loop hero poradnik społeczna książka wiedzy

Celem tego przewodnika jest znalezienie wszystkich możliwych płytek kombinacji, taktyk i synergii, które pomogą nowszym graczom w grze. Jakakolwiek pomoc z tym bardzo ceniona ^^
Kombinacje kart
1. Skały
  • Skały 3x3 (można dodać góry ) utworzą szczyt górski . Daje ogromne zwiększenie HP, ale także tworzy harpie
  • co 10 skał lub gór pojawi się Posterunek Goblinów

 

2. Łąki
  • Łąki umieszczone obok czegokolwiek = Kwitnąca Łąka , która leczy 3 HP zamiast 2 każdego dnia, a także zapewnia zasób zauważalnej zmiany
  • Chrono Crystal i River mogą wpływać na łąki - używanie obu zwiększy dzienny przyrost PŻ do 12 kredytów:
    Konstamonsta

 

3. Wieś
  • Wioska + posiadłość wampira = splądrowana wioska - tworzy 4 ghule w każdej pętli przez 3 pętle, po czym przekształca się w ziemie hrabiego , przywracając więcej HP i zapewniając lepsze nagrody za zadania
  • Możesz także stworzyć Przerośnięte Pola , używając Obliviona na Wiosce po umieszczeniu obok niej Pola Pszenicy. Kredyt: TripleHelix935 <3

 

4. Bagno
  • Bagno + Posterunek Goblinów = Punkt obserwacyjny Goblinów , dodają goblińskiego łucznika do walk w pobliżu posterunku, nie można go zabić, ponieważ jest jednostką wsparcia.
  • Synergia kart - Umieszczenie bagna w pobliżu rezydencji wampirów zamieni leczenie wampira z kradzieży życia w obrażenia, co ułatwi ich zabicie. KREDYT McWaffle <3

 

5. Skarb Państwa
  • Skarbiec odrodzi losowe zasoby po umieszczeniu obok niego kafelka, otoczy go kafelkami, aby otworzyć skarbiec i uzyskać niezłą paczkę zasobów, ale bądź ostrożny, ponieważ pusty skarbiec powoduje pojawienie się gargulców

 

6. Pole bitwy
  • Na 2 polach bitewnych , gdy obszary ich wpływów nachodzą na siebie, pojawia się Krwawa Ścieżka. Zacznie tworzyć skrzepy krwi . Kredyt: Ryou

 

7. Grove
  • Umieść Krwawy Gaj obok Gaju , a następnie użyj Obliviona na Gaju, aby utworzyć kafel Głodnego Gaju - zabija wrogów, którzy mają 20% HP, ale od czasu do czasu atakuje bohatera za 17 HP
  • Możesz także stworzyć Głodny Gaj , umieszczając obok siebie 2 Krwawe Gaje.
    Kredyt: abergdrawsnear
  • Krwawe Golemy pojawią się, jeśli Krwawy Gaj pochłonie wystarczającą liczbę wrogów KREDYT, xViTx i Unn4m3d. Dziękuję!
  • Blood Grove połyka wrogów, co oznacza, że Ghule nie mogą jeść martwych ciał i leczyć się podczas walki. KREDYT , Konstamonsta
  • Zapobiega również ucieczce wrogów poprzez połknięcie ich, co oznacza, że robaki z Ruin nie mogą uciec
8. Rzeka
  • Stwórz pole bitwy obok niego, aby stworzyć wrak statku - generuje skrzynie i syreny
  • Umieść obok niej Drogę , aby stworzyć Trzciny , które przywołują Ryboludzi
  • Umieszczenie wydmy pustyni / piasku obok rzeki zmienia rzeki do Oasis (-0,5 bohater szybkość ataku, szybkość ataku wroga -1), ale nie podwoić efekt pustynia / sand Diuny kredytowe: Kani <3
9. Las
  • Jeśli umieścisz Świątynię Burzy , a następnie F orest lub zarośla na ścieżce Świątyni Burzy , zamieni się ona w spalony las, który zadaje ci 0,5 pkt. Obrażeń magicznych. - KREDYT: NonSensePanda <3
10. Wioska?
  • W 10 lasach / zaroślach pojawi się napis „ A Village? ”, Który rozpocznie tworzenie manekinów szkoleniowych . Źródło: Darth Saruman <3
  • Umieść pola pszenicy obok napisu „ A Village? ”, Aby stworzyć Overgrown Fields .
    Kredyt: Hatecaster <3
11. Przedmieścia
  • jeśli otoczysz go całkowicie innymi przedmieściami , ulepszy go do Miasta , co zapewnia 2 dodatkowe punkty doświadczenia wroga za każde zabicie. Kredyt: WyvernZed <3 Poprawka : Aby stworzyć miasto , wystarczy stworzyć strukturę w kształcie + z Suburbs Kredyt: tłuszcze <3
12. Opuszczone Bookery
  • Opuszczona księgarnia + Temporal Beacon spawnuje Kredyt Maga Obserwatora : Hopit <3
  • Opuszczona księgarnia + rezydencja wampirów pojawia się Kredyt maga wampirów : Anver <3

Uwaga: ten przewodnik jest obecnie WiP, będę dodawać więcej kombinacji, jeśli chcesz wnieść swój wkład do tego przewodnika, dodając więcej kombinacji lub zrzutów ekranu, daj mi znać, uznam ci za pomoc 🙂

Przedmioty zaopatrzenia obozu
Sekcja powstała dzięki pomocy Unlimitfai

Meble


Łóżko dębowe
+ 1% regeneracji zdrowia po przejściu ogniska, ale -2% maksymalnego zdrowia (obniżone z wartości podstawowej)
Krzesło hrabiego
+ 1% do wampiryzmu, jeśli już masz efekt (nie można kumulować)


Półka Alchemika
+1 mikstura
Stół do jadalni
+ 1 * hp pętli za pokonanie ogniska

 

Przybory


Nóż Skinnera
10% szansy na otrzymanie 1 racji po zabiciu szczurzych wilków, +5 do obrażeń dla szczurolaków
Młot kowala
+1 do obrony

Szkło powiększające jubilera
Zwiększa szansę na znalezienie rzadkiego przedmiotu o 10%
Nóż kuchenny
+ 1% HP za każdy przedmiot „żywnościowy” umieszczony w Twoim obozie

Gwoździe do butów
Atakujący otrzymuje 1 obrażenie po każdym trafieniu

jedzenie


czosnek
+2 do obrażeń przeciwko wszystkim wampirom
Chleb
+10 maksymalnego zdrowia


Mieszane Orzechy
+2 maks. HP za każdy punkt obrony
Wędzona szynka
Uzdrawiaj 5 HP na początku każdego dnia

Ser
+1 HP po zabiciu wroga
Gulasz Mięsny
Zyskaj dodatkowe 5 HP podczas przejazdu przez wioskę

Biżuteria

Srebrny wisiorek
-4 obrażeń od wszystkich wampirów
Wykwintne lustro
6% szansy na przekierowanie błyskawicy (ze świątyni burzy) lub magicznego ataku na losowego wroga

Stary obraz
Zwiększa obrażenia zadawane bossowi o 4%
Świecznik mosiężny
Obrażenia bohatera zwiększają się o 5%, gdy znajduje się w zasięgu latarni drogowej lub latarni (efekt się nie kumuluje)

Ta sekcja to WiP, jeśli chcesz wziąć udział w tworzeniu tego, daj mi znać w komentarzach lub dodaj mnie, uznam każdy wpis 🙂 (tutaj wymagane są zrzuty ekranu)

Zasoby i jak je zdobyć

  • Karty Lasu i Gaju
  • Karta skarbowa
  • Wypada z niektórych wrogów

  • Karty Skały i Góry
  • Karta skarbowa
  • Wypada z niektórych wrogów

  • Całe odrzucone wyposażenie zmienia się w złom
  • Karta skarbowa
  • Wypada z niektórych wrogów

  • Od walki na polach bitew
  • Karta skarbowa
  • Wypada z Blooming Meadows
  • Wypada z niektórych wrogów

  • Z walk z ponad 4 przeciwnikami (więcej wrogów = większa szansa)

  • Od pokonania bossów rozdziałów

  • Wypada z cmentarza po jego zbudowaniu
  • Odrzucone karty w ręce stają się Fragmentami Pamięci
  • Wypada z niektórych wrogów

  • Z przekształcania płytek (np. Łąki -> Kwitnące Łąki)

  • Od pokonania Nieumarłych (np. Ghule / Szkielety)
  • Od pokonania wampirów

  • Od pokonywania sztucznych wrogów
  • Od pokonania wrogów typu Object

  • Od pokonywania wrogów typu Plant
  • Od pokonywania wrogów typu Living

  • Od pokonywania wrogów typu Liquid
  • Od pokonania wrogów typu Swarm

Astral Orb (jeszcze nie mam zdjęcia) - wypada z wrogów Maga i Kosmicznych. Najlepiej jest hodować go z mieszanką opuszczonych księgarni, latarni czasowych i rezydencji wampirów. Kredyt: Ryou

Taktyka i synergie
1. Posiadanie splądrowanej wioski w zasięgu Krwawego Gaju uniemożliwi ghulom zjadanie zwłok. - Kredyt: M4rt1nV

2. Chrono Crystal podwaja efekt mijającego dnia, więc dobrze łączą się z (Blooming) Meadows, które leczy po upływie dnia. - Credit: anaid

3. Po wyczerpaniu się opłat za Bookery staje się ona Abandoned Bookery , która dodaje wrogie tomy do bitew w ich promieniu. - Kredyt: Hatecaster

4. Krwawe ścieżki są niesamowite w przypadku kompilacji regeneracji, krwawe tkaniny nie uderzają zbyt mocno, co czyni je doskonałym miejscem do regeneracji utraconego zdrowia. Kredyt: RoaRawR

5. Placówki:
Jako Łotrzyk nie przyjmą żadnej zapłaty, ponieważ otrzymujesz tylko trofea. Są więc bezpłatną pomocą, inną niż zajmowanie miejsca na mapę.
Jako Nekromanci strzelają strzałami do wszystkich, sojuszników i wrogów. Może być pomocny przy usuwaniu słabszych wrogów, ale prawdopodobnie nie jest warta czasu.
Na kafelku możesz mieć więcej niż jeden stworek spawnujący w posterunku. Kredyt: jakew42

6. Farma metamorfozy:
Kiedy masz już przedmieścia zamienione w miasta w formie diamentu (Zrzut ekranu autorstwa Nadeshiko ), użyj zapomnienia na środkowym (zyskasz metamorfozę na tę zmianę (miasto -> przedmieście)) i umieść kolejne przedmieście w centrum (zyskasz kolejne runda metamorfozy (przedmieście -> miasto) Źródło : Kibec

7. Przejście obok Bookery powoduje postęp na pasku bossa. Kredyt: Woody

8. Bezpieczny odwrót przed bossem:
Jeśli przytrzymasz przycisk odwrotu, za nim wyskoczą dwa koła zębate. W tym trybie nawet jeśli pojawi się boss, będziesz mógł się wycofać i zatrzymać cały łup. Kredyt: sn0w0ldier

8. Necromancer Strat.
Zdobądź profit, który daje ci 0,5 pancerza energii za każdy przywołany szkielet.
Położyć tony lasów, spalić lub w inny sposób.
Manekiny treningowe atakują tylko wtedy, gdy są zaatakowane, i można strzelić do większości szkieletów wystarczająco szybko, aby bezpiecznie stoczyć długą walkę przywołania. Kredyt: NitoKa

10. Magiczne HP:
Wszelkie otrzymane obrażenia, które są większe niż dostępne magiczne HP, zostaną zredukowane do aktualnie dostępnego magicznego HP, dodatkowe obrażenia otrzymane po zerwaniu magicznego HP zostaną zignorowane.
Kredyt: Woody

11. Nigdy więcej bandytów:
W każdej wiosce umieszczonej na drugim miejscu powstaje obóz bandytów, jeśli obok wioski jest wolne miejsce. Jeśli nie ma wolnego miejsca, po prostu się nie pojawi, a także nie umieści go w następnej wiosce. Więc jeśli upewnisz się, że na każdej równej liczbie umieszczonych wiosek żadna wioska nie ma sąsiedniego wolnego miejsca, możesz oszukać grę i postawić obóz bandytów (bardzo pomocny w przypadku zdolności bandyty z aktu 2 do kradzieży twojego wyposażenia) i zaoszczędzisz na zniszczeniu .
Kredyt: Konstamonsta

12. Hodowla kuli ekspansji: przykład zrzutu ekranu
Pierwsza metoda: brak latarni (czyli brak + 40% prędkości ruchu)! Na zakrętach U-Bends umieść 3 Pajęcze Gniazda, aw samym zakręcie Dwór Wampira. 4 pająki po każdej pętli + wampir. Druga metoda: znowu nie ma beaconów! Na U-Bend umieść 2 Groves na zewnętrznych krawędziach i Chrono Crystal między nimi, a na zakręcie ponownie w Vampire Mansion. 4 przejazdy po 4 dniach (= 1 pętla) + wampir.
Kredyt: Mortimaar