Najlepszy przewodnik po grze z optymalizacją magazynu i wskazówkami – Supermarket Simulator Poradnik

W tym poradniku założono, że znasz już podstawy gry. Jeśli nie masz co najmniej 10 poziomu, zalecam zapoznanie się z grą przed kontynuowaniem korzystania z tego przewodnika. W tym poradniku znajduje się jednak kilka dobrych wskazówek, nawet dla osób, które są zupełnie nowe w grze.

Efektywne zorganizowanie magazynu może zająć trochę czasu, ale kiedy już to zrobisz, prawdopodobnie nie będziesz musiał ponownie organizować rzeczy. Na poziomie 60 odkryłem, że idealna liczba regałów magazynowych wynosi 26, jednakże stworzyłem pomieszczenie magazynowe, które w razie potrzeby może pomieścić 30 regałów.

Zapoznaj się z ilustracjami na dole PRZEWODNIKA, aby zobaczyć przykład magazynu na 26 lub 30 regałów.

Mam pozycje „Półka”, „Lodówka” i „Zamrażarka”, każdy ułożony oddzielnie. Możesz filtrować według tych kategorii, korzystając z menu rozwijanego „Wyświetl”. Zaleca się organizowanie magazynu w oparciu o to samo zamówienie, co Rynek. Ułatwia to codzienne zakupy.

Poleciłbym również zachować kilka pudeł w magazynie na potrzeby reorganizacji. Pudełka będą układane na półkach, więc zachowaj tyle, ile uznasz za konieczne. Zaoszczędziłem 2 największe pudełka, 4 średnie pudełka i pełną przestrzeń w stojaku każdego z małych (6) i małych (18) pudełek. Poniższy obrazek przedstawia przykład tego, jak to wygląda

Magazyn: Ilości
W przypadku większości produktów potrzebne będzie tylko jedno miejsce na stojaku. Na beczki, mleko – 6 szt., środek do czyszczenia yamo (zielonej butelki) i wybielacz potrzebne będą 2 miejsca na stojaki. W przypadku największych artykułów, takich jak papier toaletowy, mrożone kurczaki i ziemniaki, należy wykorzystać 3 miejsca na stojaki. Wypełnij każde miejsce dopiero wtedy, gdy całkowicie się wyczerpie. Poniżej znajduje się przykład tego, jak to może wyglądać.

Kiedy już będziesz mieć zapasy i będziesz mieć wystarczająco dużo miejsca na półkach, możesz zaaranżować swój sklep tak, jak chcesz. Pończocharze zapełnią Twoje półki, więc nie martw się o samodzielne wykonanie pończoch. Będziesz chciał spróbować zminimalizować liczbę lodówek i zamrażarek w swoim sklepie, ponieważ z każdą z nich wiążą się koszty energii elektrycznej. Zamrażarki są szczególnie drogie i kosztują 12,50 dolarów dziennie. Oto dzienne koszty energii elektrycznej związane z każdym rodzajem mebli:
Wpisz koszt dzienny
Lodówka A 4,22 USD
Lodówka B 8,33 USD
Zamrażarka 12,50 USD

Jeśli chodzi o oświetlenie, nie jestem pewien, czy za każde światło pobierana jest dodatkowa opłata. Ale dla mnie to i tak nie miałoby znaczenia. Aby zaoszczędzić pieniądze, wyłączam światło przez całą noc. Światła umieściłem w takim samym układzie jak na początku. W przypadku idealnego oświetlenia ten układ wydaje się działać naprawdę dobrze. Jeśli chcesz włączyć światła o godzinie 21:00, możesz to zrobić, ponieważ będzie to kosztować tylko kilka centów opłat za energię elektryczną.

W sklepie: ilości i ceny
Jeśli chodzi o ilość artykułów, zalecam zachowanie alokacji w ilości co najmniej 16 na każdy artykuł. Na przykład powinieneś mieć 8 półek wypełnionych papierem toaletowym, 2 półki mąką, 2 półki płatkami zbożowymi i 1 półkę wypełnioną solą. Możesz zrobić więcej, ale nie jest to konieczne, gdy masz skarpetki. Jedynym wyjątkiem, jaki robię, są produkty mrożone, ponieważ przechowywanie ich w zamrażarkach jest zbyt drogie. W przypadku produktów mrożonych ustawiam minimum na 12 zamiast 16. Oznacza to, że tylko 3 miejsca są wypełnione mrożonym kurczakiem i 1 miejscem na każde lody. Ogólnie rzecz biorąc, jeśli masz co najmniej 16 sztuk, Twoi magazynierzy zostaną poproszeni o wypełnienie ich na długo przed wyczerpaniem się zapasów. Są sygnalizowane, aby wypełnić miejsce na półce, gdy osiągnie ono 75% lub mniej miejsca.

Ponadto w środku dnia może zaistnieć potrzeba sprawdzenia większych produktów, takich jak kurczak i ręczniki papierowe, ponieważ w niektóre dni przedmioty te wydają się popularne. Klienci czasami kupują duże ilości ręczników papierowych, mrożonego kurczaka i mleka po 6 szt.

W przypadku wyceny przedmiotów prawie zawsze ustalam ceny na podstawie ceny rynkowej, aby zmaksymalizować zyski XP i liczbę zakupionych przedmiotów. Chcesz sprzedać jak najwięcej produktu, aby opłacić pracowników, czynsz i rachunki. Jedynym wyjątkiem, jaki robię, jest sytuacja, w której mój zysk jest mniejszy niż 0,50 USD na produkcie z półki, 0,75 USD na produkcie z chłodnicą lub 1 USD na produkcie z zamrażarką, wtedy podniosę cenę tak, aby przynajmniej osiągnąć zysk po kosztach wysyłki i energii elektrycznej .

Zamawianie i wysyłka
Kupuj produkty tylko na początku dnia, aby zmaksymalizować wydajność. Ponadto zamawiaj produkt tylko wtedy, gdy miejsce na niego w stojaku jest całkowicie puste. Będziesz musiał poczekać, aż skarpetki skończą swoje zapasy z poprzedniej nocy, aby rozpocząć składanie zamówienia, w przeciwnym razie możesz zamówić za dużo.
W przypadku zakupu przedmiotów wysyłka obejmuje 3 poziomy cenowe:
Ceny wysyłki
1-3 przedmioty 2 USD
4-6 przedmiotów 4 USD
7+ przedmiotów 8 USD

Polecam kupować produkty w ilościach od 3 do 6 sztuk, aby zminimalizować koszty wysyłki. Będziesz chciał kupić produkty dopiero wtedy, gdy całkowicie skończą się na półce. Gdy będziesz mieć pustą przestrzeń, wypełnij ją całkowicie, aby zminimalizować liczbę razy potrzebnych do zapełnienia regałów magazynowych. Zmiany cen artykułów nie będą miały wpływu na składanie zamówień, ponieważ ostatecznie wszystko się wyrównuje, więc gdy się skończą, wypełnij całkowicie miejsce na półce.

6 pudełek idealnie nadaje się również do przenoszenia pudeł z ulicy do magazynu. Łatwiej jest przenosić i znajdować 6 pudełek na raz niż 20-30, więc zamówienie 6 pozycji i natychmiastowe zapełnienie miejsc to najszybszy sposób na wykonanie porannej inwentaryzacji. Ostatecznie pojawi się aktualizacja, dzięki której nie będzie już trzeba przenosić skrzynek z ulicy do magazynu, ale do tego czasu polecam zamawianie i przenoszenie 6 skrzynek na raz.

Wskazówka: jeśli masz zbyt wiele półek, stojaków lub innych mebli, możesz je sprzedać, jeśli nie chcesz przechowywać pudeł poza sklepem. Jeśli je sprzedasz, otrzymasz zwrot 50% ceny zakupu. Aby sprzedać mebel, zapakuj go do pudełka („C”), a następnie przytrzymaj przycisk „F”, aby go sprzedać.

Kasjerzy i magazynierzy
Będziesz chciał pozyskać 3 kasjerów tak szybko, jak to możliwe, ale nigdy nie będziesz potrzebować więcej niż 3. Są naprawdę powolni, więc będą pracować długo po 21:00. W tej chwili po prostu nie ma wystarczającej liczby klientów, aby potrzebować czwartego kasjera, ponieważ 4 magazynierów i tak jest zbyt powolnych, aby dotrzymać kroku 3 kasjerom.

Zatrudnij magazynierów tak szybko, jak to możliwe. Bez nich magazyn jest bezużyteczny. Są naprawdę powolni, więc będziesz chciał zatrudnić ich wszystkich tak szybko, jak to możliwe. Jeśli tego nie zrobisz, pończocha będzie trwać wiecznie. Sprzedawcy zostaną poproszeni o zapełnienie miejsca na półce, gdy osiągnie ono 75% całkowitego przydziału dla tego miejsca. Kiedy zajmą miejsce na półce, zapełnią wszystkie miejsca na półkach powiązane z tym przedmiotem. W przyszłej aktualizacji sprzedawcy będą mogli przenosić pudełka z ulicy do Twojego magazynu.

Ulepszenia i reorganizacja
Jeśli chodzi o modernizację sklepu, polecam skupić się głównie na produkcie „Licencje”. Rozszerzenia sklepu „Rozwój” zaczną być naprawdę drogie około 20 poziomu. Odkryłem, że teraz, gdy wprowadzono hurtowników, rozwój sklepu nie ma tak naprawdę znaczenia. Jeśli skutecznie zorganizujesz swój sklep, prawdopodobnie będziesz potrzebować co najwyżej „Sekcji 9”. Sekcje 10–23 to elementy, na których możesz się skupić po zakupie wszystkich licencji na produkty. Prawdopodobnie i tak nie zarobisz wystarczająco dużo pieniędzy, aby kupić wszystkie sekcje, więc będziesz musiał zdecydować, czy chcesz licencji na produkty, czy rozszerzeń. O ile wiem, sekcje wzrostu tak naprawdę nie robią nic innego, jak tylko powiększają Twój sklep. Niezależnie od wielkości sklepu, masz taką samą liczbę klientów. Zwiększenie wielkości sklepu spowoduje również wzrost kosztów dziennego czynszu.

Reorganizacja sklepu może być dość trudna, jeśli masz magazynierów. Z tego powodu, w miarę zdobywania kolejnych poziomów, zalecam zakup wszystkich licencji na produkty w tym samym czasie, gdy osiągniesz wymagany poziom dla zestawu licencji na produkty. Prawdopodobnie będziesz chciał zaoszczędzić dodatkowe 5–10 tys. dolarów na zapełnienie półek i magazynu przed rozpoczęciem reorganizacji. Gdy będziesz gotowy na aktualizację, zwolnij wszystkich swoich stockerów tego ranka. Choć może to zabrzmieć szalenie, będzie Cię to kosztować tylko 425 USD i uniemożliwi im próbę uzupełnienia zapasów. Jeśli naprawdę chcesz zaoszczędzić czas na reorganizacji, otwórz swój sklep na kilka dni po zwolnieniu magazynierów. Pomoże to oczyścić półki na potrzeby reorganizacji, a także zrekompensuje koszty zwalniania magazynierów. Klienci mogą dużo narzekać, ale dla wygody warto. Po zwolnieniu skarpetek możesz wykorzystać dodatkowe pudełka, które zapisałeś w swoim magazynie, aby wszystko uporządkować. Nie ma znaczenia, jak zaaranżujesz swój sklep, byle nie przepełnić półek. Sprzedawców i klientów nie obchodzi, gdzie umieszczone są produkty. Umieszczając nowe przedmioty, nie zapomnij o ustaleniu ich cen, w przeciwnym razie będziesz tracić pieniądze, dopóki ich nie podniesiesz.