Loop Hero Poradnik jak farmić

To jest przewodnik po tym, jak uprawiać wszystkie zasoby!
Źródła materiałów
Zanim dowiemy się, jak ją uprawiać, powinniśmy wiedzieć, co uprawiamy i co daje nam materiał. Będzie to również przydatne źródło, z którego możesz dowiedzieć się, jakie konstrukcje można uprawiać w celu uzyskania określonych materiałów. Nakarm człowieka rybą, a nie będzie głodny przez jeden dzień, naucz człowieka łowić ryby, a nie będzie głodny całego życia.

Zauważ, że większość źródeł, jeśli nie wszystkie, podaje tylko fragment, a nie cały materiał. Również drewno, kamień, metal i żywność są uważane za „materiał podstawowy”.

Cały materiał (odłamek materiału)
Źródło karty / inne
Źródło potwora
Źródło poza Ekspedycją
Rozdział Ograniczenie
Stabilne drewno (stabilna gałąź)
- Po umieszczeniu: Forest / Thicket
- Przejście przez: Gaj, Ruiny
- Skarbiec **
Skrzynie skarbów / Naśladownictwo jako łotr, cielesny golem, strach na wróble, drewniany wojownik
Alchemia, drwal z okolicznymi lasami
Żaden
Preserved Rock (Preserved Pebbles)
- Po umieszczeniu: Rock / Mountain
- Przejścia: Cmentarz, Ruiny
- Skarbiec **
 
Alchemia, kilof górnika (zaopatrzenie)
Żaden
Stabilny metal (złom)
- Przejścia: Ruiny
- Zapominanie o sprzęcie *
- Skarbiec **
 
Alchemia
Żaden
Food Suppy (Racja)
- Po umieszczeniu: Meadow / Blooming Meadow
- Przejście przez: Pola pszenicy, Ruiny
- Skarbiec **
Cielesny Golem, Strach na Wróble, Pole Ostrzy
Alchemia, Farma z otaczającymi ogrodami, Nóż Skinnera (zaopatrzenie)
Żaden
Kula ekspansji
 
Walczy z więcej niż 4 wrogami (im wyższa liczba, tym większa szansa), więc wymaga pełnej liczby wrogów ORAZ maga-wampira / obserwatora - / - lub łuczników
Alchemia
Żaden
Kula nieśmiertelności
Żaden
Pokonaj bossów rozdziałów ( Licz , Kapłanka , Łowca , Omega )
Alchemia
Żaden
Księga wspomnień (fragment pamięci)
- Przejście przez: Cmentarz podczas budowy Cmentarza (Obozu)
- Zapominanie karty *
Obserwator, Mag-Obserwator, Tom
Alchemia
Żaden
Metamorfoza (zauważalna zmiana)
Spowodowanie transformacji kafelków (Wyjątki: Reed)
 
Alchemia, materiały do demontażu
Żaden
Orb of Afterlife (Pitiful Remains)
 
Szkielet, Szkieletowy Łucznik, Pęknięty Szkielet, Duch, Duch Ducha, Pierwotna Materia, Wampir, Mag-wampir, Rój Nietoperzy, Ghul
Alchemia
Niedostępne w rozdziale 1
Astral Orb (Time Shard)
 
Prime Matter, Vampire Mage, Watcher, Watcher Mage, Tome, Dark Slime
Alchemia
Niedostępne w rozdziale 1
Kula Rzemiosła (Fragment Rzemiosła)
 
Skrzynia, Księga, Gargulec, Żywa Zbroja, Strach na Wróble, Drewniany Wojownik
Alchemia
Niedostępne w rozdziale 1
Kula ewolucji (żywa tkanina)
 
Szlam, Wilk Szczurów, Pająk, Mimik, Goblin, Przywódca Goblinów, Gobliński Łucznik, Bandyta, Harpia, Cielesny Golem, Komar, Pole Ostrzy, Robak Palący, Ryboludzi, Syrena
Alchemia
Niedostępne w rozdziale 1
Kula Jedności (bezkształtna masa)
 
Szlam, Skrzep krwi, Duch ducha, Rój nietoperzy, Pole Ostrzy, Meduza, Ciemny Szlam
Alchemia
Niedostępne w rozdziale 1

* „Zapominanie” odnosi się do tego, że twój ekwipunek / ręka jest zbyt pełna, aby zaakceptować nowy ekwipunek / karty, więc gra konwertuje najstarszy element wyposażenia / kartę na odpowiedni materiał. W przypadku wyposażenia jest to prawy dolny róg ekwipunku, a dla kart jest to skrajna lewa karta w twojej ręce.
** Skarbiec generuje 1 losowy odłamek podstawowego materiału, gdy umieścisz coś na 8 sąsiadujących z nim kafelkach. Po całkowitym wypełnieniu tych 8 płytek wygeneruje on 26 podstawowych materiałów losowo podzielonych na wszystkie 4 typy, a następnie przekształci się (dając Ci 1 zauważalną zmianę, jak w przypadku większości transformacji kafelków) w pusty skarbiec. W chwili pisania tego poradnika Skarb Państwa nie przyznaje 26 dodatkowych materiałów, jeśli zmieniliście wartość szybkości gry w pliku variable.ini.

Potwory i gdzie je znaleźć
W poprzedniej sekcji wspomniano o potworach jako źródłach niektórych materiałów. Oto, gdzie znaleźć określone potwory

Nazwa
Źródło
Nazwa
Źródło
Nazwa
Źródło
Szlam
Wasteland (5% szansy na dzień)
Ratwolf
Grove (1 co 2 dni)
Pająk
Kokon pająka (1 dziennie)
Szkielet
Cmentarz (1 co 3 dni)
Szkieletowy łucznik
Rozdział 3+: Cmentarz (1 co 3 dni)
Pęknięty szkielet
Rozdział 2+: 50% szansy po zabiciu Szkieletowego / Szkieletowego Łucznika
skrzynia
Pole bitwy (raz na pętlę), wrak statku (raz na pętlę)
Imitować
Pole bitwy (ma szansę zastąpić skrzynię)
Zakrzep
Blood Path (nakładające się pola bitew) (1 co 4 dni)
Duch
Zabicie czegoś duszą na polu bitwy (szansa)
Duch ducha
Zabicie ducha na polu bitwy (szansa)
Najważniejsza materia
Zabicie ducha ducha na polu bitwy (szansa)
Wampir
Walcz na kafelku, na którym znajduje się posiadłość wampirów
Mag wampirów
Walcz na kafelku będącym pod wpływem Wampirzej Rezydencji i Opuszczonej Księgarni
Rój nietoperzy
Rozdział 2+: zadaj obrażenia wampirowi lub wampirowi magowi poniżej 50% HP
Watcher
Walcz na kafelku, na którym znajduje się latarnia czasu
Mag-obserwator
Walcz na kafelku będącym pod wpływem Temporal Beacon i Abandoned Bookery
Dla mnie
Walcz na kafelku będącym pod wpływem Opuszczonej Księgarni
Chochlik
Obóz goblinów (1 każdego dnia, zamiast tego może pojawić się przywódca goblinów)
Przywódca goblinów
Obóz goblinów (1 każdego dnia, zamiast tego może pojawić się goblin)
Goblin Archer
Punkt obserwacyjny goblinów (obóz goblinów sąsiadujący z bagnem)
Wampir
Splądrowana wioska (wioska sąsiadująca z rezydencją wampirów) (<= 4 na pętlę przez 3 pętle)
Bandyta
Obóz bandytów (pojawia się co 2 wioski sąsiadujące z jedną, jeśli jest miejsce) (1 co 2 dni)
Harpia
Szczyt górski (9x Skała / Góra w kwadracie 3x3) (1 co 2 dni)
Gargulec
Empty Treasury (umieść coś na wszystkich 8 kafelkach wokół Skarbu) (1 co 3 dni)
Cielesny Golem
Blood Grove (1 na pętlę, gdy jest gotowy)
Żywa Zbroja
Kuźnia Smitha (1 na każde 6 wymienionych przedmiotów)
Komar
Bagno (1 co 3 dni)
Strach na wróble
Pola pszenicy lub zarośnięte pole (1 co 4 dni)
Pole Ostrzy
Overgrown Field (gdy w bitwie pozostało miejsce)
Scorch Worm
Ruiny (1 co 2 dni)
Rybak
Reed (rzeka przylegająca do drogi) (1 co 3 dni)
Syrena
Wrak statku (pole bitwy sąsiadujące z rzeką) (raz na pętlę)
Meduza
Tylko Chatper 4: wezwany przez syrenę
Drewniany wojownik
Wioska? (pojawia się po każdych 10 umieszczonych kafelkach Lasu / Chaszczy) (1 co 2 dni)
Dark Slime
Gobliny bez domu (zagraj w Oblivion na Goblin Camp / Lookout, gdy pojawią się gobliny)
Przykładowa talia
Oto jedna talia Omnifarm, którą zrobiłem dla Rouge

Arsenał

  • Najlepsza złota karta dla Łotrzyka, która daje mu miejsce na amulet, dzięki czemu może mieć magiczne HP

Gruzy

  • Podstawowe materiały podczas wizyty
  • Robaki spalające dają Żywą Tkaninę po zabiciu
  • Nie łącz Ruin w łańcuch, ponieważ Robaki Palące to jednostki łuczników

Posiadłość wampirów

  • Wampiry dają Pitiful Remains po zabiciu
  • Wampiry pojawiają się Swarm of Bats, które po zabiciu dają Shapeless Mass
  • Wampiry są również obecne na pełnych polach, więc te bitwy mogą upuścić Kule Ekspansji

Bookery

  • Zmiana księgarni w opuszczoną księgarnię doda księgi do sąsiednich bitew
  • Tomy dają odłamki czasu po zabiciu
  • Tomes zamieni wampiry w magów wampirów
  • Wampirzy magowie po zabiciu dają odłamki czasu i żałosne szczątki

Kuźnia Smitha

  • Co 6 przedmiotów, które oddasz, powoduje pojawienie się Żywej Zbroi
  • Zbroja upuszcza Fragment Wytwarzania po zabiciu

Wioski

  • Tylko wypełniacz, ponieważ potrzebujesz co najmniej 2 kart w tej kategorii
  • Może być łączony z Vampire Mansions, aby przywołać Ghule, które również dają Pitiful Remains, jednak jest to niewskazane jako Łotrzyk. Łatwo zostaniesz przytłoczony.

Las / zarośla, rzeka, pustynia / wydmy

  • River + Desert / Dunes daje zauważalną zmianę
  • Forest / Thicket daje stabilną gałąź
  • Forest / Thicket, Desert / Dunes generalnie dają dobre statystyki Łotrowi. Rzeka podwaja efekty sąsiadującego z nią kafelka środowiska.