loop hero poradnik społeczna książka wiedzy
- Skały 3x3 (można dodać góry ) utworzą szczyt górski . Daje ogromne zwiększenie HP, ale także tworzy harpie
- co 10 skał lub gór pojawi się Posterunek Goblinów
- Łąki umieszczone obok czegokolwiek = Kwitnąca Łąka , która leczy 3 HP zamiast 2 każdego dnia, a także zapewnia zasób zauważalnej zmiany
- Chrono Crystal i River mogą wpływać na łąki - używanie obu zwiększy dzienny przyrost PŻ do 12 kredytów:
Konstamonsta
- Wioska + posiadłość wampira = splądrowana wioska - tworzy 4 ghule w każdej pętli przez 3 pętle, po czym przekształca się w ziemie hrabiego , przywracając więcej HP i zapewniając lepsze nagrody za zadania
- Możesz także stworzyć Przerośnięte Pola , używając Obliviona na Wiosce po umieszczeniu obok niej Pola Pszenicy. Kredyt: TripleHelix935 <3
- Bagno + Posterunek Goblinów = Punkt obserwacyjny Goblinów , dodają goblińskiego łucznika do walk w pobliżu posterunku, nie można go zabić, ponieważ jest jednostką wsparcia.
- Synergia kart - Umieszczenie bagna w pobliżu rezydencji wampirów zamieni leczenie wampira z kradzieży życia w obrażenia, co ułatwi ich zabicie. KREDYT McWaffle <3
- Skarbiec odrodzi losowe zasoby po umieszczeniu obok niego kafelka, otoczy go kafelkami, aby otworzyć skarbiec i uzyskać niezłą paczkę zasobów, ale bądź ostrożny, ponieważ pusty skarbiec powoduje pojawienie się gargulców
- Na 2 polach bitewnych , gdy obszary ich wpływów nachodzą na siebie, pojawia się Krwawa Ścieżka. Zacznie tworzyć skrzepy krwi . Kredyt: Ryou
- Umieść Krwawy Gaj obok Gaju , a następnie użyj Obliviona na Gaju, aby utworzyć kafel Głodnego Gaju - zabija wrogów, którzy mają 20% HP, ale od czasu do czasu atakuje bohatera za 17 HP
- Możesz także stworzyć Głodny Gaj , umieszczając obok siebie 2 Krwawe Gaje.
Kredyt: abergdrawsnear - Krwawe Golemy pojawią się, jeśli Krwawy Gaj pochłonie wystarczającą liczbę wrogów KREDYT, xViTx i Unn4m3d. Dziękuję!
- Blood Grove połyka wrogów, co oznacza, że Ghule nie mogą jeść martwych ciał i leczyć się podczas walki. KREDYT , Konstamonsta
- Zapobiega również ucieczce wrogów poprzez połknięcie ich, co oznacza, że robaki z Ruin nie mogą uciec
- Stwórz pole bitwy obok niego, aby stworzyć wrak statku - generuje skrzynie i syreny
- Umieść obok niej Drogę , aby stworzyć Trzciny , które przywołują Ryboludzi
- Umieszczenie wydmy pustyni / piasku obok rzeki zmienia rzeki do Oasis (-0,5 bohater szybkość ataku, szybkość ataku wroga -1), ale nie podwoić efekt pustynia / sand Diuny kredytowe: Kani <3
- Jeśli umieścisz Świątynię Burzy , a następnie F orest lub zarośla na ścieżce Świątyni Burzy , zamieni się ona w spalony las, który zadaje ci 0,5 pkt. Obrażeń magicznych. - KREDYT: NonSensePanda <3
- W 10 lasach / zaroślach pojawi się napis „ A Village? ”, Który rozpocznie tworzenie manekinów szkoleniowych . Źródło: Darth Saruman <3
- Umieść pola pszenicy obok napisu „ A Village? ”, Aby stworzyć Overgrown Fields .
Kredyt: Hatecaster <3
- jeśli otoczysz go całkowicie innymi przedmieściami , ulepszy go do Miasta , co zapewnia 2 dodatkowe punkty doświadczenia wroga za każde zabicie. Kredyt: WyvernZed <3 Poprawka : Aby stworzyć miasto , wystarczy stworzyć strukturę w kształcie + z Suburbs Kredyt: tłuszcze <3
- Opuszczona księgarnia + Temporal Beacon spawnuje Kredyt Maga Obserwatora : Hopit <3
- Opuszczona księgarnia + rezydencja wampirów pojawia się Kredyt maga wampirów : Anver <3
Uwaga: ten przewodnik jest obecnie WiP, będę dodawać więcej kombinacji, jeśli chcesz wnieść swój wkład do tego przewodnika, dodając więcej kombinacji lub zrzutów ekranu, daj mi znać, uznam ci za pomoc 🙂
Łóżko dębowe
+ 1% regeneracji zdrowia po przejściu ogniska, ale -2% maksymalnego zdrowia (obniżone z wartości podstawowej)
Krzesło hrabiego
+ 1% do wampiryzmu, jeśli już masz efekt (nie można kumulować)
Półka Alchemika
+1 mikstura
Stół do jadalni
+ 1 * hp pętli za pokonanie ogniska
Nóż Skinnera
10% szansy na otrzymanie 1 racji po zabiciu szczurzych wilków, +5 do obrażeń dla szczurolaków
Młot kowala
+1 do obrony
Szkło powiększające jubilera
Zwiększa szansę na znalezienie rzadkiego przedmiotu o 10%
Nóż kuchenny
+ 1% HP za każdy przedmiot „żywnościowy” umieszczony w Twoim obozie
Gwoździe do butów
Atakujący otrzymuje 1 obrażenie po każdym trafieniu
czosnek
+2 do obrażeń przeciwko wszystkim wampirom
Chleb
+10 maksymalnego zdrowia
Mieszane Orzechy
+2 maks. HP za każdy punkt obrony
Wędzona szynka
Uzdrawiaj 5 HP na początku każdego dnia
Ser
+1 HP po zabiciu wroga
Gulasz Mięsny
Zyskaj dodatkowe 5 HP podczas przejazdu przez wioskę
Srebrny wisiorek
-4 obrażeń od wszystkich wampirów
Wykwintne lustro
6% szansy na przekierowanie błyskawicy (ze świątyni burzy) lub magicznego ataku na losowego wroga
Stary obraz
Zwiększa obrażenia zadawane bossowi o 4%
Świecznik mosiężny
Obrażenia bohatera zwiększają się o 5%, gdy znajduje się w zasięgu latarni drogowej lub latarni (efekt się nie kumuluje)
Ta sekcja to WiP, jeśli chcesz wziąć udział w tworzeniu tego, daj mi znać w komentarzach lub dodaj mnie, uznam każdy wpis 🙂 (tutaj wymagane są zrzuty ekranu)
- Karty Lasu i Gaju
- Karta skarbowa
- Wypada z niektórych wrogów
- Karty Skały i Góry
- Karta skarbowa
- Wypada z niektórych wrogów
- Całe odrzucone wyposażenie zmienia się w złom
- Karta skarbowa
- Wypada z niektórych wrogów
- Od walki na polach bitew
- Karta skarbowa
- Wypada z Blooming Meadows
- Wypada z niektórych wrogów
- Z walk z ponad 4 przeciwnikami (więcej wrogów = większa szansa)
- Od pokonania bossów rozdziałów
- Wypada z cmentarza po jego zbudowaniu
- Odrzucone karty w ręce stają się Fragmentami Pamięci
- Wypada z niektórych wrogów
- Z przekształcania płytek (np. Łąki -> Kwitnące Łąki)
- Od pokonania Nieumarłych (np. Ghule / Szkielety)
- Od pokonania wampirów
- Od pokonywania sztucznych wrogów
- Od pokonania wrogów typu Object
- Od pokonywania wrogów typu Plant
- Od pokonywania wrogów typu Living
- Od pokonywania wrogów typu Liquid
- Od pokonania wrogów typu Swarm
Astral Orb (jeszcze nie mam zdjęcia) - wypada z wrogów Maga i Kosmicznych. Najlepiej jest hodować go z mieszanką opuszczonych księgarni, latarni czasowych i rezydencji wampirów. Kredyt: Ryou
2. Chrono Crystal podwaja efekt mijającego dnia, więc dobrze łączą się z (Blooming) Meadows, które leczy po upływie dnia. - Credit: anaid
3. Po wyczerpaniu się opłat za Bookery staje się ona Abandoned Bookery , która dodaje wrogie tomy do bitew w ich promieniu. - Kredyt: Hatecaster
4. Krwawe ścieżki są niesamowite w przypadku kompilacji regeneracji, krwawe tkaniny nie uderzają zbyt mocno, co czyni je doskonałym miejscem do regeneracji utraconego zdrowia. Kredyt: RoaRawR
5. Placówki:
Jako Łotrzyk nie przyjmą żadnej zapłaty, ponieważ otrzymujesz tylko trofea. Są więc bezpłatną pomocą, inną niż zajmowanie miejsca na mapę.
Jako Nekromanci strzelają strzałami do wszystkich, sojuszników i wrogów. Może być pomocny przy usuwaniu słabszych wrogów, ale prawdopodobnie nie jest warta czasu.
Na kafelku możesz mieć więcej niż jeden stworek spawnujący w posterunku. Kredyt: jakew42
6. Farma metamorfozy:
Kiedy masz już przedmieścia zamienione w miasta w formie diamentu (Zrzut ekranu autorstwa Nadeshiko ), użyj zapomnienia na środkowym (zyskasz metamorfozę na tę zmianę (miasto -> przedmieście)) i umieść kolejne przedmieście w centrum (zyskasz kolejne runda metamorfozy (przedmieście -> miasto) Źródło : Kibec
7. Przejście obok Bookery powoduje postęp na pasku bossa. Kredyt: Woody
8. Bezpieczny odwrót przed bossem:
Jeśli przytrzymasz przycisk odwrotu, za nim wyskoczą dwa koła zębate. W tym trybie nawet jeśli pojawi się boss, będziesz mógł się wycofać i zatrzymać cały łup. Kredyt: sn0w0ldier
8. Necromancer Strat.
Zdobądź profit, który daje ci 0,5 pancerza energii za każdy przywołany szkielet.
Położyć tony lasów, spalić lub w inny sposób.
Manekiny treningowe atakują tylko wtedy, gdy są zaatakowane, i można strzelić do większości szkieletów wystarczająco szybko, aby bezpiecznie stoczyć długą walkę przywołania. Kredyt: NitoKa
10. Magiczne HP:
Wszelkie otrzymane obrażenia, które są większe niż dostępne magiczne HP, zostaną zredukowane do aktualnie dostępnego magicznego HP, dodatkowe obrażenia otrzymane po zerwaniu magicznego HP zostaną zignorowane.
Kredyt: Woody
11. Nigdy więcej bandytów:
W każdej wiosce umieszczonej na drugim miejscu powstaje obóz bandytów, jeśli obok wioski jest wolne miejsce. Jeśli nie ma wolnego miejsca, po prostu się nie pojawi, a także nie umieści go w następnej wiosce. Więc jeśli upewnisz się, że na każdej równej liczbie umieszczonych wiosek żadna wioska nie ma sąsiedniego wolnego miejsca, możesz oszukać grę i postawić obóz bandytów (bardzo pomocny w przypadku zdolności bandyty z aktu 2 do kradzieży twojego wyposażenia) i zaoszczędzisz na zniszczeniu .
Kredyt: Konstamonsta
12. Hodowla kuli ekspansji: przykład zrzutu ekranu
Pierwsza metoda: brak latarni (czyli brak + 40% prędkości ruchu)! Na zakrętach U-Bends umieść 3 Pajęcze Gniazda, aw samym zakręcie Dwór Wampira. 4 pająki po każdej pętli + wampir. Druga metoda: znowu nie ma beaconów! Na U-Bend umieść 2 Groves na zewnętrznych krawędziach i Chrono Crystal między nimi, a na zakręcie ponownie w Vampire Mansion. 4 przejazdy po 4 dniach (= 1 pętla) + wampir.
Kredyt: Mortimaar