Risk of Rain 2 poradnik Kolejny przewodnik Commando

Kolejny przewodnik próbujący przekonać kogoś do zagrania w najbardziej letniego ocalałego w grze.
Przegląd
Commando jest jak środek pomiędzy Huntress a MUL-T, właściwie bardziej jak między wszystkimi. Wszechstronna postać wydaje się całkiem niezła jak na szorstkiego bohatera na papierze, ale jego zestaw umiejętności to tylko jeden cel skupiony w grze, która lubi rzucać w ciebie setkami wrogów na raz.

Ok, brzmi dobrze, zamienia kontrolę tłumu na kogoś, kto może szybciej pokonać duże zagrożenia. Dobrze? Poza tym, że istnieje MUL-T, który ma największą pulę zdrowia, lepsze obrażenia zadawane przez serie i jeszcze lepsze procery; Mercenary, choć ogranicza się do walki wręcz, ma mnóstwo i-ramek; Ładowniczy, który dosłownie natychmiastowo zabija i ma najlepszą mobilność itp.

Znasz jeden z tych przedmiotów w grze, który nie ma nic do pokazania, aby wybrać go ponad cokolwiek innego? To jest Commando jako całość. Ale podobnie jak ten przedmiot, jest zwykle przyjemniejszy w użyciu i stanowi fajne wyzwanie.

Ten przewodnik może rzucić nieco światła na klasę początkową, za którą powinieneś być wdzięczny.

Umiejętności
Podwójne stuknięcie jest twoim głównym celem, więc oczywiście zawsze powinieneś go przytrzymywać, gdy stajesz twarzą w twarz z wrogiem. Ponieważ zawsze strzela dwa razy, można śmiało powiedzieć, że faktycznie ma współczynnik proc równy 2, co czyni go naprawdę dobrym procowaniem podstawowym.

Jednak ma straszny spadek i rozkwit. Zbliżanie się do wroga z bliskiej odległości jest niebezpieczne dla małej puli zdrowia Komandosa (może nie we wczesnej fazie gry), więc jest on zmuszony pozostać na średnim dystansie i krążyć wokół grup wrogów podobnych do Łowczyni. Po prostu spodziewaj się, że podwójne dotknięcie będzie przez większość czasu powodowało około 40% obrażeń.

Po przełączeniu się na jakiś czas z powrotem do rundy fazowej, tak naprawdę nie sądzę, że jest to degradacja, jak się ludziom udaje. Full Metal Jacket była kiedyś głównym źródłem obrażeń w pierwszej grze, ale Phase Round to nie FMJ, jest to słaby, powolny, przeszywający strzał, który może równie dobrze zadać obrażenia, jak paralizator Kapitana.

Chociaż ma zastosowanie, działa przez wielu wrogów. Trafienie w wiele celów uzupełnia zestaw wyłącznie jednego celu Commando i może przyspieszyć sprzątanie śmieci (nie mam na myśli rymów) w późnej fazie gry. Część „podróż przez teren” rzadko pojawia się w grze, chyba że chcesz strzelać do bezczelnego ATG, ukrywając się przed eksplozją Vagranta lub czymś podobnym. Jeśli planujesz biegać w pętli, spróbuję Rundy Fazowej. To, Phase Blast i Suppressive Fire również resetują rozkwit (rozprzestrzenianie się) Double Tap, więc to miło.

Phase Blast jest przeciwieństwem Phase Round. Zamieniasz aktywowanie wielu celów w późnej fazie gry na zwiększenie obrażeń we wczesnej połowie gry. Powodem, dla którego nie wspomniałem o późnej fazie gry, jest to, że zaczyna być mniej przydatna i spotyka ten sam los co miotacz ognia Artificera. Oczywiście, możesz zadać duży cios, jeśli podejdziesz wystarczająco blisko ... i przeżyjesz, ale w późnej fazie gry każdy ocalały zaczyna polegać na przedmiotach przy trafieniu. Wrogowie skalują się zbyt szybko, aby polegać na podstawowych obrażeniach z umiejętności, i jestem pewien, że wiesz, ile czasu zajmuje zabicie jednej rzeczy bez krytyków i krwawienia. Czy silniejszy atak obrażeń podstawowych naprawdę jest wart ryzykowania nogi, skoro możesz bezpieczniej procować atakami dystansowymi?

Tactical Slide to proste ulepszenie, myślę, że wszyscy możemy się zgodzić. Po prostu użyj tego. Nieznaczna dodatkowa odległość w poziomie w powietrzu nie jest warta rezygnacji z innych korzyści.

Ogień tłumiący jest dokładnie tym, czym jest, ogniem tłumiącym. Nie wiem, dlaczego ludzie oczekują karabinu maszynowego + ogłuszenia. Zasadniczo jest to butelka do spryskiwania dla każdego wroga niebędącego bossem, aby powiedzieć im, aby „przestali, wezwij pomoc”. Gwarantowane ogłuszenie z 600% obrażeniami, które teraz skaluje się z prędkością ataku, jest naprawdę dobre. Asystent celowania pomaga również w trafianiu latających wrogów z dalszych odległości.

Granaty odłamkowe są świetnymi obszarami obszarowymi we wczesnej fazie gry i sprawiają, że Commando ma dobre obrażenia odłamkowe w połączeniu z Uderzeniem Fazowym. Chociaż ta kombinacja sprawia, że jesteś dość okropny przeciwko latającym wrogom. Z tych samych powodów zaczyna być mniej przydatny nawet wcześniej w późnej fazie gry niż wybuch fazowy. Kolejna uwaga, licznik czasu eksplozji uruchamia się dopiero przy pierwszym odbiciu, więc możesz rzucać zza osłony, nie martwiąc się, że zadziała zbyt wcześnie. Jest to także jedyna umiejętność komandosa, która sama może procować pasma.

Jeśli we wczesnej fazie gry walczysz jako Commando, jest to idealna opcja dodatkowa. Zalecałbym jednak jak najszybsze przyzwyczajenie się do ognia tłumiącego, ale skaluje się on znacznie lepiej.

Synergie elementów
Nie dodam rzeczy takich jak okulary Lens Maker's and Tougher Times, ponieważ są one równie dobre dla każdego.

Poziom S: Bow Down

Soldier's Syringe: Commando jest jednym z najlepszych ocalałych, którym można założyć strzykawkę. 145% Jego świetny współczynnik proc i generalnie uszkodzenia na minutę są fajne.

Sztylet Tri-Tip: Może kumulować się bardzo szybko.

Will-o'-the-Wisp: AoE sprawia, że Commando jest opłacalnym bogiem, ponieważ to jego największa słabość prosto z kapsuły ratunkowej.

Ukulele: Jak Wisp, ale gwarantuje trafienie wrogów.

Predatory Instincts: Większa prędkość ataku jest zawsze dobra, ale tylko po trafieniu krytycznym. Potrzebuje kilku okularów, aby być niezawodnym.

Pijające ziarno / kosa żniwiarza: Szybka prędkość ataku = szybkie leczenie.

Genialny Behemoth: „Eksplozje haha idą brrrrrr” wszędzie i ma trochę AoE.

Sentient Meat Hook: To ukulele, ale wciąga wszystko.

Brainstalks: Jeśli zabijesz elitę (zdarza się to przez cały czas w późnej fazie gry), możesz spamować Suppressive Fire. Masz swój karabin maszynowy + ogłuszenie. Fragi też działają.

Alien Head: ^ Minus pierwsza część.

Shattering Justice: Ciągłe trafianie we wrogów oznacza, że stale kumulujesz debuff. Działa lepiej, im mniejsze są twoje obrażenia od serii.

Strides of Heresy: ulepsza jego umiejętność użytkową.

Złom przedmiotów: przypomina Commando, że nie jest najbardziej bezużyteczną rzeczą na planecie.

Poziom: Ooo Nice

Benzyna: Niesamowity obszar działania, jeśli nie ma Wisp do ulepszenia.

Granat ogłuszający: Częste wywoływanie ogłuszenia jest bardzo przydatne, aby zmniejszyć ilość moczu, z którym możesz mieć do czynienia. Ale ponieważ masz już Ogień Suppressive, jest on przydatny tylko wtedy, gdy SF się odnawia.

Magazyn zapasowy: Podwaja ilość penetracji / obrażeń punktowych, które możesz zadać.

Sticky Bomb: Dobry jako ostateczność AoE i dodatkowe obrażenia, często się uruchamia. Zerwij stare kleje.

AtG Missile Mk. 1: Dodatkowe obrażenia wybuchowe. Teraz, kiedy o tym myślę, każdy przedmiot przy trafieniu aktywuje się dużo na Commando, więc nie będę tego powtarzał.

Naramiennik Berzerkera: Zwiększa prędkość ataku i prędkość ruchu, ale musi aktywować inne przedmioty, ponieważ najprawdopodobniej nie będziesz w stanie zabić wrogów wystarczająco szybko za pomocą zestawu umiejętności pojedynczego celu.

Ceremonial Dagger: Z łatwością może rozpocząć łańcuch proc. Również dodatkowe obrażenia.

Niestabilna cewka Tesli: Świetny obszar działania, ale tylko w bliskim zasięgu.

Relikt Mrozu: ^

Hardlight Afterburner: Zasadniczo stały czas pracy podczas nurkowania / zjeżdżania taktycznego.

Molten Perforator: Ukulele, ale nie gwarantuje trafienia wrogów.

Mired Urn: Lifesteal AoE, ale tylko z bliskiej odległości.

Super Massive Leech: Lepsze nasiona pijawek, ale z długim czasem odnowienia.

Gorag's Opus: Duży stos żołnierskich strzykawek, ale z długim czasem odnowienia.

Poziom B: Meh

Warbanner: Bardzo rzadkie wzmocnienie prędkości ataku.

Focus Crystal: Niewielkie zwiększenie mocy Phase Blast.

Bandolier: To 1 dodatkowe użycie umiejętności, gdy pakiet amunicji przypadkowo spadnie na twój hełm.

Rose Buckler: Właściwie zacznie obowiązywać tylko wtedy, gdy wślizgniesz się w coś ze swoją użytecznością. (liczy się jako sprint, ponieważ go nie psuje)

Chronobauble: przynajmniej twoi wrogowie będą stale spowolnieni?

Death Mark: Jeśli aktywujesz łańcuchowe debuffy, doda to kolejny. Rzadko spotykany, ponieważ zależy od innych przedmiotów.

Poziom F: Nie podnoś tego

Brittle Crown: Będziesz cały czas uderzany.

Układ paliwowy: zmniejsza o połowę zdrowie i nie może używać sprzętu. To tylko tryb wyzwania.

Styl gry
Sposób gry w Commando jest podobny do gry Huntress, ale bardziej zrównoważony.

Nie możesz niczego tankować, paraduj moby w gigantyczne skupiska, dzięki czemu możesz atakować z zewnątrz i nadal procować przez wszystko. Jeśli posiadasz Phase Round, nie musisz martwić się o przebicie, musisz starać się nie robić tego na poziomie trudności Monsoon.

Jeśli jesteś wyposażony w Phase Blast, będzie on używany jako drugi element główny, a nie drugorzędny, przynajmniej do późnej fazy gry. Użyj Ognia Suppressive jako otwieracza, aby zmniejszyć dystans, a następnie Meatshot z Phase Blast i cofnij się podczas strzelania Double Tap. Jeśli Ogień tłumiący jest wyłączony, gdy potrzebujesz ogłuszenia, użyj taktycznego wślizgu i zmiany pozycji.

Skoncentruj się na największych zagrożeniach i zmień pozycję, gdy pojawią się śmieci. Użyj Ognia tłumiącego, aby opóźnić trochę więcej czasu lub użyj go jako dodatkowego spamu. Granaty odłamkowe mogą pomóc w opanowaniu tłumu, który pojawia się po usunięciu największych zagrożeń.

Pamiętaj jednak, że kiedy toczy się późna gra, każdy ocalały polega na procach. I chociaż możesz nie być w tym najlepszy, (cholera MUL-T) to wciąż twoja najlepsza broń. Po prostu spamuj Double Tap i / lub Phase Round i powstrzymaj moba.

Powodzenia ... i git gud boi.