Evil Genius 2 World Domination poradnik Lista poziomów pomocników

Lista poziomów popleczników oparta na moich własnych doświadczeniach. Dzieje się tak, dopóki ktoś inny nie zrobi lepszego przewodnika.
Giermek
W porządku, więc ten przewodnik zostanie naprawiony później, ale na razie oto moja osobista lista poziomów

Henchman są podzieleni na trzy różne typy: Muscle, Deception i Science. Nie oznacza to jednak, że stwory Mięśni zawsze zadają największe obrażenia. Pod wieloma względami ich typ wcale nie znaczy wiele.

Poziom S

Iris - Potężna walcząca na dystans, która może użyć swojego aparatu, aby przywołać wszystkich twoich strażników w dowolnym miejscu na mapie, a jej zdolność leczenia pozwala jej tankować nawet najsilniejszych wrogów.

Dr Magnolia Ming - silna wojowniczka, która zadaje przyzwoite obrażenia, jej prawdziwym darem są jej dwie zdolności. Lekarstwo, które leczy niezwykle szybko (a także leczy wrogów, więc umieść je na swojej tylnej linii) I mój ulubiony… Zaraza. Zaraza zniszczy całe oddziały wrogów, jeśli zapewnisz wsparcie. Zadaje ogromne obrażenia, jednocześnie ogłuszając przez cały czas trwania. Będzie ranić sojuszników, więc trzymaj go na tyłach wrogów. Oba te efekty AKTYWNIE WYSZUKAJĄ cele i mają duży zasięg.

Poziom
Sir Daniel - pomocnik dystansowy zadający duże obrażenia, który może pokroić większość wrogów. może się przebrać, zwalniając do czołgania się i zadając ogromne obrażenia przy następnym ataku. Pozwala mu też uciec od pewnej śmierci. Jego druga umiejętność zastawia pułapkę na niedźwiedzia, której nie da się rozbroić. Zadaje niewielkie obrażenia, ale prawie natychmiast wysysa grupę wrogów z ich umiejętności, ustawia ich na schwytanie i unieruchamia.

Jubei - Windwalk pozwala mu teleportować się w dowolne miejsce, dając ci szybką reakcję na każdą inwazję. Co więcej, jego druga umiejętność sprawia, że jest prawie nie do pokonania w walce. Jest świetny w prawie każdej okazji.

Poziom B
jest to tylko tutaj, aby zilustrować, jak złe są pozostałe dwa i kiedy spróbuję innych popleczników.

Poziom C

Janet Bombe - miałem pecha, że wziąłem ją za swojego pierwszego pomocnika. Zadaje niewielkie obrażenia, ma bardzo mało zdrowia i jest denerwująca. Jej wymieszane dowody zdolności usuwają podejrzenia od pojedynczego wroga, a zdalna detonacja zadaje przyzwoite obrażenia pojedynczemu celowi w średnim zasięgu. Żadne z nich nie jest szczególnie przydatne, z wyjątkiem określonych sytuacji. Jedyną zaletą zdalnej detonacji jest to, że nie rozpoczyna walki.

Poziom Sh * t -

Carl Cafard - zadaje dosłownie 5 obrażeń na trafienie. Ma zdrowie na średnim dystansie, a jego umiejętności są „poza walką”. Potrafi ustawić minę, której nigdy wcześniej nie widziałem. Chodzi mi o to, że całe grupy wrogów po prostu przechodzą obok. Agenci też to ignorują. Nie robi absolutnie nic. Może również zrobić fałszywy obraz dla łotrzyków do kradzieży. Jasne, że to wezmą, ale ukradną też twoje złoto. Fałszywy sejf to lepsza alternatywa.

Więc tak, to mój przewodnik. Zaktualizuję to po dłuższym czasie gry 🙂