Shadowverse poradnik Build frakcji run

Build frakcji run
Frakcja run =
Runy to frakcja, która jest pełna kart zaklęć, które inne mocne karty mają wiele wzmocnionych zaklęć z karty zaklęć, więc im więcej stosu zaklęć, tym będziesz potężniejszy, na późniejszym etapie run możesz zagrać najsilniejszą kartę w niesamowicie niski koszt, runa nadal posiada całkiem niezłą talię żołnierzy w ręku, w porównaniu do innych frakcji ma wiele słabych punktów, więc w grze rotacyjnej podstawowa gra zdominowana jest przez frakcję run w obecnym projekcie gry.

siła

1. zaklęcie jest podstawową rzeczą OP w tej grze, gdzie możesz łatwo użyć 5-punktowego zaklęcia, aby zdjąć pełną 9-punktową kartę potwora o mocy 9 hp, wartość wymiany na kartę zaklęcia jest ogromna w tej grze, a runy są pełne zaklęć a co najważniejsze, po zagraniu karty nadal mogli przywoływać żołnierzy i zyskiwali ogromną moc karty, z której korzystali.

2. karta potwora dla tej talii mogłaby przywołać bardzo niskim kosztem, jeśli użyłeś odejmowania w prawo, możesz przywołać niszczyciel ognia z mniej niż 3 punktami (7hp, 7 ataku), sprawiając, że ta talia jest niezwykle trudna do skontrowania.

Słabość

1. bardzo słaby wczesny etap, ponieważ większość potężnych potworów w twojej talii jest na wysokim poziomie, więc trudno byłoby ci obronić pierwszą linię na początku, gdzie tylko ręka pełna zaklęć z limitem potworów do obrony.

2. istnieje niewielka ochrona, aby obronić cię rzucającego przed wrogim potworem, który uderzył cię wcześnie, a jesteś zajęty sposobem układania mocy zaklęć, jeśli wróg spieszy się z szybką talią (talią mrozu), może mieć dużą szansę na pokonanie cię wcześniej stosy się gromadzą.

3. wiele potworów niskiego poziomu w runie jest bardzo delikatnych w porównaniu z innymi frakcjami, niektóre karty zaklęć to podstawowe śmieci, takie jak karta bałwana (rzucenie 3 punktów, przyzwanie 1 HP, 1 potwór atakujący), które osobiście zalecają jazdę na tych bezużytecznych kartach , więc nie odniesiesz łatwej porażki z powodu tych obciążeń.

Podstawowa zasada =
Licznik run

Runy mają dwa największe zagrożenia w grze.

1. talia szybkiego biegu: gdzie wróg używa ton kart niskiego poziomu, które próbowały skrzywdzić cię rzucającego, próbował cię pokonać przed etapem (tura 5 ~ 8), gdzie klasyczną konstrukcją jest budowa mrozu, czasami miecznik z tonami pośpiech może zrobić to samo.

2. Ciężka talia dmg: po przeciwnej stronie albo jesteś zmęczony, by zabić wroga w pośpiechu, albo zdominowałeś późniejszy etap (8 tur później), typowa jest smocza talia z przepełnieniem, gdzie może przywołać ogromną armię, aby cię przytłoczyć na polu walki bez ostrożności trudno byłoby stracić runę.

Etap?

W tej grze są trzy etapy
1. Wczesna faza lub faza pośpiechu (zakręty 1 ~ 5)
2. Średni etap (5 ~ 8 zakrętów)
3. Późniejszy etap (kończy 8 lat później)

Jeśli wybierzesz frakcję run, jesteś królem w połowie etapu, runy mają mnóstwo zaklęć, które nie mogą zadać wystarczającej ilości obrażeń wrogiemu rzucającemu, ale to samo stanie się z wrogiem, w którym potwory zostaną wymazane przez twoje zaklęcie.

W późniejszym etapie jest mnóstwo bestii, jeśli któryś z nich przeżył i zaatakował cię rzucającego, te karty mogą łatwo zabić rzucającego dwoma strzałami, co oznacza, że masz duże kłopoty, ale jeśli runiczne kontratakują i utrzymują wystarczającą liczbę żołnierzy na polu możesz mieć siłę ataku, aby pokonać przeciwnika.

mając tę wiedzę, zbudujemy twoją talię run, która będzie starała się przetrwać na arenie.

Karta =
Karta

możesz otworzyć cały pakiet startowy w sklepie, a także ukończyć jakąś misję runiczną, zanim to obejrzysz

najlepsza karta (potwór)
poniżej znajduje się kilka przydatnych kart dla run, wybieram tylko najważniejszą kartę dla run, pamiętaj, że jest to dopasowanie rotacyjne, więc nie będę rozważał innej karty frakcji.

Elusa: Evolved może dać ci gigantycznego pyska (6/6) na jedną turę ..... jest całkiem przydatny w kontrataku, nie potężny oddział, ale wartość wymiany dla tej karty jest ogromna.

FD: potężna bestia, która mogłaby pozwolić na przywołanie run przy niewielkim koszcie, jeśli zachowasz ją wystarczająco długo, możesz przywołać ją za darmo, nie żartuję.

Anna (musi posiadać): ta dziewczyna to prawdziwy BOSS, 4/4 nie jest światłem punktowym, daje ci zaklęcie ognistej kuli, które może zadawać ogromne obrażenia, widziałem, jak wielu graczy runami używało go do zabicia wroga jednym strzałem na późniejszym etapie.

=============

Przyzwoita karta (zaklęcie)

Witch snap: przyzwoity 3 dmg przy niskim koszcie, automatycznie otrzymujesz go z nagrody nieocenionej.

DR: 5 punktów za zestrzelenie jednego potwora, naprawdę tani i przydatny.

SW: dmg jednego wroga 3 dmg i zmieść wszystko na polu bitwy za 1, użyj do wyczyszczenia talii rush, jeśli zostaniesz spamowany, jest trochę słaby.

==============
karta śmieci
poniżej osobista karta nawet nie wiedziałem, dlaczego one istnieją.

cała karta bałwana : kto projektuje te śmieci? 3 punkty za przyzwanie jednego lub dwóch potworów 1/1? Ja tylko.......

Radość: daj wrogowi, a tobie kartę, nie chcesz dawać wrogiej karty, zaufaj mi.

Pani ta karta była wielkim żartem, 7 punktów do przywołania potwora 3/3 i słabego zaklęcia, dobre podsumowanie tego, jak większość potworów runicznych zostaje pokonanych przez inną frakcję.

ściana: karta z 4 punktami, którą dostajesz we wczesnej fazie gry, jest amuletem i jest zbyt słaba, aby bronić pola bitwy, nie ma powodu, aby używać tej karty.

 

Frakcja naturalna


osobista walka często używa naturalnej frakcji, nie tylko dlatego, że dużo runicznych oddziałów działa okropnie, także walczyłem z naturalnym potworem, który potrafił dostosować się do sytuacji, jeśli wróg chce się ruszyć wcześnie, to zachowujesz go, aby uniknąć utraty potworów, jeśli wróg chce zbudować ogromną armię, rzuć ją wcześnie, aby przeciwdziałać natarciu.

inne to niektóre oddziały przywołujące zaklęcia, ale nadal uważane za zaklęcie, liczą się jako zaklęcie dla stosu zaklęć, również działają idealnie dobrze w porównaniu do karty oddziałów run, ponieważ z tego powodu usunąłem większość oddziałów runicznych, naturalne są znacznie łatwiejsze do dopasowania w, co jest rzadkim przypadkiem, gdy większość kart frakcji potworów nie zadziałało, ale tak rzuca się frakcja run.

Budowa talii (początkujący)

poniżej znajduje się talia do trybu fabularnego, możesz pokonać główną historię żołnierzami początkowymi,

 

Budowa talii (arena)

Poniżej znajduje się talia minowa, osobiste skupienie się na środkowym etapie, którego próbowałeś bronić na wczesnym etapie i próbowałeś zdominować wroga w środkowej fazie, lub rush end, jeśli wróg ma zamiar celować w dużą kartę.

Ja osobiście nie użyłem amuletu, ponieważ nie mogłem uzyskać z niego żadnego ładunku, większość potworów runicznych niskiego poziomu jest zbyt słaba, aby przetrwać wcześnie, więc wybieram potwora runicznego w punkcie 3 ~ 5, który jest najbardziej efektywną wartością bojową, użył całego zaklęcia, aby zabić wroga i skup się na utrzymaniu przy życiu jak największej liczby potworów, aby zadać obrażenia rzucającemu.

Jednak to tylko osobiste doświadczenie i każdy otrzymuje inną kartę, więc kompilacja nadal jest zróżnicowana w zależności od sytuacji.

Kompilacja talii =
Budowa talii (historia)

poniżej znajduje się talia dla trybu fabularnego, możesz pokonać główną historię żołnierzami początkowymi, w tej talii zmieściłyby się trzy FM.

 

Budowa zaklęć (arena)

Poniżej znajduje się talia minowa, osobiste skupienie się na środkowym etapie, którego próbowałeś bronić na wczesnym etapie i próbowałeś zdominować wroga w środkowej fazie, lub rush end, jeśli wróg ma zamiar celować w dużą kartę.

Ja osobiście nie użyłem amuletu, ponieważ nie mogłem uzyskać z niego żadnego ładunku, większość potworów runicznych niskiego poziomu jest zbyt słaba, aby przetrwać wcześnie, więc wybieram potwora runicznego w punkcie 3 ~ 5, który jest najbardziej efektywną wartością bojową, użył całego zaklęcia, aby zabić wroga i skup się na utrzymaniu przy życiu jak największej liczby potworów, aby zadać obrażenia rzucającemu.

tej konfiguracji nie będziesz w stanie uzupełnić utraconych żołnierzy, więc unikaj wszystkich bezpośrednich trafień potwora, spróbuj użyć zaklęcia i skup się na ataku wroga rzucającego i zmusić wroga do ataku na potwora, jeśli stracisz cały swój oddział w walce, będzie co oznacza automatyczną stratę dla Ciebie.

Jednak to tylko osobiste doświadczenie i każdy otrzymuje inną kartę, więc kompilacja nadal jest zróżnicowana w zależności od sytuacji.

stara budowa

niektóre karty miały szansę zwiększyć twoją szansę na zwycięstwo, na przykład goblin zyskał trochę darmowych obrażeń, jeśli wróg nie usunął ich na wczesnym etapie.

Anti rush (frost, turn 1 ~ 5) =
pośpiech potwora

Dwie karty zaklęć za 1 ~ 2 punkty + jeden potwór, który może kumulować moc zaklęć.

jak poniżej z pierwszej ręki, ten podstawowy oznacza skazany na zagładę wroga.

budowana talia ma kilka zadań do wykonania

1. mieć wystarczającą moc zaklęć, aby przeciwdziałać i przetrwać wczesny etap
2. mieć co najmniej trzy karty, które pozwolą Ci na ułożenie stosu na później
3. Odeprzyj wroga, nawet jeśli na twojej karcie nie ma żadnych żołnierzy, twoja talia będzie pełna kartami zaklęć, które zdarzają się cały czas.
4. utrzymać przy życiu jak najwięcej żołnierzy, aby nie zostać przytłoczonym przez wroga
5. zużyłeś całą swoją obronę, aby uniknąć śmierci głównego oddziału (jak pod mamutem)

Średni etap (zakręty 5 ~ 8) =
środkowy etap to czasy klucza złota run, na tym etapie z ogromną ilością zaklęć i być może przyzwoitymi żołnierzami, to byłby punkt zwrotny, albo przesadzasz wroga, albo przegrywasz, runa naprawdę boi się stosu wroga na liczbach, które przez większość czasu wróg roi się po polu bitwy, ale jeśli zdominujesz ten etap, wróg będzie musiał stawić czoła sytuacji, w której stracisz wszystkie zasoby na polu, będziesz musiał wytrzymać masowy atak do utraty.

albo wygrasz, albo zginiesz

jedyną frakcją, która również walczy w środkowej fazie, jest frakcja patrolowa, która ma ogromną liczbę żołnierzy niskiego poziomu, ale także mnóstwo zaklęć i strukturę dmg, więc jeśli walczysz z każdym meczem, zawsze będzie chaos, osobiście nie mogę powiedzieć, jak to zrobić skuteczny kontr, ponieważ to samo dzieje się z wrogiem, który walczy, aby cię pokonać.

nigdy nie poddawaj się w połowie etapu, ponieważ nadal masz szansę, jeśli będziesz dalej walczyć.

Wybuch licznika (smok) =
późniejszy etap nie jest dobry dla frakcji run, z jasnego powodu na polu, późniejszy potwór etapu za runy zbyt słaby, aby walczyć z inną frakcją, tylko płomienny potwór, który ma przyzwoitą wartość do walki, ale runy tylko z limitem przywołaj moc, więc wymrzyj wszystkich żołnierzy, którzy są skazani na runę w późniejszym etapie, gdzie runa nie mogła uzupełnić straty.

Frakcja taka jak frakcja smoków mogłaby się przepełnić i utrzymać rój spawnów żołnierzy na polu, co oznacza, że jeśli pozwolisz smokowi zacząć się przepełniać i spamować, to koniec gry, więc zrobimy alternatywny pośpiech, pamiętaj o karcie Valkyrie porządku (2 / 2,5 / 5,7 / 7) jest czas, w którym chcesz zaoszczędzić na wyższym stacku, w tym czasie użyjesz go na wczesnym etapie i EP (punkt ewolucji), więc możesz zadać wystarczająco dużo dmg tego rodzaju frakcja, użyła całego zaklęcia na twojej dłoni, aby uniknąć bezpośredniego ataku wroga na twoją jednostkę.

przykład sukcesu, jak pokazano poniżej, spieszyłem się do gry wroga przed przepełnieniem, więc pokonują go, zanim nawet próbowali odrodzić na mnie masę żołnierzy.

frakcja run nie została stworzona do gry w pośpiechu, ale z pewną sztuczką, taką jak użycie potwora niskiego poziomu w trybie naturalnym, pojawiłaby się elastyczność runy, ponieważ wiele oddziałów runicznych działa okropnie, osobiście walczyło wiele z użyciem naturalnej frakcji.

 

Ostatnia arena (bonus)

Oto przykład jednej z moich bitew przeciwko graczowi smoka.