Loop Hero Poradnik - Przewodnik wojownika dla nieskończonych pętli

Talia wojownika i teoria nieskończonej pętli! Omówiono rozdziały 1 i 2.
Wymagania
Rozdział 1

Brak prawdziwych wymagań, ale rodowa krypta jest pomocna.

Rozdział 2

Krypta przodków jest wymagana, aby zapewnić niezawodną, nieskończoną pętlę rozdziału 2. Rzeka i Las / Gąszcz są wymagane, aby niezawodnie uzyskać wystarczające uzdrowienie z wampiryzmu.

Rozdział 3

Brak zmian w stosunku do rozdziału 2 .

Pokład
Lista talii:
  • Cmentarz, Gaj, Ruiny
  • Pole bitwy, Krwawy Gaj
      Nie jest to konieczne, ale poprawi pętlę, jeśli zostanie odblokowana:

    • Vampire Mansion, Bookery
  • Skała / góra, las / zarośla
      Nie jest to konieczne, ale poprawi pętlę, jeśli zostanie odblokowana:

    • Rzeka
  • Zapomnienie
      Nie jest to konieczne, ale poprawi pętlę, jeśli zostanie odblokowana:

    • Świątynia Burzy
  • Krypta przodków

 

Teoria pokładu:

Podstawy
W Battlefield pojawiają się duchy, które świetnie nadają się do zdobywania kart. Duchy mogą pochodzić tylko od potworów, które mają dusze, dlatego uwzględniono Cmentarz i Ruiny. Nie nakładaj na siebie obszarów działania Battlefield. Nie chcesz mieć do czynienia z zakrzepami krwi.

Ruiny zapewniają również dowolny losowy zasób, co sprawia, że jest to dobra talia do hodowli w nieskończonej pętli.

Staraj się, aby każdy kafelek pętli był pokryty Krwawymi Gajami. Flesh Golemy to główne źródło dobrych łupów, a Blood Groves powstrzymają Scorch Worms przed ucieczką z Ruin.

Lasy / zarośla zapewniają prędkość ataku, która staje się głównym źródłem leczenia wampiryzmu. Skały / góry pomagają zrównoważyć osłabienie zdrowia z Krypty Przodków i zapewniają zdrowie potrzebne do tankowania dzięki tej konfiguracji bez unikania.

Krypta przodków zapewnia dodatkowe maksymalne zdrowie za każdego wroga z zabitą duszą, co podniesie twoje zdrowie na szczyty.

Oblivion powinien być używany na leśnych wioskach i posterunkach goblinów, ale nie wydają się one stanowić dużego zagrożenia. Zapomnij o nich, gdy zdobędziesz Oblivions, ale powinieneś poradzić sobie z kilkoma z tych płytek potworów.

Ulepszenia
Gdy odblokujesz opcjonalne karty, dodanie ich do talii sprawi, że pokonanie bossa będzie bardziej niezawodne.

Jeśli masz rzekę, spróbuj umieścić pola bitwy na zewnętrznej krawędzi pętli i przepłyń obok nich. Transformacja płytki da ci kolejnego potwora z duszą do zabicia.

Możesz płynąć rzeką po obu stronach linii zarośli i podwoić (czterokrotnie!) Premię do szybkości ataku. Pojedyncza linia lasu otoczona rzeką powinna mieć wystarczającą prędkość ataku.

Świątynia burzy z linią płonących lasów / zarośli zadaje Ci niezawodne obrażenia, a płonące lasy również czerpią korzyści z rzeki. Zarośla nie powodują większych szkód. Gdy las / zarośla płonie, jest to ta sama płytka.

Vampire Mansions po prostu dodają więcej potworów typu soul do twojej pętli, dając więcej trofeów i więcej duchów. Staraj się, aby każdy kwadrat pętli był pokryty efektem rezydencji wampirów.

Bookery pozwala być wybrednym w rozmieszczaniu terenu. Możesz umieścić tylko zarośla, aby uzyskać maksymalne korzyści. Pozwól Bookeries ponownie wylosować Twoje lasy na inne karty!

Po pojawieniu się bossa polecam zagranie każdej posiadanej karty terenu, nawet lasów. Zdobądź maksymalne wzmocnienie w tej walce.

Opis przejścia
Aby uzyskać początkowy układ, umieść kafelki na początku pętli. Chcesz zdobyć dobry łup już na początku.

Rozdział 1

Rozdział 1 nie jest najlepszy do uprawiania roli, ale jeśli chcesz go podbić, po prostu skup się na jak największym uniku. Upewnij się, że przykryłeś ognisko efektem Krwawego Gaju.

Zamiana lasu / zarośli na łąki działa dobrze.

Całkowicie otocz 8 pól sąsiadujących z ogniskiem, aby zablokować pojawianie się bossów w zamku. Nie stawiaj ruin obok ogniska.

Rozdział 2

Rozdział 2 to świetna zabawa na farmie! Uważaj na swój sprzęt. Unikaj uników jak zarazy. Wejdź na całość w wampiryzm. Należy również unikać licznika. Obrona i regeneracja są dobre. Wolałbym mieć broń z dobrym wampiryzmem kilka poziomów niższym niż poziom pętli, niż zrzucić mój wampiryzm do pojedynczych cyfr i wziąć silniejszą broń z unikami.

Powinieneś być w stanie po prostu odebrać ciosy szefowi, zlekceważyć je i stopniowo przeżuwać jej okna. I hej, jeśli umrzesz, od tego jest rodowa krypta 🙂

  • Opuść kryptę przodków w dowolnym miejscu, nie blokuj dobrego miejsca w Krwawym Gaju, jeśli go masz.
  • Przykryj ognisko Krwawym Gajem
  • Jeśli korzystasz ze świątyni burzowej, ustaw jedną lub dwie w dobrym miejscu i rozważ wyrównanie pasma płonących lasów z rzeką, jeśli to masz.
  • Uważaj na miejsca w ruinach. Nigdy nie umieszczaj go obok ogniska. Powinieneś być w stanie poradzić sobie z płonącymi robakami łuczniczymi z sąsiednich pól, ale pamiętaj, aby umieścić Krwawe Gaje, aby zapobiec ich ucieczce, a jeśli dostaniesz tonę ruin wcześniej, rozważ spowolnienie ich gry.
  • Jeśli masz rzekę, zaplanuj jej położenie. Aby uzyskać wystarczającą prędkość ataku, potrzebujesz tylko jednej linii zarośli ograniczonej po obu stronach rzeką o podwójnym odwrocie. Spróbuj przepłynąć rzekę obok drogi, aby przekształcić pola bitew.
  • Nigdy nie nakładaj się na pola bitwy. Nie musisz majstrować przy skrzepach krwi. Skoncentruj się na pokrywaniu ruin i cmentarzy polami bitew. Możesz umieścić pola bitew na zewnątrz pętli i poprowadzić do nich rzekę, aby uzyskać inny kafelek.
  • Użyj Obliviona na leśnych wioskach i obozach goblinów.
  • Zwykle robię tylko 4 lub 5 bookeries. Po prostu dopasuj je w dowolnym miejscu, lubię, aby zakrywały 2 lub 3 płytki, więc mogę szybko wymienić karty.

 

Rozdział 3

Brak zmian w stosunku do rozdziału 2 .

Wyjaśnienie
Kiedy atakujesz (lub kontrujesz), twoja wytrzymałość spada. Kiedy zostaniesz trafiony, twoja wytrzymałość rośnie. Kiedy unikasz, twoja wytrzymałość spada. Zbyt częste unikanie pozbawi cię wytrzymałości, a wtedy nie będziesz w stanie zaatakować wystarczająco szybko, aby się uleczyć. Chcesz przyjmować trafienia, ponieważ przyjmowanie uderzeń uzupełnia twoją wytrzymałość i podtrzymuje leczenie wampiryzmu.

Kluczem tutaj jest unikanie uników i uzyskanie wystarczająco wysokiego zdrowia, obrony i wampiryzmu, aby przetrwać cokolwiek. Wampiryzm będzie musiał pochodzić z inteligentnych wyborów sprzętu! Dlatego chcesz mieć dużo Krwawych Gajów, aby mieć do wyboru wiele wysokiej jakości sprzętu.