Loop Hero Poradnik Maksymalizacja szybkości ataku za pomocą zarośli
Powiedzmy, że właśnie rozpocząłeś nową ekspedycję i Twoja mapa wygląda mniej więcej tak. Ważną rzeczą, na którą należy zwrócić uwagę, jest fakt, że po każdej stronie pętli masz po 5 płytek w poziomie. Jest to krytyczne, jeśli chcesz uzyskać jak największą wartość z kafelków krajobrazu. Podczas gdy przez większość czasu prawdopodobnie będziesz mieć tylko 4 kafelki z każdej strony, tutaj skupiam się na optymalizacji pod kątem mapy z 5 kafelkami.
Gąszcz
Każdy gąszcz zapewnia 2% podstawy prędkości ataku. Będziemy to zwiększać do znacznie wyższych liczb, łącząc je z rzekami.
Rzeka
Każda rzeka podwaja efekty wszystkich sąsiadujących z nią kafelków krajobrazu. Ten efekt jest multiplikatywny, co oznacza, że na ogół chcesz otaczać kafelki krajobrazu jak największą liczbą rzek.
Las
O ile nie próbujesz odrodzić bossa tak szybko, jak to możliwe, nie umieszczaj lasów. Po prostu nie dają wystarczającej prędkości ataku, aby warto było wziąć płytkę, która mogłaby być zaroślą.
Zarośla są podwajane raz na każdy sąsiadujący z nimi kafelek rzeki, maksymalnie 4 razy. Oznacza to, że jeden zarośl może być równy 8 zaroślom, zużywając tylko 5 pól. Oczywiście każda optymalna konfiguracja wykorzystałaby to w jak największym stopniu, w przestrzeni 5x12.
Informacje
Ten układ w sumie daje dodatkowe 234% prędkości ataku, wykorzystując tylko 22 zarośla i 38 rzek. Ponieważ rzeki mogą zaczynać się tylko na zewnętrznych kafelkach mapy, musisz umieścić pierwszy kafelek rzeki w piątym rzędzie pierwszej kolumny. Dotyczy to tylko jednej strony mapy o wymiarach 5x12 i może zostać odzwierciedlone, jeśli kontynuujesz rzekę. Przypuszczam, że można by też zamienić zarośla na przedmieścia lub łąki. Jednak ze względu na zwięzłość zostawię to na tym.
Źródła
Wszystkie grafiki w tym przewodniku zostały wykonane przy użyciu aplikacji internetowej / u / code_chris do testowania układów, którą można znaleźć tutaj. [loopherolayout.xyz]
Ten konkretny układ został opublikowany przez / u / claustrophobie w tym wątku.
Żadna z tych rzeczy nie jest moją pracą, po prostu udostępniam ją na Steamie. Dzięki / r / loophero za wszystkie informacje w tym przewodniku.