Loop Hero Poradnik do odblokowania bez spoilerów

Bardzo podstawowe informacje, które pomogą uzupełnić Twoją encyklopedię
Informacje
Poniżej znajdziesz listę odpowiadającą encyklopedii gry.
Kategorie mają takie same nazwy jak w grze i liczby.
liczone są od lewej do prawej, od góry do dołu.
Zachowałem podstawowe informacje, aby uniknąć spoilerów.
Sekcja wrogów jest jednak trochę bardziej zepsuta,
W końcu najpierw będziesz musiał odblokować płytki lądowe.

ufs = odblokowane od początku
pau = miejsce po odblokowaniu

Płytki ziemi
Droga:
1 Droga podstawowa
2 ufs
3 ufs
4 Nakładaj promień pola bitwy na drodze z innym polem bitwy
5 pau
6 Umieść posiadłość wampirów obok drogi: 5
7 Uzupełnij pętle dla Road: 6
8 Miejsce obok drogi: 5 po odblokowaniu
9 Albo zapomnienie Droga: 5 obok drogi: 8 lub umieść drogę: 8 obok drogi: 12
10 pau
11 pau
12. miejsce 10 Krajobraz: 10/11
Krajobraz z 13 miejscami: 8 na płytce drogowej

Boczna droga:
1 ufs
2 ufs
3 pau
Krajobraz z 4 miejsc: 8 obok drogi: 3
5 ufs
6 umieść 10 skał lub gór
7 miejsce Droga: 11 obok drogi: 6
8 pau
9 wykorzystanie do góry Drogi: 8
10 miejsce obok gaju lub krajobrazu: 10/11
11 zagajników zapomnienia połączonych z Drogą: 10 - lub zrób to samo z Krajobrazem: 10/11,
- lub dołączyć do Roadside: 10 do Landscape: 12 powyżej
- lub umieścić obok innego z: tego, który nie jest połączony z żadnym z powyższych
12 miejsce 2 Droga: 5
13. miejsce Krajobraz: 8 przy drodze
14 pau
15 pau
16 ufs

Krajobraz:
1 ufs
2 ufs
3 umieść skały lub góry w 3x3
4 ufs
5 Umieść łąkę obok kafla innego niż łąka
6 pau
7 pau
8 pau
9 miejsce Krajobraz: 8 obok Krajobraz: 6/7
10 pau
11 pau
12. miejsce Krajobraz: 10/11 w zasięgu Special: 3
13 pau (ulepszona sala gimnastyczna)
14 miejsce Krajobraz: 13 w układzie krzyża

Specjalny:
1 ufs
2 otoczyć skarbiec kafelkami
3 pau
4 ufs
5 pau (pełna duża liczba pętli, testowana z zakończeniem pętli 13)
6 pojawia się na 8 polach wokół ogniska podczas walki z pierwszym bossem

Złoty:
Wszystkie złote karty są odblokowywane poprzez budowanie

Wrogowie
Wrogowie:
1 ufs
2 gaj
3 gniazdo pająków
4 cmentarz
5 walka obok cmentarza
6 po aktywacji umiejętności szkieletu
7 pole bitwy
Szansa na to, by skrzynia była 8
9 ścieżka krwi
10 bitew
11 pole bitwy
12 bitew
13 rezydencji wampirów
14 pojawia się, gdy wampirzy dwór i opuszczona księgarnia nakładają się na siebie
15 zdolności wampira
16 pojawia się w zasięgu czasowej latarni
17 pojawia się, gdy czasowa latarnia morska i opuszczona księgarnia nakładają się na siebie
18 opuszczonych księgarni
Obóz 19 goblinów
Obóz 20 goblinów
21 obserwatorów goblinów
22 splądrowane wioski
23 obóz bandytów
24 szczyt górski
25 pusty skarbiec
26 Krwawego Gaju
27 kuźni kuźni
28 bagno
29 pszenicy / zarośniętych pól
30 zarośniętych pól
31 ruin
32 trzciny
33 wrak statku
34 spawnuje się dzięki zdolności syren
35 Fałszywa wioska
(36) Pojawia się poprzez użycie Obliviona
(37) Ukryty profit, możliwy do zdobycia tylko poprzez oszukiwanie