Risk of Rain 2 poradnik Poradnik przetrwania ROR2 (mżawka / burza)

Podstawowy poradnik przetrwania stworzony przez średnio doświadczonego gracza.

(WIP)

Wczesna gra (etapy 1 i 2)
Wczesna gra jest zdecydowanie najważniejszą częścią twojego biegu, ponieważ może określić twoją przeżywalność, RNG i kierunek, w którym podążasz. Jednym z bardziej preferowanych aspektów jest to, że bezpieczniej jest spędzić dodatkowe kilka minut na tych etapach. (Zwykle lubię skończyć z poziomem około pięciu minut). To sprawia, że bezpieczniej jest trochę farmić przed walką z bossem.

Z dowództwem lub bez niego, gorąco sugeruję, abyś otrzymał Napój Energetyczny jako pierwszy biały przedmiot i Kozie Kopyto jako drugi. Napój energetyczny zapewni Ci większą ogólną prędkość, ale jest zdeklasowany poza pojedynczym stosem. Jeśli nie masz polecenia, możesz zignorować ten bit, jeśli chcesz.

Jeśli masz włączoną Sacrifice, jest bardzo prawdopodobne, że nie zdobędziesz wielu przedmiotów przez jedną lub dwie rundy, zanim zdobędziesz jackpot. Jeśli trafisz w Item Famine z włączoną Sacrifice, staraj się walczyć, aż umrzesz. Jeśli zdarza się to wiele razy z rzędu, spróbuj grać bez Sacrifice i zobacz, czy uzyskasz ulepszony RNG.

Boss jest zwykle dość łatwy, dlatego proponuję zabrać wszystkie górskie kapliczki, które znajdziesz. Może to spowodować burzliwe rzeczy, zwłaszcza jeśli znajdziesz wiele lub Vagrant wyskakuje, gdy boss się odrodzi. A teraz myślę, że nadszedł czas, aby wymienić najłatwiejszych i najtrudniejszych bossów w tym momencie gry.

1 (najtrudniejsze). Wędrujący włóczęga
2. Clay Dunestrider
3. Stone Titan
4 (najłatwiejszy). Beetle Queen

Mid Game (etapy 3 i 4)
Dzieje się tak zwykle, gdy bieg zaczyna nabierać tempa i robi się trochę bardziej interesujący. Zrzuty są bardziej powszechne, ale jednocześnie wrogowie będą pojawiać się nieco częściej, a zamiast Lemurianów, zamiast Chrząszczy, Chochlików i Starszych Lemurianów, napotkasz silniejszych, takich jak Kraby Pustelnika i Żubry. warto zainwestować w prototyp, jeśli masz pieniądze.

Scorched Acres i Siren's Call są osobiście moimi ulubionymi. Prawdopodobnie masz swój i tu właśnie pojawia się Bazaar. Jest to etap przerwy z relatywnie małą szansą na pojawienie się podobnego do wszystkich przerw (z wyjątkiem areny Obelisk i Twisted Scavenger). Tutaj możesz wydawać Lunar Coins - walutę zdobywaną za zabijanie wrogów i pokonanie Twisted Scavengers - aby zdobyć Księżycowe przedmioty, odblokować Artificer i śnić. Zwróć uwagę, że Monety Księżycowe są statyczne podczas przebiegów, co oznacza, że NIE Zresetują się, jeśli umrzesz. Zwróć również uwagę, że szansa na zdobycie Monet Księżycowych od zwykłych wrogów, pojawiania się bossów i twojego Doppelgangera jest tak astronomicznie niska, że nie polecałbym polegać na tym. Zresztą główną atrakcją tutaj są marzenia. Śnienie to akt wydawania ogromnej sumy Księżycowych Monet, aby zagwarantować, że po wyjściu zostaniesz wysłany do określonego środowiska. Polecam go używać, jeśli chcesz odwiedzić określone środowisko na wypadek, gdyby było coś, co musisz zrobić w środowisku A, czego nie możesz zrobić w środowisku B lub jeśli po prostu lubisz Środowisko A.

W każdym razie myślę, że nadszedł czas, aby wymienić najtrudniejszych i najłatwiejszych bossów w tym okresie.

1. Imp Overlord (głębiny otchłani i spalone akry)
2. Jednostka sterująca Solus / Jednostka kultu stopu (wezwanie syreny)
3. Wędrowny włóczęga (Zew Syreny i Rozbity Gaj)
4. Przeciążający robak (delta punktu zbiórki i głębiny otchłani)
5. Clay Dunestrider (Scorched Acres and Rallypoint Delta)
6. Magma Worm (zew syreny, głębiny otchłani i delta punktu zbiórki)
7. Kamienny Tytan (Głębiny Otchłani i Rozbity Gaj)
8. Grovetender (Spalone Acres)

Późna gra (etap 5)
Jest to również kluczowy punkt podczas biegu, ponieważ decydujesz, co zrobisz podczas biegu. Możesz zapętlić, wypróbować portal z artefaktami lub udać się do finałowego bossa. Każda trasa ma swoje wzloty i upadki i teraz je omówię.

Portale z artefaktami są ogólnie najłatwiejszym wyjściem. Szef jest trochę żałosny, o ile masz oko na swoje otoczenie, pomniejszych i standardowych wrogów są zaskakująco łatwe do skoszenia w tym momencie gry, a jeśli zdecydujesz się na dowodzenie (co bardzo polecam), możesz wybierz swoje krople. Proponuję udać się tutaj w pierwszych dwóch biegach i zdobyć Dowództwo i Poświęcenie, gdy jesteś na tym. Jeśli chcesz, poszukaj kodów / lokalizacji na wiki. Chociaż kiedy już weźmiesz jedną z nich, będziesz musiał wybrać między Obliteracją a Zapętleniem.

Pętla znajduje się mniej więcej w połowie drogi. Jest to dość nędzne pod względem trudności, jeśli po prostu Zniszczasz, ale jeśli planujesz udać się na ostatniego bossa lub nawet ponownie zapętlić, jest to niebezpieczne terytorium. Wszystko staje się nieco trudniejsze, gdy wykonujesz pętlę, a nawet nie wspominamy o skalowaniu trudności. Ogólnie rzecz biorąc, zapętlenie jest bardzo interesujące do obserwowania (szczególnie w przypadku Eclipse lub Final Boss), ale bolesne do wykonania. Również Łupieżcy Pustki.

Wreszcie mamy ostatecznego szefa. Odtąd będę nazywał się Final Boss jego prawdziwym imieniem Mithrix . W każdej rozgrywce Pierwotny Teleporter jest domyślnie ustawiony, aby przenieść cię na ostatni poziom - po prostu wejdź z nim w interakcję, jeśli chcesz przejść do pętli. Poziom końcowy jest - jak można się spodziewać - najtrudniejszy z nich wszystkich. Zwykle z boku przed areną bossa znajduje się kilka kotłów, więc jeśli masz zapasowy złom przedmiotu lub po prostu nie podoba ci się wyposażenie, możesz wymienić niektóre przedmioty o niższej rzadkości na przedmioty o wyższej rzadkości. Upewnij się również, że złapiesz kozie kopytka, czerwone bicze, a zwłaszcza pióra hopoo, zanim tu przyjdziesz. Zaufaj mi - będziesz ich potrzebować.

Myślę, że nadszedł czas, aby wymienić najtrudniejszych i najłatwiejszych bossów.

1. Jednostka sterująca Solus
2. Przeciążanie robaka
3. Magma Worm

Pamiętaj, że jest to punkt w grze, w którym Hordes of Many najczęściej pojawia się jako twój teleporter boss - w grze jest DUŻO wrogów, a tym samym wiele możliwych wariantów Hordy (nawet więcej, jeśli masz aktywny Dissonance ), dlatego nie będę ich wymieniać.

Pierwsza pętla i zatarcie
Osiągniesz ten punkt w grze po zabraniu Portalu z Artefaktami lub przekierowaniu Pierwotnego Teleportera podczas Etapu 5.

Z pewnością wtedy gra naprawdę zaczyna wariować. God Run prosperuje dzięki liczbie zebranych przedmiotów, Void Reavers zaczynają się pojawiać (gliniane templariusze również zaczynają pojawiać się na wczesnych etapach), a poziom trudności jest już niesamowicie wysoki, biorąc pod uwagę, jak długo trwał bieg. Nie chcesz stracić tu spokoju, bo to już prawie koniec, a także granica tego nieuniknionego punktu, w którym "Ile mam zdrowia?" staje się „Czy żyję?”. W tym miejscu najbardziej pomagają czerwone przedmioty, ponieważ najlepiej pomagają wydostać się z lepkich sytuacji - coś, w czym często będziesz w tym momencie.

Proponuję tutaj Zniszczenie, jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś, ponieważ odblokowuje Najemnika.

Nie od najtrudniejszego do najłatwiejszego szefa, ponieważ jest to dosłownie ta sama gra, tylko trudniejsza.

>> KOŃCOWY BOSS <<
Och, chłopcze, czy to jest trudne do pokrycia.

Przede wszystkim przed przejściem do tego etapu zbierz stosy na piórach Hopoo, kozich kopytach, czerwonych biczach i napojach energetycznych w odpowiedniej kolejności od maksymalnego do wysokiego priorytetu. Możesz być trochę spóźniony z Piórami, jeśli masz coś innego, co może niezawodnie anulować obrażenia od upadku, takie jak zdolność ruchu.

Po drugie, ZRÓB. NIE. MITRĘŻYĆ. Udaj się prosto do Mithrixa, pokonaj ich, a potem wynoś się do diabła.

Aby uzyskać wskazówki dla szefów, idź dalej. Nigdy nie przestawaj. Unikanie jego ataków jest najwyższym priorytetem, tuż przed jak najszybszym pokonaniem go. Rzeczy takie jak wyrzutnie rakiet, bomby samoprzylepne i pociski przeciwpancerne są do tego niesamowite. Poza tym jest odporny na wszelkie obrażenia, gdy kradnie twoje przedmioty, więc zacznij atakować, gdy tylko się zatrzyma.

Na ucieczkę? Atakuj wrogów tylko wtedy, gdy jest to absolutnie kluczowe i jeśli możesz się stąd wydostać, gdy skończysz. I staraj się trzymać z daleka od tej dziwnej taktyki, którą niektórzy ludzie używają, w której po prostu nieskończenie używają swoich piór Hopoo i zdolności ruchowych, aby pominąć połowę sekwencji ucieczki, chyba że jesteś absolutnie pewien, że możesz to zrobić.

Brak listy od najtrudniejszych do najłatwiejszych bossów z oczywistych powodów.