Shadowverse poradnik Przewodnik po mieczach
Zaktualizuję ten poradnik po rozszerzeniu.
Miecz Evo to elastyczna talia ze średniej półki, która skupia się na własnym planie gry obejmującym agresywne gry o wysokim tempie z leczeniem, a czasem potencjałem późnej gry, w zależności od konfiguracji. Prawie zawsze przejmujesz kontrolę nad szachownicą, zanim uderzysz lidera przeciwnika w twarz. Talia powinna wyglądać podobnie jak powyżej, ponieważ każdy wnosi swój własny zwrot do archetypu. To, co chcesz zrobić, to:
Przetrwaj z agro, walcz o planszę ze średnim zasięgiem i ścigaj się z talii kombinacji / kontroli.
Kagemitsu odpadł i jest bardzo niebezpieczny dla przeciwnika, jeśli nie może go zabić. Nie bądź zbyt chciwy z tą kartą. Jeśli może zamienić się na 2 obserwujących, to wystarczy.
Jeśli jesteś z tyłu, trzymaj Leoda w trybie zasadzki, ewoluuj go i zagraj w taniec z mieczem z kości słoniowej w 5 turze, aby odzyskać planszę.
Zagraj w Lecię z oficerem Swordcraft, aby uzyskać darmowe ewolucje.
Regal Wildcat to twój finiszer. Połącz go z Kagemitsu, Twinsword Master lub czymkolwiek innym, aby uzyskać duże obrażenia. To także solidna gra w czwartej turze.
Shizuru może chronić twoich ważnych wyznawców i zapewnia dalszy zasięg, który omija oddział. Postaraj się, aby ta karta była tak zdrowa, jak to tylko możliwe, gdy przeciwko aggro. Chroń go, a ochroni cię przed wyznawcami burzy.
Jeśli chcesz być agresywny, trzymaj Quickblader w turze 1, ale zawsze szukaj czegoś do zagrania w turze 2, a potem czegoś do zagrania w turze 3. Zagraj w wolne karty bez pośpiechu i burzy. Przed ewolucją przyjrzyj się, ilu zwolenników Union Burst jest w twojej ręce, jak wcześnie możesz zacząć otrzymywać darmowe ewolucje i czy masz kontynuację gry przez kilka następnych tur. Jeśli wygrasz planszę, najprawdopodobniej wygrasz grę.
Podejrzewam również, że po wydaniu nowego rozszerzenia około 29 marca 2020 r., Evo Sword będzie nadal grało bardzo podobnie, z kilkoma zmianami w deckach tu i ówdzie. Kiedy już nauczysz się podstaw rozgrywki, w zasadzie wiesz, jak grać każdą talią średniego zasięgu w Shadowverse i innych podobnych grach, takich jak Hearthstone.
Pierwszego dnia zapoznałem się z mechaniką gry, a drugiego dnia gry w Shadowverse zdecydowałem się zostać głównym mistrzem Swordcrafta, ponieważ podobał mi się oferowany przez niego styl gry. Upuściłem każdą kartę, którą uważałem za złą lub nie była kartą Swordcraft. Ogólna zasada mówi, że zła karta miała co najmniej dwa z następujących kryteriów:
za. Kosztuje za dużo
b. Brak statystyk (punkty ataku / obrony)
do. Nie ma żadnego efektu ani efektu, który nie wpływa na tempo (plansza lub punkty gry)
Na przykład za dobrą kartę spodziewałbym się zapłacić 1 punkt gry za statystyki o wartości 1/1 i dobry efekt. Za 2 punkty gry spodziewam się co najmniej 2/2 wartości statystyk i dobrego efektu. I tak dalej i tak dalej, tego z grubsza oczekuję. Tu i ówdzie robiłem wyjątki dla kart z bardzo dobrymi efektami i niższymi statystykami. Pod koniec czyszczenia mojej kolekcji miałem około 80000 fiolek do zabawy i stworzenia mojej pierwszej talii.
Stworzyłem wariant talii, który dziś zaprezentuję, iz czasem zmieniłem go na taki, jaki jest dzisiaj. Grałem w memy, żeby przełamać monotonię grindera, ale po 247 zwycięstwach dostałem swoją pierwszą przyzwoitą rangę AA0. Moja najlepsza passa w tym czasie to 15, co było częścią wskaźnika zwycięstw do przegranych 28-2 na randze A3.
Miecz Evo jest bardzo elastyczny, ponieważ ma agresywne opcje, potencjał leczniczy i warianty późnej fazy gry. Możesz go zbudować w dowolny sposób, o ile zachowasz podstawowe synergie ewolucji, co sprawia, że jest potężny i czym jest. Ogólnie rzecz biorąc, ma mocne karty, aby wywołać presję we wczesnej fazie gry i zapewnić dominację na planszy. Wiele kart zapewnia wysokie tempo, więc gdy już zdobędziesz planszę, prawdopodobnie zachowasz planszę, co oznacza, że możesz wielokrotnie uderzać przeciwnika w twarz. Ma zdolność tworzenia wielu zagrożeń, co zmusza przeciwnika do podejmowania trudnych decyzji, które zagrożenie należy usunąć. Bardzo łatwo jest postawić przeciwników w sytuacji przegranej przy odpowiednim ustawieniu i myśląc o turę lub dwie do przodu.
Jedną z zalet tego archetypu w porównaniu z innymi jest możliwość rozpoczęcia łańcuchów ewolucji w celu uzyskania wyjątkowo wysokiego tempa lub zadawania obrażeń. Jeśli widzisz możliwość ewoluowania w każdej turze przez następne 3-4 tury, możesz rozważyć uderzenie przeciwnika w gardło i nadanie mu tempa / zniszczenie dodatkowymi statystykami zapewnianymi przez ewolucje. Te dodatkowe ewolucje pozwalają na łatwe darmowe transakcje lub transakcje wartościowe, które będą dalej zmieniać tempo na twoją korzyść.
Powyżej znajduje się wariant pilota Evo Sword I. Trochę różni się od niektórych innych kompilacji, które możesz znaleźć w Internecie lub z którymi możesz się spotkać, ale podoba mi się to ze względu na wyższy styl gry w niektórych kompilacjach, przy jednoczesnym zachowaniu dużego potencjału w późnej fazie gry. Ma również mniej 2-dropów w porównaniu z innymi wariantami, ale to dlatego, że chcę, aby określone karty były wyciągane, kiedy ich potrzebuję. Poniżej omówię uzasadnienie włączenia każdej karty, ale jeśli już rozumiesz Miecz Evo, możesz pominąć tę część. Być może będziesz musiał przeczytać, co robią karty lub to, co mówię, może nie mieć sensu.
3x Quickblader: Chociaż jest to podstawowa karta, jest niezwykle dobra do wywoływania presji we wczesnej fazie gry. Uważam, że jest to solidna gra przeciwko taliom combo w pierwszej turze, ponieważ może wielokrotnie je chipować, zadając duże obrażenia, jeśli nie zostanie udzielona odpowiedź. Nie musisz grać tym poplecznikiem w pierwszej turze, ponieważ można go użyć do wymiany na groźne stwory z 1 punktem obrony. Fantastycznie jest również grać razem z Lecią, Sky Saber w czwartej turze, aby ewoluować ją za darmo. Ma około 50% szans na wyciągnięcie go z Tańca Dworskiego, aby wywrzeć natychmiastową presję, zamknąć gry lub handlować w razie potrzeby.
3x Kagemitsu, bezkonkurencyjne ostrze: Ta karta jest fantastyczna do zdobycia wymiany 2 za 1. Rozgrywasz ją w turze 3, aby zamienić na 2-drop, a w czwartej turze wraca, aby potencjalnie zamienić na kolejne 2 lub 3-drop. Jak dobrze to jest? To więcej niż zdobywanie wartości, ponieważ stanowi ogromne zagrożenie, jeśli pozostanie bez walki, ponieważ za każdym razem, gdy atakuje, po prostu rośnie, co wywiera wielką presję na przeciwnika. Zasadniczo może umrzeć dwukrotnie, co zapewnia dobrą synergię z kartami, które wymagają śmierci 10 przyjaznych wyznawców. Dobrze łączy się z Regal Wildcat, aby zadać przeciwnikowi bardzo duże obrażenia. Ma 50-procentową zmianę w byciu ciągniętym przez dworski taniec, co może sprawić, że wczesna środkowa gra będzie niezręczna dla twojego przeciwnika, aby zdecydować, na co musi wymienić. Jeśli zostanie wciągnięta w późnej fazie gry przez taniec dworski, ta karta handluje praktycznie wszystkim, ponieważ zwykle może to być 9/9 lub więcej z pośpiechem. Z każdą ewolucją ta karta staje się coraz silniejsza.
2x Leod, Crescent Blade: Ta karta jest dobrze wymieniana na żetony 1/1 lub dowolnego słabego poplecznika. Dobrze jest grać w lustrze Evo Sword, ponieważ rozwija ono Twoją planszę, nie grając w Kagemitsu, Matchless Blade. Kiedy wyewoluowany Leod może dostać się do wolnego handlu, wystrzel przeciwnika o niskim poziomie zdrowia za pomocą zawoalowanej kalkulacji i daj ci zabójcę. Ten zabójca może ponownie ukryć Leoda, jeśli to konieczne, lub dowolnego innego wyznawcę miecza, w szczególności Lecię, Sky Saber. Dobrze łączy go z mieczem ewolucji i kości słoniowej, który może w turze 5, aby pomóc ci zmienić planszę na twoją korzyść, jeśli jest z tyłu. Leod jest jednym z powodów, dla których możesz grać w taniec dworski na 8 proaktywnie i nie handlować, ponieważ ma zasadzkę, która pozwala ci ustawić 2 tury śmiercionośne, jeśli to konieczne.
3x Twinsword Master: Ta karta daje ci darmowe ewolucje i 2 wymiany za 1. Bez odpowiedzi jest niezwykle groźny, ponieważ może zaatakować dwukrotnie. Wzmocnij rozwiniętego Twinsword Master tańcem Ivory Sword lub Regal Wildcat, a to w zasadzie 10 obrażeń kopuły przeciwnika. Wolne ewolucje przyspieszają rozpad związków.
3x Niezłomny samuraj: Ta karta daje darmowe transakcje przeciwko aggro. Po ulepszeniu na 5 pozwala uzyskać lepsze darmowe transakcje z większymi obserwującymi. Można w nią zagrać wcześnie, jeśli chodzi o obecność na planszy, w środkowej fazie gry w przypadku wolnego handlu lub budowanie w późnej fazie gry w kierunku śmiertelnych obrażeń. Po ewolucji ma zastosowanie przeciwko obrażeniom od zaklęć i daje ci szansę na talie takie jak Natura Dragoncraft. Wyciąganie go z Courtly Dance i ewoluowanie przeciwko takim taliom może uratować życie.
2x Taniec z mieczem z kości słoniowej: Ta karta pozwala na zwiększenie kontroli nad deską bez nadmiernego wychodzenia na pole, pomaga odzyskać kontrolę nad deską, gdy jest z tyłu i pozwala na zepchnięcie dodatkowych obrażeń. Kiedy gra się za 5 punktów gry, możesz zobaczyć, że 2/2 burzy zadaje x obrażeń wrogim poplecznikom, gdzie x jest atakiem twojego najsilniejszego poplecznika. Może wzmocnić twoich wyznawców, aby osiągnąć określone punkty przerwania przeciwko wyczyszczeniom planszy lub rozwiniętym stworom. Na przykład, jeśli zagrasz tę kartę w 5 turze na Shizuru 5/7, Siostrzanej Szabli, stanie się ona 7/9 iw zasadzie każdy zwolennik, którego przeciwnik zagra bez zguby lub jakiegoś efektu usunięcia, nie zabije go, gdy leczy się sam. 3 w każdej turze, jeśli masz ten efekt aktywny. Ta karta pozwala na wiele wartościowych wymian za 2 lub 5 punktów gry, co jest odpowiedzią na zasadzki na stwory i karty takie jak Niezłomny samuraj. Pozwala budować wysokie, może działać jako usuwanie plam lub czyszczenie deski.
3x Rycerz Księżniczki: Ta karta oferuje moc wyszukiwania, a po rozwinięciu, dobrą siłę handlową i ogromny potencjał tempa. Po rozwinięciu pozwala ci na grę twoimi zwolennikami wybuchu związku 3 tury wcześniej i daje ci dodatkowy punkt gry, aby wypełnić swoją krzywą i zagrać więcej kart. Nierozwiązany reprezentuje potencjalne zagrożenie dla twojego przeciwnika. Chociaż nie jest tak przewidywalny jak tutor w porównaniu do Aether of the Warrior Wing, może wyciągnąć określoną kartę, kiedy jej potrzebujesz. To jedna z moich ulubionych kart do ewolucji. Naprawdę nie lubię Elegance w akcji, a Princess Knight jest jednym z powodów, dla których czuję się komfortowo nie umieszczając jej w mojej talii. Ta karta jest przyzwoity drop 3 do gry przeciwko combo lub talii kontrolnej, ale jest słaba w porównaniu ze środkiem i agro ze względu na jej niski poziom zdrowia, który ogólnie zmniejsza jej potencjał handlowy.
3x Eter Skrzydła Wojownika: ta karta daje ci możliwość gry na krzywej, dając ci możliwość zagrania na następną turę. Kiedy ewoluuje we wczesnej fazie gry, może wzmocnić twoich zwolenników poza punkt krytyczny obrażeń w niektórych miejscach na planszy i pozwolić na wymianę wartości z poplecznikami twojego przeciwnika. W późnej fazie gry może narysować Twojego Regal Wildcat, aby zakończyć grę. W porównaniu do Rycerza Księżniczki, ta karta jest lepiej zagrywana przeciwko taliom agresywnym i średnim, ponieważ jej 3 punkty zdrowia pozwalają na ogólnie lepsze wymiany.
2x Tsubaki of the Demon Blade: Zwykle Evo Sword uruchamia co najwyżej 1 kopię Tsubaki, ze względu na to, że wymóg jego usunięcia jest czasami trudny do osiągnięcia. Mam dwie kopie, ponieważ moja talia ma 3 tańce dworskie, co ułatwia spełnienie tego wymogu. Widzę tę kartę jako 3 punkty gry 4/3, aby za darmo zniszczyć największe zagrożenie przeciwnika za pomocą zasadzki. Jest odpowiedzią na archetypy, takie jak miecz z zasadzki i może usuwać zagrożenia za totemem. Jest tak cholernie dobry do przyspieszania tempa z jego efektem, a gdy zostanie wyciągnięty z Tańca Dworskiego w turze 8, stawia zasadzkę 5/4, która może być bardzo groźna, jeśli jesteś bliski śmierci. Dobrze łączy się w turze 10 z Regal Wildcat, aby oczyścić towarzysza wielkiego totemu i trafić w twarz. Kiedyś grałem Valse, Champion Deadeye zamiast Tsubaki, ale Valse jest bardzo powolną kartą i nie łączy się dobrze z Regal Wildcat w turze 10. Nie lubię też wyciągać Valse z Courtly Dance.
3x Pecorine, Peckish Princess: To prawdopodobnie jedna z najlepszych kart w tej talii. Przeciwko talii kontroli lub kombinacji możesz grać w trzeciej turze, aby wytworzyć presję. Jeśli jednak możesz aktywować jego efekt zjednoczenia (jest to dość łatwe jak Evo Sword), jest to w zasadzie 3 punktowy pośpiech 6/5, który zabija jednego ze zwolenników przeciwnika za darmo. Może się to zdarzyć już w 6 lub 7 turze ze względu na synergię z Princess Knight i innymi darmowymi efektami ewolucji. Ze względu na wysokie punkty ataku, bardzo dobrze łączy się z tańcem z mieczem z kości słoniowej, zapewniając ogromny potencjał czyszczenia planszy. Bardzo dobrze łączy się z Regal Wildcat w 10 turze, zapewniając bardzo wysoki potencjał obrażeń od burzy.
3x Taniec dworski: Ta karta jest głównym powodem, dla którego nie gram w Elegance w akcji i wyjaśnię dlaczego. Za 3 punkty gry dobiera 2 karty z twojej talii i umieszcza je w grze. Karty wkładane do gry są tym, czego chcesz, w przeciwnym razie nie włożyłbyś ich do swojej talii. Ta karta za 3 punkty gry buduje zagrożenia na twojej planszy lub może wyciągać odpowiedzi na zagrożenia w rozsądnym czasie. Elegance in Action robi coś podobnego, ale wprowadza do gry do trzech 1/2 tokenów. Wydaje się dobrze, jeśli widzisz to jako 5 punktów gry 3/6 draw 3 lub 2/4 draw 2 deal 3 i tak dalej, ale rozkład statystyk jest słaby, a żetony nie są tak naprawdę zagrożeniem. Jeśli musisz grać Elegance w akcji w turach 2-5, masz kłopoty. Dlaczego nie włożyłbyś do gry dobrych kart zamiast szukać dobrych kart? W turze 8 Taniec dworski daje ci paliwo do późnej fazy gry, wprowadzając do gry 3 zagrożenia, podczas gdy Elegancja w akcji, miejmy nadzieję, przyciągnie twoich finiszerów. Uważam, że Taniec Dworski jest zbyt dobry, żeby nie grać. Jest to podobne do wezwania Hearthstone do broni dla paladyna (w zasadzie miecza) i każdy paladyn zagrał tę kartę nawet po tym, jak została osłabiona, dopóki się nie obróciła. Do dziś w wiecznym formacie Hearthstone jest podstawą dla paladynów zorientowanych na planszę, poza jednym specyficznym archetypem. Biorąc to pod uwagę, gdybym miał zastąpić Courtly Dance, zamiast tego wrzuciłbym 3 Elegance do akcji.
3x Lecia, Sky Saber: Ta karta może dawać darmowe ewolucje, jest zagrożeniem 5/5, które stwarza więcej zagrożeń w postaci Nanostrza (żeton zguby 1/1), a czasem Twilightblade (5 punktów gry zadaje 5 obrażeń wszystkim wrogom). Ta karta dobrze pasuje do każdego oficera szermierki, tańca dworskiego i zabójcy wyprodukowanego przez Leoda, zawoalowanego zliczenia Półksiężyca Ostrza na ewolucję. Ponieważ ta karta może wyprodukować 2 ciała za 1, przeciwnik musi wybrać pomiędzy zniszczeniem Lecii lub wytworzonego przez nią nanostrza. Nanostrze pozwala na wymianę na karty takie jak Niezłomny samuraj lub zwolennicy o wysokim poziomie zdrowia.
3x Shizuru, Sisterly Saberer: Ta karta jest zmorą talii aggro i średnich talii, ponieważ w zasadzie zabija za darmo każdą niezaangażowaną kroplę 4 lub mniej i może potencjalnie się uleczyć. Uzdrawia również, co może być istotne, jeśli masz zamiar umrzeć, ale samo leczenie jest tak cholernie potężne, ponieważ pozwala sobie na wymianę na więcej rzeczy za darmo, zapewniając szaloną wartość. Ma fantastyczną synergię ze wszystkimi efektami ewolucji, dzięki czemu Shizuru może ewoluować za darmo, gdy spełnione są wymagania dotyczące wybuchu związku. Jest bardzo dobry w ochronie Kagemitsu, który był wymieniany w poprzedniej turze, ponieważ ma ochronę, wysokie przywracanie zdrowia i obrony, co pozwala Kagemitsu rosnąć bardzo groźnie. Wbrew kontroli lub taliom combo lub w późnej fazie gry jej fanfara typu union burst daje ci trochę więcej zasięgu, aby osiągnąć zabójczy efekt.
3x Regal Wildcat: Ta karta wspiera agresywne starty, a burza może zamknąć grę w turze 7. Jest to w zasadzie karta kończąca, którą można przeczesać 1 kroplą w turze 8, 2 kroplami w turze 9 lub 3. Upuść w turze 10. Jednakże, dzięki efektowi przyspieszenia, może wywołać kilka statystyk w turze 4, jeśli chcesz wywierać presję na wczesnym etapie i zamachać się szeroko na planszy. Ponieważ w czwartej turze może wyprodukować 3 ciała za 1 kartę, pomaga szybciej wprowadzić Tsubaki i inne Wildcaty do trybu online.
W następnej sekcji zajmiemy się kartami alternatywnymi.
Cybercannoneer: Kolejna opcja 2-dropu lub solidna 4-drop, aby zasilić Tsubaki i Regal. Po ulepszeniu daje 4 punkty gry 4/4 rozłożone na 3 ciała, co pozwala na elastyczne opcje handlu. Są jednak lepsze rzeczy, które wolałbym robić w czwartej turze, środkowej i późnej fazie gry. To zły efekt tańca dworskiego, ponieważ nie stanowi zagrożenia, tak jak inne karty, które dołączyłem.
Elegance in Action: Aby wyciągnąć dodatkową energię, jeśli obawiasz się, że zabraknie Ci gier. Przydaje się do tankowania Tsubaki i Regal, a czasami jest kartą do usuwania. Nie podoba mi się rozkład statystyk na karcie i nigdy nie podoba mi się granie nią za 2 punkty przed 5 turą, a także nie lubię grać nią w 5 turze. To dobra karta, ale nie podoba mi się styl gry, który do niej zachęca. Lubię szybko zamykać gry i nie przeciągać ich dłużej i próbować wygrywać w ten sposób, ale jeśli taki jest twój styl, ta karta jest świetna.
Jafnhar, Warring Flame: Free ewoluuje i dobre dla tempa. Ta karta zapewnia darmowe transakcje na większość 1-2 kropli i może sama usunąć 5/5 s lub osłabionych obserwujących. Nie uruchamiam go, ponieważ jest to karta neutralna i za bardzo lubię moje synergie dowódcy i oficera. Sama w sobie nie jest dobra, więc w trzeciej turze są lepsze rzeczy do rozegrania i prawdopodobnie są lepsze rzeczy do zrobienia w dalszej części gry niż zagranie w tę kartę. Ta karta jest dobra, jeśli chcesz przyjąć styl szybkiej gry.
Hnikar, Warring Thunder: Free ewoluuje i ma dobry potencjał handlowy. Ta karta może bardzo dobrze handlować i często daje ci wymianę 2 za 1. Jednak efekt jego ostatnich słów może być nieco przypadkowy, a zatem nie do końca wiarygodny. Nie zagrywam tej karty, ponieważ nie podoba mi się pomysł wyciągnięcia jej z Tańca Dworskiego w turze 8. W turze 8 wolałbym raczej umieścić zwolenników, którzy grożą śmiercionośnymi obrażeniami, jeśli są niekwestionowani, niż tych, które grożą dobrą wymianą. Jeśli gra dojdzie do tego punktu, a moi przeciwnicy grają 1-6 Kuon, założyciel Onmyodos, chcę zakończyć grę szybko, ponieważ nie wygram, jeśli przeciągnę sprawy. Myślę, że powinieneś rozważyć tę kartę, jeśli chcesz mocniejszej gry w środkowej fazie gry.
Grimnir, Warring Tempest : Plansza jest czysta, jeśli chcesz grać w stylu bardziej kontrolującym. Jeśli chcesz zagrać w jakąś hybrydę między średnicą a kontrolą, ta karta jest dla Ciebie. Nie gram w to, ponieważ chcę proaktywnie rozwinąć się w szachownicę i walczyć o nią, zamiast upuszczać planszę, ponieważ ta deska nie może trafić w twarz, a jeśli policzysz ciało, to tylko 2/3.
Luxblade Arriet: dla dodatkowych totemów, leczenia i szybszych rozgrywek. Arriet pozwala na dobry potencjał do swingowania deski. Gra po 3 ewolucji zapewnia odświeżenie w 3 punktach gry, co zasadniczo sprawia, że jest to totem 4/5 z 2 punktami gry, co jest trochę szalone. Przy 5 ewolucji leczenie twojego lidera może być bardzo istotne w walce z aggro. Ten ostatni efekt jest również fajny, jeśli zabraknie Ci pary, ale jeśli kiedykolwiek dojdę do tego punktu, zwykle akceptuję fakt, że raczej nie wygram.
Lustrzane odbicie: Zapewnia pewien potencjał kombinacji z Kagemtisu, Regal Wildcat i innymi stworami szturmowymi. Przyzwoity z podobnym do Hnikara. Wydaje mi się to sztuczka, dlatego w to nie gram. Przez większość czasu będzie wyglądać jak martwa karta. Po co czasami zagrywać dobrą kartę, skoro za każdym razem można zagrać dobrą?
Valse, Champion Deadeye: Dobre usuwanie plam. Ponieważ wygania swój cel, może ominąć niektóre formy ochrony. Po ewolucji może niszczyć słabych / osłabionych przeciwników, aby pomóc ci walczyć o planszę jeszcze lepiej. Bardzo podoba mi się ta karta, ale postanowiłem przestać ją uruchamiać i zamiast tego zagrać w Tsubaki. Według mnie Valse to powolna gra na szóstej turze i nie łączy się dobrze z Regal Wildcat. Poza tym nie podoba mi się to, że jestem ściągany z Courtly Dance w ósmej turze.
Zeus, Najwyższy: Jeśli chcesz silnego finiszera i więcej późnej fazy gry. Zeus zazwyczaj zabija cię, jeśli upuścisz go w 10 turze, ale może być zawodny, ponieważ jego efekt jest losowy. To martwa karta z tur 1-9, co jest naprawdę złe, jeśli zagłodzisz się, aby zagrać, dlatego jej nie gram. To sztuczka, ale jeśli lubisz grać w duże karty lub potwory-bossy, Zeus jest kartą dla Ciebie.
Przeciwko agresywnym lub agresywnym taliom wygrywaj, przytłaczając cię na planszy, aby uzyskać wczesne obrażenia i nadążać za dużymi obrażeniami od stworów burzy. Twoim celem jest ustabilizowanie planszy na swoją korzyść, więc zadawanie obrażeń ich twarzy nie jest tak istotne. Jeśli twój przeciwnik nie może wejść na planszę, nie może uderzyć cię w twarz. Jeśli nie mogą uderzyć cię w twarz, nie mogą wygrać gry. Aby to zrobić, powinieneś zacząć grę we wczesnej fazie gry, szukając najpierw 2 kropli, a następnie 3 kropli, z wyłączeniem Princess Knight, ponieważ nie jest to korzystna wymiana. Dowolne 2-drop wystarczy, ale możesz preferować różne statystyki w zależności od tego, czy twój przeciwnik prawdopodobnie zagra 1 / 1s, 1 / 2s, 3 / 1s, 3 / 2s, 1 / 3s lub cokolwiek innego. Kagemitsu jest bardzo dobre, ponieważ najprawdopodobniej będzie wymieniane za 2, a jeśli się trzyma, może równie dobrze nadrobić zbyt duże tempo. Jeśli potrafisz rozwinąć Kagemitsu za Shizuru, to jest to prawie gwarantowana wygrana.
Miejmy nadzieję, że w środkowej fazie gry zajmiesz planszę, co oznacza, że talie agresywne będą próbowały zmienić swój plan gry tak, aby rozbijać cię zaklęciami zadającymi bezpośrednie obrażenia i towarzyszami burzy. Chcesz mieć swojego Shizurusa na pokładzie i jak najbardziej zdrowego, aby tankować jak najwięcej towarzyszy burzy. Posiadanie wyewoluowanego Niezłomnego samuraja na pokładzie również pomaga, ponieważ handluje bardzo korzystnie i może zapobiegać zaklęciom zadającym bezpośrednie obrażenia. Gra jest już prawie zakończona, jeśli możesz to zrobić w tym momencie, ponieważ prawdopodobnie nie pozostanie dużo pary, aby wytworzyć zagrożenia.
Jeśli mecz dojdzie do późnej fazy gry, generalnie już wygrałeś, ale być może zrobiłeś coś, aby przedłużyć mecz. Talie Aggro nie pokonają cię w wojnie o wartości, a jeśli masz 8, aby upuścić karty, takie jak Courtly Dance, gra na pewno się skończy. Uważaj, aby nie popaść w samozadowolenie i nie rzucić gry. Postaraj się mieć w grze zwolenników totemów, poddaj się leczeniu i uszanuj to, co mają na planszy (ale nie szanuj jej zbytnio).
Kluczowe karty, które chcesz, to Kagemitsu do wymiany we wczesnej fazie gry i Shizuru do ciała wielkiego totemu i leczenia.
Talie ze średniej półki są dość elastyczne w swoich planach gry. W tym pojedynku zasadniczo chcesz walczyć o planszę, uzyskując jak najwięcej wartościowych transakcji i zadawać obrażenia w żetonach. Mulliganujesz w taki sam sposób, jak w przypadku aggro, ale możesz rozważyć trzymanie w ręku kart o wyższym koszcie. W szczególności, w przypadku lustrzanego dopasowania Evo Sword chcesz zachować Leod i być może Ivory Sword Dance, ponieważ nie chcesz grać w Kagemitsu opracowanym za Shizuru, ponieważ jest to gra wygrywająca. Jeśli twoi sługusy mogą wejść w wymianę bez umierania, generalnie powinieneś wziąć to, jeśli uważasz, że twój przeciwnik nie rozbija planszy. Karta taka jak Pecorine powinna być trzymana w dłoni, aby bawić się jej aktywną serią unii, wykonując ogromne zwroty zamachu z lub bez tańca z mieczem z kości słoniowej.
W środkowej fazie gry Jeśli wygrasz planszę, możesz wejść all-in i walczyć o gardło. Nie musisz tak mocno walczyć o planszę, a jeśli potrafisz stwarzać wiele zagrożeń na raz, prawdopodobnie wygrasz grę. Spróbuj rozłożyć swoje statystyki szeroko, aby pobawić się z usuwaniem plam lub mieć wysokie statystyki, aby grać na okrągłej planszy, czyści się lepiej. Jesteś teraz na miejscu kierowcy i możesz grać swoimi Niezłomnymi samurajami i Regal Wildcats z burzą, aby zakończyć grę. Percorine może zostać upuszczony jako 6/5 bez jego efektu skierowanego na cokolwiek, aby wywrzeć jeszcze większy nacisk. Inną opcją jest jeszcze większe zagłodzenie przeciwnika z zasobów poprzez handel wartościami. Ponieważ masz planszę, masz inicjatywę i masz taką samą ilość zasobów, zawsze powinieneś wygrywać, jeśli obaj nadal walczysz o planszę. Nie możesz zbytnio szanować swojego przeciwnika, ponieważ może on mieć sztuczkę, aby wygrać grę w rękawie jak Zeus Najwyższy.
Jeśli przegrasz planszę w środkowej fazie gry, Twoim nowym planem jest jak najszybsze zakończenie gry. Zatrzymaj lub zminimalizuj ilość walki o planszę i spróbuj zamiast tego ścigać się z przeciwnikiem, grając swoimi sługami z burzą, aby uderzyć w twarz. Będziesz mniej zainteresowany kupowaniem wartości i skupianiem się wyłącznie na tempie. Tempo i handel wartościami mogą być w pewnym sensie synonimami, ale celem w tej sytuacji jest rozwijanie stworów w nadziei, że uderzą przeciwnika w twarz, a nie będą mogli handlować. Zasadniczo handluj mniej, a ogólnie rzecz biorąc, staw czoła więcej. Stwory z zasadzki, takie jak Leod i Tsubaki, mogą być rozwijane i mogą stanowić śmiertelne obrażenia, jeśli przeciwnik nie może sobie z nimi poradzić od razu.
Jeśli twój mecz dojdzie do późnej fazy gry, masz dwie możliwości. Jeśli obaj macie duże ilości zasobów w swoich rękach, możecie kontynuować grę tak, jakby była to środkowa gra, ale uważajcie, że przeciwnik może walczyć z finiszerami, takimi jak Zeus Najwyższy. W tym momencie Kagemitsu staje się ważnym trzymaniem w twojej dłoni, aby połączyć się z Regal Wildcat, aby uzyskać ogromny potencjał obrażeń seryjnych. Kagemitsu można ustawić na turnie przed Regal Wildcat lub grać na turnie razem z ewolucją na śmierć. Inną opcją, jeśli zasoby obu graczy są niskie, jest rozpoczęcie gry dla czystej wartości. Upewnij się, że wszystko, co robisz, w najgorszym przypadku zamienia się 1 za 1. Karty takie jak Quickblader muszą coś zabić, ponieważ jeśli jesteś w tym momencie i wybrałeś tę linię gry, 1 obrażenie w twarz jest prawdopodobnie nieistotne. Większe znaczenie ma zamiana na coś, co umożliwi kartom takim jak Lecia generowanie i granie Twilightblades w tej samej turze. Karty takie jak Pecorine czy Tsubaki muszą wyłączyć swoje efekty, aby coś zabić. Niezłomnych samurajów należy grać jako wzmocnieni. W tej sytuacji gracz z ostatnim poplecznikiem na planszy trafia w drugiego. Więc jeśli twoja karta może odpowiedzieć na swoją kartę i przeżyć, prawdopodobnie wygrasz. Powinieneś rozważyć zagranie Lecią w 10 turze, aby zagwarantować, że otrzymasz Twilightblade po ataku.
Kluczowe karty w tym pojedynku to Aether of the Warrior Wing i Princess Knight, aby utrzymać presję i generować więcej zasobów. Shizuru swobodnie ewoluuje, handluje i leczy się. Miecz Pecorine i Ivory może zapewnić ogromne obroty.
Nie wygrasz późnej gry z takimi taliami, ponieważ albo mają dla ciebie zbyt dużą wartość, albo zabiją cię w jednej turze za pomocą swego rodzaju kombinacji. Dlatego twój plan gry jest bardzo prosty. Graj tak szybko, jak potrafisz i uderzaj ich w twarz. Generalnie nie lubię ewoluować do handlu, ale jeśli chroni kluczowe zagrożenia, które mogą zadać więcej obrażeń później, może być tego warte. We wczesnej fazie gry agresywnie mulligan dla Quickbladera i mistrza Twinsword. Możesz rozważyć również zatrzymanie Leoda, ale nie jest on tak dobry w zadawaniu obrażeń. Księżniczka Knight, Pecorine i Courtly Dance są świetne w trzeciej turze, ponieważ są bardziej groźne niż Aether of the Warrior Wing. Aether daje możliwość wzmocnienia twojej planszy dzięki jego ewolucyjnemu efektowi hymnu, aby pomóc twojej planszy przetrwać przed wyczyszczeniem planszy. Regal Wildcat można zagrać w czwartej turze, jeśli nie masz nic innego do roboty, ale dobrze jest zatrzymać go później na obrażenia wybuchowe, aby zakończyć grę.
W środkowej fazie gry chcesz zakończyć grę, grając swoimi poplecznikami burzy lub rozwijając swoje sługi z zasadzki, aby uderzyć przeciwnika w następnej turze, lub wywołać efekt wybuchu związku Shizuru. Generalnie chcesz przestać handlować w tym momencie, ponieważ każde uszkodzenie twarzy przeciwnika ma znaczenie. Pamiętaj, że przez większość czasu nie wygrasz długotrwałej gry. Zapomnij o wymianie wartości, grze tempa i stawianiu czoła obrażeniom, które mają największe znaczenie. Postaraj się wycisnąć jak najwięcej obrażeń. Miej obserwujących tylko z pośpiesznym handlem, ponieważ jeśli może trafić w twarz, to prawdopodobnie jest to właściwe postępowanie. Pamiętaj, aby najpierw zagrać swoje stwory burzy przed Shizuru, ponieważ obrażenia od wybuchu związku przewyższają wyznawców z totemem.
Jeśli twój pojedynek dojdzie do późnej fazy gry, nie masz ochoty wygrać. Jeśli zagrasz w 3 Courtly Dances, możesz mieć dość pary, aby zakończyć grę lub zakwestionować, jakie talie kontrolne rzucają w ciebie. Jeśli chodzi o combo, możesz się modlić, że nie złożyli jeszcze swojego combo i kontynuuj jak zwykle. Wyewoluowany Niezłomny samuraj może zapobiec bezpośrednim uszkodzeniom twojej twarzy.
Kluczowe karty w tym pojedynku to Quickblader i inne stwory z burzą, aby wywrzeć wczesną presję i zamknąć grę. Twinsword master jest również bardzo dobry w wywieraniu nacisku i może zadawać duże obrażenia, gdy ewoluuje, szczególnie z buffami Ivory Sword Dance.
Faza Mulligan: Widzę, że moim przeciwnikiem jest Dragoncraft, więc prawdopodobnie grają w Natura Dragon, który ma silną rampę, ale nieco słabą wczesną fazę gry. Będzie to podobne do pojedynku na środku pasma. Chcę ich ukarać za rampowanie, stosując wczesną presję, więc szukam Quickbladera, Twinsword Master, Princess Knight, Aether of The Warrior Wing i Kagemitsu.
Zakręt 1: Ponieważ zaczynam grać jako pierwszy, jest to łatwa gra Quickblader, ponieważ Dragoncraft zwykle nie utrzymuje przeciwko mnie 1 punktu gry 1/2. Nie trzymam Quickbladera w kombinacji z Lecią, ponieważ uważam, że to za wolne. Rysuję Steadfast Samurai, który najprawdopodobniej zostanie zagrany, aby zakończyć grę później lub zapobiec otrzymaniu śmiertelnych obrażeń. Spodziewam się, że w następnej turze przeciwnik zagra generatorem drzewka Naterran.
Tura 2: Rysuję Lecię, która będzie grana w turze 5 lub później. Gram mistrzem bliźniaków, aby wywrzeć nacisk. Spodziewam się, że w następnej turze przeciwnik zagra na rampie lub 2/2 followers.
Trzecia runda: rysuję Pecorine i to jest gra. Wypełnia moją krzywą i wywiera nacisk. Przeciwnik przeskoczył z 2 punktów do 4, więc mogę spodziewać się dwóch 2/2 lub 4/4 następnej tury lub więcej rampy w następnej turze.
Turn 4: Rysuję niezłomnych samurajów. Istnieją dwie linie gry. Albo zagraj w obie 2 krople, albo Shizuru. Zdecydowałem się zagrać w Shizuru, ponieważ plansza jest zdecydowanie na moją korzyść i nadszedł czas, aby zagrać all-in. Niezłomny samuraj jest lepszy ze względu na efekt burzy. Gra Shizuru w tej chwili chroni moją deskę wystarczająco dobrze, ponieważ będzie w stanie zatankować trafienie z ewoluującej 4 lub 5 kropli. Jeśli mój przeciwnik nie ma nikogo do gry w Shizuru, bardzo trudno jest go pokonać. Spodziewam się wygrać tę grę w turze lub dwóch. Jeśli zagrają leczenie, nie ma to znaczenia, ponieważ bez planszy będą ponawiali obrażenia od moich wyznawców.
Tura 5: Osiągnięte śmiertelne obrażenia.
Komunikat na wynos jest taki, że jeśli twój przeciwnik gra zbyt wolno, jesteś agresorem, aby go ukarać, a leczenie jest przeważnie nieistotne, jeśli nie masz miejsca na planszy lub gdy plansza się oczyszcza.
Faza Mulligan: Widzę, że moim przeciwnikiem jest Forestcraft, więc najprawdopodobniej będzie grał w Greenwood Forest, Control Forest lub może Amataz Forest. Decyduję się na mulligan na środek pasma, ponieważ to jest to, z czym zwykle się zmagam, chociaż w związku z tym nie do końca rozumiałem, co może zrobić Greenwood Forest.
Tura 1: Rysuję Tsubaki, która zostanie zagrana, gdy jej efekt będzie aktywny. Myślę o zagraniu Leod na drugiej turze w Princess Knight lub Kagemitsu na 4. Spodziewam się, że mój przeciwnik spasuje.
Turn 2: Rysuję i gram twinsword master, ponieważ uważam, że jego statystyki są lepsze niż Leod. Każda gra byłaby w porządku, w zależności od kontynuacji. Spodziewam się, że w następnej turze mój przeciwnik rozegra 2/2.
Trzecia runda: Rysuję Shizuru, który powinien być odtwarzany później w grze, aby tankować trafienia Lymagi. Ponieważ grałem w Twinsword w drugiej turze, powinienem był zamienić go na Greenwood Guardian i opracować Princess Knight. Ale widząc Shizuru, zamiast tego chciałem zagrać w Kagemitsu, co było dużym błędem, ponieważ nie mogę ewoluować Shizuru w następnej turze i jestem karany, jeśli mój przeciwnik zagra atakującego Jaguara, ponieważ Kagemitsu nie może się rozwijać, jeśli Jaguar handluje z moim mistrzem Twinsword. Zdaję sobie sprawę z pomyłki i spodziewam się Jaguara szturmowego od mojego przeciwnika.
Turn 4: Mój przeciwnik grał jaguarem szturmowym, co jest dla mnie dość złe, ale nie koniec świata. Rysuję kolejną księżniczkę Knight, ale nie mam jeszcze na to planu. Chcę zagrać jednym Rycerzem Księżniczki, aby narysować coś lepszego w następnej turze i otrzymuję Tsubaki. Szczerze mówiąc nie wiedziałem, czego się spodziewać pod względem obserwujących i efektów mojego przeciwnika, ale spodziewałem się, że stracę planszę.
Tura 5: Rysuję Regal Wildcat i to powinna być gra z ewolucją na żetonie 1/2, aby zamienić na 2/2 lub 3/2 przeciwnika. To napędziłoby oba moje Tsubaki w ręku o 3. Zamiast tego zdecydowałem się zagrać w Princess Knight, aby narysować, a następnie opracować Leod. Z perspektywy czasu to nie jest tak dobre, ale nie koniec świata. Oczekuję, że mój przeciwnik rozwinie planszę w miarę postępów w środkowej fazie gry. Dostałem mistrza Twinsword, który można później aktywować za pomocą Leoda.
Tura 6: Dobieram Pecorine i postanawiam, że należy go zagrać z efektem unifikacji. Nie zastanawiałem się i zagrałem w Shizuru i zdałem sobie sprawę z błędu, gdy tylko go zagrałem. Moje Tusbaki będą miały tylko 8, jeśli cała moja plansza padnie po tej turze. Shizuru nie uleczy siebie ani mnie, a ja nie mam żadnych innych zabezpieczeń, które chroniłyby moją twarz przed Lymagą, która wkrótce zostanie przywołana. Gdy tylko zagrałem w Shizuru, wiedziałem, że prawdopodobnie przegram. Prawidłową grą byłby Regal Wildcat w mistrza bliźniaczego miecza i ewoluowałby, aby zamienić go na 2. To pozwoli mi zagrać dwoma aktywowanymi Tsubakis w następnej turze. Nie sądziłem, że w tym momencie uda mi się uratować grę, ale grałem, wiedząc, że mój przeciwnik gra naprawdę słabo i miałem szczęście, że nadal mogę wygrać mecz.
Turn 7: Rysuję Princess Knight, co daje mi nadzieję. Jeśli gram i rozwijam go, mogę aktywować mój Pecorine. Najlepszą rzeczą jest teraz mieć nadzieję, że mój przeciwnik nie będzie miał dobrej kolejki i rysuję Shizuru, aby chronić moją twarz i leczyć mnie, lub tańczę dworsko na najwyższym pokładzie, aby odwrócić szachownicę z powrotem na moją korzyść.
Turn 8: Nie wyciągam żadnych outów i ustępuję, wiedząc, że nie mogę już wygrać.
Wnioskiem z tej gry jest to, że musisz zdać sobie sprawę z tego, co masz w ręku i wykorzystać jego mocne strony. Shizuru jest dobry przez większość czasu tylko wtedy, gdy może się uleczyć, ewoluować za darmo lub chronić coś wartościowego. W przeciwnym razie są prawdopodobnie lepsze gry.
Faza Mulligan: prawdopodobnie będzie to lustro Evo Sword. Ponieważ idę pierwszy, nie chcę grać w Kagemitsu na trzeciej turze, a na Shizuru na 4. Chcę być wystarczająco reaktywny. Szukam Leod, Kagemitsu, Aether, Shizuru do tańca Kagemitisu i Ivory Sword, aby pójść z Leod.
Tura 1: Rysuję Lecię, która będzie grana w turze 5 lub później. Leod będzie grał na 2, Courtly Dance prawdopodobnie na 3, a Ivory na 5. Spodziewam się, że mój przeciwnik spasuje,
Tura 2: Dobieram Pecorine, który najprawdopodobniej będzie rozgrywany z aktywnym efektem unii. Leod to sztuka. Spodziewam się, że mój przeciwnik zagra Leod lub Steadfast Samurai, a może 2/2.
Turn 3: Rysuję niezłomnych samurajów. Jest to teraz przyzwoita gra, ale wolę ją zatrzymać, aby później ewoluować za darmo i wchodzić w transakcje, ponieważ spodziewam się, że będę z tyłu. Mój przeciwnik zagrał 2/2, co jest zaskakujące, ponieważ Kagemitsu karze tę grę, co może zmusić go do pominięcia tury 3. Niezależnie od tego, gram Courtly Dance, aby pozostać na krzywej. Dostaję quickblader i dlatego handluję z 2/2 przeciwnika. Rozważałem tylko wysłanie szybkiego miecza, aby ukryć Leods, co mogło być lepszą grą kosztem 2 zdrowia. Spodziewam się, że w następnej turze mój przeciwnik zagra Aether lub Princess Knight, a może Kagemitsu.
Turn 4: Rysuję taniec z mieczem z kości słoniowej. Zostanie zachowany, gdy chcę zadać duże obrażenia twarzy. Mogę go swobodnie używać, jeśli chcę, ponieważ mam już inny egzemplarz w ręku. Myślę, że niewłaściwe jest teraz grać w cokolwiek, ponieważ chcę mieć wartość z moich kart. Trzymam jednego Leoda w ukryciu, aby dać mi potencjał do odegrania na nim tańca z mieczem Ivory. Nie obchodzi mnie Eter przeciwnika. Oczekuję, że w następnej turze zagrają dwa 2-drop lub 3-drop.
Turn 5: Rysuję Shizuru, który prawdopodobnie zostanie zagrany później w ramach darmowej ewolucji. W tej chwili jest źle, ponieważ nie dochodzi do samoleczenia, a moi przeciwnicy mogą rozwijać swoje własne dzięki leczeniu z Kagemitsu, co stawia mnie w złym miejscu. Gra jest ulepszona Steadfast Samurai, aby uzyskać wolny handel. Leod pozostaje w ukryciu, ponieważ chcę go rozwinąć, aby w następnej turze Assasin połączył się z Lecią. Mój przeciwnik nie wyśle w to swojego Kagemitsu. Spodziewam się, że zagrają 3-drop i Ivory Sword Dance lub rzeczy warte 5 punktów gry.
Turn 6: Mój przeciwnik zagrał Elegance in action w ostatniej turze, co moim zdaniem jest straszne dla tempa. Postrzegam to jako okazję, aby zmienić planszę na moją korzyść. Rysuję Taniec Dworski, który najprawdopodobniej zostanie rozegrany w ósmej turze, aby przypieczętować grę. Ta tura jest zdecydowanie ewolucją Leoda, użyj zawoalowanego zliczenia, aby odeprzeć Kagemitsu, użyj zabójcy, aby aktywować moją Lecię i pełny handel. To przedstawia 3 zagrożenia, z którymi musi sobie poradzić mój przeciwnik, wyewoluowany Samuraj, Lecia i Nanostrze. To również idealnie nadaje się do aktywowanego Shizuru w aktywowanym Pecorine w następnej turze. Spodziewam się, że mój przeciwnik zagra Princess Knight, ewoluując na niej w Pecorine. Spodziewam się, że mój Leod, Samuraj i Lecia zginą. Cokolwiek mniej i wierzę, że wygrałem mecz.
Turn 7: Zdecydowanie wygrałem planszę i czas zakończyć grę. Nie potrzebuję większej wartości, więc narysowana przeze mnie księżniczka rycerz nie będzie potrzebna. Chcę rozwinąć jak najwięcej statystyk i zacząć uderzać w twarz. Ten Dworski Taniec zakończy grę w następnej turze, jeśli jeszcze nie wygrałem. Jeden ze sposobów, w jaki mój przeciwnik ma szansę wrócić na pokład, to Princess Knight, ewoluuj w Pecorine w taniec Ivory Sword i zdobądź szczęście.
Turn 8: Nie spodziewałem się, że zagrają w Mirror Image i zapomniałem, że Luxblade Arriet to karta, ale nie problem. Taniec dworski prawdopodobnie będzie dla nich zbyt trudny do zniesienia. Rysuję eter, który może uczyć mojego Regal Wildcat. Prawdopodobnie zagram jej następną turę tańcem z mieczem Ivory i kombinacją Princess Knight z kotem w turze 10. Mój przeciwnik będzie potrzebował Pecorine lub Shizuru do tańca z mieczem z kości słoniowej lub dwóch, aby pozostać w tej grze.
Turn 9: Mam śmiertelne obrażenia.
Wiadomość na wynos jest taka, że jeśli jesteś na pokładzie, trzymaj się z przodu i nie graj w wolnym tempie.
Faza Mulligan: prawdopodobnie będzie to lustro miecza evo. Ponieważ idę pierwszy, nie chcę grać w Kagemitsu na trzeciej turze, a na Shizuru na 4. Chcę być wystarczająco reaktywny. Szukam Leod, Kagemitsu, Aether, Shizuru do tańca Kagemitisu i Ivory Sword, aby pójść z Leod.
Tura 1: dobieram Leoda, który zostanie rozegrany w turze 2. Quickblader to remis do combo z Lecią w turze 5. Kagemitsu będzie prawdopodobnie grał w turze 3, aby odmówić tury 3 mojego przeciwnika. Shizuru zostanie zagrany później w grze za swobodna ewolucja lub przeciwdziałanie Shizuru mojego przeciwnika w turze 4. Oczekuję, że przeciwnik spasuje.
Tura 2: Mój przeciwnik grał w ostatniej turze Kagemitsu. Mogę to ukarać, grając moim Kagemitsu w następnej turze w turze 3, zabijając ich 2-drop, jeśli zagrają w jedną, a następnie zdobywając darmowe zabójstwo na ich Kagemitsu w turze 4. Rysuję taniec z mieczem z kości słoniowej, który może być zagrany w środkowej fazie gry, jeśli Chcę szybko pchać twarz zamiast tworzyć planszę. Gram w Leoda, żeby rozwinąć swoją planszę.
Tura 3: Mój przeciwnik pasuje. Rysuję quickblader. Patrząc na moją dłoń, nie ma dużej ilości pary, ale nic nie szkodzi. Mogę później narysować coś większego. Nie będę pchać twarzy, ponieważ myślę, że w tym momencie nie ma to znaczenia. Naprawdę nie mam odpowiedzi, jeśli rozwinę Quickbladers, a mój przeciwnik zagra w Kagemitsu, więc pasuję. Spodziewam się, że w następnej turze zagrają 3 drop, które ukarzę własnym Kagemitsu i ochronię go Shizuru w turze 5.
Turn 4: Rysuję kolejnego Shizuru i nie jestem jeszcze pewien, co z nim zrobię. Kontynuuję zgodnie z planem. Handluję w sposób, który pozwala zachować dwa 1 / 1s na pokładzie, co jest największą liczbą statystyk, jakie mogę mieć później. Spodziewam się, że mój przeciwnik zagra 3-drop lub 4-drop drop i prawdopodobnie ewoluuje w następnej turze.
Tura 5: Rysuję Lecię i chcę to rozegrać w tej turze. Mój przeciwnik nie rozwinął w ostatniej turze mocnej planszy, która jest okazją do nawiązania współpracy z Lecia Quickblader. Chcę mieć jak najwięcej statystyk, więc zamieniam Kagemitsu na Princess Knight. Kagemitsu dobrze wykonało swoją pracę, uzyskując wymianę 2 za 1 i jestem z tego zadowolony. Czuję, że chcę być agresywny, więc ewoluuję Leoda, aby stawić czoła. Chcę, aby mój Shizurus był aktywny do siódmej tury i prawdopodobnie nie będę niczego rozwijać w następnej turze, ponieważ mogę tańczyć Ivory Sword. Spodziewam się, że mój przeciwnik zagra w Shizuru i rozwinie ją w następnej turze.
Runda 6: Mój przeciwnik grał w ulepszonego Steadfast Samurai, który może zdobyć wiele darmowych transakcji, zwłaszcza z Ivory Sword Dance. Rysuję Twinsword Master, który pozwala na dwie linie gry. Zagraj w Shizuru i Twinsword, a następnie wyewoluuj jeden z nich (prawdopodobnie twinsword). Zamiast tego wybieram taniec z mieczem z kości słoniowej, ponieważ boję się wzmocnionego Niezłomnego Samuraja, który blokuje efekt wybuchu związku mojego Shizurusa i może pomóc mojemu przeciwnikowi wrócić do gry. Wzmacniając Lecię, bardzo trudno ją zabić. Ewoluowałem Quickbladera, co prawdopodobnie było błędem, ponieważ pozwala Shizurusowi mojego przeciwnika leczyć ich. Z drugiej strony i tak dostaję wolną ewolucję przez kilka następnych tur, a moje obrażenia spowodowane przez pęknięcie związku anulują ich leczenie pęknięciem związku. Spodziewam się, że przeciwnik zagra jakąś kombinację tańca Princess Knight, Pecorine, Shizuru i / lub Ivory sword dance.
Gra, której wtedy nie rozpoznałem, polegała na zawoalowanej ewolucji przeciwnika w mistrza Twinsword, uderzeniu w twarz Lecią, a następnie odgrywaniu zabójcy na niej i Ivory Sword Dance. Może być dobrze, jeśli nie spodziewasz się wygranej w następnych 2 turach, ale wtedy zdecydowałem się zagrać all-in z obrażeniami twarzy.
Tura 7: Chcę ustawić śmiercionośne dwie tury, zadając 6 obrażeń Shizuru. Jeśli uda mi się nakleić Nanobladera, aby uderzył raz w tej turze i jeszcze raz w następnej, mogę wykończyć przeciwnika zawoalowanym rachunkiem. Rysuję Kagemitsu, którym zagram u boku Shizuru, aby mógł wrócić w następnej turze, aby oczyścić Shizuru lub Arriet mojego przeciwnika i pozwolić Nanoblade stanąć twarzą w twarz. Spodziewam się, że mój przeciwnik zagra Arrietem i / lub Shizuru w następnej turze lub przegranej. Jeśli nie wygram w następnych kilku turach, prawdopodobnie przegram, ponieważ moja ręka ma niską wartość.
Tura 8: Osiągnięto śmiertelne obrażenia.
Wiadomość na wynos jest, gdy jesteś z przodu, bądź z przodu. Jeśli twoja ręka ma niską wartość, spróbuj szybko zakończyć grę. Jeśli jesteś w tyle, zrób wszystko, aby odzyskać planszę, ponieważ bez niej trudno jest wygrać. Można powiedzieć, że miałem szczęście z najlepszymi taliami w tej grze i oto rzecz, to się dzieje. Czasami dobrze rysujesz, a czasami murujesz. Ważne jest, aby być zbyt podekscytowanym lub rozczarowanym, gdy takie rzeczy się zdarzają.
To jest przykład, dlaczego musisz wygrać planszę, zanim uderzysz w twarz. Mój przeciwnik otrzymał 4 obrażenia kosztem utraty tablicy, co zdecydowanie nie jest tego warte. Grałem w Quickbladera tylko na 2, ponieważ niezależnie od tego, co się stanie, upuszczam Eter na 3.
Efekt hymnu: efekt, który wzmacnia wszystkich twoich zwolenników w grze (może obejmować twojego lidera).
Plansza czysta: Efekt, który usuwa popleczników przeciwnika lub poważnie uszkadza wiele celów.
Brick: Ciągłe otrzymywanie martwych remisów.
Premia: Dodaj statystyki lub efekty dla poplecznika lub lidera.
Buduj wysokie / rosnące wysokie: czynność polegająca na rozwijaniu obserwujących z dużymi statystykami zamiast wielu obserwujących z niskimi statystykami.
Burst damage: Natychmiastowe potencjalne uszkodzenie kart trzymanych w dłoni.
Krzywa: Krzywa odnosi się do twojej krzywej punktów gry i tego, co możesz grać w każdej turze. Wypełnienie krzywej oznacza maksymalizację liczby punktów gry, których możesz użyć w każdej turze.
Bezpośrednie obrażenia: odnosi się do zaklęć i efektów, które zadają obrażenia liderowi, omijając wyznawców totemów.
Twarz: Lider
Wolny handel: kiedy poplecznik niszczy wrogiego poplecznika bez zniszczenia lub usunięcia i / lub uszkodzenia samego siebie.
Leczenie: Przywróć punkty obrony.
Kuon, założyciel Onmyodo: Busted card.
Steam: odnosi się do ilości zasobów kart w twojej ręce.
Usuwanie plam: odnosi się do usuwania pojedynczych celów dla popleczników lub amuletów.
Swing wide / play wide: Akt zalania planszy przez wytworzenie wielu zwolenników.
Tempo: odnosi się do tempa gry. Wysokie tempo oznacza szybkie tempo, podczas gdy niskie tempo oznacza wolne tempo. Efekty szybkiego tempa mogą wpływać na stan planszy, takie jak fanfary na zwolennikach, które zadają obrażenia wrogim zwolennikom lub efekty, które zmniejszają koszt kart w twojej ręce lub przywracają punkty gry, aby zapewnić więcej opcji.
Gra tempowa: czynność polegająca na stworzeniu lub zachowaniu jak największej liczby statystyk na twojej planszy przy jednoczesnym maksymalizowaniu wykorzystania twojego punktu gry.
Top deck: czynność polegająca na dobraniu karty z wierzchu twojej talii.
Handel: wynik użycia jednej karty do interakcji z jedną lub kilkoma kartami przeciwnika.
Tutor: Wyszukiwanie konkretnej karty w twojej talii i dodawanie jej do ręki.
Handel wartościowy: kiedy zagrywasz kartę i niszczy ona dwie lub więcej kart przeciwnika, zanim sama zostanie zniszczona lub gdy twój niski koszt w punktach gry lub ranny wyznawca zniszczy wyznawcę o wyższym koszcie podczas wymiany.
1-drop, 2-drop, x-drop itd .: Liczba odnosi się do najwcześniejszej tury, w jakiej można zagrać kartę. Na przykład, 1-drop może zostać zagrany już w pierwszej turze.
16/03/2020: Dodano więcej zdjęć