Loop Hero - Poradnik Nekro

Więc chcesz być Władcą Szkieletów?
Intro

„Teraz to dużo szkód!”

Witamy w przewodniku Definitive Necro!
Ten przewodnik zawiera wszystkie informacje, których kiedykolwiek będziesz potrzebować, aby pokonać dowolnego bossa w grze i zapętlić naprawdę, bardzo dobrze, jeśli uprawiasz zasoby.
Daj mi znać, jeśli uważasz, że przewodnik jest zbyt prosty / zaawansowany i jak zawsze komentarze i dyskusje są mile widziane!

Dziennik zmian :
Wersja 1.1 (8.03.2021):

  • Usunięto skały i góry z talii
  • Dodano przedmieścia i miasta
  • Dodano z powrotem Groves
  • Skomentuj Swamp
  • Skomentuj pustynie / wydmy i oazy

v1 (3/7/21):

  • Pierwsze wydanie
Pokład

„To idealna talia nekro. Może ci się to nie podobać, ale tak wygląda szczytowa wydajność”.

  • Droga: cmentarz, wioska, zagajnik, ruiny
  • Pobocze: wampiry, pole bitwy, krwawy gaj, księgarnia *, latarnia
  • Krajobraz: las, rzeka, przedmieścia *
  • Oferta specjalna: Oblivion, Beacon *
  • Złoty: Ancient Crypt, jeśli planujesz zostać po zabiciu bossa, w przeciwnym razie Arsenal też jest w porządku, ponieważ pomaga w osiąganiu kamieni milowych statystyk

*: karty, bez których prawdopodobnie możesz się obejść, ale są pomocne.

Jeśli chcesz, jest miejsce na jeszcze jedną kartę. Poleciłbym Spider Cocoons, aby rozpocząć wczesną grę, a może możesz również dodać Swamps (ale musiałbyś upuścić Groves i są fajne). Możesz sprawdzić sekcję „Więcej informacji na temat talii”, aby uzyskać więcej informacji, ale przeczytaj „Strategię”, aby zrozumieć logikę stojącą za tymi wyborami.

Statystyki

aka, co zrobi lub przerwie twoją pętlę. Pic niepowiązane.

  • Poziom szkieletu ≥ Poziom pętli
  • Jakość szkieletu: 40-50%
  • Maksymalne szkielety: 3-4
  • Szybkość ataku ≥ 100%

Poziom szkieletu to najważniejsza statystyka . Chcesz przekroczyć go tak bardzo, jak to możliwe, nie pozwalając, aby pozostałe dwie statystyki szkieletów spadły poniżej ich minimum: dla przeżywalności potrzebujesz jakości szkieletu na poziomie 40-50%, aby konsekwentnie uzyskać duże szkielety i co najmniej 3 maksymalne szkielety (powinieneś mieć 4+ dla szefa). Na przykład możesz wymienić jakość szkieletu na poziom szkieletu, o ile nie spadnie poniżej 40%. Lasy + rzeka powinny zapewnić Ci odpowiednią prędkość ataku .

We wczesnej fazie gry możesz potrzebować trochę Regen HP na sekundę, ponieważ twoja prędkość ataku nie będzie wystarczająco wysoka, aby przywołać szkielety na czas, aby uniknąć obrażeń. Wszystkie inne statystyki (uniki, kontry itp.) Nie mają znaczenia.

Umiejętności

"Zbudować dla tego uczucia?"

Najlepsze :

  • Praktyka w terenie (+0,25 poziomu szkieletu na pętlę) to najlepszy profit, który można wybrać jako pierwszy, w przeciwnym razie można go pominąć
  • Art of Control (+1 Max Skeletons) może być bardzo przydatna przy trafianiu kamieni milowych, ponieważ zapewnia większą elastyczność przy wyborze przedmiotów
  • Laying Down One's Life (obrażenia są równo podzielone) jest bardzo dobre, szczególnie przeciwko finałowemu bossowi
  • Pozostałe życie (Skellies leczą cię 3xLoop Level, gdy umierają) wymaga dużej prędkości ataku, ale w połączeniu z powyższym zamienia Nekro w tanka

Dobra :

  • Niewidzialna opieka (+0,5 HP energii na przywołanie) jest również dobrym wyborem na wczesnym etapie i może stać się wręcz tandetna, jeśli uprawiasz drewniane żołnierzy
  • Błyskawica (która średnio przekłada się na + 30% obrażeń szkieletu) jest również dobra, ale być może jeszcze jej nie odblokowałeś

Meh :

  • Horda (3 wzmocnione szkielety na początku pętli) jest dobra dla zwiększenia przeżywalności, ale zależy od układu twojej mapy: czy jest jakaś wioska? Na początku swojej pętli Drewniani Wojownicy rozerwą twoje szkielety na strzępy, zanim będziesz mógł wyciągnąć z nich jakąkolwiek korzyść. Dobrze łączy się z Ambitions of the Dead, ale traci użyteczność w miarę zagłębiania się w pętle
  • Kontratak (15% szansy, że Szkielety kontratakują, gdy otrzymujesz obrażenia) to dobry wybór na bardzo długich biegach, kiedy liczba Twoich Maksymalnych Szkieletów staje się bardzo wysoka i masz Hordę, aby rozpocząć przywoływanie, ale pamiętaj, że uruchamia się tylko wtedy, gdy otrzymujesz obrażenia HP, nie magiczne obrażenia HP

Zły :

  • Edge of Impossible (20% szans na przywołanie 2 dodatkowych szkieletów i przekroczenie limitu) może być niebezpieczne, ponieważ jeśli masz powyżej 3 maksymalnych szkieletów, możesz zdobyć szkielet łucznika / maga, a jeśli jeden z twoich zwykłych szkieletów zginie (te pochłaniają obrażenia), nie będziesz w stanie go zastąpić, ponieważ łucznik / mag zajmuje to miejsce. Strzec się!
  • Przygotowanie do ceremonii (pierwsze dwa wezwania każdego dnia są "" "wzmocnione" "") po prostu jest do niczego, ponieważ premia jest znikoma, a szkielety są jednorazowe
  • Ambitions of the Dead (szkielety leczą się po zabiciu i zostają wzmocnione) działa dobrze tylko przeciwko wielu słabszym stworzeniom i masz bardzo wysoki poziom szkieletu i / lub hordy. Bezużyteczna umiejętność
  • Technika Omicrona (+1 wskrzeszenie) to przesada, nawet jeśli wybrałeś Arsenał zamiast Starożytnej Krypty. Nie powinieneś umierać, a odrodzenie z 15% HP często oznacza, że natychmiast umrzesz ponownie, ponieważ twoja magiczna tarcza jest wyłączona
Strategia

Pętla nigdy się nie kończy. A właściwie tak, ale nieważne.

Karty drogowe i drogowe:

  • Chcemy, aby Gaje dla Ratwolves i / lub Pająki Kokony dla Pająków szybko zwiększały twoją rękę kart: są słabe i liczne, dzięki czemu możesz zdobyć wiele spadków kart, aby rozpocząć wczesną grę, a tym samym dostać się do bossa wcześniej (im dalej w dół pętli, tym staje się silniejszy). Upuść kokony pająków w rogach na wężowej części pętli, aby rozprzestrzeniły się po niebie, ale pamiętając o przyszłym umieszczeniu latarni
  • Chcemy wampirów jako łupów. Upuść je w pobliżu pustych dróg, aby najpierw zmierzyć się z nimi tylko ze śluzami, a następnie wokół pająków, gdy wzrośnie twoja prędkość ataku. Użyj kart Obliviona na Dworach i Pająkach, aby dostosować poziom trudności spotkania
  • Spraw, by spotkania były łatwe do opanowania, upuszczając latarnie w razie potrzeby. Priorytetyzuj rogi i spotkania z wieloma wrogami (np. Goblinami, pająkami). W idealnym przypadku wszystkie drogi powinny mieć jedną stykającą się z kafelkiem, a dwie, jeśli jest to problematyczny obszar
  • Chcemy cmentarzy do wczesnego łupu. Sąsiednie kafelki drogi powinny być puste. Później, jeśli staną się kłopotliwe, możesz je zapomnieć
  • Chcemy, aby Ruiny były świetnym łupem, ponieważ prawie zawsze upuszczają przedmioty o wysokiej rzadkości (dużo statystyk) i zwykle jest to bardzo dobre dla Nekro. Kluczem do maksymalizacji korzyści dla tej karty jest jej położenie: upuść je tylko i tylko wtedy, gdy dotyka go Krwawy Gaj , w przeciwnym razie robaki uciekną i nie zdobędziesz łupu. Przylegające do niego kafelki drogi powinny być puste (prowadząca do niego droga ma pierwszeństwo). Planuj z wyprzedzeniem, trzymając pod ręką kartę Lasu i Krwawego Gaju. Nie upuszczać je obok ogniska w przeciwnym razie będą one przyłączyć się do walki z bossem (!)
  • Chcemy, aby pola bitew były łatwym łupem. Minimalizuj nakładanie się i spotkania z innymi wrogami. Później nie będziesz ich potrzebować.
  • Bookeries to mieszana torba. Jeśli dodasz je do swojej talii, powinieneś umieścić je obok posiadłości wampirów, jeśli można zarządzać spotkaniami (np. Jest latarnia). Można użyć, aby zamienić lasy w zarośla
  • Zrzuć wioski między spotkaniami jako leczenie ubezpieczeniowe. Sprawiają, że przeciwniki są twardsze, ale zwiększają jakość łupów i dają dużo XP. Jeśli nie byłeś ostrożny z umieszczeniem latarni lub twoje statystyki nie są dobre, będą jednak bardziej mieczem obosiecznym
  • Zamiana wiosek w ziemie hrabiego jest sytuacyjna: zależy to od tego, jak dobre są twoje statystyki. Jeśli upuścisz jedną (lub dwie) latarnie w pobliżu, zdecydowanie idź na to
  • Rozważ nie upuszczanie wiosek o parzystych numerach (2., 4., ...) bez karty Zapomnienia w twojej talii, ponieważ pojawią się Bandyci, którzy mają 5% szansy na kradzież losowego przedmiotu z twojego ekwipunku
  • Połóż kilka Krwawych Gajów, jeśli podczas spotkań uda się odrodzić Krwawe Golemy: upuszczają niesamowite łupy!

Karty poziome:

  • Zbuduj rzekę i połóż zarośla obok rzek. To klucz do każdego dobrego buildu nekromanty . Zaplanuj swoją ścieżkę z wyprzedzeniem, aby zmaksymalizować użyteczny teren. Nie używaj lasów; wymień karty w Bookeries
  • Przedmieścia i miasta są świetne, gdy je odblokujesz, ponieważ umożliwiają szybsze zdobywanie umiejętności. Połóż je po przeciwnej stronie obszaru River + Thicket
  • Uważaj na wioskę? pojawiające się co 10 lasów / zarośli: początkowo nie stanowią one dużego zagrożenia, ale gdy twoja prędkość przywołania jest bardzo wysoka, Bohater może sam zacząć uderzać manekiny i otrzymać spore obrażenia! W razie potrzeby miej oko i zapomnij o nich
  • Upuść Las (lub Gaj) w pobliżu swojego obozu, a następnie dodaj Krwawy Gaj dotykający obozu. To zabije bossa (ów) z 15% HP. Możesz pójść o krok dalej, upuszczając kartę Oblivion na Las dotykający zagajnika, aby stał się Głodnym Gajem, zabijając wrogów z 20% HP

Karty specjalne:

  • Zawsze miej pod ręką kilka zapasowych kart Obliviona!
  • Upuść światła ostrzegawcze (jeśli je przyniosłeś) na wewnętrzną część pętli, tak aby dotykały wielu kafelków drogi; w ten sposób uzyskasz największą korzyść na wzrost tiknięcia licznika bossa. Początkowo umieszczaj je tak, aby dotykały pustych dróg, aby Twoja postać poruszała się szybciej i nie pozwoliła, aby liczba wrogów wymknęła się spod kontroli (nie ma Łąk, więc regeneracja nie ma znaczenia). Umieść je dotykając kafli spotkań, gdy rosną Twoje maksymalne szkielety i prędkość ataku. Należy dotykać swojego obozu (nie wpływa to na szybkość ataku bossa)

I wreszcie, ale najważniejsze:

  • Celuj w stawienie czoła bossowi, gdy tylko osiągniesz wszystkie kamienie milowe statystyk ( poziom szkieletu> poziom pętli , 30-50% jakości szkieletu , 4 maksymalne szkielety, 100 +% prędkość ataku ), ponieważ im niżej uzyskasz zmniejszające się zyski z ulepszeń statystyk poziom pętli. Pętle 6-10 są zwykle standardem, ale w razie potrzeby możesz je podnieść, po prostu nie przesadzaj: pamiętaj, że wrogowie skalują się szybciej w zależności od poziomu pętli po rozdziale 1. Pamiętaj, aby używać kart Obliviona, aby usuwać niebezpieczne spotkania z ostatniej pętli chyba że czujesz się pewnie lub czujesz, że możesz uzyskać z nich lepsze przedmioty (np. Ruiny)
Więcej na pokładzie
To moje karty, a jeśli ich nie lubisz ... no cóż, mam inne. (Raczej.)

Dobre alternatywy :

  • Starożytna krypta to dobra opcja jeśli planujesz zostać po pokonaniu bossa. Bierne bonusy zapewniane przez tarcze są świetne na początku gry, ale później okaże się, że ich nie potrzebujesz, podczas gdy dodatkowe HP może wzrosnąć do bardzo dużych liczb w późnej fazie gry, gdy skalowanie wroga staje się przerażające, a ty zacznij być uderzany.
  • Bagna mogą być dobrą alternatywą, o ile połączysz je z Vampire Mansions i Spider Cocoons, ponieważ Ch2 + Komary eksplodują po śmierci i zadają duże obrażenia obszarowe. Uszkadzają również twoje wezwanie (i ciebie), więc jest to mieszana torba.

Złe alternatywy :

  • Skały i góry nie są potrzebne. Wczesna regeneracja HP na sekundę to dobra podpórka dla trwałości, a później bardzo szybko przywołasz silne Wielkie Skellie, które ochronią Cię przed obrażeniami. Ponadto tworzą Gobliny i Harpie, które mają bardzo dużą prędkość ataku. Niedobrze.
  • Uważam, że pustynie i wydmy to mieszanka, ponieważ opóźniają one osiągnięcie kamienia milowego + 100% prędkości ataku. Zwykle zagracają twoją rękę, uniemożliwiając ci zdobycie bardziej przydatnych kart lasów (i przedmieść), chociaż można to do pewnego stopnia złagodzić dzięki Bookeries. -HP% wpływa również na twoje wezwanie i nie wpływa na typy łuczników (których wróg ma więcej na początku). Oazy są jeszcze gorsze, ponieważ powodują, że rzeki tracą premię do podwajania efektu sąsiednich kafelków krajobrazu , co oznacza, że jeśli umieścisz obok nich lasy, nic z tego nie uzyskasz. Umieszczenie zarośli obok rzeki daje ci + 4/8/12/16% prędkości ataku, jeśli 1/2/3/4 kafelki rzeki stykają się z nią odpowiednio, podczas gdy w przypadku oazy uzyskujesz + 2% prędkości `` względem '' wrogów (-0,5% do twoich, -1% do nich). Jego efekt świeci tylko wtedy, gdy masz dużą liczbę lasów / zarośli, aby zrównoważyć utratę prędkości ataku, ale nawet wtedy korzyści trwają zbyt długo w porównaniu z lasami, które dają szybki zysk.
  • Pola pszenicy są do dupy. Strachy na wróble atakują obszarowo i sieją spustoszenie na twoich nieboskłonach, a dodatkowe uzdrawiające HP nie jest konieczne na Necro.
  • Nie potrzebujesz Meadows . Twoje ~ skellies ~ i Magic HP oznaczają, że nie powinieneś zostać tak mocno trafiony.
  • Posterunki nienawidzą Nekro i ty też powinieneś. Doskonale łączą się jednak z Rogue
  • Przynosisz tylko Chrono Crystals, aby połączyć się z Meadows, ale to nie jest nasz przypadek
  • Temporal Beacons są dobre tylko wtedy, gdy możesz uderzyć Strażników mocno i szybko (łotr, ktoś?), Ale wezwania naszego Nekro są powolne.