Loop Hero Poradnik Każdy wpis w encyklopedii i sposób odblokowania

Ten przewodnik pomoże ci odblokować całą twoją encyklopedię i jest przeznaczony głównie do osiągnięcia Book Worm.
Przede wszystkim
Będziesz potrzebował wielu ksiąg wspomnień (zdobędziesz je odrzucając karty z ręki), aby zdobyć osiągnięcie Book Worm. Dokładna kwota będzie ponad 123, ponieważ nie liczyłem sekcji, które potrzebują x3 tej pozycji. Upewnij się również, że masz zbudowane Intel Center, które odblokowuje twoją encyklopedię. Ale jeśli nie jesteś tutaj, przejdźmy od razu do treści.
Kafelek mapy YAY
W tej sekcji będę przechodził od góry do dołu od lewej do prawej, więc jeśli szukasz konkretów, liczenie jest rzeczą najważniejszą.

PŁYTKI DROGOWE
1. Pustkowie, ten kafelek jest odblokowywany, gdy idziesz w prostej wyprawie.
2. Cmentarz, ten kafelek jest odblokowywany w grze podstawowej bez ulepszeń, po prostu umieść go na wyprawie, a zostanie odblokowany
3. Grove, to kolejny kafelek z gry podstawowej. Miej go w swojej talii i połóż, to odblokuje go w Twojej encyklopedii.
4. Ścieżka Krwi, ten kafelek jest umieszczany na mapie po tym, jak dwa Pola Bitewne (patrz numer 16) przecinają się w promieniu na pustej płytce. Uważaj, skrzepy krwi są bardzo niebezpieczne!
5. Wioska, ten kafelek jest dodawany do twojej talii po zbudowaniu Gimnazjum. Po otrzymaniu karty umieść ją w swojej talii, a następnie połóż ją na kafelku. To ją odblokuje.
6. Splądrowana wioska, ten kafelek pojawia się, gdy masz posiadłość wampirów (patrz numer 15) sąsiadującą z wioską.
7. Count's Lands, ten kafelek jest odblokowywany po tym, jak Splądrowana Wioska (patrz numer 6) istnieje przez 3 pętle.
8. Pola pszenicy, aby odblokować tę kartę w swojej talii, musisz zbudować farmę. Po zbudowaniu farmy możesz dodać tę kartę do swojej talii, aby umieścić na niej 1 z czterech wiosek i puste przyległe pole. (patrz numer 5,6,7,12)
9. Przerośnięte pole, ta karta jest odblokowywana po umieszczeniu Pola pszenicy obok „Wioski?” (Patrz punkt 12). Wymagana jest pusta sąsiednia płytka.
10. Ruiny, aby odblokować tę kartę, musisz zbudować Magazyn Zaopatrzenia. Następnie umieść go w swojej talii, a następnie połóż na pustej płytce.
11. SHREKS SWAMP, Karta bagna jest odblokowywana po wybudowaniu Chatki Zielarzy. Umieść go w swojej talii i połóż na pustej płytce.
12. Wioska ?, Ten kafelek drogi jest umieszczany na losowej pustej płytce na mapie po umieszczeniu dziesięciu zarośli lub lasów (patrz Numer 39, 38) Aby odblokować, musisz najpierw zbudować i umieścić płytki lasu.
13. Bridge, aby odblokować to w swojej encyklopedii, musisz zbudować Bridge na mapie swoich obozów. Odblokuje to możliwość budowania rzek (patrz punkt 36) na kafelkach pustkowi (patrz numer 1), które następnie utworzą most.

BOCZNA DROGA
14. Spider Cocoon (MMMM yummy), odblokowuje się po umieszczeniu Spider Cocoon podczas wyprawy.
15. Vampire Mansion, to jest płytka z gry podstawowej, po prostu umieść ją w otchłani podczas ekspedycji, aby ją odblokować.
16. Pole Bitwy. Tę kartę odblokowuje się, kładąc kartę Pola Bitwy.
17. Wrak statku, odblokowuje się, gdy pole bitwy (patrz 16) i rzeka (patrz 36) sąsiadują ze sobą.
18. Obóz goblinów, pojawia się, gdy jest umieszczonych 10 skał / gór (zobacz 29,30), odblokuje je w encyklopedii.
19. Goblin Lookout, można to zmienić lub odrodzić, jeśli bagno (patrz 11) sąsiaduje z obozem goblinów, obóz zostanie ulepszony w punkt obserwacyjny. Możesz umieścić bagno obok obozu lub po prostu mieć nadzieję, że obóz pojawi się obok bagna.
20. Bookery, aby odblokować tę kartę, musisz zbudować Bibliotekę, a następnie odłożyć ją do swojej talii i położyć.
21. Abandoned Bookery, pojawia się po wykorzystaniu Bookery (zobacz 20) i zamianie 20 kart.
22. Krwawy Gaj, ta karta jest odblokowywana po zbudowaniu Kuchni Polowej, włóż ją do swojej talii i umieść obok Lasu, Gęstwiny lub Gaju (patrz 3,38,39).
23. Hungry Grove, ta karta jest odblokowywana, kiedy Krwawy Gaj nie ma pożywienia. Umieść krwawy gaj obok płytki bez zagajnika, lasu lub zarośli. Lub użyj Obliviona, aby zniszczyć źródło utrzymania Krwawych Gajów.
24. Obóz bandytów, obóz bandytów pojawia się po umieszczeniu 2 wiosek. (patrz numer 5)
25. Trzcina, ten kafelek powstaje, kiedy masz kafelek rzeki umieszczony obok dowolnego kafla nieużytków / drogi. (patrz 1)
26. Posterunek, Ta karta jest odblokowywana po umieszczeniu w Twojej osadzie obozu wojennego. Umieść go w swojej talii i umieść na wyprawie.
27. Kuźnia Smitha, aby odblokować, musisz zbudować kuźnię i raz ją ulepszyć. Spowoduje to odblokowanie karty Kuźni Kowala, którą odłóż po umieszczeniu w swojej talii.
28. Chrono Crystals, To jest odblokowane po twojej pierwszej wyprawie (tak mi się wydaje). Umieść go w swojej talii i połóż.

KRAJOBRAZ
29. Rock, to jest karta startowa, miej ją w swojej talii i połóż.
30. Góra, alternatywna forma ROCKKKKKK (patrz 29) umieść ją w dół.
31. Mountain Peak, aby utworzyć 3 szerokie 3 długie rozmieszczenie skał lub gór (mogą być albo mieszane). Zostanie utworzony, POG POG POG
32. Łąka, to jest miejsce na karty startowe, które złowrogi chłopiec pokonał
33. Kwitnąca Łąka, wowowow połóż łąkę obok dowolnego innego rodzaju płytki (skały, góry, kokonu pająka). To zamieni ją w KWITNĄCĄ ŁĄKĘ.
34. Desert, odblokowuje się po zbudowaniu centrum wywiadowczego, połóż ją
35. Wydma, tak samo jak pustynia, tylko więcej POG.
36. Rzeka, po zbudowaniu rzeki w Twojej osadzie jest odblokowywana jako karta w twojej talii. Połóż to.
37. Oaza, odblokowuje się po ustawieniu pustyni lub wydmy nad rzeką.
38. Las, ta karta odblokowuje się po zbudowaniu lasu w swojej osadzie, znasz wiertło.
39. Zarośla, las Pog? Pozwala fricken go bud.
40. Spalony Las, powstaje po umieszczeniu lasu / zarośli (patrz 38, 39) w zasięgu STORM TEMPLE (patrz?)
41. Przedmieścia, ta karta jest odblokowywana po zbudowaniu sali gimnastycznej w Twojej osadzie, odłóż ją do swojej talii.
42. Miasto, aby uczynić to miejsce przedmieściami w dół, przedmieścia muszą być jak 3 na 3 lub coś w tym rodzaju, a środkowe stać się miastem.

SPECJALNY
43. Skarbie, to jest podstawowa karta do gry, jestem prawie pewien. Połóż to
44. Empty Treasury, odblokowuje się, gdy umieścisz 8 płytek wokół skarbca. (patrz 43 zbiry)
45. Świątynia burzy jest odblokowywana po ustawieniu pieca do wytapiania, umieszczeniu go na swoim pokładzie i umieszczeniu na miejscu
46. Beacon, podstawowa gra umieść to.
47. Temporal beacon, ta karta jest ładna, ale zapomniałem, jakiego budynku potrzebujesz. po prostu umieść to, jeśli chcesz, w encyklopedii.
48. Pałac Lisza. Lich (boss NUMERO UNO) pojawia się jak 12 z nich, kiedy wchodzi. Po prostu daj mu miejsce lub dwie w promieniu dwóch bloków od twojego obozu.

ZŁOTY
49. Arsenał jest odblokowywany, gdy zbudujesz piec do wytapiania w swojej talii, umieścisz go w swojej talii i umieścisz na swoim expo.
50. Krypta przodków? Bardziej jak dodatkowe życie AMRITE UPTOP, zbuduj kryptę w swojej osadzie i włóż kartę do swojej talii. Boom skończony
51. Labirynt wspomnień (Boże, nie chciałbym utknąć w labiryncie wszystkich moich skulonych wspomnień z przeszłości. Zbuduj kruchego jelenia w bibliotece, a następnie połóż go i patrz, jak wypełnia twoją mapę grubymi kafelkami.
52. Zero Milestone, Zbuduj namiot alchemika w swojej osadzie. Umieść go w swojej talii, a następnie umieść na wyprawie.

Boże, jestem tylko na pierwszej części i nienawidzę robić tego przewodnika.

Jestem potworem Rawr
WSPÓLNI WROGOWIE
1. Szlam pojawia się na pustkowiach, zabij go (patrz kafelek mapy 1)
2. Wilk szczurów pojawia się w Gaju (patrz kafelek mapy 3
3. Pająk pojawia się z kokonu Pająka
4. Szkielet pojawia się na Cmentarzu
5. Szkieletowy łucznik pojawia się na cmentarzu (rzadziej)
6. Pęknięty szkielet pojawia się z martwego łucznika lub szkieletu
7. Skrzynia pojawia się po pętli, jeśli zostanie umieszczone pole bitwy
8. Mimic czasami pojawia się zamiast skrzyni z polami bitew
9. Skrzepy krwi pojawiają się, gdy na ścieżce krwi nakładają się 2 pola bitwy
10. Duch pojawia się, gdy wróg zostaje zabity obok pola bitwy.
11. Ghost of a ghost pojawia się czasami, gdy duch zostaje zabity
12. Materia podstawowa pojawia się niezwykle rzadko, gdy duch ducha lub duch ducha zostaje zabity. (patrz 10,11)
13. Wampir pojawia się na polu bitwy, gdy w pobliżu walki znajduje się Posiadłość wampirów.
14. Wampirzy mag wymaga synergii Vampire Mansion i Use Bookery (patrz Płytki mapy 15,20)
15. Swarm of Bats pojawia się, gdy wampir osiągnie mniej niż 50% HP, być może tylko na wyższych etapach
16. Watcher pojawia się, gdy obok walki znajduje się Temporal Beacon, nie pojawia się, jeśli obok walki znajduje się Vampires Mansion.
17. Mag-obserwator pojawi się, jeśli obok walki znajduje się Opuszczona księgarnia (patrz kafelek mapy 20) i Latarnia Czasowa
18. Tom pojawi się, jeśli jest Opuszczona Księgarnia
19. Goblin odrodzi się z Obozu goblinów
20. Przywódca goblinów pojawi się z Obozu Goblinów
21. Goblin Archer pojawi się z Goblin Lookout
22. Ghul pojawi się po splądrowaniu wioski (Vampire Mansion + Village)
23. Bandit odrodzi się z obozu bandytów
24. Harpia odrodzi się ze szczytu góry
25. Gargoyle pojawi się z zepsutego skarbca
26. Flesh Golem ma szansę na Spawn, jeśli zabijesz wroga w pobliżu Blood / Hungry Grove
27. Living Armor pojawi się po kilkukrotnym minięciu Smiths Forge
28. Mousquito pojawia się na bagnach
29. Strach na wróble pojawia się z Pól Pszenicy
30. Pole Ostrzy pojawia się z zarośniętego pola
31. Scorch Worm Pojawia się z ruin
32. Ryboludzi Spawn z trzcin (rzeka obok pustkowia)
33. Syreny pojawiają się z wraków statków (rzeka obok pola bitwy)
34. Meduza ma szansę zostać wezwana przez Syrenę przy trzecim ataku
35. Drewniany wojownik pojawia się w "Wiosce?"
36. Pojawia się Dark Slime (rzadko)
BOSSES
37. Lich pojawia się, gdy umieścisz wystarczająco dużo rzeczy, aby uczynić go wielkim ANGY
38. Kapłanka pojawia się, gdy weźmiesz jej majtki w kilka
39. Anioł pojawia się przy drugim ataku Priestess
40. Hunter pojawia się po umieszczeniu wystarczającej ilości rzeczy, aby zabić jego psy
41. Hunter's Hounds pojawia się obok huntera, Kill the mutts
42. Omega pojawia się, gdy umieścisz wystarczająco dużo rzeczy, aby uczynić go wściekłym małym chłopcem.

Przepraszam za gołe kości, które mnie zmęczyły (patrz X)

Zasoby, YUP
To są zasoby, więc wyjaśnię szczegółowo tylko te, które są trudne do zdobycia

1. Stabilne drewno zdobywa się, przechodząc przez gaje i robiąc po prostu fajne rzeczy.
2. Zachowane skały uzyskuje się między innymi podczas umieszczania skał lub gór.
3. Stabilny metal jest skończony, gdy wyrzucasz sprzęt.
4. Zaopatrzenie w żywność można łatwo uprawiać za pomocą pól pszenicy i tych farm.
5. Kula ekspansji, szczerze nie mam pojęcia, jak zdobyć, ale mam tysiące, więc nie powinno być trudne
6. Orb of Immortality wypadają z bossów.
7. Księgę wspomnień zdobywasz, gdy odrzucasz karty
8. Metamorfoza to rok 177013
9. Orb of Afterlife zdobywa się, gdy zabija się jak zombie i wampiry
10. Astralna kula jest trudna do zdobycia, tutaj są wszyscy wrogowie, którzy wypadają. Prime Matter, Vampire Mage, Watcher Mage, Tome, dark slime, większość bossów.
11. Kule Rzemiosła można zdobyć, pokonując jak krzesła, jak sądzę
12. Kule ewolucji spadają z roślin i zwierząt
13. Kula jedności spada z cieczy i rojów.

Dostawa / Artefakty
Wymienię je, ale nie wyjaśnię, jak je zdobyć, ponieważ są to losowe krople lub musisz je wytworzyć.
1. Pick górnika
2. Nóż Skinners
3. Łóżko dębowe
4. Bochenek chleba
5. Młot Kowalski
6. Szynka Wędzona
7. Stół obiadowy
8. Rzadka książka
9. Kosa rolnika
10. Topór Leśnika
11. Czosnek
12. Solidne narzędzie
13. Wykwintne lustro
14. Krzesło hrabiego
15. Mosiężny świecznik
16. Stara patelnia
17. SER
18. Srebrny wisiorek
19. Sztućce
20. Antyczna półka
21. Mieszane Orzechy
22. Gulasz Mięsny
23. Sierp zielarza
24. Gwoździe do butów
25. Antyczna szafa
26. Stary obraz
27. Alchemist's Shelf
28. Klatka piersiowa
29. Nóż kuchenny
30. Soczewka jubilera
Dziękuję za przeczytanie, mam nadzieję, że pomogło <3
jeśli myślisz, że powinienem zmienić jakieś informacje lub mam sugestie dotyczące komentarza lub czegoś podobnego.