Mortal Online 2 poradnik Narzędzie do budowania postaci MO2 + kompilacje i przewodniki postaci

Hybryda między walką konną i piechotą

Szukałem postaci z najwyższą Str, ponieważ chciałem walczyć na wierzchowcu i móc walczyć pieszo. Hybryda między walką konną a piechurem.

Przetestowałem kilka zamontowanych broni bojowych, a jeśli chcesz używać Młotów, potrzebujesz tego 121 Str.

Jeśli mechanika jest taka sama jak w pierwszej grze, broń bojowa konna wymaga dwukrotnie większej siły, gdy jest używana jedną ręką z konia. To byłoby dokładnie 121 Str za stalową broń MC, jeśli nie chcesz używać magicznych pierścieni, amuletu z siłą lub rękojeści broni.

Starmace z Longhandel Spongewood / Silk + Steel Head kosztuje około 60 Str (120 z wierzchowca). Uszkodzenia spowodowane przez gwiezdne gwiazdy dzielą się na obrażenia cięte i tłuczone.

Młoty kowalskie prawie wyłącznie zadają obrażenia w wyniku uderzenia, a obrażenia w wyniku uderzenia prawdopodobnie określą, czy możesz zsiąść z gracza. Potrzebują dużo siły. 65 Str i więcej. To byłoby 130 Str od wierzchowca i żadna postać nie może osiągnąć tak wysokiej Str. Aby z nich skorzystać, możesz potrzebować magicznych pierścieni, amuletu i rękojeści broni.

To jest powód, dla którego wybiorę Starmaces z wymaganiem 60 Str (120 z Mount)

Narzędzie do budowania postaci w Mortal Online 2 pomogło mi wybrać odpowiedni wiek i rozmiar, aby nie marnować punktów z prezentów Claid i chciałem podzielić się moimi wynikami.

Oto moje wyniki dla moich max kompilacji Str.

Thursar / Kallard 121 Str 91 Dex
https://www.bilder-upload.eu/bild-89bf9f-1613981379.jpeg.html

Ogmir 121 Str 87 Dex
https://www.bilder-upload.eu/bild-7f32d5-1613981481.jpeg.html

Human 115 Str 85 Dex
https://www.bilder-upload.eu/bild-7d86f9-1613981519.jpeg.html

To będzie moja kompilacja.

(Obliczono dla 1100 punktów bez żadnych premii do umiejętności, więc niektóre umiejętności mogą być nieco wyższe)

1. Jazda kontrolowana 100 ???
2. Walka na siodle lub Łucznictwo konne 100 ???
3. Młoty 100 / Łucznictwo (12 Bonus Str) + (1 Bonus Con) + (... Bonus Claid Gifts)
4. Dodatkowe miecze umiejętności broni 100 / lub witalność 100 mieczy = (11 bonusowych uderzeń) + (1 dodatkowy zręczność)
5. Agresywne postawy 58 (11 premii) + (5 premii)
6. Postawy obronne 50 (5 Bonus Str) + (2 Bonus from Con)
7. Sprint 100 (1 bonus z Con) + (2 bonus z Dex)
8. Combat Manovering 100 (2 bonusy za zręczność) + (1 bonus za zręczność)
9. Trening pancerza 100 (11 Bonus Str) + (1 Bonus Dex)
10. Trening ciężkiej zbroi 47 (11 Bonus Str) (1 Bonus Dex)

(47 treningu ciężkiej zbroi + dodatkowe punkty umiejętności z atrybutów powinny wystarczyć do noszenia zbroi 23 kg, zbroi z żelaznej kości ze stalowym tułowiem) (należy przetestować w MO2)

11. Anatomia 100 (5 Bonus Str) + (2 Bonus Int)
12. Blokowanie 0 (5 Bonus Str) + (2 Bonus Dex)

(Blokowanie nie będzie kosztowało więcej Wytrzymałości, ponieważ Blokowanie Wytrzymałości jest drugorzędne w stosunku do Monoveru Walki, ale musisz sparować, ponieważ otrzymujesz pełne obrażenia, jeśli blokujesz zbyt długo)

13. Saldo 100 ???
14. Kontrola stworów 45 ???

(45 CC + punkty bonusowe z atrybutów powinno wystarczyć, aby jeździć Bullhorse lvl 88) (należy przetestować w MO2)

Premie do umiejętności są testowane z Ogmirem

To byłoby dodatkowe 92 punkty!

Myślę, że musisz wydać około 20 z nich na CC i 20 na trening ciężkiej zbroi

Teraz masz 3 opcje na pozostałe 52 punkty

1. Można je ustawić w trybie blokowania (jeśli jesteś z USA i zwykle blokują się nieco wcześniej)

2. Możesz wybrać postawę Agresywną 80 i Postawę Obronną 80

3. Możesz wybrać 90 Hammer / Archery, 90 MC / 90MA, 90 Swords, 90 Anatomy, 50 Aggresive Stance, 50 Defencive Stance

W ten sposób możesz zdobyć 50 Przetrwania i 50 Wytrzymałości za 50 Pływania i 50 Oporu Pływania. (Uwaga z tak niską umiejętnością nie możesz pływać z łupem i musiałbyś włożyć go do swojej torby z końmi)

+ około 8-15 dodatkowych punktów umiejętności z ??? + Premia Claida za Młoty (tego nie można przetestować w bankomacie) Ten prezent umiejętności i kladu nie działa.

Thrursar otrzymuje więcej premii do obrażeń, a Ogmir ma odporność na powalenie w swoich Claidach. Ze względu na wysoką premię do obrażeń, Thursar może być w stanie zsiąść z innych graczy, ale może też z łatwością zsiąść z niego sam, z powodu braku odporności na powalenie w Claid Gifts. Ogrmir może nie być w stanie zejść z konia, ale inni gracze również nie będą w stanie zsiąść z niego. Ale to czysta spekulacja.

Człowiek musiałby użyć magicznej biżuterii lub rękojeści do broni, która zmniejszyłaby wymaganą ilość broni do walki z wierzchowca, co czyni go znacznie droższym w wyposażeniu. Ludzie mogą łagodzić magiczne obrażenia z jego Darów Claida. Postacie MC są zawsze wrażliwe na Magic, ponieważ siedząc na ogromnym wierzchowcu, mają duży hitbox.

Bronie nie są tak łatwe do zdobycia. Myślę, że musieliście uprawiać bardzo twarde Dungeny w MO1, takie jak Cultist lub Sator Dungen, aby je zdobyć. Ukończenie tego Dungena zajmuje około 2h + musisz mieć uzdrowiciela, który mógłby wskrzesić zmarłych graczy, być może wytrycha do konkretnych skrzyń, poskramiacza ze zwierzakiem i nie obejmuje to czasu podróży. Zawsze istniało ryzyko, że zaangażujesz się w walkę i trzeba było całkiem nieźle przygotować się do trudniejszych Dungenów. Musiałeś znaleźć klucz, aby otworzyć Bossroom, a jeśli misja się nie powiedzie, możesz zbudować Prist i dom w pobliżu Dungen.

Możesz kupić te bronie od innych graczy, ale kosztowały one sporo gotówki.

W MO1 każda wyprawa musiała być dobrze przygotowana i myślę, że tak będzie również w MO2.

Myślę, że nowi Gracze muszą wiedzieć, że ta gra nie jest taka łatwa. Że nie jest łatwo zdobyć konkretne przedmioty, do których należały bronie.
Twarde Dungeny były dobrze ukryte, na przykład w najgłębszej dżungli, a ty nie miałeś mapy. Ale właśnie to podobało mi się w tej grze.

Trzeba było być sprytnym, żeby przeżyć. Zaprzyjaźnij się, znajdź gildię, zawieraj kontrakty z innymi gildiami jako rzemieślnik, aby umożliwić ci uprawianie materiałów na ich obszarze i dać im może 10-20% wyhodowanych materiałów, aby cię chronić.

Ta gra przebiega inaczej niż jakakolwiek inna gra.

Oto lista wszystkich umiejętności, których można użyć. Nie umieściłem dodatkowych Umiejętności w Głównych Umiejętnościach w mojej Konstrukcji, ponieważ ich nauczenie się nie kosztuje żadnych Punktów Umiejętności.

Lista wszystkich umiejętności bojowych
https://mortal2.rocks/handbook/skills/lists/combat-skills-full-list-mortal-online-2/

Lista wszystkich umiejętności zawodowych.
https://mortal2.rocks/handbook/skills/lists/profession-skills-full-list/

Postać będzie miała 1100 punktów umiejętności bojowych i 1100 punktów umiejętności profesji + premie za punkty umiejętności z atrybutów i darowizn.

Zapraszam do publikowania swoich wyników i kompilacji, aby pomóc nowym graczom w tworzeniu pomysłów na kompilacje.