Loop Hero Poradnik Informacje o tajnym bossie 4 drużyn (SPOILERY)

To jest poradnik opisujący, jak przywołać tego bossa i szczegóły, jak uzyskać największą szansę na pokonanie go
(SPOILERY)
Wprowadzenie
Chcesz więc nauczyć się przyzywać i uzyskać kilka wskazówek, jak go pokonać?
W takim razie może to być tylko przewodnik, jednak jest kilka rzeczy, które powinienem omówić:

-Nie pokonałem jeszcze tego bossa, wszystko w tym poradniku zostało oparte tylko na interpretacji i analizie przeciwników oraz schematów walki.

-Ten przewodnik zawiera spoilery nie tylko dotyczące tego, jak przywołać bossa, ale także jakie umiejętności muszą użyć przeciwko tobie. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym sekretnym bossie na własną rękę, ten poradnik nie jest dla Ciebie.

-Ten przewodnik nie będzie zawierał szczegółowego przewodnika krok po kroku, jak pokonać tego bossa, a raczej informacje i interpretację, jak zwiększyć szanse na pokonanie tego bossa. Jednak nie zatrzymuję się i naprawdę zachęcam nikogo do decydowania się na dzielenie się informacjami o sposobach pokonania tego bossa w komentarzach.

-Loop Hero jest wciąż wczesną wersją gry i wszystko może ulec zmianie, wersja w której powstał ten poradnik to v1.012

-Jestem otwarty na każdą krytykę lub zmiany, które Twoim zdaniem mogą uczynić ten przewodnik lepszym dla wszystkich

- skąd mam znać płeć tych postaci

- Oryginalnie spisałem wszystkie informacje zawarte w tym przewodniku w Notatniku dla siebie, ale postanowiłem zrobić z niego przewodnik, bo czemu nie

Przywołanie
Nie będę się zbytnio rozpisywał, jak przywołać tego bossa, ale zrobię krótkie podsumowanie.

Ten boss jest przywoływany przez posiadanie 6 lub więcej różnych kart z efektami obszarowymi dotykającymi jednej płytki, co spowoduje, że niebieskie cząsteczki zaczną pochodzić z tej płytki.
Gdy zobaczysz te cząstki, użyj zapomnienia na tej płytce, która następnie odrodzi bossa na tej płytce.
Oto kilka przykładów kart, których można użyć do przywołania bossa:

-Vampire Mansion
-Pole bitwy
-Bookery
-Road Lantern
-Smith's Forge
-Chrono Crystals
-Placówka
-Latarnia morska
-Temporal Beacon

THERANDOM
THERANDOM to jeden z czterech wrogów wchodzących w skład tego bossa i powinien być jednym z pierwszych, na których powinieneś skupić się walcząc, ze względu na jego wysokie obrażenia, jednak istnieją sposoby na zmniejszenie jego obrażeń.
Oto wszystkie jego umiejętności (jest tam również obraz i będzie on dla wszystkich sekcji wroga):

„Kochający życie”
Przeciw nekromancie: zawsze pierwszy cel w bitwie i otrzymuje podwójne obrażenia.

„Perfekcjonizm”
+5 obrażeń za każdy niezajęty kafelek obozu

„Miłośnik historii”
-1% obrażeń za każdy odblokowany przedmiot z potworem (nie więcej niż 50%)

„Bezużyteczna debata”
Gdy zdrowie spadnie poniżej 60%, cała drużyna kłóci się przez 3 sekundy

Uwagi:
Użyj nekromanty, aby łatwiej zabić THERANDOM

Zajmij jak najwięcej miejsc w swoim obozie

Odblokuj jak najwięcej przedmiotów z potworami (do 50)

Wycelowanie w THERANDOM w pierwszej kolejności może pomóc ze względu na umiejętność „Bezużyteczna debata”

OSZUST
ZWIERZĄT jest prawdopodobnie jednym z najtrudniejszych spośród czterech wrogów, z którymi trzeba się zmierzyć w tym bossie, ze względu na jego stale rosnące zdrowie. Jednak, podobnie jak THERANDOM, ma kilka sposobów na zmniejszenie swojego szaleńczego zdrowia, co widać po jego umiejętnościach wymienionych poniżej:

"Pacyfista"
Przeciw wojownikowi: zawsze pierwszy cel w bitwie i otrzymuje podwójne obrażenia.

"Szlifować"
Zdrowie jest równe [liczba zabitych potworów w tym zapisie x2]

„Miłośnik przedmiotów”
-2% zdrowia za każde wolne miejsce w zaopatrzeniu obozu

"Ostateczny termin"
+ 100% prędkości ataku, gdy zdrowie jest niższe niż 20%

Uwagi:
Użyj wojownika, aby łatwiej zabić ZWODNICĘ

Korzystanie z mniejszego lub nawet świeżego pliku zapisu może pomóc ze względu na zdolność „Grind” lub wyposażyć niepotrzebne przedmioty z zasobów

Zachowanie równowagi między przedmiotami i pustymi przedmiotami może być pomocne dzięki zdolności „Miłośnik przedmiotów”

Najlepiej byłoby zabić ZWODNICĘ na końcu ze względu na niskie obrażenia i dlatego, że doprowadzenie ZWODNICY do niskiego poziomu zdrowia aktywuje zdolność „DEADLINE”

KOŃCOWE
FINLAL może być jednym z najbardziej elastycznych wrogów w tej walce, będąc tym, który będzie miał statystyki, które prawdopodobnie będą się zmieniać przy każdej próbie, a jednocześnie będzie jednym z najtrudniejszych do zabicia ze względu na jedną z jego umiejętności. Możesz temu przeciwdziałać, grając łotra lub podążając za jego umiejętnościami, które pokazano poniżej:

"Łatwowierny"
Przeciw łotrzykowi: zawsze pierwszy cel w walce i otrzymuje podwójne obrażenia

"Szybki bieg"
+ 1% prędkości ataku za każdy zajęty kafelek w tej wyprawie

"Codzienny"
-25% obrony za każdy rozdział po pierwszym.
(C1 = 0%, C2 = -25%, C3 = -50% i C4 = 75%)

„To nie błąd, ale funkcja”
Kiedy zdrowie osiągnie 1%, poddaje się lub dostaje + 100% HP i w pełni leczy

Uwagi:
Użyj łotra, aby łatwiej zabić FINLALA

Udanie się do tego bossa wcześniej niż później może być lepsze ze względu na umiejętność „Speedrun”

Udanie się do tego bossa w późniejszym rozdziale sprawia, że trudność jest równoważona umiejętnością „Swobodny”

Zabicie FINLALA może być dość trudne ze względu na umiejętność „To nie błąd, ale funkcja”

BLINCH
BLINCH może służyć jako jeden z najtrudniejszych wrogów w porównaniu z resztą drużyny ze względu na jego wysokie uniki w wysokich pętlach i dlatego, że zawsze będzie drugim celem po pokonaniu wroga specyficznego dla bohatera. Jednak jego obrażenia mogą być tak niskie, że ledwo mogą cię dotknąć jedną prostą sztuczką (ta sztuczka zostanie opisana w opisie spoilera, ponieważ może być fajnie rozgryźć to podczas walki)
Tak czy inaczej, oto możliwości BLINCH:

"Praca zespołowa"
Zawsze drugi cel w bitwie

„Bunnyhop”
Unik jest równy [Pętle ukończone w tej wyprawie x2] (Nie więcej niż 50%)

„Musica Universalis”
??? Siła ataku ???
(Ta umiejętność nie dostarcza żadnych informacji poza faktem, że
jego siła ataku skaluje się w jakiś sposób (przewiń w dół do notatek, aby zobaczyć ukryte
efekt))

"Kunktatorstwo"
30% szans na pominięcie ataku

Uwagi:
BLINCH zawsze będzie drugim celem w bitwie, niezależnie od jego zadawanych obrażeń
(może łatwo) być bardzo niskie. Postaraj się uzyskać jak najwięcej DPS przeciwko
BLINCH.

„Bunnyhop” to kolejny powód, aby spróbować walczyć z tym bossem tak szybko, jak ty
są gotowi.

„Musica Universalis”
Sekretem tej umiejętności jest główna głośność w ustawieniach gry (żółty suwak)
Im wyższa głośność, tym większe obrażenia (od -75% do + 75%)

BLINCH generalnie nie zadaje tak dużych obrażeń i służy głównie do przeciągania
nie pozwalając ci atakować innych „członków zespołu”, jeśli możesz, spróbuj dostać
jak najwięcej DPS przeciwko BLINCH.

Przegląd
W tej sekcji w zasadzie o czym należy myśleć i na czym należy się skupić, kiedy i przed walką z tym bossem, co obejmuje planowanie i sposób prowadzenia walki:

W zależności od wybranego bohatera zaatakujesz inny cel. Nekromanta może być najbardziej korzystny z tego faktu, ponieważ THERANDOM powinien być traktowany jako priorytetowy cel, chyba że uda ci się zmniejszyć zadawane przez niego obrażenia do znośnego poziomu

Postaraj się wypełnić jak najwięcej pól obozu, aby zmniejszyć obrażenia zadawane przez THERANDOM

Odblokuj jak najwięcej artykułów o potworach w encyklopedii, aby zmniejszyć obrażenia zadawane przez THERANDOM (do -50%)

Użycie nowego zapisu może okazać się przydatne, aby zmniejszyć zdrowie, które posiada ZWIERZĄT. Lub, jeśli nie chcesz przechodzić do nowego zapisu; możesz grać jako wojownik lub zdjąć część swoich przedmiotów zaopatrzeniowych, aby przeciwdziałać ZWIERZĄTOM

KOŃCOWE korzyści płynące z poświęcenia czasu na grę. Spróbuj rzucić się na bossa, gdy tylko będziesz miał odpowiednie karty i sprzęt, aby go zabić.

Celem BLINCH jest spowolnienie cię tak bardzo, jak to możliwe, poprzez uzyskanie uników za każdą ukończoną pętlę i bycie drugim celem w bitwie. Warto mieć gotowy sprzęt ofensywny, gdy zabijesz wroga konkretnego bohatera, a następnie przełączyć się z powrotem na ofensywny / defensywny po jego śmierci. Upewnij się również, że zmieniłeś głośność główną na 0%, aby zmniejszyć zadawane przez niego obrażenia o -75%, a po jego śmierci możesz jamować do dziwnie znanej muzyki, ile chcesz.

W przeciwieństwie do zwykłych bossów, pole bitwy zyskuje efekty dzięki kafelkom przydrożnym, które zapewniają te efekty (gaj krwi, rezydencja wampirów itp.), Które również należy wykorzystać na swoją korzyść. To również sprawia, że rezydencja wampirów jest dość trudna do odrodzenia tego bossa ze względu na dane 10% wampiryzmu wszystkim wrogom (chociaż wampir się nie pojawi)