Loop Hero - Jak pokonać Akt IV za pomocą Nekromanty

Poradnik dotyczący przejścia aktu IV (rozdział 4) z Nekromantą
Intro
Ostatni rozdział jest trudny i próbowałem wiele razy z różnymi kombinacjami i dostałem policzek.
Oto odpowiedź, którą mam i chciałbym się nią wszystkim podzielić.

Poza tym jestem tak ciekawy, w jaki sposób wszyscy wyczyściliście ostatni rozdział, będę bardzo wdzięczny, jeśli zechcecie podzielić się swoją metodą zaspokojenia mojej ciekawości.

Mogę przesłać cały czysty film na Youtube ... miejmy nadzieję, że jeśli ktoś jest zainteresowany.
To około 85 minut, więc muszę je wyciąć i ustawić większą prędkość odtwarzania.

Ten przewodnik został napisany 8 marca 2021 r. (V1.009), zmiany mogą zostać wprowadzone przez deweloperów.

 

Budowa tarasu

Karta złota - Krypta przodków
Ta karta daje ci +3 HP za każdym razem, gdy zabijesz wroga z duszą, dzięki temu możesz mieć wysokie HP bez karty skały w twojej talii.
Daje również +1 ożywienie, które może uratować twój bieg.

Myśli o budowaniu talii
Oto moje ogólne przemyślenia, umieszczę opis każdej karty w innej sekcji, o tym, jak z nich korzystam i na co zwrócić uwagę.

To jest złota karta, którą wybrałem, ponieważ może zwiększyć nasze maksymalne HP bez potrzeby Rocka w naszej talii, a ponieważ Nekromanci nie mają miejsca na zbroję, więc ta karta nie ma minusów.

Będziesz musiał zabić wroga, który ma duszę, aby zwiększyć swoje HP, a Gaj, w którym pojawia się słaby Wilk Szczurów, jest świetnym wyborem.

Z River + Thicket (+ 2% Atk Spd) i Oasis (River umieszczona obok Sand Dunes, która daje -0,5% Atk Spd i -1% Atk Spd dla wroga), znacznie zwiększy to zdolność Nekromanty.

Umiejętność nekromanty jest bardzo ważna, chcę mieć wszystkie umiejętności w ręku, zanim stanę przed bossem, więc potrzebuję Suburbs, które dają bonusowy exp za awansowanie.

Vampire Mansion + Village są świetne, ponieważ zapewniają lepsze nagrody za zadania. Ale lubię używać ich obok kafelka Obozu, aby skorzystać ze Strażnicy.

Pole bitwy to po prostu kolejny sposób na zdobycie świetnego sprzętu, ale uniknę ich zwężania, aby uniknąć wielu Krwawych Szmat.

Jeśli chodzi o wyposażenie, wystarczy, że wybierzesz +1 maks. Szkielet za każdy sprzęt z co najmniej 1 jakością przyzwania.

Podsumowując, złota karta do zwiększenia HP, oaza do zmniejszenia wrogiego ATK SPD, Thicket do zwiększenia naszego ATK SPD i przywołanie roju szkieletów, aby gang bang bossa!

Mój pomysł polegał na tym, aby wypchać Grove każdą możliwą płytkę i sprowokować tony Ratwolfa i wyhodować ich, aby stali się wielkim, grubym, wytrzymałym magiem.

Porady: Postaraj się oddzielić Grove we wczesnej fazie gry, ponieważ nie chcesz, aby cię gangsterowali,

 

Typ karty - droga
Droga
Wioska
Wioska jest używana do leczenia, ale w tym przypadku łączę ją z Vampire Mansion, aby we wczesnej fazie gry pojawiły się 4 zombie, aby szybko zdobyć jak najwięcej kart / wyposażenia.
Po 3 pętlach zmienia się w Count Village, który jest nadal dobry, ponieważ może odzyskać twoje HP przed bossem lub po nim.

Zwróć uwagę, że 2 wioski odrodzą obóz bandytów, który jest moim najwyższym priorytetem do usunięcia, ponieważ ma 5% szans na kradzież twojego sprzętu (nie uprawiaj hazardu, usuń go jak najszybciej, raz zostałem skradziony i nie udało mi się uruchomić)

Ważne: mam w swojej bazie 4 strażnice poziomu 2, czyli 4 artylerie obsługują 2 pola z obozu. Będę używać TYLKO wioski i rezydencji wampirów na tych 4 kafelkach, dopóki nie będę w pełni wyposażony.

Przypomnienie: UMIEŚĆ TYLKO Rezydencję Wampirów bezpośrednio obok, aby zmienić wioskę w Oszukaną Wioskę.

Gaj

Grove jest twoją przyjazną kartą startową, która przywołuje Ratwolfa, który jest trochę słaby, ale Ratwolf MA DUSZĘ, która tutaj pojawia się w twojej Krypcie Przodków, z każdym zabitym Ratwolfem, dostajesz niewielką premię do maksymalnego HP.

Typ karty - pobocze
Boczna droga
Posiadłość wampirów
Vampire Mansion dodaje wampira do bitwy za każdym razem, gdy w jego zasięgu dochodzi do bitwy. Ma to kluczowe znaczenie, gdy musisz zagospodarować kulę ekspansji.

Za każdym razem, gdy umieścisz rezydencję wampirów BEZPOŚREDNIO obok wioski, zamieni ją ona w splądrowaną wioskę i natychmiast przywoła 4 ghule, a następnie przekształci się w Count's Land, który zapewnia lepsze nagrody za misje.

Zwróć uwagę, że zarówno Ghul, jak i Wampir są wrogami, którzy mają duszę, co może wywołać efekt zwiększenia twojego maksymalnego HP.

WAŻNE: We wczesnej fazie gry umieszczaj je tylko obok wioski, która jest obok twojego obozu, aby skorzystać z Strażnicy. Jestem na poziomie 2 Strażnicy, więc mogę umieścić 4 wioski na 4 kafelkach obok obozu.

Pole bitwy
Stwórz skrzynię, gdy wykonasz pętlę w jego zasięgu. NIE umieszczaj bezpośrednio obok obozu, nie wiem, czy to błąd, czy nie, nie spowoduje to odrodzenia skrzyni, jeśli to zrobisz.

Jeśli kafelek znajdujący się w ich zasięgu nakładał się i nie masz na nim żadnej Drogi, spowoduje to umieszczenie ścieżki krwi, która spowoduje pojawienie się Krwawej Ściereczki. Staraj się nie mieć więcej niż jednej ścieżki krwi, ponieważ z mojego doświadczenia wynika, że Blood Cloth najczęściej atakuje naszego bohatera bezpośrednio i czasami nas zabija.

Kuźnia Smitha
Smith's Forge zapewnia 20% redukcję obrażeń (do 30 ładunków) wraz z wymianą śmieciowego sprzętu.

Umieszczam tylko jeden z nich tuż przed obozem, aby uzyskać słodką redukcję obrażeń przed walką z bossem.

Idealne miejsce docelowe

Tuż przed bossem możesz mieć 2 punkty leczenia Village + Camp oraz redukcję obrażeń od Smith Forge.

Typ karty - pozioma
Krajobraz
Rzeka

Rzeka podwaja efekt sąsiednich kafelków KRAJOBRAZU.
Kiedy sąsiaduje z wydmami, zamienia się w oazę, która -0,5% prędkości ataku i -1% prędkości ataku wrogów

Las

Forest + 1% Atk Spd, ale Thicket + 2%, więc używaj tylko Thicket
10 zarośli tworzy wioskę A? co spowoduje odrodzenie drewnianego wojownika, ale bez obaw, drewniany wojownik tylko kontruje, więc po prostu przywołujesz skele, aby ich zabić, to bułka z masłem, nawet jeśli nie masz przewagi (inny przypadek dla wojownika i łotra)

Pustynia

Desert -0,5% wszystkich HP, Sand Duns -1%, użyj go w środkowej fazie gry i zamień River w Oazę.

Peryferie

Suburbs daje dodatkowy 1 exp, ale jeśli masz 5 Suburbs w formie +, środkowe zamieni się w Town, które daje 2 exp.
Zauważ, że każdy z 5 jest wymagany, jeśli usuniesz jeden po tym, jak zmieni się w miasto, powróci.

Umieść je we wczesnej fazie gry, aby szybko uzyskać dostęp do swoich umiejętności pożądania.

Koło zębate
Koło zębate
Poleciłbym wszystkim +1 maks. Szkieletowi na każdym biegu, ale przynajmniej 1 bieg z jakością przywołania.
Jeśli Atk Spd <100%, (20% +) Atk Spd> Max Skeleton> Summon Quality> Skeleton Level
Jeśli Atk Spd> 100%, Max Skeleton> Summon Quality> Skeleton Level> Atk Spd Regen
Byłoby miło mieć co najmniej 0,5 Regen.

Najlepszy ekwipunek to taki, który ma +1 max skele, + jakość przywołania i + skele poz
Widać, że w moim biegu użyłem do końca sprzętu 4 poziomu, ponieważ ma wszystkie te trzy statystyki

Cechy
Cechy
(Używam umiejętności, kiedy po raz pierwszy pisałem przewodnik, więc bądź ze mną ...)
Cechy są bardzo ważne. Fajnie byłoby więc mieć wszystkie ważne przed walką z bossem.
W tej walce brakuje mi +1 do maks. Umiejętności szkieletu, mimo że mam wysoki poziom, więc ... powodzenia!

Erm, istnieje pełny przewodnik po Nekromancie, który zawiera zdjęcie i opis, pokrótce przedstawię te ważne.
Moim zdaniem ważna jest kolejność.

  • +0,25 lv skele na pętlę, zawsze traktuj priorytetowo, chyba że jesteś na ostatnich 4 pętlach ostatniego bossa
  • +0,5 Magic HP / skele przywołane, świetnie mieć, nawet jeśli to twoja ostatnia pętla, będziesz super wytrzymały, jeśli zdobędziesz to wcześnie
  • +3 HP, jeśli skele zostanie zabity, odzyskaj umiejętność, która zapewni ci bieg, wielki mag musi być wytrzymały jak diabli!
  • +1 max skele, po prostu dobrze mieć, oszczędzaj czas, szybsze dps
  • +3 Ulepszony kumpel skele, kiedy zaczynasz nową pętlę, wybierz to TYLKO jeśli ulepszysz Diner do lv3, co pozwoli ci odpocząć przed walką z bossem, jeśli nie, będzie to niski poziom.
  • 20%, aby przekroczyć limit przywołań i przywołać dodatkowego szkieletu, dobrze go mieć
  • +1 szansa na ożywienie, służy jako ubezpieczenie
  • Zdobądź kilka kart do usunięcia i usuń kartę, przywróć 10% hp, lol, rozumiem to i nie mam wyboru
  • Inny
  • + 50% limitu zasobów, naprawdę? W ostatnim rozdziale, który możesz zabrać ze sobą nieograniczone zasoby? Sugeruję deweloperom, aby usunęli tę umiejętność w ostatnim rozdziale ...

To tylko moja opinia, nie krępuj się zostawić komentarz, jeśli myślisz, że coś poszło nie tak!

Początek
Startowy
Lubię poświęcić trochę czasu i zaplanować układanie płytek.

Podzielę mapę na połowę, z których połowa to River i Thicket, a druga połowa to Suburbs i Oasis.
Chcę, aby rzeka płynęła obok Grąszcza, przy czym więcej płytek Rzeki obok Grąszcza będzie najlepsze.
Potem narysuję trochę krzyżyka, żeby zaplanować, gdzie umieścić Przedmieścia i mieć maksymalną ilość miasta.
Część mapy zostawię dla Oasis, bo teraz jej nie potrzebuję.

A strona, której rzeka nigdy nie przekroczy, będzie moją złotą kartą.

Sposób, w jaki planuję, wygląda mniej więcej tak:

Ostateczna mapa znajduje się w późnej fazie gry!
Nie spiesz się i powoli planuj z wyprzedzeniem!

Early Game
Wczesna gra (~ 20 minut)
Przed bossem 1 uważam Licha za wczesną fazę gry.
To są moje statystyki i mapa przed bossem (pętla 7)

Cel
Moim zdaniem chcesz mieć
- Szkielet 4+ max
- 3 umiejętności
- 60% + Atk Spd

Moje przemyślenia i doświadczenie
UŻYWAJ WYŁĄCZNIE KARTY WIĘKSZYCH EFEKTÓW (GRUBOŚCI I WYDMÓW PIASKOWYCH).

Nie spiesz się i nie spiesz się, powoli i stabilnie wygrywa wyścig. Widzisz, że jestem w pętli 7, kiedy angażuję pierwszego szefa, chcę się upewnić, że jestem w pełni przygotowany, zanim spotkam się z szefem.

Mam Kuźnię Smitha tuż obok mojego obozu, aby zapewnić zbroję, Wioskę, która zapewnia mi pełne zdrowie i sprzęt, który spełnia moje minimalne wymagania.

Przepraszam, że niebieskie słowa zakrywają pasek, ale kiedy się angażuję, jestem o kwadrans przed wskaźnikiem pierwszego bossa. Dzieje się tak dlatego, że kiedy jestem na pętli 6, byłem prawie na maksymalnym poziomie, aby dotrzeć do pierwszego bossa, zatrzymuję się i zapisuję wszystkie moje karty, dopóki nie rozpocznę nowej pętli.
Jest to świetne, ponieważ możesz mieć jeszcze 1 pętlę do przygotowania, a po pętli możesz teraz spamować całą swoją kartę na mapie.

 

Średnia gra
Środkowa gra (~ 40 minut)
Po prostu wypełnia twoją mapę większą ilością rzek, zarośli, przedmieść, ale teraz spróbuj ustawić swoją oazę i wydmy.

Twoim celem przed Second Boss jest:
- 6 maksymalnych szkieletów (cały sprzęt z +1 maksymalnym szkieletem, jeśli posiadasz umiejętność, 7)
- 120% + Atk Spd

Wciąż ta sama technika, jeśli jesteś blisko wskaźnika bossa, poczekaj na nową pętlę. Przechodzę za ćwierćfinał, kiedy angażuję szefa (pętla 12)

Przed Trzecim Szefem Twoim celem jest:
- Po prostu kontynuuj w swoim tempie, jeśli zaszedłeś tak daleko, to nie będzie problemu. Miej tylko nadzieję, że ten głupi pies nie będzie cię za każdym razem celował i będziesz mógł przywołać swojego czołgowego szkieletu.
- Oaza, niezłe będzie -10% Atk Spd przeciwnika

To jest mój postęp, jestem na półmetku, kiedy angażuję trzeciego bossa (pętla 15)

Late Game (Final Boss)
Late Game (~ 20 minut) - alert spoilera

To była długa podróż, dobra robota!
To moja statystyka przed Final Bossem (pętla 16)

Łatwe do odczytania statystyki:

  • Maksymalne HP 1400
  • Max Skele 6
  • Magiczne HP 188
  • Jakość przywołania 79%
  • Skele LV +13,57
  • Atk Spd + 243%
  • Regen 5.0 na sekundę
  • Dodatkowe doświadczenie + 54
  • Skill Count - 7 (Wybacz mi, wpisałem cechy jako umiejętność dla całego przewodnika do tej pory lol)
  • -24% wroga Atk Spd

Powiedziałbym, że dość łatwo usunąłem bossa, ponieważ zrobiłem tak wiele przygotowań. Mój bohater nigdy nie spadł poniżej połowy zdrowia, ale zajęło to dużo ... dużo czasu ... Żałuję, że nie mam tej cechy +1 maksimum szkieletu ... (Cały bieg ~ 80 minut)

Ogólne wskazówki
Ogólne wskazówki

  • Nie spiesz się na początku, zauważ, że jestem w pętli 6 przed pierwszym bossem, pętla 12 przed drugim, pętla 15 dla trzeciego i pętla 16 dla ostatniego bossa.
  • Jak najszybciej usuń obóz bandytów !!!!
  • Czasami warto poświęcić maksymalny szkielet +1, aby uzyskać jakość przyzwania (nie spadaj poniżej 4)
  • Poczekaj na nową pętlę, gdy prawie trafisz następnego bossa, niż skorzystaj z okazji, aby umieścić wszystkie swoje płytki
  • Strażnica jest bardzo pomocna, ulepsz ją!
  • 1 Smith jest więcej niż wystarczający (moim zdaniem)
  • Deser, Las to śmieciowa karta, nie graj w nie, używaj ich ulepszonej wersji, Wydm i Gąszczu
  • NIE graj w Vampire Mansion + Village poza zasięgiem Watchtower, chyba że jesteś w środkowej późnej fazie gry
  • Jeśli zdobędziesz 3 śmieciowe cechy w debiucie, równie dobrze możesz rozważyć ponowne uruchomienie biegu.
Inni bohaterowie?
Próbowałem oczyścić się z Wojownikiem i Łotrem, ale bardzo mi się nie udało, jeśli ktoś z was zechce opowiedzieć, jak to zrobiłeś, będę niezmiernie wdzięczny, ponieważ wypełnia moją ciekawość.

(Udowodnij mi, że się mylę: myślę, że Rogue jest prawie niemożliwy do wyczyszczenia, ponieważ nie mogę uzyskać przepustki uniku w 50%)

Edycja: Po 1 dniu: LoL Powiedziałem, że zamierzam zrobić sobie przerwę, ale nie mogę powstrzymać się od rozpoczęcia nowego biegu ... i właśnie wyczyściłem z Rogue (kolejne 8h), udowodniłem, że się mylę ... .

Podzielę się tym, jak wyczyszczę z łotrem, miejmy nadzieję, że za 24 godziny
(Przepraszam, jeśli mam jakieś opóźnienie, ponieważ mam trochę pracy)

 

Koniec
To wszystko dla mojego przewodnika. Muszę odpocząć od niekończącej się pętli, ponieważ mam ponad 40 godzin od momentu pojawienia się gry.
Mogę spróbować biec z Wojownikiem lub Łotrem, może ... czy nie?

Jeśli masz inny dobry pomysł, którym chciałbyś się podzielić, zostaw go poniżej w komentarzu!
A jeśli coś mi się nie podoba, nie krępuj się mnie poprawić!

Jeśli podoba Ci się mój przewodnik lub się czegoś nauczysz, zostaw komentarz lub polubienie, bardzo mnie to motywuje i zachęca! Dziękuję Ci!

Pokój i miłość! Nie niszcz mojego świata!

PS: Good Job Devs!