loop hero poradnik dla łotrzyka
Brak prawdziwych wymagań, ale arsenał jest pomocny.
Arsenał jest wymagany, aby ta konfiguracja mogła efektywnie wykonywać nieskończoną pętlę w rozdziale 2. Posterunek jest wymagany do skutecznego pokonania bossa, ale nie jest to absolutnie konieczne.
- Cmentarz, ruiny
- Kokon pająka, pole bitwy
- Nie jest to konieczne, ale poprawi przebieg, jeśli zostanie odblokowany:
- Wampir Mansion, Bookery, Outpost
- Las / zarośla, pustynia / wydmy
- Nie jest to konieczne, ale poprawi przebieg, jeśli zostanie odblokowany:
- Rzeka
- Zapomnienie
- Nie jest to konieczne, ale poprawi przebieg, jeśli zostanie odblokowany:
- Temporal Beacon
- Arsenał
Podstawy
W Battlefield pojawiają się duchy, które świetnie nadają się do zdobywania kart. Duchy mogą pochodzić tylko od potworów, które mają dusze, dlatego uwzględniono Cmentarz i Ruiny. Pająki nie mają dusz, ale szybko się odradzają. Nie nakładaj na siebie obszarów działania Battlefield. Nie chcesz mieć do czynienia z zakrzepami krwi.
Ruiny zapewniają również dowolny losowy zasób, co sprawia, że jest to dobra talia do hodowli w nieskończonej pętli.
Pustynia / wydmy zrzucają zdrowie wroga, lasy / zarośla zapewniają prędkość ataku. Łączą się one, aby szybko rozprawiać się z grupami wrogów.
Arsenal pozwala ci używać amuletów do zdobywania magicznego zdrowia, co jest krytyczne ze względu na globalną redukcję zdrowia na pustyniach.
Oblivion powinien być używany na leśnych wioskach. Obserwuj liczenie lasu / zarośli. Przygotuj się na zapomnienie wioski na dziesiątym miejscu w lesie / zaroślach.
Ulepszenia
Gdy odblokujesz opcjonalne karty, dodanie ich do talii sprawi, że pokonanie bossa będzie znacznie bardziej niezawodne.
Temporal Beacon przyspiesza pojawianie się cmentarzy i kokonów pająków, co zapewnia więcej trofeów i lepszy sprzęt! Umieść latarnie czasowe, aby dotknąć jak największej liczby cmentarzy i kokonów pająków.
Kombinacja rzeki z pustynią / wydmami zmniejsza prędkość ataku wroga. Nie przejmuj się stawianiem lasów / zarośli przylegających do rzeki. Gdy pustynia / wydmy przylegają do rzeki, przekształcają się w oazę i nie podwajają już kafelka krajobrazu. Zamiast tego Oaza zmniejsza prędkość ataku wroga, co zmniejszy szybkość przywołania bossa rozdziału 2.
Jeśli masz rzekę, spróbuj umieścić pola bitwy na zewnętrznej krawędzi pętli i przepłyń obok nich. Transformacja płytki da ci kolejnego potwora z duszą do zabicia.
Outpost sprawia, że boss z rozdziału 2 to pestka. Jak najszybciej zakryj ognisko dwoma posterunkami. Następnie po prostu rozłóż placówki po mapie. Zwiększają niezawodność twojego przetrwania, dając wrogom coś innego do trafienia. Ze względu na mechanikę trofeów Łotr Posterunek nigdy nie odbierze ci żadnego łupu.
Vampire Mansions po prostu dodają więcej potworów typu soul do twojej pętli, dając więcej trofeów i więcej duchów. Odstraszają także Obserwatorów Czasu. Staraj się, aby każdy kwadrat pętli był pokryty efektem rezydencji wampirów.
Bookery pozwala być wybrednym w rozmieszczaniu terenu. Możesz umieścić tylko zarośla i wydmy, aby uzyskać maksymalne korzyści. Pozwól Bookeries ponownie wylosować twoje lasy / pustynie na inne karty!
Po pojawieniu się bossa polecam zagranie każdej posiadanej karty terenu, nawet pustyń / lasów. Zdobądź maksymalne wzmocnienie w tej walce.
Rozdział 1 nie jest najlepszy do uprawiania roli, ale jeśli chcesz go podbić, po prostu skup się na jak największym uniku.
Zamiana pustyni / wydm na skały / góry jest dobrym zamiennikiem, jeśli nie masz odblokowanej pustyni / wydm. Podobnie będzie działało używanie Meadows zamiast Forest / Thicket. Koniecznie pamiętaj o Oblivion the Goblin Camps.
Całkowicie otocz 8 pól sąsiadujących z ogniskiem, aby zablokować pojawianie się bossów w zamku. Powinno to być osiągalne z arsenałem, polami bitew, kokonami pająków i cmentarzami. Nie stawiaj ruin obok ogniska.
Rozdział 2 to świetna zabawa na farmie, ale boss może naprawdę zepsuć twoją pętlę. Jeśli masz trochę szczęścia z bronią, która jest +2 powyżej poziomu pętli, a ci się poszczęści atakami trafiającymi bossa zamiast jej wezwania, możesz przepłynąć przez nią.
Ale spójność nadejdzie z Posterunkiem i Rzeką.
Cecha, która zapewnia Szczur Wilk, jest dobra, ale to kolejna przypadkowa szansa. Jeśli Szczur Wilk nie pojawi się w walce z bossem, jest to marnotrawstwo.
- Rzuć arsenał w dowolnym miejscu, nie blokuj dobrego miejsca na Posterunek, jeśli go masz.
- Zdobądź dwa posterunki osłaniające ognisko.
- Jeśli korzystasz z Temporal Beacon, zgrupuj cmentarze i kokony pająków, aby zmaksymalizować zasięg Temporal Beacon.
- Uważaj na miejsca w ruinach. Nigdy nie umieszczaj go obok ogniska. Uważaj na umieszczanie ruin sąsiadujących z inną płytką potwora, np. Cmentarzem czy kokonami pająków Nie chcesz, aby w sąsiednich bitwach uczestniczyły robale łucznicze, zwłaszcza na bossie. W miarę jak twoja moc rośnie, możesz zacząć je łączyć, ale zachowaj ostrożność. .
- Jeśli masz rzekę, zaplanuj jej położenie. Nie musisz umieszczać obok niego Lasów / Zarośla, wystarczy Pustynia / Wydmy. Spróbuj przepłynąć rzekę obok drogi, aby przekształcić pola bitew.
- Nigdy nie nakładaj się na pola bitwy. Nie musisz majstrować przy skrzepach krwi. Skoncentruj się na pokrywaniu ruin i cmentarzy polami bitew. Pająki nie mogą rozmnażać duchów. Możesz umieścić pola bitew na zewnątrz pętli i poprowadzić do nich rzekę, aby uzyskać inny kafelek.
- Użyj Obliviona na leśnych wioskach. Uważaj, aby nie umieszczać dziesiątego lasu / zarośli, jeśli nie masz zapomnienia w rezerwie.
- Zwykle robię tylko 3 lub 4 bookeries. Po prostu dopasuj je w dowolnym miejscu, lubię, aby zakrywały 2 lub 3 płytki, więc mogę szybko wymienić karty.
W przypadku początkowego układu umieść płytki na końcu pętli, aby dać im czas na pojawienie się potworów. Na początku unikaj umieszczania pająków w sąsiedztwie cmentarzy i ruin, aby zmaksymalizować liczbę zdobywanych potworów. W miarę postępów w biegu możesz zacząć umieszczać kokony pająków przy cmentarzach i ruinach, aby zmniejszyć liczbę trudniejszych potworów. Gdy pająki wchodzą do ruin lub cmentarza, zapobiegają pojawianiu się szkieletu lub spalacza, co może pomóc w dostosowaniu poziomu trudności.
W obu rozdziałach zmień na skupienie się na szybkości ataku do + 100% w przypadku pętli po bossie. Uzyskanie znacznie ponad 100% prędkości ataku może powodować problemy z wytrzymałością i inne dziwactwa. Uważam, że 100% to dobry punkt i po tym powinieneś uzyskać inne statystyki, takie jak uniki lub szansa na trafienie krytyczne.
Możesz łatwo uzyskać ponad -25% zdrowia wszystkim istotom (w tym sobie) z pustyniami. Nie wpływa to na zdrowie magiczne amuletu ze slotu arsenału. Wrogowie zginą, zanim zdążą złamać twoje magiczne zdrowie.
Wysoka prędkość ataku gwarantuje, że zabijesz wszystkich wrogów o niskim poziomie zdrowia, zanim twoje magiczne zdrowie się załamie.
Pola bitew dają ci duchy, które są świetnym źródłem kart i trofeów, a także tworzą skrzynię ze skarbami na ruinach, do których je stawiasz. Skrzynie zapewniają meta zasoby drewna.
Uniki przeniesie cię obok bossa pierwszego rozdziału, podczas gdy wysoka prędkość ataku (i trochę szczęścia) przytłoczy bossa rozdziału drugiego. Uważaj tylko, aby nie przesadzić i nie napotkać problemów z wytrzymałością. Pod niebieskim paskiem licznika czasu akcji twojego bohatera w walce znajduje się nieudokumentowany szary pasek wytrzymałości. Kiedy ten szary pasek wytrzymałości się wyczerpie, działasz wolniej i nie możesz uciec. Wysoka prędkość ataku może wyczerpać wytrzymałość = (
Na pętli 8 powinieneś zakończyć każdą pętlę sprzętem, który jest od +2 do +6 powyżej poziomu pętli.
Znalazłem niespójne zwycięstwa z bossem rozdziału 2, dopóki nie zdobyłem Posterunków. Zdobycie słabej broni i pechowych trafień może sprawić, że boss w rozdziale 2 będzie bolał, ale kumple z Posterunku wydają się dobrze radzić sobie z tym.