Loop Hero Poradnik Informacje o tajnym bossie 4 drużyn (SPOILERY)
(SPOILERY)
W takim razie może to być tylko przewodnik, jednak jest kilka rzeczy, które powinienem omówić:
-Nie pokonałem jeszcze tego bossa, wszystko w tym poradniku zostało oparte tylko na interpretacji i analizie przeciwników oraz schematów walki.
-Ten przewodnik zawiera spoilery nie tylko dotyczące tego, jak przywołać bossa, ale także jakie umiejętności muszą użyć przeciwko tobie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym sekretnym bossie na własną rękę, ten poradnik nie jest dla Ciebie.
-Ten przewodnik nie będzie zawierał szczegółowego przewodnika krok po kroku, jak pokonać tego bossa, a raczej informacje i interpretację, jak zwiększyć szanse na pokonanie tego bossa. Jednak nie zatrzymuję się i naprawdę zachęcam nikogo do decydowania się na dzielenie się informacjami o sposobach pokonania tego bossa w komentarzach.
-Loop Hero jest wciąż wczesną wersją gry i wszystko może ulec zmianie, wersja w której powstał ten poradnik to v1.012
-Jestem otwarty na każdą krytykę lub zmiany, które Twoim zdaniem mogą uczynić ten przewodnik lepszym dla wszystkich
- skąd mam znać płeć tych postaci
- Oryginalnie spisałem wszystkie informacje zawarte w tym przewodniku w Notatniku dla siebie, ale postanowiłem zrobić z niego przewodnik, bo czemu nie
Ten boss jest przywoływany przez posiadanie 6 lub więcej różnych kart z efektami obszarowymi dotykającymi jednej płytki, co spowoduje, że niebieskie cząsteczki zaczną pochodzić z tej płytki.
Gdy zobaczysz te cząstki, użyj zapomnienia na tej płytce, która następnie odrodzi bossa na tej płytce.
Oto kilka przykładów kart, których można użyć do przywołania bossa:
-Vampire Mansion
-Pole bitwy
-Bookery
-Road Lantern
-Smith's Forge
-Chrono Crystals
-Placówka
-Latarnia morska
-Temporal Beacon
Oto wszystkie jego umiejętności (jest tam również obraz i będzie on dla wszystkich sekcji wroga):
„Kochający życie”
Przeciw nekromancie: zawsze pierwszy cel w bitwie i otrzymuje podwójne obrażenia.
„Perfekcjonizm”
+5 obrażeń za każdy niezajęty kafelek obozu
„Miłośnik historii”
-1% obrażeń za każdy odblokowany przedmiot z potworem (nie więcej niż 50%)
„Bezużyteczna debata”
Gdy zdrowie spadnie poniżej 60%, cała drużyna kłóci się przez 3 sekundy
Uwagi:
Użyj nekromanty, aby łatwiej zabić THERANDOM
Zajmij jak najwięcej miejsc w swoim obozie
Odblokuj jak najwięcej przedmiotów z potworami (do 50)
Wycelowanie w THERANDOM w pierwszej kolejności może pomóc ze względu na umiejętność „Bezużyteczna debata”
"Pacyfista"
Przeciw wojownikowi: zawsze pierwszy cel w bitwie i otrzymuje podwójne obrażenia.
"Szlifować"
Zdrowie jest równe [liczba zabitych potworów w tym zapisie x2]
„Miłośnik przedmiotów”
-2% zdrowia za każde wolne miejsce w zaopatrzeniu obozu
"Ostateczny termin"
+ 100% prędkości ataku, gdy zdrowie jest niższe niż 20%
Uwagi:
Użyj wojownika, aby łatwiej zabić ZWODNICĘ
Korzystanie z mniejszego lub nawet świeżego pliku zapisu może pomóc ze względu na zdolność „Grind” lub wyposażyć niepotrzebne przedmioty z zasobów
Zachowanie równowagi między przedmiotami i pustymi przedmiotami może być pomocne dzięki zdolności „Miłośnik przedmiotów”
Najlepiej byłoby zabić ZWODNICĘ na końcu ze względu na niskie obrażenia i dlatego, że doprowadzenie ZWODNICY do niskiego poziomu zdrowia aktywuje zdolność „DEADLINE”
"Łatwowierny"
Przeciw łotrzykowi: zawsze pierwszy cel w walce i otrzymuje podwójne obrażenia
"Szybki bieg"
+ 1% prędkości ataku za każdy zajęty kafelek w tej wyprawie
"Codzienny"
-25% obrony za każdy rozdział po pierwszym.
(C1 = 0%, C2 = -25%, C3 = -50% i C4 = 75%)
„To nie błąd, ale funkcja”
Kiedy zdrowie osiągnie 1%, poddaje się lub dostaje + 100% HP i w pełni leczy
Uwagi:
Użyj łotra, aby łatwiej zabić FINLALA
Udanie się do tego bossa wcześniej niż później może być lepsze ze względu na umiejętność „Speedrun”
Udanie się do tego bossa w późniejszym rozdziale sprawia, że trudność jest równoważona umiejętnością „Swobodny”
Zabicie FINLALA może być dość trudne ze względu na umiejętność „To nie błąd, ale funkcja”
Tak czy inaczej, oto możliwości BLINCH:
"Praca zespołowa"
Zawsze drugi cel w bitwie
„Bunnyhop”
Unik jest równy [Pętle ukończone w tej wyprawie x2] (Nie więcej niż 50%)
„Musica Universalis”
??? Siła ataku ???
(Ta umiejętność nie dostarcza żadnych informacji poza faktem, że
jego siła ataku skaluje się w jakiś sposób (przewiń w dół do notatek, aby zobaczyć ukryte
efekt))
"Kunktatorstwo"
30% szans na pominięcie ataku
Uwagi:
BLINCH zawsze będzie drugim celem w bitwie, niezależnie od jego zadawanych obrażeń
(może łatwo) być bardzo niskie. Postaraj się uzyskać jak najwięcej DPS przeciwko
BLINCH.
„Bunnyhop” to kolejny powód, aby spróbować walczyć z tym bossem tak szybko, jak ty
są gotowi.
„Musica Universalis”
Sekretem tej umiejętności jest główna głośność w ustawieniach gry (żółty suwak)
Im wyższa głośność, tym większe obrażenia (od -75% do + 75%)
BLINCH generalnie nie zadaje tak dużych obrażeń i służy głównie do przeciągania
nie pozwalając ci atakować innych „członków zespołu”, jeśli możesz, spróbuj dostać
jak najwięcej DPS przeciwko BLINCH.
W zależności od wybranego bohatera zaatakujesz inny cel. Nekromanta może być najbardziej korzystny z tego faktu, ponieważ THERANDOM powinien być traktowany jako priorytetowy cel, chyba że uda ci się zmniejszyć zadawane przez niego obrażenia do znośnego poziomu
Postaraj się wypełnić jak najwięcej pól obozu, aby zmniejszyć obrażenia zadawane przez THERANDOM
Odblokuj jak najwięcej artykułów o potworach w encyklopedii, aby zmniejszyć obrażenia zadawane przez THERANDOM (do -50%)
Użycie nowego zapisu może okazać się przydatne, aby zmniejszyć zdrowie, które posiada ZWIERZĄT. Lub, jeśli nie chcesz przechodzić do nowego zapisu; możesz grać jako wojownik lub zdjąć część swoich przedmiotów zaopatrzeniowych, aby przeciwdziałać ZWIERZĄTOM
KOŃCOWE korzyści płynące z poświęcenia czasu na grę. Spróbuj rzucić się na bossa, gdy tylko będziesz miał odpowiednie karty i sprzęt, aby go zabić.
Celem BLINCH jest spowolnienie cię tak bardzo, jak to możliwe, poprzez uzyskanie uników za każdą ukończoną pętlę i bycie drugim celem w bitwie. Warto mieć gotowy sprzęt ofensywny, gdy zabijesz wroga konkretnego bohatera, a następnie przełączyć się z powrotem na ofensywny / defensywny po jego śmierci. Upewnij się również, że zmieniłeś głośność główną na 0%, aby zmniejszyć zadawane przez niego obrażenia o -75%, a po jego śmierci możesz jamować do dziwnie znanej muzyki, ile chcesz.
W przeciwieństwie do zwykłych bossów, pole bitwy zyskuje efekty dzięki kafelkom przydrożnym, które zapewniają te efekty (gaj krwi, rezydencja wampirów itp.), Które również należy wykorzystać na swoją korzyść. To również sprawia, że rezydencja wampirów jest dość trudna do odrodzenia tego bossa ze względu na dane 10% wampiryzmu wszystkim wrogom (chociaż wampir się nie pojawi)