OUTRIDERS poradnik build na tanka z dobrymi obrażeniami
ZALETY:
- bardzo wysoka regeneracja zdrowia
- wysoki pancerz, stała redukcja obrażeń fizycznych 50-75 bez umiejętności Golem.
- wysokie odporności podczas zabijania grup mobów.
- 2 darmowe punkty klasowe
- wysokie dps z odpowiednimi modami (sekcja Mods)
- świetna mieszanka survivalu i obrażeń
- może łatwo osiągnąć 150-250% dodatkowych obrażeń od broni poniżej poziomu 20
CONS:
- powolny start do trzeciej umiejętności Anomaly in the Veins
- tylko 1 wolne miejsce na umiejętności, aby dopasować swój styl
- stale w obliczu wrogów ze względu na bonusy z bliskiego zasięgu
- nie najwyższa zbroja dla naczelnika
- w zależności od twojej wersji może brakować premii drużynowych
BUDOWAĆ
https://paradoxzyx.github.io/?c=devastator&s=AvBglIyznxhc-Fyi7jimoBE&p=4,6
Kamienie milowe osiągnięte na poziomie 5,8, 11, 16 i 18 punktów. Dwa punkty są darmowe, chociaż polecam:
1. Broń lecząca - Broń o dużej szybkostrzelności - broń szturmowa z regeneracją zdrowia.
https://outriders.fandom.com/wiki/Essence_Thief na początku
2. Wariant 2 broni leczniczej - broń szturmowa z
https://outriders.fandom.com/wiki/Striga
i
https://outriders.fandom.com/wiki/Critical_Point .
3. Broń do zabijania grupowego - GRIM MARROW z Bone Shrapnel zamiast ASH
II Druga broń - zadająca duże obrażenia pojedynczemu celowi:
1. Standardowe działanie pompy lub wąskie automatyczne z rolką Clip i krytyczną szansą.
2. Wariant taktyczny karabinu szturmowego ze Stormwhipem i eksplozją anomalii.
https://outriders.fandom.com/wiki/Auto_Reflect
Ten mod niszczy strzelby lub minigunery.
https://outriders.fandom.com/wiki/Bullet_Acceleration
Ten mod niszczy strzelby lub minigunery.
https://outriders.fandom.com/wiki/Extra_Time
Dalsze użytkowanie dla naszej umiejętności automatycznego rażenia.
https://outriders.fandom.com/wiki/Golem_Of_Death
https://outriders.fandom.com/wiki/Human_Comet
Zwiększenie obrażeń oznacza większą synergię z Absorpcją Życia.
https://outriders.fandom.com/wiki/Life_Absorption
https://outriders.fandom.com/wiki/Perseverance
Wariant Tremor - ma znacznie więcej synergii z modyfikacją broni CYKLU (następna sekcja). Obrażenia są zadawane w czasie, na przykład leczenie. W tej konfiguracji umiejętności brakuje umiejętności mobilności.
https://outriders.fandom.com/wiki/Auto_Reflect
https://outriders.fandom.com/wiki/Bullet_Acceleration
https://outriders.fandom.com/wiki/Extra_Time
https://outriders.fandom.com/wiki/Golem_Of_Death
https://outriders.fandom.com/wiki/Perseverance
https://outriders.fandom.com/wiki/Crush_Sequence
Dłuższy czas z aktywnym wzmocnieniem oznacza większy wzrost obrażeń od modyfikacji broni Cykl.
https://outriders.fandom.com/wiki/Give_Me_More
Dłuższy czas z aktywnym wzmocnieniem oznacza większy wzrost obrażeń od modyfikacji broni Cykl.
https://outriders.fandom.com/wiki/Human_Fortress
Regeneracja zdrowia zwiększa nasze obrażenia.
To są podstawowe mody, wszystkie inne są tylko wzmacniaczami, które jeszcze bardziej poprawiają twój styl gry. Umiejętności pasywne łączą zdrowie / siłę ognia w proporcjach mieszanych (3 elementy zdrowia, 2 siły ognia), obrażenia z bliskiej odległości, skrócenie czasu odnowienia i otrzymane leczenie.
Kolejny mod, który musisz mieć, to:
https://outriders.fandom.com/wiki/The_Cycle
To jest konieczność. Zapewnia zwiększenie stałego wzmocnienia obrażeń broni w zależności od twojej regeneracji zdrowia - dla mnie jest to 30% wzrost obrażeń od broni i 70-80% całkowity stały wzrost obrażeń broni po regeneracji zdrowia Tremor. Jest słodki punkt na regenerację i dodatkowe obrażenia, ale na razie nie mogę tego rozgryźć. Wartość w jakiś sposób spada po pewnym progu leczenia na sekundę, myślałem, że będzie stale rosnąć - ogólnie jest to nadal solidna premia do obrażeń.
1. Bierna pijawka broni na broni zwolni sloty na modyfikacje broni. Około 10% pijawki do broni to wszystko, czego potrzebujesz.
2. Zabijanie wrogów z bliskiej odległości może ogromnie wzmocnić twoją zbroję dzięki Hierloom Armor.
.