.
- Lisz-boss pojawi się jako pierwszy, a na każdym pustym miejscu na kafelkach w odległości 2 kwadratów od obozowiska zostaną umieszczone karty [Lich's palace].
- Umieść [Arsenał] w pobliżu swojego Obozu, ale nie tak, aby kolidował z rozmieszczeniem [Posterunku].
- Umieść 2 posterunki, aby pomogły ci we wszystkich nadchodzących walkach z bossami.
- To, co chcesz zrobić, to umieścić jak najwięcej kart i zdobyć jak najwięcej wrogów na początku, gdy są jeszcze słabi. Następnie chcesz później usunąć te kafelki za pomocą kart [Oblivion] i zastąpić wszystkie kafelki dróg wioskami.
- Umieszczenie 2 [wiosek] spowoduje pojawienie się [obozów bandytów]. Zablokuj ich odradzanie się, umieszczając [Outposts] i [Spider Cocoons] obok tych wiosek. Część z nich będziesz musiał usunąć kartami Obliviona, bo nie możesz czekać na odpowiednią okazję (walczysz z czasem, ponieważ w okolicach Pętli 35 przeciwnicy będą dla ciebie zbyt silni, wystarczy mieć na pokładzie tylko kilka potworów około tego czasu).
- Dobre cechy do wyboru:
- Technika Omicron, Ostre karty, Zasłona dymna, Śmiertelna słabość, Wykwalifikowany architekt
Zwróć również uwagę na to:
- „Blissful Gambit” : NIE wybieraj cechy „Blissful Ignorance” na początku, nawet po to, aby usunąć karty [Lich's Palace] z planszy. Zamiast tego będziesz musiał ponieść dodatkowe obrażenia. Poczekaj na później, aby w pełni wykorzystać cechę. Miej również nadzieję, że otrzymasz tę cechę jako opcję, gdy masz dużo rzeczy do usunięcia.
- „Outpost Oprah” : Daj 1 Posterunek każdemu kafelkowi drogi, z wyjątkiem 2 na obóz. „Dostajesz placówkę i placówkę. Każdy otrzymuje placówkę” . Umieść [Pajęczy Kokon] naprzeciw Placówki, tak aby był zapas pająków do rozdania łupów i kart, ale także Strażnicy z Posterunku, którzy pomogą ich zabić.
- Strażnicy skalują się z każdą Pętlą, co jest jeszcze bardziej przydatne po Pętli 20-30, gdy masz trudności z nadążaniem za obrażeniami wrogów.
- „Archer Insurance” : Zacznij od umieszczenia płytek spawnu, takich jak Spider Cocoons i Groves, blisko obozu, aby Twoje Wieże Strażnicze mogły do nich strzelać. Później, gdy zaczniesz usuwać Gaje i umieszczać wioski obok Kokonów (aby zablokować obozy Bandytów), płytki najbliżej twojego obozu powinny być OSTATNIMI do wymiany / usunięcia.
- Dla następnego bossa szybkość ataku i uniki są dobre. To moim zdaniem najtrudniejsza walka (trzeci boss jest nieco słabszy, ale wciąż niebezpieczny).
- Dobre cechy do wyboru:
- Technika Omicrona, Ostre karty, Zasłona dymna, Śmiertelna słabość, Dziecko lasu
- [Child of the Forest] Cecha Ratwolfa. Trochę pomaga z drugim bossem, tak samo jak prędkość ataku. Również twój Ratwolf skaluje się z Pętlą, tak jak robią to wrogie szczurze wilki, co jest dobre.
- Chcesz umieścić jak najwięcej kart na początku, aby zdobyć jak najwięcej niskopoziomowych wrogów i łupić jak najwcześniej. Później chcesz usunąć te karty Gaju i zastąpić je wioskami.
- Teraz już zapełniłeś planszę punktami doświadczenia i łupami. Módlcie się o karty Wioski i Zapomnienia, ale zachowajcie odpowiednią liczbę wrogów: im więcej wrogów, tym więcej broni i cech.
- Szef-Łowca ignoruje Twoje uniki, ale nadal działa przeciwko Ogarom Łowcy.
- Dobre cechy do wyboru:
- Technika Omicrona, Ostra karta, własne niebezpieczeństwo, zasłona dymna, śmiertelna słabość, zamieszanie.
- Szef Omega zwykle nie jest wyzwaniem, jeśli zaszedłeś tak daleko. Zwłaszcza, że możesz go zdobyć wcześnie, zanim skaluje się z Pętlą i stanie się zbyt silny. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy masz wielu wrogów do odrodzenia, więc możesz ich zabić, aby zdobyć karty i wyposażenie.
- Mniej więcej w tym czasie udało mi się wyciągnąć Blissful Gambit . Najlepszy moment jest zaraz po tej walce z bossem.
- Dobre cechy do wyboru:
- Technika Omicrona, Ostre karty, Zasłona dymna, Śmiertelna słabość, Błoga ignorancja
- Ciągle blokuj kafelki dróg z wioskami. Módlcie się o więcej wiosek i zapomnień.
- Możesz usunąć [Pajęcze Kokony] za pomocą kart Obliviona, ale jeśli jest miejsce na odrodzenie się [Obozy bandytów], stwarza to więcej problemów.
- Miejmy nadzieję, że teraz będziesz mógł skorzystać z Błogiego Gambitu . Pamiętaj też o ubezpieczeniu Archer .
- Dobre cechy do wyboru:
- Błoga ignorancja , Ostra karta, Nic nie jest święte, Zasłona dymna
DODATKOWE UWAGI:
- Możesz trafić w nieskończoność w Loop 36, jeśli masz szczęście, prawdopodobnie najwcześniej w okolicach Loop 30.
- Najwcześniejsza testowana pętla Infinity: 36
- Opuszczasz ekran gry Loop Hero, aby zrobić coś innego z komputerem, a gra zatrzymuje się, gdy robisz coś innego (bez automatycznego łupu).
- Kliknięcie samej ikony gry w celu <minimalizacji> powoduje wstrzymanie gry.
- Kliknięcie przycisku <minimize> w prawym górnym rogu ekranu gry wstrzymuje grę.
- Rozwiązanie : Nie „odkładaj” gry Loop Hero, zamiast tego po prostu otwórz bezpośrednio Chrome lub Word, bez naciskania ikony Loop Hero-game, aby wyjść.
- Limit zasobów dla zasobów na kempingu wynosi POWYŻEJ 999 (nie jestem pewien, czy przekracza 9 999). Możesz bezpiecznie zdobyć ponad tysiąc kamieni, a postęp nie jest ograniczony.
- Gra nie zawiesza się podczas Loop 100. Możesz bezpiecznie przejść.
- Dotychczas przetestowane Max Loop: 504
- Przejechanie pustej rundy (gdy nie ma już wrogów, którzy mogliby cię spowolnić) zajmuje 25,4 sekundy (Twój przebieg może się różnić) .
- 10 kamyków = 1 kamień, 13 złomu = 1 metal.
- Każda runda daje 1 kamyk za każdy kilof górnika (miałem 7) i 1 złom za każdą wioskę (miałem 35).
- 7 kamieni co 254 sekundy (4 minuty i 14 sekund). (10 pętli)
- 9 Metali co 330,2 sekundy (4 minuty i 14 sekund). (13 pętli)
ZABAWNE FAKTY:
- Uderzyłem 1000 kul pełnych zasobów w Loop 207.
- Max evasion (hard cap) to 75%.
- Buty na poziomie 35 lub wyższym będą miały maksymalne unikanie. Zwykłe zwykłe (białe) buty o wyższym poziomie nie różnią się od tych butów.
- Pancerz poziomu 51 daje około 3727 maksymalnego zdrowia. Pancerz na poziomie 317 daje około 24 612 maksymalnych PW.
- Kiedy znudziło mi się moim pierwszym nieskończonym biegiem, wziąłem z niego 1 916 ukończonych kul zasobów, w tym 712 metalowych i 894 skał.
A tak na poważnie, podziękowania dla Loop Hero - Community Knowledge Book autorstwa Uncy, i wszystkim, którzy wnieśli swój wkład. Nie pomogli konkretnie w tym problemie, ale ten przewodnik był ogromną pomocą w tej grze.
Edycja: Wygląda na to, że jest też inna strategia. Rogue Guide for Infinite Loops autorstwa Richarda.
Dzięki wszystkim, kontynuuj Looping.
LOG :
- 10.3.2021: Utworzono przewodnik.
- 11.3.2021: Drobne poprawki tekstu, więcej zdjęć.