Shadowverse poradnik Przewodnik po klasach Shadowcraft
- Shadowcraft wykorzystuje dużą liczbę zwolenników Last Words.
- Shadowcraft używa cieni jako zasobu wzmacniającego karty.
- Shadowcraft niszczy swoich wyznawców dla korzyści.
- Shadowcraft korzysta z mechaniki Reanimate
Zacznijmy od pierwszego punktu na tej liście. Shadowcraft korzysta z bardzo dużej liczby zwolenników z efektami Last Words. Efekty te mogą obejmować od zwykłego wygenerowania dodatkowego Cienia po zniszczenie wrogich popleczników lub nawet ponowne przywołanie zniszczonego poplecznika. Ostatnie słowa to duża część Shadowcraft i sposób, w jaki osiąga zwycięstwo.
Shadowcraft używa Cieni do wzmacniania niektórych kart. Cienie są generowane za każdym razem, gdy sojuszniczy poplecznik lub amulet umrze, za każdym razem, gdy zostanie zagrane zaklęcie lub przy użyciu pewnych kart, które generują dodatkowe cienie. Kiedy używasz efektu Nekromancji, wymagana jest pewna ilość Cieni, aby zastosować ten efekt. Jeśli nie masz wystarczającej liczby cieni, aby aktywować efekt nekromancji, efekt nie aktywuje się i żadne cienie nie są zużywane. Efekty nekromancji mogą się różnić, od nadania karcie prostego wzmocnienia po zniszczenie wrogich popleczników. Ponadto znaczenie efektów nekromancji może być naprawdę różne. Musisz wziąć pod uwagę znaczenie efektu Nekromancji, zwłaszcza w środkowej i wczesnej fazie gry, kiedy nie masz wielu cieni. Na przykład, czasami musisz wybrać pomiędzy aktywacją efektu Nekromancji Foul Tempests lub efektu Nekromancji Death's Breath (na przykład, gdy masz mniej niż 12 cieni). Wiedza o tym, który efekt należy aktywować, jest kluczowa. W takich sytuacjach kieruj się rozsądkiem i uważaj, aby nie wydawać zbyt dużej ilości Cieni.
Trzeci punkt na tej liście, niszczenie własnych obserwujących dla korzyści, jest bardzo osobliwy. Shadowcraft ma wiele kart, które niszczą własnych wyznawców dla korzyści, takich jak Necroassassin i Impious Ressurection. Nie tylko to, ale Shadowcraft ma również kilku zwolenników, którzy mają zostać zniszczeni. Ci zwolennicy zwykle mają niskie statystyki, ale potężny efekt Last Words, jak Lurching Corpse i Hell's Unleasher. Optymalna sytuacja, jeśli oczywiście używasz karty takiej jak Impious Ressurection lub Soul Conversion na jednym z tych wyznawców, aby uzyskać ogromną przewagę. Shadowcraft ma nawet archetyp całej talii poświęcony tego rodzaju zabawie z Nephthys Shadowcraft, który wykorzystuje Nephthys. Oczywiście takie sytuacje nie zawsze się zdarzają, więc zazwyczaj celujesz w swojego najsłabszego towarzysza za pomocą kart takich jak konwersja duszy, aby zminimalizować ból.
Wraz z Chronogenezą wprowadzono również obrzęd pogrzebowy. Dzięki temu możesz zniszczyć poplecznika z ręki, aby aktywować efekty. Zniszczony wyznawca nie aktywuje swoich efektów ani ostatnich słów, ale można to wykorzystać w połączeniu z Reanimate do kilku interesujących zagrań.
Ostatni punkt, Reanimate, jest jednym z najnowszych dodatków do gry. Pozwala przyzywać przyjaznych towarzyszy, którzy zostali zniszczeni podczas meczu. Kilka kart korzysta z tej mechaniki, aby zyskać na wartości, na przykład Przywoływacz Smoka Śmierci. Możesz użyć Rytuałów Pogrzebowych wcześnie, aby zniszczyć kosztownych wyznawców, a następnie przywołać ich z powrotem za pomocą kart Ożywionych.
-Ma wiele opcji usuwania pojedynczych celów
-Jest bardzo potężną klasą w środkowej fazie gry dzięki efektom Nekromancji
-Bardzo wszechstronna klasa; odniosła sukces jako klasa agresywna, średniotonowa i kontrolująca
-Możesz wyprzedzić prawie każdego, gdy masz dobrą rękę otwierającą
-Zbieranie wystarczającej ilości cieni dla efektów nekromancji może być trudne, szczególnie podczas wcześniejszych tur
-Klasa jest dość podatna na murowanie
-Jeśli nie masz kart samozniszczenia, aby aktywować Attendant of Night i Lurching Corpse, masz przerąbane
-Nie zadaje dużych obrażeń obszarowych
Tylko proste zaklęcie, które niszczy przeciwnika, aby dobrać 2 karty. Dobranie 2 kart jest warte około 3 PP, więc jeśli zniszczysz poplecznika o wartości 1 PP, w rzeczywistości uzyskasz z tego dużą wartość. Nie tylko to, ale gdy zostanie użyty na zwolennikach takich jak Lurching Corpse, zniszczenie go nawet zamieni się w dobrą rzecz.
Ta karta jest bardzo potężna, ponieważ daje ogromną przewagę tempa. Możliwość radzenia sobie z przeciwnikami Evolved follower bez faktycznego wydawania punktów Evolve na własną rękę daje ogromną przewagę. Zwykle nie jest trudno zebrać 4 Shadows w 5 turze, więc jest to dość spójny przeciwnik dla gry Evolve wroga.
Ta karta jest całkiem prostym i prostym narzędziem do usuwania we wczesnej fazie gry. Może być używany we wczesnej i środkowej fazie gry jako proste narzędzie do usuwania lub w późnej fazie gry jako uzupełnienie planszy. Pamiętaj, że w szczególności przywołuje Zombie, co oznacza, że może być łączony z Oddechem Śmierci w kolejnej turze, aby uzyskać potężną grę obronną.
Ta karta to całkiem interesująca karta. Jest to poplecznik, który może atakować tylko przywódcę wroga, chyba że jest zablokowany przez Warda. Kiedy jednak zostanie zniszczony, niszczy losowego wroga. Karta o koszcie 2, która po prostu niszczy przeciwnika, bez względu na statystyki, to ogromna zaleta. Ponieważ Shadowcraft ma wiele sposobów niszczenia własnych wyznawców, nie ma znaczenia, że nie jest w stanie wymienić się na większość wyznawców.
Ta karta to zwykła, prosta i potężna kropla 2. Jest to 2PP 2/2, co jest dobre, ale ma również efekt Last Words, który zadaje 1 obrażenie losowemu wrogiemu poplecznikowi. Oznacza to, że może zamienić na 3 krople ze statystyką 2/3 (gdy na planszy wroga nie ma nic innego), co jest bardzo potężne.
Kościana Chimera to karta, która służy do wypełniania planszy ze względu na efekt Ostatnie słowa. Wypełnienie planszy może być przydatne w przypadku kart takich jak Atomy lub Prince Catacomb. Kościana Chimera jest zawsze dołączana do talii wykorzystujących którąkolwiek z tych kart.
Ta karta jest w zasadzie Konwersją Duszy, ale dostajesz 1/2 za 1 PP extra. Miłym dodatkiem tej karty jest to, że możesz jej użyć na innym Pożeraczu Demonów, ponieważ zniszczenie 1/2 zwykle nie jest aż tak wielkim problemem.
Ta karta jest jednym z najlepszych narzędzi obronnych, jakie posiada Shadowcraft. Kluczowym aspektem tej karty jest efekt nekromancji. Po aktywacji przywołuje 3 2 / 3s Totemem, jednocześnie dając wszystkim innym przyjaznym Zombie wzmocnienie + 0 / + 1 i Warda. Zwykle twój przeciwnik musi poświęcić turę na pozbycie się tej karty w pojedynkę. Działa bardzo dobrze z kartami, które tworzą Zombie, takimi jak Zombie Party i Lord Eachtar, ponieważ jego efekt Nekromancji wzmacnia wszystkie Zombie.
Ta karta musi być jedną z najbardziej znanych kart w grze. Jest bardzo znany, ponieważ nieustannie powraca do siebie (lub do czasu wygnania / przemiany). To czyni go bardzo potężnym narzędziem w kontrolowaniu pojedynków. Możesz go wymieniać na zwolenników przeciwnika w kółko.
Widzi grę w talii Nephthys, ponieważ Nephthys po prostu przywoła go z twojej talii.
Dobrze . Twilight Queen ma pewne zastosowanie jako spadek tempa o 4 w deckach Nephthys. Możesz używać tego proaktywnie, co oznacza, że nie potrzebujesz żadnych ustawień na tablicy, aby to zadziałało. Kiedy użyjesz tego w połączeniu z Attendant of Night lub Hell's Unleasher, stworzą dwa Licze po śmierci. Mardocheusz wezwie nawet dwóch Mordechajów!
Źle . Ta karta jest bez wątpienia najgorszą z legendarnych kart Shadowcraft. To straszna gra w tempie, marnowanie cieni i marnowanie miejsca na karty w twojej talii. Nigdy nie dołączaj tej karty, bez względu na talię.
Źle . Na pierwszy rzut oka karta nie wydaje się być zła; to tylko 4PP 3/4 z fajnym efektem.
Jednak ma kilka poważnych problemów, które uniemożliwiają jej oglądanie zabawy. Przede wszystkim jest kroplą 4 bez aktywnego efektu lub efektu Ewolucji. Jeśli zagrasz ją na zakręcie, w następnej turze zostanie usunięta przez rozwiniętego wroga. Kiedy ją grasz i rozwijasz, jest to w zasadzie to samo, co granie Goliatem i jej ewolucja. I nikt nigdy nie poprowadziłby Goliata po pokładzie.
W środkowej fazie gry możesz ją łączyć z kartami Nekromancji, ale w tym momencie zwykle masz wystarczająco dużo Cieni. W późnej fazie gry granie 3/4 jest zwykle złą grą. Więc w zasadzie nie ma sensu w tej grze, że granie nią jest naprawdę korzystne.
Bardzo dobrze . Podstawa w średniotonowym Shadowcraft. Widział również grę w Aggro Shadowcraft, chociaż to było coś. Mimo że statystyki są złe, zaklęcia, które generuje, z nawiązką to rekompensują.
Bardzo dobrze . Ta karta szybko stała się ważnym elementem wielu Shadowcraft po wydaniu. Karta jest bardzo elastyczna i może być używana do kontroli planszy lub uszkodzenia twarzy. Ma zarówno efekt nekromancji, jak i efekt ewolucji, a także ulepszenie, które ewoluuje ją „za darmo”. Możesz także zagrać nią z jednym z efektów, albo za wymianę 2 za 1, albo za 5 obrażeń twarzy. Jest używana w wielu odmianach Midrange Shadowcraft jako kończący, ale widzi również grę w Reanimate Shadowcraft jako narzędzie kończące lub kontrolujące planszę.
Źle . Ta karta jest podobna do Fairy Dragon, ponieważ jest wyznawcą z podstawowym Atakiem 0, który rośnie w miarę postępu meczu. Kiedy gra się na krzywej, byłoby to coś w rodzaju 7PP 6/7, co nie jest takie złe. Problem z tą kartą polega na tym, że jest to karta o koszcie 7 bez żadnych dalszych efektów. Ponieważ kosztuje 7, konkuruje z Władcą Demonów Eachtarem i Nieśmiertelnym Thanem o miejsce w twojej talii. Oba mają bardzo potężne efekty, które natychmiast wpływają na planszę. To po prostu tam siedzi i jest albo usuwane, albo po prostu ignorowane / blokowane przez totemy. Nie pasuje do Nephthys, ponieważ nie ma efektu Last Words i jest zbyt wolny dla talii Atomy, aby go uruchomić.
Nisza . Ta karta jest ciekawym dodatkiem do klasy. Jeśli masz dość tych samych meta talii, możesz spróbować ułożyć talię wokół tej karty. Ta talia zawierałaby tanie narzędzia do usuwania Shadowcraft i zwolenników, a także potężne karty neutralne w późnej fazie gry. Możesz przeciągnąć swoje karty Shadowcraft, zagrać Alice, a następnie przejąć planszę za pomocą potężnych kart neutralnych. Dzięki Alice losujesz tylko potężne karty do gry w późnej fazie gry. Ona również woła się ponownie, podobnie jak Mardocheusz, co daje ci przewagę w bitwach w późnej fazie gry pod względem kontroli na planszy. W sumie całkiem fajna karta do zabawy.
Dobrze . Ta karta była prawdopodobnie najbardziej znienawidzoną kartą Tempest of the Gods. Z tego powodu Midrange Shadowcraft stał się wówczas najpotężniejszą talią w meta. To wszystko dzięki jego wszechstronnej Fanfare; może być użyty jako finiszer, gdy miałeś przewagę na planszy lub jako sposób na odzyskanie planszy, gdy byłeś z tyłu. Cygames osłabiło kartę, ale nadal jest używana w Midrange Shadowcraft.
Przyzwoicie . Ta karta była odtwarzana w Control Shadowcraft, podczas gdy ta talia była czymś (RIP). Chociaż sama karta ma dość słabe statystyki, potencjalna wartość karty jest szalona. Przyzywa jednego z trzech zwolenników po zagraniu i na początku twojej tury. Jeśli pozostawiony bez kontroli, szybko przejmuje planszę sam. Przywołany przez niego wyznawca może być 2/3 Storm + Drain, 3/2 Bane lub 4/4 Ward. Są to potężne narzędzia do przeciągania i usuwania. Jednak wezwany wyznawca jest losowy, co oznacza, że może się odwrócić, jeśli nie zdobędziesz tego, którego potrzebujesz. Może to się powtórzy, gdy Control Shadow powstanie z popiołów, ale w tej chwili jest zbyt wolne, aby zobaczyć grę.
Bardzo dobrze . Ta karta od razu stworzyła zupełnie nowy archetyp talii Shadowcraft. Zastąpił on w zasadzie Control Shadowcraft, któremu brakowało prawdziwej karty kołyszącej się w grze. Nephthys trives w pokładach, które są zaprojektowane wokół niej; talie z wieloma potężnymi zwolennikami Last Words z 4 różnymi kosztami Play Point. Zasadniczo wyciąga z twojej talii do 4 zwolenników o różnych kosztach gry i aktywuje ich Ostatnie słowa. Można tego użyć z kartami takimi jak Mardocheusz i Chawy, aby całkowicie zmienić planszę na swoją korzyść.
Źle . Ta karta została w zasadzie pozbawiona mocy przez Pakt z Nethergodem. Pakt jest nie tylko tańszy, ale także bardziej elastyczny. Może być używany we wczesnej fazie gry jako proste narzędzie do usuwania lub w późnej fazie gry jako karta do kołysania planszy. Jedyną przewagą Plutona nad Nethergod jest to, że może być użyty na zwolennikach z więcej niż 4 Obroną. Zwykle próg 4 Obrony jest więcej niż wystarczający, więc po prostu nie potrzebujesz Plutona. Ponadto, jeśli przeciwnik ma talię, która gra ogromnych zwolenników (w takim przypadku możesz argumentować za uruchomieniem Plutona), ta talia jest zwykle wypełniona usuwaniem, które może poradzić sobie z Plutonem.
Źle . Ta karta jest dość kiepskim zwolennikiem późnej gry. Przede wszystkim jest to 1/5 (lub 4/5) dla 8 PP bez żadnego bezpośredniego wpływu. Granie na tej krzywej to straszna gra w tempie, ponieważ zazwyczaj jest ona usuwana bez większego wysiłku ze strony przeciwnika. Efekt „Ostatnie słowa”, który zadaje obrażenia równe Atakowi tego wyznawcy na przywódcę wroga, wcale nie jest wart poświęcenia tempa. Ponieważ zwykle jest usuwany w następnej turze, zada tylko 4 obrażenia za 8PP. Ta karta jest po prostu zbyt wolna i jej efekt nie jest na tyle duży, aby można było ją zagrać.
Dobrze . Ta karta z legendarnego mema Shadowcraft stała się centralnym elementem konkurencyjnej talii. Siłą Lorda Atomy jest jego fanfara, która pozwala na grę już w trzeciej turze. Niewiele jest talii, które są w stanie skutecznie poradzić sobie z 8/8 na tak wczesnym etapie gry. Można go również użyć w środkowej fazie gry, aby aktywować amulety, takie jak Schody do raju i Zamarznięty Mamut.
- Deaths Breath generuje 4 cienie; 1 w przypadku zagrania i 1 za każdego Zombie, który zginie (jeśli nie zostanie wygnany).
- Karty i zwolennicy, którzy zostali wygnani, nie generują cieni.
- Przeciągnięcie karty, czyli dobranie karty, gdy twoja ręka jest już pełna, wygeneruje cień.
- Duchy (te 1/1 z burzą) nie będą generować Cienia, nawet jeśli użyjesz ich do wymiany na innych wyznawców (z wyjątkiem sytuacji, gdy są używane z Sextonem).
- Jeśli masz efekty, które niszczą sojusznika, a na pokładzie masz Duchy, użyj go na nich. I tak zostaną usunięte na koniec twojej tury.
- NIE używaj Phantom Howl + Prince Catacomb. Może się wydawać, że to fajna kombinacja, wypełniająca twoją planszę, a następnie dając im efekt Katakumb Ostatnie słowa, ale ponieważ duchy są wygnane, nie aktywują tego efektu.
- Talie Nephthys zawsze mają zwolenników o 4 różnych kosztach. Nie dodawaj więcej, ponieważ może to zepsuć konsystencję talii. Typowe krzywe dla pokładów Nephthys to 2-3-7-8 i 2-4-7-8.
- Kiedy masz Mardocheusza na pokładzie, możesz po prostu spamować na nim karty, takie jak Konwersja Duszy i Pożeracz Demonów, ponieważ po prostu woła sam siebie, gdy to zrobisz.
- Efekt Twilight Queen nie kumuluje się, co oznacza, że odświeżasz efekt tylko wtedy, gdy zagrasz dwa z nich, a tym samym skutecznie marnujesz jedno wystąpienie efektu.
Cel Midrange Shadow jest taki sam, jak każdej innej talii Midrange; Przejmij kontrolę na planszy i użyj swoich towarzyszy, aby zniszczyć przywódcę wroga. Przejęcie i utrzymanie kontroli nad deską jest niezbędne, aby ten deck działał. Talia ma wiele opcji usuwania, a także bardzo lepkich obserwatorów, aby mieć pewność, że przejęcie kontroli nad deską i utrzymanie jej jest tak łatwe, jak to tylko możliwe. Ma również kilka kończących, takich jak Demonlord Eachtar lub Cerberus + Phantom Howl, których można użyć w ostateczności.
Link do portalu Shadowverse [shadowverse-portal.com]
Głównym planem tej talii jest wygranie planszy i wykorzystanie swojej przewagi na planszy, aby wykończyć przeciwnika. Ta talia zawiera wiele potężnych kart z wczesnej fazy gry, które pomogą ci przejąć kontrolę na planszy.
Staraj się grać jak najwięcej obserwujących na krzywej we wczesnych turach gry. Jeśli przeciwnik gra zwolenników, możesz albo zamienić się na nich, albo usunąć ich tanim usunięciem, takim jak Zombie Party.
Postaraj się, aby Little Soulsquasher i 4 Shadows były gotowe około 4/5 tury. Możesz go użyć do usunięcia rozwiniętego wroga bez użycia punktu ewolucji, co pozwoli ci wydać go w późniejszej turze. Zagraj w Cerberusa tak szybko, jak to możliwe. Możesz użyć jej zaklęć, aby wzmocnić swoją pozycję na planszy. Jej zaklęcia mogą być również używane w połączeniu z Widmowym Wycie, aby zadać zaskakująco duże obrażenia. Postaraj się zapełnić swoją planszę w turze 7. Możesz wtedy użyć Fanfary Lorda Eachtara, aby wykończyć przeciwnika. Jeśli jesteś w tyle, możesz użyć jego Fanfary, aby zamiast tego odebrać planszę.
Głównym warunkiem wygranej tej talii jest opóźnienie do ósmej tury, upuszczenie Nephthysa i odzyskanie zwycięstwa stamtąd. Jednak ta talia może zdziałać więcej niż tylko przeciąganie do 8 tury. Możesz także spróbować być bardziej agresywnym, używając swoich 2- i 4-dropów, aby grać bardziej w środkową grę do 8. tury. Możesz to zrobić, grając. przeciwko potężniejszej, ale wolniejszej talii kontrolnej (takiej jak Runa Przesunięcia Wymiaru). Jeśli tak nie jest, zwykle używasz wielu narzędzi do usuwania i Oddechów Śmierci, aby przeciwnik nie zranił cię tak bardzo, jak to możliwe, dopóki nie będziesz mógł zagrać w Nephthys. Kiedy gra się na pustej planszy, Nephthys z pewnością przywoła Mordechaja, zniszczy najsilniejszego poplecznika ataku wroga i uleczy cię za jego atak (pod warunkiem, że nie wylosujesz wszystkich Khawysów i Mordechajów). Same te 2 efekty zwykle wystarczają, aby przechylić grę na twoją korzyść.
Link do portalu Shadowverse [shadowverse-portal.com]
Jak grać
Główny plan talii jest zbyt opóźniony do ósmej tury. Aby to zrobić, musisz użyć wielu narzędzi do usuwania, do których ma dostęp ta talia. Postaraj się jak najwcześniej zagrać w Belenusa. Kiedy przeciwnik zagra zwolenników, zamień na nich lub użyj kart usuwania, takich jak Impreza zombie i Nieśmiertelna uraza. Jeśli twój przeciwnik zacznie grać większymi zwolennikami, użyj Lurching Corpse razem z Demon Eater lub Soul Conversion, aby nie tylko go usunąć, ale także zdobyć kilka kart. Kiedy przeciwnik roi się po planszy, którą lubią talie takie jak Aggro Swordcraft lub Tempo Forestcraft, użyj Foul Tempest, aby trzymać go na dystans. Spróbuj zagrać Deaths Breath, gdy masz wystarczająco dużo Cieni, aby aktywować również efekt Nekromancji. To zazwyczaj daje ci kolejkę. Kiedy nadejdzie ósma tura, spróbuj zagrać Nephthys, gdy masz 1 lub żadnego poplecznika na pokładzie. Zapewni to najlepsze wyniki.
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, Nephthys ustabilizuje planszę i upuści na nią Mordechaja. Użyj Mardocheusza, aby handlować lub zadawać obrażenia wrogiemu przywódcy.
Głównym warunkiem wygrania tej talii jest wczesne wypełnienie planszy, a następnie wykorzystanie tego do bardzo wczesnej gry Lordem Atomy. Nie ma wielu talii, które z łatwością poradzą sobie z turą 3 lub 4 8/8, dlatego ta talia działa. Talia jest wypełniona wieloma kartami o koszcie 1 i 2, a także kartami, które przywołują wielu tanich wyznawców, aby ułatwić aktywację Fanfary Lorda Atomy. Talia zawiera również amulety z pozytywnym efektem Last Words, który rekompensuje zniszczenie własnej planszy. Talia generuje wiele cieni, co sprawia, że Deathly Tyrant jest oczywistym włączeniem. Deathly Tyrant jest również bardzo potężnym narzędziem kończącym, którego można użyć, gdy zdarzy się, że mają odpowiedź dla Lorda Atomy.
Link do portalu Shadowverse [shadowverse-portal.com]
Jak grać
Plan tej talii zakłada jak najszybsze wypełnienie twojej planszy tanimi kartami, aby aktywować Fanfarę Lorda Atomy. Zagraj jak najwięcej kropli 1 i 2 kropli. Zagraj w Staircase to Paradise, kiedy tylko ją masz, ponieważ efekt Last Words aktywuje się wcześnie, gdy zostanie zniszczony przez Lorda Atomy.
Jeśli uda ci się wcześnie wezwać Atomy, wywieraj nacisk na przywódcę przeciwnika. Zmuś go do wymiany na Atomy, zamiast handlować sobą. W środkowej fazie gry użyj Frozen Mammoth + Lord Atomy, aby odzyskać obecność na planszy. Podczas gry środkowej zazwyczaj chcesz po prostu przeciągnąć i zebrać cienie. Gdy masz 30 cieni, możesz użyć Deathly Tyrant, aby wykończyć przeciwnika.
Głównym warunkiem wygranej tej talii jest zwlekanie do ósmej tury, upuszczenie przywoływacza smoka śmierci i przywołanie nim Zeusa. Aby to zrobić, musisz wcześnie zagrać kartę Burial Rite i pozwolić jej zniszczyć Zeusa. Następnie, kiedy zagrasz w Death Dragon Caller w ósmej turze, przywoła on Zeusa. Po ósmej turze możesz zagrać więcej przywoływaczy smoka śmierci lub siać śmierć, zbierać życie, aby nadal przywoływać Zeusa. Możesz wtedy użyć Zeusa lub Aishy jako finiszera. Talia zawiera wiele elementów, które pomogą ci przetrwać, dopóki nie będziesz w stanie tego zrobić.
Link do portalu Shadowverse [shadowverse-portal.com]
Jak grać
Mulligan dla Zeusa, karty pogrzebowe lub tani zwolennicy. Chcesz jak najszybciej użyć Rytuałów Pogrzebowych na Zeusie (przed turą 8), w przeciwnym razie talia straci ogromną ilość mocy.
Zagraj w usuwanie i dobieranie kart, kiedy tylko uznasz to za stosowne. Zagraj w Ceres i Evolve ją, kiedy tylko możesz, aby stawić czoła agresywnym taliom. Zagraj w Khawy jak najszybciej, aby zbudować ogromną ścianę, z którą musi sobie poradzić twój przeciwnik. Następnie w ósmej turze upuść przywoływacza smoka śmierci, aby przywołać Zeusa. W zależności od sytuacji możesz z nim pohandlować lub stanąć twarzą w twarz. Po ósmej turze możesz po prostu dalej zagrywać karty ożywione, aby przywołać więcej Zeussów. Jeśli to nie wystarczy, aby wykończyć przeciwnika, zagraj Aishą, gdy masz wystarczająco dużo Cieni.
Osobiście jestem trochę przywiązany do tej klasy (odkąd ją zacząłem) i mam nadzieję, że Tobie również spodoba się.
Pracuję nad stworzeniem tego rodzaju przewodnika dla wszystkich zajęć, ale prawdopodobnie minie trochę czasu, zanim skończę następne.
Jeśli masz sugestie lub komentarze, możesz je opublikować w sekcji komentarzy poniżej. Możesz również dodać mnie, jeśli chcesz porozmawiać o tym przewodniku lub innych rzeczach.