Loop Hero - Poradnik Łotrzyk
- Cmentarz, ruiny
- Kokon pająka, pole bitwy
- Dostępne wszystkie typy terenu
- Zapomnienie
- Arsenał
W Battlefield pojawiają się duchy, które świetnie nadają się do zdobywania kart. Duchy mogą pochodzić tylko od potworów, które mają dusze, dlatego uwzględniono Cmentarz i Ruiny. Pająki nie mają dusz, ale szybko się odradzają.
Wszystkie rodzaje terenu są dobre, a połączenie wszystkich wydaje się dobrze działać. Pustynia / wydmy zrzucają zdrowie wroga, skały / góry, aby utrzymać zdrowie, łąki do leczenia, lasy do szybkości ataku, a jeśli jesteś w rozdziale 2, niektóre Oazy (rzeka + pustynia) spowolnią bossa.
Arsenal pozwala ci używać amuletów do zdobywania magicznego zdrowia, co jest krytyczne.
Oblivion powinien być używany na obozach goblinów i leśnych wioskach. Uważaj na swój las / góry. Najlepiej jest umieszczać tylko „zarośla” i nie zawracać sobie głowy „zagajnikami”.
- Rzuć arsenał wokół ogniska.
- Postaraj się wykorzystać rzekę, aby jak najlepiej wykorzystać kafelki terenu. Niektóre kombinacje pustynia / rzeka mogą pomóc w powstrzymaniu bossa z rozdziału 2 przed spamowaniem umiejętnościami. Wydaje się, że harpia z dużej góry nie stanowi problemu, ale można jej uniknąć, po prostu biegając po skałach i górach wzdłuż rzeki.
- Uważaj na miejsca w ruinach. Nigdy nie umieszczaj go obok ogniska. Nigdy nie stawiaj ruin sąsiadujących z innym kafelkiem potwora, takim jak cmentarz lub kokony pająków. Nie chcesz, aby robale łucznicze uczestniczyły w sąsiednich bitwach, zwłaszcza na bossie.
- Nigdy nie nakładaj się na pola bitwy. Nie musisz majstrować przy skrzepach krwi. Skoncentruj się na pokrywaniu ruin i cmentarzy polami bitew. Pająki nie mogą rozmnażać duchów. Możesz umieścić pola bitew na zewnątrz pętli i poprowadzić do nich rzekę, aby uzyskać inny kafelek, ale nie jest to konieczne.
- Użyj zapomnienia na posterunkach goblinów i leśnych wioskach. Pamiętaj, aby nie umieszczać dziesiątej góry lub lasu, jeśli nie masz zapomnienia w rezerwacie.
W przypadku początkowego układu umieść płytki na końcu pętli, aby dać im czas na pojawienie się potworów. Na początku unikaj umieszczania pająków w sąsiedztwie cmentarzy i ruin, aby zmaksymalizować liczbę zdobywanych potworów. W miarę postępów w biegu możesz zacząć umieszczać kokony pająków przy cmentarzach i ruinach, aby zmniejszyć liczbę trudniejszych potworów. Gdy pająki wchodzą do ruin lub cmentarza, zapobiegają pojawianiu się szkieletu lub spalacza, co może pomóc w dostosowaniu poziomu trudności.
W rozdziale 1 osiągnij uniki znacznie powyżej 30%, zanim staniesz twarzą w twarz z bossem. Otocz też całkowicie 8 pól sąsiadujących z ogniskiem. Powinno to być osiągalne z arsenałem, polami bitew, kokonami pająków i cmentarzami. Nie stawiaj ruin obok ogniska.
W rozdziale 2 potrzebujesz ponad 30% uników i około 40% prędkości ataku, zanim staniesz twarzą w twarz z bossem. Działa to najlepiej, jeśli masz broń, która jest co najmniej +2 powyżej poziomu pętli. Wejście do bossa rozdziału 2 z prędkością ataku znacznie wyższą niż 40% może spowodować problemy z wytrzymałością, które mogą doprowadzić do śmierci. Będziesz musiał wyposażyć się w broń na najwyższym poziomie, aby uderzać mocno i być wybrednym, jeśli chodzi o inne elementy wyposażenia, aby zbudować uniki i prędkość ataku. Wydostanie się z gór, aby poprawić swoje zdrowie, może pomóc ci przetrwać te uderzenia aniołów.
W obu rozdziałach zmień na skupienie się na szybkości ataku do + 100% w przypadku pętli po bossie.
Uzyskanie znacznie ponad 100% prędkości ataku może powodować problemy z wytrzymałością i inne dziwactwa.
Możesz łatwo uzyskać ponad -25% zdrowia wszystkim istotom (w tym sobie) z pustyniami. Nie wpływa to na zdrowie magiczne amuletu ze slotu arsenału. Wrogowie zginą, zanim zdążą złamać twoje magiczne zdrowie.
Wysoka prędkość ataku gwarantuje, że zabijesz wszystkich wrogów o niskim poziomie zdrowia, zanim twoje magiczne zdrowie się załamie.
Pola bitew dają ci duchy, które są świetnym źródłem kart i trofeów, a także tworzą skrzynię ze skarbami na ruinach, do których je stawiasz. Skrzynie zapewniają meta zasoby drewna.
Uniki przeniesie cię obok bossa pierwszego rozdziału, a wysoka prędkość ataku przytłoczy bossa rozdziału drugiego. Uważaj tylko, aby nie przesadzić i nie napotkać problemów z wytrzymałością. Pod niebieskim paskiem licznika czasu akcji twojego bohatera w walce znajduje się nieudokumentowany szary pasek wytrzymałości. Kiedy ten szary pasek wytrzymałości się wyczerpie, działasz wolniej i nie możesz uciec. Wysoka prędkość ataku może wyczerpać wytrzymałość = (
Na pętli 8 powinieneś zakończyć każdą pętlę sprzętem, który jest od +2 do +6 powyżej poziomu pętli.