Mr Prepper Poradnik Fort Observer i losowe wskazówki
Umieszczenie waterloo 1815. Może to być trudne do umieszczenia. Po prostu umieść waterloo nad podłogą w miejscu, w którym chcesz, a następnie powoli opuść mysz do poziomu nieco poniżej podłogi. W pewnym momencie podróży „osiądzie” na podłodze.
Od 1.07 możesz strzelać do wrogów znajdujących się za ścieżką blokującą powalone drzewa i skały. Nie mogą się do ciebie dostać, więc jest to tak bezpieczne, jak tylko możesz. Powal te szczury, a następnie posiekaj drzewo lub wydobądź kamień.
„Fabryczny” zestaw chipów Room upgrade skraca nie tylko czas pracy na stole warsztatowym, ale także czas gotowania. Wydaje się jednak, że nie przyspiesza to zadań wejściowych innych niż przygotowawcze. Na przykład przetestowałem suszarkę do żywności zarówno w zmodernizowanym pomieszczeniu fabrycznym, jak i niezmienionym pokoju. Oba suszenie stosu zajęło tyle samo czasu. Podejrzewam, że to samo dotyczy rafinerii ropy naftowej i huty. Dlatego przechowuj kuchenkę i stół warsztatowy w „fabrycznym” pomieszczeniu, aby skrócić czas pracy.
Jeśli kiedykolwiek natkniesz się na pudełko z napisem Armia, weź je do zniszczenia, aby uzyskać plany ich wykonania. Posiadają aż 36 miejsc do przechowywania, w porównaniu do zwykłego pudełka, które mieści tylko 20 miejsc. Oba są tego samego rozmiaru i bardzo dobrze układają się na sobie. O ile mi wiadomo, tylko zamrażarka zawiera taką samą ilość rzeczy, a wojskowe skrzynie są o połowę mniejsze.
Chip „zamrażarki” ulepszający pokój nie wpływa na tempo rozpadu rzeczy przechowywanych w skrzyniach i pudełkach. Ma jednak wpływ na rzeczy przechowywane na świeżym powietrzu, takie jak półki lub podłoga w pokoju. Nie wiem, czy to po prostu znacznie spowalnia rozkład, czy w nieskończoność, jak w zamrażarkach skrzyniowych.
Od 1.07 Kolektory kubełka na wodę można ustawiać w stos bez wpływu na szybkość zbierania. Mam je ułożone jeden na drugim w górę po 4, bez zmiany kursów.
Misje te obejmują zdobycie arkusza folii aluminiowej, który możesz znaleźć podczas eksploracji pustyni naprawionym samochodem. Znalezienie swojego psa w lesie, który dla mnie był na poziomie 4-7. Znalezienie sygnału radiowego, które obejmuje przekazanie Joe materiałów do wykonania anteny radiowej do twojego samochodu, a następnie zabranie tego samochodu w głąb pustyni. Za każdym razem, gdy zatrzymujesz się w jakimś obszarze, kliknij antenę, im głębiej, tym wyraźniejszy będzie komunikat.
Po wykonaniu wszystkich misji powie ci, gdzie znaleźć fort.
Istnieje również bezpłatna misja, w której Joe ze złomowiska traci psa. Ponieważ i tak musisz udać się w głąb lasu, równie dobrze możesz wstrzymać się ze znalezieniem samolotu, dopóki nie będziesz musiał znaleźć zagubionego psa Joe. Zauważ, że otrzymujesz kartę wydobywczą poziomu 4 od Joe na złomowisku podczas jednej z jego misji.
Specjalne podziękowania dla towerdefence661 za następną sekcję. Linia zadań Boba górnika również musi zostać wykonana, ponieważ powoduje to, że Jenny, zielarz, daje ci pigułkę podtrzymującą przytomność. Jego misje polegają najpierw na znalezieniu kurtki, a następnie na zdobyciu okularów. Szklanki dostajesz od rośliny doniczkowej Jenny Zielarz o imieniu bob, po prostu wybierz roślinę, którą trzyma, aby wywołać rozmowę. Następnie zwróć je górnikowi Bobowi, który powie ci, abyś trzymał się z dala od 5 poziomu min z powodu niebezpiecznego wodoru. Udaj się na poziom 5 kopalni, gdzie spotkasz górnika Boba. Po jego rozmowie i dowiedzeniu się o „bezsenności” będziesz mógł wrócić do lasu i porozmawiać z Jenny, która dostarczy Ci pigułkę na sen.
Weź dwa lub trzy napoje energetyzujące, podczas gdy w bazie możesz uderzyć w automaty, aby kupić więcej napojów.
Mnóstwo amunicji, sugerowałbym około 100 nabojów. Chociaż jeśli jesteś dobry w walce wręcz 50 i fantazyjny kij bejsbolowy ozdobiony paznokciami, wykonasz zadanie.
Gaz, przywiozłem 20 kanistrów żeby zatankować auto do max. W samochodzie mogą znajdować się resztki na następną pustynną podróż. Zauważ, że klikasz opcję Jedź do Fortu w menu samochodu, dzięki ☣ Leech ☢ za wskazanie tego.
To może być błąd w wersji 1.05, ale kiedy wyruszyłem na tę całą podróż, straciłem wszystkie rośliny, które uprawiałem w moich szklarniach, mimo że mój automatyczny podlewacz miał pełny zbiornik. Możesz chcieć zebrać plony, a następnie użyć funkcji chwytania na każdej działce w ogrodzie, aby odzyskać nasiona. Miałem 6 szklarni i uprawiałem tylko guaranę. Nie jestem pewien, czy funkcja chwytania zwraca nasiona dla wszystkich roślin, czy tylko dla guarany.
AI nie otworzy ci drzwi, dopóki nie upuścisz wszystkich rzeczy, których nie lubi. Otwórz panel pod ekranem AI i kliknij wpłać wszystko. Jest to o wiele prostsze i szybsze niż próba zrobienia tego ręcznie.
Gdy otworzy drzwi, rozpocznij długi spacer do drzwi po twojej prawej stronie. Możesz kliknąć „sprawdź” na samolotach i rozmyślać o przeszłości od swojego preppersa.
Na drodze do końca jest kilka rzeczy, które możesz „zbadać” i uzyskać więcej informacji na temat pana Preppera. Przejdź całą drogę w prawo i znajdź drzwi do komnaty AI.
Teraz chwyć pływającą piłkę AI i podejdź do stołu warsztatowego, a następnie zdemontuj ją. AI tego nie polubi i zamknie cię w środku, wyciągnie pustą piłkę z twojego ekwipunku i odłoży ją z powrotem tam, gdzie ją znalazłeś. AI nadal tego nie polubi, ale teraz masz wskazówkę, co robić dalej. Chwyć pustą piłkę i idź do stacji roboczej. W tym momencie mogłeś zebrać wystarczającą ilość elektroniki i plastiku, aby stworzyć fałszywy przepis na piłkę AI. Od Gygera "Są 4 komputery, które możesz zebrać w komorze AI, 2 są lepiej ukryte niż inne. To powinno dać ci wymaganą elektronikę."
Możesz nie mieć wystarczającej ilości materiałów, więc po prostu złóż rdzeń AI i idź spać w łóżku. Po odłożeniu rdzenia AI drzwi ponownie się otworzą i będziesz mógł opuścić pokój. Zrób to, a następnie przejdź w prawo i przejdź przez drzwi. Znajdują się tutaj dwa elementy do „inspekcji”, jeden ogromny ekran Xray, a następnie mały hełm techniczny pod ekranem. Gdy będziesz mieć więcej historii, możesz wrócić do recepcji, gdzie zobaczysz, że telefony się odrodziły, co moim zdaniem jest funkcją snu. Chwyć je i wróć do głównego pokoju AI.
Teraz, gdy masz wystarczająco dużo materiałów, ponownie chwyć rdzeń AI. Podejdź do stołu warsztatowego i rozłóż rdzeń, a następnie zbuduj „fałszywy” rdzeń AI. Umieść fałszywy rdzeń w miejscu, w którym znalazłeś oryginalny rdzeń, sztuczna inteligencja nie spodoba się i zagrozi ci, ale i tak cię wypuści. Opuść pokój AI Core i udaj się do wyjścia.
Celem jest, gdy zobaczysz „pasek ładowania” na ekranach nad głową, musisz biegać dookoła i aktywować komputery, które nagle i losowo mają pomarańczowy ekran. Klikając każdą z nich, powoli wyczerpujesz „zdrowie” na pasku ładowania.
Pierwszą komplikacją będą spadające ci na głowę skały, masz krótkie ostrzeżenie, w którym zobaczysz chmury pyłu spadające, aby uciec od skał. Jeśli jesteś gorącym strzałem, prawdopodobnie nie będzie to dla ciebie trudne, jeśli jednak nie jesteś szybki w swoich reakcjach, musisz cały czas mieć oko na swoje zdrowie. Jedz te wysokowartościowe potrawy, kiedy twoje zdrowie jest niskie, bohaterze ... hm. prepper.
Kolejne komplikacje, które się pojawiają, to czerwone ekrany komputerów, w zasadzie są to granaty. Jeśli jesteś blisko jednego z nich, zranią cię, gdy wybuchną. Kontynuuj omijanie skał, uważaj na czerwone ekrany i aktywuj pomarańczowe ekrany.
W pewnym momencie czerwone granaty z ekranu komputera również zaczną losowo latać na ciebie z lewej i prawej strony. Unikaj również tych.
Ostatecznie po uniknięciu wszystkich tych zagrożeń i aktywowaniu pomarańczowych ekranów okaże się, że pokonałeś AI „bossa”. Możesz teraz wrócić do swojego bunkra w wolnym czasie.
Mam nadzieję, że pomoże to kilku osobom, dopóki nie pojawią się lepsi przewodnicy.