The Universim poradnik Przewodnik po osiągnięciach Universim 100%
Dziennik zmian
29.07.2019 - Zaktualizowano opis osiągnięcia „Become Vengeance”.
03.08.2019 - Przeniesiono 'Headcase' i 'Lock & Key' do sekcji osiągnięć 'Choice'.
06.02.2020 - Dodano wyjaśnienie dla osiągnięcia „Gourmand”.
09.02.2020 - Osiągnięcie „Tysiąca klient” zostało wyjaśnione przez twórców.
10.02.2020 - Dziennik zmian został zredagowany o połowę.
07.04.2020 - aktualizacja „Tysiącego klienta” i „Ręki Sprawiedliwości”. „Strażak” wyjaśniono w nowej sekcji.
11.01.2021 - aktualizacja vidu Nuggoli Tesli. Zaktualizowano strażak. Ogromne podziękowania dla KhisanthMagus za wkład.
Większość osiągnięć wymaga po prostu gry. W niektórych momentach otrzymasz `` Zadania '', które są po prostu prośbami od twoich poddanych. Zgromadzę je w jednej sekcji: Zadania .
Ponownie, niektóre osiągnięcia wymagają jeszcze więcej gry, takie jak zebranie x żywności, przetrwanie przez x lat, posiadanie x populacji itp. Są też osiągnięcia ogólne, które odblokują się wraz z postępami. Będą one miały swoją własną sekcję: Kamienie milowe i akumulacja
Wreszcie, jest 3 5 osiągnięć do wyboru. Nie uważam tego za spoiler, ale przeczytaj poniższe stwierdzenie według własnego uznania: 3 dotyczą rodzaju energii, który wybierzesz, gdy osiągniesz wystarczające postępy w drzewie technologicznym. 2 dotyczą rodzaju organów ścigania, które wybierzesz. Sugeruję przeczytanie sekcji Wybór przed przejściem do gry, jeśli szukasz osiągnięć.
Zacznijmy więc:
Powielanie - Spraw, by 2 bryłki zakochały się, używając swojej mocy.
Zbawiciel - Kiedy jeden z twoich bryłek zostanie zatruty (z powodu picia niefiltrowanej wody z jeziora), po prostu ulecz go swoją mocą.
Boski architekt - kiedy proszą cię o pomoc, użyj swojej mocy, aby przesunąć kamienie i drewno do konstrukcji chaty. (Wskazówka: możesz podnieść całe drzewo, a jego drewno zostanie dodane do parceli).
Odplamiacz - Po śmierci bryłki oprócz ciała pozostawiają czarną plamę. Użyj Odmłodzenia, aby go usunąć, gdy modli się do ciebie samorodek.
Last Rites - Najpierw zbuduj cmentarz. Kiedy samorodek umrze, otrzymasz modlitwę o przeniesienie ciała na cmentarz w celu pochówku.
Lost and Found - samorodek straci swoje potomstwo, a ty otrzymasz modlitwę. Proszą cię o zlokalizowanie go / ją i przyniesienie go z powrotem, zanim dzikie zwierzęta je zjedzą. Po zaakceptowaniu wstrzymaj grę, ponieważ ta ma zegar. Rozejrzyj się, znajdź dziecko, cofnij pauzę, użyj telekinezy, aby go podnieść i przywieźć z powrotem do miasta. NIE UPUSZCZAJ DZIECKA ZBYT WYSOKOŚCI.
Farmhand - Zostaniesz poproszony przez jednego z rolników o przyniesienie innego plonu. Jeśli dobrze pamiętam, ma również minutnik, więc znowu zatrzymaj czas, gdy patrzysz. Jeśli masz problemy ze znalezieniem owoców; wznów, zrób deszcz, wstrzymaj po 10 sekundach. W ten sposób drzewa i krzewy przyniosą owoce. Gdy już to znajdziesz, wszystko, co musisz zrobić, to podnieść go za pomocą telekinezy i upuścić na farmę. Ponownie, nie upuszczaj go zbyt wysoko, bo chybi i marnuje się jedzenie; dlatego może być konieczne znalezienie innego owocu.
Oświecenie - „Pomóż Nuggoli Tesli odkryć elektryczność” - Otrzymasz zadanie od Nuggoli Tesli, gdy osiągniesz wystarczające postępy w drzewie technologicznym. Problem w tym, że jeśli nie zaliczysz tego zadania, osiągniesz postęp i przegapisz to osiągnięcie. Dlatego radzę zachować ostrożność, ponieważ przegapiłem ten w moim pierwszym wszechświecie. Oto wideo ze starszej wersji, ale zadanie jest zasadniczo takie same (zadanie rozpoczyna się w 4 minucie):
Kredyt wideo: Gremdavel
Zostań zemstą - zazdrosny samorodek poprosi cię o zemstę na kimś za kradzież ukochanej osoby. Upuszczenie ich z zabójczego haju zrobi to.
Przypadkowo uruchomiłem to zadanie, używając mocy „Le Cupidon” na żonatym samorodku z kimś innym niż ich małżonek.
Not So Dark Age - dotrzyj do średniowiecza.
Pomocna dłoń - Ulecz łącznie 20 bryłek. (Uzdrowienie zdrowych się nie liczy.)
Relentless Hunter - Szukasz prawdziwych jajek. Klikasz na nie kilka razy i wychodzą z nich macki. Jeśli chcesz zobaczyć, jak to wygląda, kliknij tutaj. [lmgtfy.com]
Uparte społeczeństwo - „Przetrwaj” 250 lat. A przez `` przeżyj '' oznacza to, że nie spadaj do 0 wierzących, ponieważ tak `` umierasz '' ...
Tak, Guvnor! - Zbuduj ratusz, przydziel ministra na każde stanowisko.
Kultywator - odkryj każdy rodzaj upraw; nie musisz sadzić tych, które odkryłeś.
Możesz skorzystać z tego przewodnika, aby dowiedzieć się, których brakuje i gdzie ich szukać.
Gourmand - Zbierz 500 jedzenia. Nie jestem pewien, czy od razu, czy z czasem, zostanie zaktualizowany. To nie jest czas, wymaga zebrania 500 żywności na raz, ale liczy się również żywność przetworzona. Tak więc 470 surowej żywności + 30 przetworzonych sprawi, że to cheevo. Tylko upewnij się, że masz kilka farm i łowiska, to pojawiło się dla mnie w średniowieczu.
Hand of Justice - Aresztuj 10 winnych przestępców.
Wydaje się, że osiągnięcie znowu działa. Badane, wkrótce zostanie zaktualizowane.
Tysięczny klient - Wyprodukuj ponad 1000 gotowanych posiłków za pośrednictwem punktów gastronomicznych.
Najwyraźniej było to kumulatywne, ale nic więcej. Aby osiągnąć osiągnięcie, musisz mieć ponad 1000 gotowanych posiłków. Nowoczesne jadłodajnie mają maksymalną pojemność 35 gotowanych posiłków, czyli 29 restauracji oprócz tych, które karmią twoje bryłki ... Tak, powodzenia. Dzięki Bletowi za napiwek.
Ten ma swoją własną sekcję, ponieważ mam łatwy sposób na jej zdobycie. Ponieważ budynki już się nie palą (robili to w alfie), nie ma możliwości, aby osiągnąć to osiągnięcie w naturalny sposób, więc nie jest to już kamień milowy. Wygląda na to, że ta funkcja powróciła, ale nadal zachowam ją jako osobną sekcję.
KhisanthMagus potwierdził użycie mocy błysków, aby pomóc bryłkom ugasić pożary, więc jest bardzo prawdopodobne, że zdobędziesz to osiągnięcie naturalnie, ale jeśli chcesz się spieszyć, moja metoda jest poniżej.
Zrobiłem to bez użycia siły deszczu, ponieważ uważam, że to się nie liczy. Jeśli ktokolwiek może udowodnić, że się mylę, daj mi znać, abym mógł to dodać tutaj, aby ułatwić innym użytkownikom.
Oto jak to zrobiłem:
Przede wszystkim ZAPISZ SWOJĄ GRĘ . Gdy zdobędziesz to osiągnięcie, na wszelki wypadek lepiej wrócić. Jeśli nie masz maksymalnej liczby CP, poświęć kilka bryłek, dopóki tego nie zrobisz. Umieść 6 budynków strażackich, jak widać na obrazku (ten po prawej powinien być szósty, z jakichś powodów moje bryłki go porzuciły). Prawdopodobnie możesz to zrobić również z 4 budynkami, ale ja po prostu chciałem być bezpieczny. Zalecam wyburzanie fabryk, aby stworzyć więcej robotników, którzy będą mogli budować / eksploatować te budynki. Na rogach umieść studnie, ponieważ strażacy z jakiegoś powodu używają studni do gaszenia pożarów. Prawdopodobnie nie potrzebujesz nawet drzew, ale chciałem dać coś do spalenia w ogniu. Upewnij się również, że budynki FF są pełne i większość twoich pracowników pracuje.
Odpoczynek jest łatwy: użyj siły ognia w środku, poczekaj, aż syreny wyłączy się, zanim zaczniesz następny ogień, powtórz. Ogień wymaga 40 PK x 20, dlatego potrzebujesz maksymalnej dostępnej liczby CP. Strzelałem do moich budynków FF 3-5 razy, w porządku, nie ma powodu do paniki, po prostu pozwól im wykonać swoją pracę.
Winds of Exchange - Oczywiście otrzymujesz to, wybierając energię wiatru.
Leg Day - nagroda za osiągnięcie za wybranie energii kinetycznej.
Uwaga: łatwopalne - na koniec twoja nagroda za ♥♥♥♥♥♥♥ za każdą planetę, na której jesteś!
PS Nie jestem nawet ekologiem, ale daj spokój, jesteś tutaj bogiem, jeśli traktujesz swoje planety jak ♥♥♥♥, jak myślisz, co zrobią twoje bryłki?
Ponownie, przechodzisz przez swoje drzewo technologiczne iz czasem, nawet jeśli masz minimalną aktywność przestępczą (która jest „bardzo niska”), pojawią się drobni przestępcy. Mam na myśli, że w cywilizacji 200, bardzo niski nie może oznaczać zera. Na późniejszym etapie drzewa technologicznego przed industrializacją możesz wybrać pokojowy lub bardziej autokratyczny reżim (nie jestem pewien, czy użyłem tego właściwego lol) i każdy z nich odblokuje inny budynek. Ponownie, możesz wybrać różne ścieżki na różnych wszechświatach, aby zobaczyć indywidualny efekt każdego z nich, lub możesz zapisać swoją grę, wybrać ścieżkę, której NIE chcesz, zdobyć osiągnięcie i wrócić do ..... wiesz, dokąd to zmierza.
Lock & Key - odblokuj budynek Prison.
Headcase - Odblokuj budynek Centrum Rehabilitacji.
Poszedłem z więzieniem, ale o ile wiem, żaden budynek nie jest wymagany dla „Ręki Sprawiedliwości”, ponieważ wymaga jedynie aresztowania, czego dokonuje komisariat.