loop hero poradnik Zasoby i jak je zdobyć

loop hero poradnik Zasoby i jak je zdobyć
 
Przewodnik, który pomoże Ci zidentyfikować, jak zdobyć wszystkie zasoby i zrozumieć, co spada. Opiera się na moich dotychczasowych obserwacjach (ukończyłem tylko 2 ekspedycje), więc na pewno wiele mi brakuje. Jest również dość szorstki, spróbuję uczynić go bardziej czytelnym =)
To WIP, każda pomoc jest mile widziana!
Zasoby i wytwarzanie
Ogólna teoria

Spadek wielu zasobów zależy od rodzaju przeciwników, z którymi masz do czynienia:

Ratunek
Jak dostać się do
Astral Orb
Pokonanie „kosmicznych” wrogów
Pokonanie wrogów „Magów”
Fragmenty rzemiosła i kula rzemiosła
Pokonanie „sztucznych” wrogów
Pokonanie wrogów typu „Object”
Żywe tkaniny i Orb of Evolution
Pokonanie „Żywych” wrogów
Pokonanie wrogów „Podkładaj”
Fragmenty pamięci i Księga wspomnień
Przepełnienie kart
Pokonanie obserwatorów
Przekraczanie cmentarzy (z budynkiem cmentarza w Twoim mieście)
Zauważalna zmiana i metamorfoza
Przekształcanie płytki (100% spadku)
Kula ekspansji
Walka z więcej niż 4 przeciwnikami na raz (skala z liczbą wrogów)
Kula nieśmiertelności
Pokonanie bossów rozdziałów
Żałosne szczątki i kula życia pozagrobowego
Pokonanie wrogów „Nieumarłych”
Pokonanie wrogów „Wampirów”
Zachowane kamyki i zachowana skała
Umieszczanie skał lub gór,
Przeprawa przez cmentarz
Racje i zaopatrzenie w żywność
Umieszczanie łąk
Pokonanie wrogów na polach pszenicy
Pokonanie Stracha na Wróble
Złom i stabilny metal
Przepełnienie pozycji
Bezkształtne masy i Kula Jedności
Pokonanie „Płynnych” wrogów
Pokonanie wrogów „Swarm”
Stabilne gałęzie i stabilne drewno
Przekraczanie gajów
Umieszczanie lasów i zarośli
Pokonanie Ratewolfa i Stracha na Wróble

 

Szczegółowe pochodzenie i stawka

 

Ratunek
Pochodzenie
Oceniać
Fragment rzemiosła
Szlam
0-1
Fragment rzemiosła
skrzynia
2
Żywa tkanina
Bandyta
0-1
Żywa tkanina
Ratwolf
0-1
Żywa tkanina
Pająk
0-1
Fragment pamięci
Przepełnienie karty
1
Fragment pamięci
Cmentarz (przejście po ulepszeniu)
1
Zauważalna zmiana
Kwitnąca łąka (Transformacja)
1-2
Zauważalna zmiana
Splądrowana wioska (transformacja)
1-2
Pitifull pozostaje
Szkielet
1
Pitifull pozostaje
Wampir
0-1
Zachowane kamyki
Cmentarz (przejście)
1-2
Zachowane kamyki
Mountain (umieszczanie)
1-2
Zachowane kamyki
Rock (umieszczanie)
1-2
Zachowane kamyki
Skarbiec (umieszczenie obok)
2
Racjonować
Łąka (umieszczanie)
1-2
Racjonować
Skarbiec (umieszczenie obok)
2
Racjonować
Pola pszenicy (jeśli wróg w środku)
0-1
Racjonować
Strach na wróble
0-1
Racjonować
Ratwolf
0-2
Złom
Skarbiec (umieszczenie obok)
1
Złom
Przepełnienie pozycji
1
Masy bezkształtne
Szlam
0-1
Stabilne gałęzie
Grove (przejście)
1-2
Stabilne gałęzie
Skarbiec (umieszczenie obok)
1-2
Stabilne gałęzie
Ratwolf
0-2
Stabilne gałęzie
Strach
0-1
Stabilne gałęzie
skrzynia
4
Drop na potwora
Potwór
Ilość
Zasób
Bandyta
0-1
Żywa tkanina
Nietoperz
0
 
Wampir
0
 
Chochlik
0
 
Komar
0
 
Ratwolf
0-1
Żywa tkanina
Ratwolf
0-2
Stabilne gałęzie
Strach
0-1
Racjonować
Strach
0-1
Stabilne gałęzie
Szkielet
1
Pitifull pozostaje
Szlam
0-1
Masy bezkształtne
Szlam
0-1
fragment rzemiosła
Wampir
0-1
Pitifull pozostaje

Potrzebuję znacznie więcej testów, aby oszacować współczynnik upuszczania. Niektóre są naprawdę spójne (jak strach na wróble upuszczający gałęzie), niektóre są naprawdę rzadkie (jak żywa tkanina)

Upuść na kafelki
Dachówka
Akcja
Oceniać
Zasób
Ścieżka krwi
Transformatorowy
1
Zauważalna zmiana
Kwitnąca łąka
Transformatorowy
1
Zauważalna zmiana
Cmentarz
Przejście
1-2
Zachowane kamyki
Cmentarz (z ulepszeniem)
Przejście
1
Fragment pamięci
Gaj
Przejście
1-2
Stabilne gałęzie
Łąka
Umieszczanie
1-2
Racjonować
Łąka
Transformacja z powrotem
1
Zauważalna zmiana
Góra
Umieszczanie
1-2
Zachowane kamyki
szczyt górski
Transformatorowy
9-12
Zauważalna zmiana
Splądrowana wioska
Transformatorowy
1
Zauważalna zmiana
Skała
Umieszczanie
1-2
Zachowane kamyki
Pola pszenicy
Jeśli wróg jest w środku
0-1
Racjonować

Nawet jeśli uważam, że upuszczanie jest o wiele bardziej spójne niż w przypadku potworów, spróbuję znaleźć dokładną częstotliwość wypadania dla każdego zasobu.

Skarbiec

Za każdym razem, gdy kładziesz kafelek obok skarbca, generuje on jedną z następujących opcji:

  • 1-2 stabilne gałęzie
  • 2 Racja
  • 1-2 Złom metalowy
  • 2 zakonserwowane kamyki

Ukończenie skarbca wygeneruje pakiet od 15 do 19 surowców, zawierający:

  • 1 Zauważalna zmiana (zawsze)
  • 1 złom
  • 4-6 Racja
  • 3-9 Stabilne gałęzie
  • 2-6 Zachowane kamyki