Loop Hero Poradnik build na szybkość ataku do rozdziału 4

Specyficzny build do pokonania rozdziału 4 z nekromantą w hordzie szkieletów opartej na szybkości ataku.
Tworzyć
==================================================== =
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +
Loop Hero Necro Horde Attack Speed Build autorstwa Dangime
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ +
==================================================== =

Poniżej znajduje się kompilacja, której z powodzeniem użyłem, aby pokonać Loop Hero.

Tworzyć
========

Najpierw musisz odblokować klasę Nekromanty. Odbywa się to poprzez budowę cmentarza, a następnie krypty w Twoim mieście.

Jeśli chodzi o inne budynki w Twoim mieście, priorytetem jest również ulepszanie budynków zielarki i gotowanie, ponieważ po prostu zwiększą twoją przeżywalność poprzez uzupełnienie twojego HP.
Następnym priorytetem stają się strażnice. Jest to bardzo wymagające jedzenie, więc możesz również założyć kilka farm, aby zwiększyć ilość dostarczanego jedzenia na bieg.

Cel wież strażniczych jest dwojaki. Po pierwsze, pozwalają nam toczyć ogromne bitwy w pobliżu ogniska, w których wrogowie zadają wiele obrażeń w tylnym rzędzie. Wygląda również na to, że otrzymujesz lepsze łupy z dużych bitew, nie mam statystyk, które to potwierdzają, ale tak to jest. Drugim celem jest pomoc w pokonaniu bossa Lisza, który gdy się pojawi, zamieni dowolny pusty kafelek w promieniu 2 od ogniska w pałace, które zwiększą jego siłę ataku. Pojawienie się zbyt wielu pałaców to dobry sposób, aby lisz pokonał cię wcześnie, a pałace marnują cenne terytorium w pobliżu ogniska, gdzie mogą cię wspierać wieże strażnicze (również 2 pola ogniska). Oznacza to, że będziesz chciał skup się wszystkie swoje wczesne rozmieszczenie kart w pobliżu ogniska, jeśli możesz, nawet umieszczając dziwną skałę lub las w idealnym miejscu, aby nie dopuścić do tego, aby te pałace znalazły się na planszy, w przeciwnym razie będziesz musiał marnować na nie cenne karty zapomnienia, aby zmaksymalizować korzystanie z twoich wież strażniczych. Oczywiście wszystkie powiązane z potworami i karty, które możesz umieścić, umieść w pobliżu ogniska na 2 polach.

Karty
Karty
=========
Las / zarośla - zwiększają szybkość ataku, pozwalając ci na wielokrotne zdobywanie większej liczby szkieletów na polu.

Rzeka - umieść swoje lasy po obu stronach rzeki. Zwykle na mapie znajduje się strona mapy, która oferuje dużą ścieżkę w kształcie litery L na zewnątrz, po której rzeka może płynąć z sąsiednimi kafelkami terenu na największej przestrzeni. Możesz kręcić rzekę tam iz powrotem, ale nie zawsze ma to sens, jeśli obszar nie jest wystarczająco szeroki, ponieważ zakręty w rzece nie są wydajne, ponieważ rogi będą dotykać 2 płytek rzeki.

Miasto / przedmieście - po przeciwnej stronie mapy od zakrętu rzeki znajdź największą otwartą przestrzeń i wyśrodkuj na niej swoje pierwsze przedmieście. Kontynuuj otaczanie ich ze wszystkich 4 stron, aby tworzyć miasta. Są one kluczowe, ponieważ dodatkowe punkty doświadczenia pozwolą ci zdobyć dodatkowe umiejętności, które są niezbędne do budowy.

Góra / Skała - w pozostałym rogu ułóż razem skały / góry. Skarbce mieszane, jeśli chcesz. Obozy goblinów są denerwujące, ale góry dają HP, które jest niezbędne do utrzymania siły w walce z bossem.

Zapomnienie - użyj, aby usunąć obozy goblinów lub oczyścić każdy z pałaców Lisza, które znajdują się na planszy, zaśmiecając twoją 2 kwadratową strefę zabijania wokół ogniska. Możesz także użyć jednego, aby zniszczyć pusty skarbiec i zrobić dużą górę 3x3, jeśli masz dodatkową.

Kuźnia Smitha - ta karta pozwala na wymianę niepożądanego wyposażenia na wzmocnienie obronne. Powstawane przez nich opancerzone potwory są idealne dla twojej hordy skele, ponieważ zwykle otrzymują tylko 1 trafienie na atak i w dużej mierze zadają obrażenia, kontratakując. Ponieważ sam nekro rzadko atakuje, są oni wielkim wrogiem, z którym trzeba się zmierzyć, a horda przebije się przez nich nawet przy 1 trafieniu, a drop dla tych gości może być całkiem niezły. Umieść je przed strefą rzucania ogniska i po niej, a także przed obozami goblinów, których nie możesz zniszczyć zapomnieniem.

Karty Potworów: Cmentarz, Gaj, Kokon Pająków, Posiadłość Wampira, Pole Bitwy, Krwawy Gaj. - Wypełnij je tam, gdzie wyleją więcej potworów na twoją strefę zabijania ogniska o promieniu 2 kwadratów.
Skarbiec - Meh, podoba mi się bling.

Złota karta: Zbrojownia - dodaje trochę obrony i dodatkowe atuty dla twojej hordy skele dzięki slotowi na tarczę.

Umiejętności
Umiejętności
======
Ciepło resztkowe to doskonały wybór dla tej wersji. Ponieważ wypompowujesz ogromną liczbę skelów, dostaniesz doładowanie HP, gdy jeden z nich umrze, co zdarza się często. Często, ponieważ sam nekromanta nie jest celem ataku, po bitwie możesz otrzymać więcej HP niż wcześniej.

Niewidzialna opieka to także kolejny wybór z najwyższej półki. Otrzymujesz 0,5 magicznego HP za każdy przywołany szkielet. Ponieważ ta konfiguracja skupia się na łączeniu szkieletów i szybkości ataku w celu masowania większej liczby szkieletów, ta premia może szybko się kumulować i odnawiać się przy każdej nowej walce.

Sztuka kontroli - ta konfiguracja skupia się na masowych skelach, więc jest to łatwy sposób na zdobycie +1. Nie wybrałbym tego spośród pozostałych dwóch wymienionych umiejętności, ponieważ możesz zdobyć dodatkowe skele z wyposażenia, ale nadal jest solidne.

Pojawia się wcześnie: Card Sharp. 10% więcej lasów, miast i gór nie zaszkodzi. Praktyka w terenie: To dodatkowe poziomy szkieletów na pętlę, co jest miłe.

Wszystko inne, po prostu weź to, co koncentruje się na ulepszaniu szkieletów.

Koło zębate
Koło zębate
====
Sprzęt dla nekro jest trudny w porównaniu z innymi klasami. Nie możesz po prostu spojrzeć na poziom i rzadkość określającą kolor i powiedzieć „Cóż, to jest wyższa liczba i rzadszy typ, więc to musi sprawić, że będę lepszy!” Nie, często sprzęt o wiele poziomów niższy będzie w rzeczywistości lepszym wyborem. Dotyczy to szczególnie pierścieni.

Po pierwsze, takie rzeczy jak obrona, uniki i regeneracja HP nie mają znaczenia, jeśli możesz uniknąć ataku. Ponieważ skupiasz się na szybkości ataku z lasów + rzeki, prawie zawsze możesz je szybko wydostać i zostaną namierzone jako pierwsze. Kiedy uda ci się przywołać szkieletowego strażnika, również on musi zostać zaatakowany jako pierwszy.

Chcesz sprzętu, który ulepszy twoje szkielety i zapewni ci więcej szkieletów. Sprowadza się to do 3 głównych statystyk, których chcesz szukać w sprzęcie: poziom szkieletu +, jakość przywołania i dodatkowe szkielety.

Poziom szkieletu sprawia, że twoje szkielety są lepsze. Summon Quality pozwoli ci przyzywać szkieletowych strażników lub wojowników (lub magów zamiast łuczników w tylnym rzędzie) zamiast zwykłych szkieletów. Są po prostu lepsze, a zmieszanie tego w 30-60% to dobra mieszanka. Nie zwariuj na tym punkcie, ponieważ część pomysłu polega na tym, aby wiele skeli po prostu umarło, co daje ci premię i utrzymuje cię w pętli przywoływania więcej.

Dodatkowe Skele to po prostu więcej PŻ i Obrażeń na polu walki. Pierwszy dodatkowy szkielet jest bardzo ważny, ponieważ będziesz mógł go szybko przywołać i utrzymać przy życiu co najmniej 3 w prawie każdej bitwie. Jeśli wszystkie twoje szkielety zostaną wezwane, nekromanta wykona żałosny atak, a ty po prostu chcesz uniknąć tego zmarnowanego ataku. Możesz zdobyć do 8, ale zwykle 5 lub 6 jest w porządku do tego celu, zdobycie nawet 1 lub 2 w tylnym rzędzie może pomóc psim stosom bossów, ponieważ nie można ich namierzyć.

Gdy pojawi się twój sprzęt, musisz ocenić każdy element, utrzymując dodatkowe szkielety, jakość przywołań i poziom szkieletu w zdrowej równowadze, a ogólnie faworyzując dodatkowe szkielety do 5 lub 6. Pamiętaj, że wzmocnienia bohatera, nawet prędkość ataku, nie będą Pomóż ogólnie, ponieważ będziesz otrzymywać mnóstwo premii do prędkości ataku z lasów wzdłuż rzeki.

Umieszczenie karty
Umieszczenie karty
==============
Wypełnij swoją strefę śmierci w pobliżu 2 kafelkami miejsca ogniska JAK NAJSZYBCIEJ, zanim pojawi się licz. W razie potrzeby wykonaj suboptymalne rozmieszczenie skał lub lasów w obrębie 2 kwadratów, aby uniknąć pałaców.

To prawie wszystko. Nie musisz umieszczać na planszy wielu żetonów potworów. Możesz rozłożyć kilka, jeśli chcesz, tylko dla łatwego XP, ale nie pozwól im się zbierać. Użyj swojego zapomnienia na obozach goblinów, wydają się one być jedną z niewielu rzeczy, które mogą zabić tę wersję, szczególnie na początku. Nie zapomnij o leśnych wioskach, które pojawiają się w wyniku sadzenia lasów. Są najlepszym potworem wszechczasów w tej konfiguracji. TYLKO kontratakują, w wyniku czego prawie nigdy nie trafią bohatera. To w zasadzie darmowy sprzęt i PD.

Zdobycie co najmniej 1 dodatkowego skele do 3 jest ważne wcześnie i pomoże w walce z Liczem. Będziesz chciał osiągnąć 5 lub 6 przed zelotą, ponieważ wyeliminowanie wielu ataków jest kluczem do pokonania jej obronnych okien ze szkła plamistego.
Jeśli zdołasz przebić się przez zelotę, zazwyczaj możesz też zabrać łowcę. Po prostu przygotuj się, uważnie szukając przedmiotów, które zwiększają poziom szkieletu, jakość przywołania i dodatkowe szkielety. Reszta statystyk po prostu nie ma znaczenia. Czasami będę trzymać się niskiego poziomu pierścienia z 2 lub 3 takimi statystykami, na znacznie wyższym poziomie lub rzadszym pierścieniem, który ma tylko 1 lub 2.

To prawie wszystko. Te same strategie, które działały do tej pory, wyeliminują ostatniego szefa, omegę.
To prosta kompilacja, ale pisząc, widzę, że tylko około 3% graczy ma wyraźne osiągnięcie ostatecznego bossa. Jeśli masz problemy, spróbuj!

Sugestie i kontakt
=======================
Wszelkie sugestie dotyczące ulepszeń wyślij do dangime na steam lub dangime@gmail.com
Dobrego polowania!