Holodrive poradnik Broń specjalna
USZKODZENIA: 8
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 70 na jedno ładowanie (dozwolone 2 ładunki)
CECHY SZCZEGÓLNE: Kule odbijają się
Tym razem od razu zacznę od wskazówek, ponieważ twórcy już zwrócili uwagę na wszystkie specjalne bronie. Oto wideo dla zastraszacza:
Pociski zastraszacza idą dalej niż kule z pistoletu plazmowego. Oprócz bouncity ta broń jest dobrym wyborem do dalekich i bliskich ataków. Nie ma nawet obowiązku celować w kogoś - po prostu strzelaj gdzieś, gdzie myślisz, że jest gracz i przy odrobinie szczęścia kule trafią go kilka razy. To również sprawia, że broń nadaje się do ścigania! Polecam ci używać tej broni na mniejszych lub mapach z wieloma tunelami i platformami, gdzie będziesz potrzebować większej elastyczności, aby móc jak najłatwiej dotrzeć do celu.
USZKODZENIA: 9
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 200 (1 ładunek dozwolony)
CECHY SZCZEGÓLNE: Najlepsza szybkostrzelność; popycha cię w przeciwnym kierunku strzelania; musi szarżować (jako snajper)
Najważniejsze informacje od deweloperów:
A więc zacznijmy! To jest broń obronna. Ale co to znaczy? Kiedy zostałeś zaatakowany w sposób, z którego nie możesz uciec, poruszając się lub strzelając do napastnika, najlepsze, co możesz zrobić, to odepchnąć się mini pistoletem. Jeśli możesz wycelować we wroga, masz szansę go zabić. Mini-pistolet nadaje się również do strzelania w tunelach - upewnij się tylko, że jesteś blisko wyjścia, bo jeśli nie możesz dosięgnąć lub wycelować w swój cel, wyjdź zanim będzie za późno. Aby przygotować się do walki, trzymaj broń naładowaną. Wystarczy często klikać, aby broń była naładowana. Kolejną sztuczką jest trzymanie się blisko portali wyjściowych i strzelanie, aż ktoś się pojawi. Nie będzie miał czasu na ucieczkę z pułapki, więc jest to łatwy sposób na zabicie kogoś za pomocą mini pistoletu. Używaj tej broni również w przypadku przepełnionej gry (szczególnie na małych mapach, takich jak Jipe i BigRigs). Wytworzysz prędkość geparda, która unieruchamia cię przed nagłymi atakami. Daje ci to również przewagę w odgrywaniu roli orła - jesteś na niebie i szukasz ewentualnej zdobyczy. Następnie po prostu zmień broń na najbardziej odpowiednią do sytuacji i zabij. Następnie, jeśli horyzont nie jest czysty, natychmiast popchnij się za pomocą mini pistoletu i wyląduj w spokojnym miejscu, aby przeładować i wyleczyć, jeśli to konieczne.
OBRAŻENIA: 9 na pocisk (6 strzałów); 6 za bezpośrednie trafienie
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 12 na jedno ładowanie (dozwolone 2 ładunki)
CECHY SZCZEGÓLNE: Pociski podążają za graczami po tym, jak zostali postrzeleni na ścianę.
Najważniejsze informacje od deweloperów:
Każdy gracz, który został zabity tą bronią, natychmiast zaczyna jej nienawidzić. Najpierw podam kilka wskazówek, jak z niego korzystać, a potem kilka sposobów na ucieczkę. Ta broń jest masowo używana podczas walki wręcz. Z pistoletem rozproszonym połowa graczy jest Twoja w walce wręcz. Broń nadaje się również do likwidacji snajperów ukrywających się w tunelu. Po prostu uważaj, aby nie odkryć.
ALE, wyjaśnijmy ważniejszą rzecz dotyczącą tej broni - ucieczkę. Zajęło mi około roku opanowanie ucieczki przed tą bronią. Na tym obrazku widać podstawowe ucieczki przed bronią (spowoduje to pewne obrażenia, ale będziesz miał więcej czasu na wycelowanie i / lub ucieczkę):
Jak widać, jeśli jesteś blisko kul i ściany, w której zostały wystrzelone, pociski trafiają cię trudniej, ponieważ nie mogą się one obracać. W rzeczywistości pociski mogą podróżować x metrów. Jeśli zmusisz ich do skrętu, stracą poziomą odległość, która. Możemy więc wywnioskować: im bardziej zmuszamy kule do obracania się, tym bardziej nie mogą nas dosięgnąć. Innym sposobem jest użycie lepkich ścian i platform jako bariery dla pocisków. Jeśli są takie lepkie ściany: użyj ich, aby zatrzymać kule. Następnie znajdź idealny sposób na ucieczkę przed strzelającym graczem (portale). Jeśli w pobliżu nie ma portali, znajdź najlepsze dla siebie miejsce, w którym możesz go zaatakować. Jeśli chcesz uciec z rozproszenia, musisz zabić gracza. W przeciwnym razie nigdy nie uciekniesz tylko bieganiem. Użyj każdego dostępnego power-upa - każdy ci pomoże - nawet lodowego więzienia. Ta gra nie jest stworzona tylko po to, aby pokazać, kto może dobrze celować i strzelać - jeśli nie możesz myśleć i tworzyć planów ucieczki i kontrataku, naprawdę ciężko będzie ci uciec od wszystkiego. Musisz doskonale znać mapy - gdzie są uzdrowiciele, power-upy i gdzie jest broń. To dla Ciebie niezastąpiona broń.
OBRAŻENIA: 40 na trafienie (25-0, jeśli wybuchnie blisko ciebie)
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 8 na jedno ładowanie (dozwolone 2 ładunki)
CECHY SZCZEGÓLNE: Shurikeny mogą przyklejać się wszędzie. Trwa dłużej niż granaty.
W centrum uwagi:
Ta broń jest dobra do zastawiania pułapek. Najczęściej używaną pułapką jest przyklejenie 2-3 shurikenów na portach wyjściowych. To natychmiast zabija wroga! Są jednak inne pułapki, które działają. Zrobiłem im zdjęcia:
Ostatnie dwie pułapki możesz zastawić wszędzie tam, gdzie są tunele. Inni nie mogą ich zobaczyć, a kiedy wskoczą do tunelu, wylądują na shurikenach i… BUM! Kolejną dobrą pułapką jest włożenie 2 shurikenów do wąskiego pionowego tunelu (jak te z JIPE) z obu stron. Zasięg każdego shurikena ulegnie rozdzieleniu, więc jeśli ktoś przez nie przejdzie, szansa na jego zabicie wynosi 70-80%.
Dobrym pomysłem jest również nie pozwalanie wrogom na regenerację, więc trzymaj shurikeny w pobliżu releczników i power-upów. Przyklej kilka shurikenów na krawędziach platform - będzie to przeszkoda, która działa dość często.
OBRAŻENIA: 8 na trafienie; 2 efekt palenia
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 5 na jedno ładowanie (dozwolone 2 opłaty)
CECHY SPECJALNE: Po trafieniu gracz zaczyna płonąć, co stopniowo przywraca 2 punkty zdrowia.
Najważniejsze informacje od deweloperów:
Zawsze staraj się kogoś zwolnić. Efekt podpalenia zada więcej obrażeń, niż się spodziewasz (łącznie 30).
Uwaga: więcej porad i wskazówek - w nagłówku „Kombinacje”.
OBRAŻENIA: 8-20 w zależności od posiadanego zdrowia
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 5 na jedno ładowanie (dozwolone 2 opłaty)
CECHY SPECJALNE: Im mniej masz zdrowia, tym więcej zadaje obrażeń
W centrum uwagi broni:
Ta broń jest idealna do ataku, ponieważ jeśli dobrze celujesz, staje się demonem dla wrogów. Nie muszę nic więcej mówić o tej broni. Jedyne, co mogę ci powiedzieć, to racjonalne używanie broni i ulepszeń. Mogą pomóc ci zadać większe obrażenia z szansą na zabicie kogoś, kto ma mało zdrowia.
OBRAŻENIA: 50 za każde trafienie; 100 trafień zwierzaka (po przejściu przez ścianę) (50-0, jeśli wybuchnie blisko ciebie)
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 4 na jedno ładowanie (dozwolone 2 ładunki)
CECHY SZCZEGÓLNE: Może przenikać przez ściany.
Najważniejsze informacje od deweloperów:
To moja ulubiona broń. Ta broń wymaga zaawansowanych umiejętności matematycznych, ponieważ aby być boskim z nią (i ze standardową bazooką), powinieneś obliczyć prędkość wrogów, trajektorię i kilka innych rzeczy, które nie są tak ważne jak dwie pierwsze. Niestety nie zrobiłem tego jeszcze dla wszystkich map:
Pamiętaj, że rakieta może przejść tylko przez jedną ścianę. Użyj czerwonych strzałek, aby dowiedzieć się, gdzie jest wróg. Jeśli pierwszy strzał zakończy się niepowodzeniem, strzelaj raz po raz.
Film pokazuje najniższą linię, która jest najbardziej udana.
OBRAŻENIA: 35 na strzałę (3 wystrzelone strzały)
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 5 na jedno ładowanie (dozwolone 2 opłaty)
CECHY SZCZEGÓLNE: Strzały mogą zmieniać trajektorię lotu na wrogów; strzały przechodzą przez gracza trafionego; musi naładować.
Najważniejsze informacje od deweloperów:
W przeciwieństwie do innych precyzyjnych broni, ta nie jest stworzona do zabijania jednym strzałem. Aby zabić wszystkie 3 strzały, należy trafić wrogów. Na szczęście szybko się ładuje, więc jeśli spudłujesz, będziesz miał czas na ponowne naładowanie i ponowne strzelanie. Dla mnie to najbardziej niechciana broń, ponieważ przy broni precyzyjnej naprawdę ciężko jest kogoś zabić jednym strzałem. Kolejną wadą tej broni jest to, że strzały spowalniają po przebyciu niewielkiej odległości. Dlatego ta broń jest dobra tylko do ataków z bliska, co jest dziwne jak na precyzyjną broń.
OBRAŻENIA: 100 na trafienie
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 1 na jedno ładowanie (dozwolone 1 ładowanie)
CECHY SPECJALNE: 1 trafienie zabija; plecak odrzutowy nie ładuje się; 2s automatyczne ładowanie;
Najważniejsze informacje od deweloperów:
To prawdopodobnie druga najpotężniejsza broń w grze. Używanie tej broni doskonale wymaga mistrzowskich umiejętności (celowanie, używanie plecaka odrzutowego…). Mam tę przewagę, że celuję, obserwując tylko czerwone strzałki. Może jedna trzecia moich zabójstw polega na celowaniu wyłącznie strzałami. Posiadanie tej umiejętności sprawia, że jesteś prawie boski. Nie potrafię ci wytłumaczyć, jak przez nie celować. To tylko praktyka. Użycie opcji overclock power up pozwala na używanie plecaka odrzutowego z dematerializatorem w dłoni bez utraty paliwa w plecaku odrzutowym. Jednak wzmocnienie broni Uber nie wyczerpuje amunicji. Jednak czas automatycznego ładowania zmniejszy się dwukrotnie, co pozwoli ci być potężnym zabójcą w zatłoczonych miejscach (jeśli jesteś wystarczająco cenny).
- szybka zmiana broni;
- planowanie udanego ataku;
- używanie odpowiedniej broni w różnych sytuacjach;
- dobry wzrok;
.................................................. .................................................. .................................................. ..
Kombinacja 1. Miotacz ognia + Tajemny łuk
Dlaczego to dobre połączenie? Jak już wiemy, miotacz ognia zadaje dodatkowe obrażenia (łącznie 30). Jeśli strzeliłeś do gracza, strzelaj do niego dalej. Jeśli zauważysz, że ucieka, zmień broń z bliskiej na daleką. Najlepszy w tym gorączkowym przypadku jest łuk Arcane, ponieważ jest to mobilna, precyzyjna broń i zadaje duże obrażenia. Naładuj łuk i strzelaj, gdy będziesz mieć czysty korytarz (linia prosta). Kiedy twój wróg biegnie, nadal traci zdrowie z powodu efektu podpalenia. W tej kombinacji nie musisz trafiać wroga wszystkimi 3 strzałami, aby go zabić - efekt podpalenia zada przynajmniej obrażenia równe obrażeniom jednej strzały.
.................................................. .................................................. .................................................. ..
Kombinacja 2. Pistolet rozproszeniowy + dowolna broń typu straght
Scattergun nie jest bronią strzelecką, co czyni ją elastyczną i pozwala atakować ukrytych graczy. Gdy gracz wyjdzie, natychmiast zmień go na prostą broń strzelecką i wykończ go. Uważaj jednak, jaką broń wybierzesz. Najlepszym wyborem jest broń ciągła. Jeśli nie masz szybkiej broni strzeleckiej, również dobrym wyborem. Broń wybuchowa nie jest dobrym wyborem, ponieważ jej szybkostrzelność jest najniższa, więc jeśli nie trafisz, prawie przegrałeś bitwę. Jeśli wróg ucieknie w przeciwnym kierunku, zrób plan, który pomoże ci go zaskoczyć i zabić. Jeden prosty przykład, który często robię i kończę go bazooką:
Ustaw trajektorię wroga w swoim umyśle, a następnie wyznacz kilka innych trajektorii, które przecinają się lub będą w pobliżu wroga. To są twoje plany ataku. (Uwaga: TEN OBRAZ DZIAŁA DLA WSZYSTKICH KOMBINACJI I BEZ KOMBINACJI)
.................................................. .................................................. .................................................. ..
Kombinacja 3. Wyrzutnia Shuriken + broń dalekiego zasięgu
Jak wiesz, wyrzutnia shurikenów broni broni. Jeśli jesteś ścigany i masz shurikeny, trzymaj za sobą kilka shurikenów. Utrudni to ściganiu cię przez wroga. Gdy poczujesz, że pozostaje w tyle, kontratakuj go. Twórz także przeszkody, dzieląc strzelnice shurikens. Poczekaj na wroga i zabij.
.................................................. .................................................. .................................................. ..
Kombinacja 4. Miotacz ognia + prąd
Najszybsza kombinacja. Jedyne, co musisz zrobić, to wystrzelić wroga. Następnie aktywuj prąd i po prostu czekaj. Obliczanie szkód (75 + 6 = 81). Jeśli wróg nie będzie w stanie wyleczyć, na pewno zginie, ponieważ efekt podpalenia zadaje 30 obrażeń (potrzeba 19 obrażeń więcej do zabicia).
.................................................. .................................................. .................................................. ..
Połączenie 5. Niewidzialne + Bazooka
Nie ma nic specjalnego do powiedzenia. Po prostu łatwiej jest zbliżyć się do wrogów… z bazooką.
.................................................. .................................................. .................................................. ..
Kombinacja 6. Podwójne obrażenia + Arcane Bow / Snajper
Dlaczego nie wspominam o dematerializatorze? Ponieważ nie potrzebuje mocy x2, aby zabić. Jednak nie mogą one od razu zadawać obrażeń za zabicie. Minimalne obrażenia snajpera to 45. Z obrażeniami x2 przekształca się w prototyp dematerializatora (minimalne obrażenia 90). Tajemny łuk zadający obrażenia x2 zadaje 70 na strzałę. Dość łatwo jest trafić gracza 2 strzałami, ale 3 nie jest tak łatwe jak 2, ponieważ opóźnienie między pierwszą a trzecią wynosi około 0,5 s. Ponadto większość wrogów walczyła z kimś, zanim cię spotkała, więc prawdopodobnie stracili niewiele zdrowia. Wystarczy 30 utraconych punktów zdrowia. Z łukiem tajemnym i zwiększoną mocą wystarczy tylko 1 strzała, by zabić.
.................................................. .................................................. .................................................. ..
Kombinacja 7. Druga szansa + tryb kolekcjonerów
Jeśli ukradłeś wiele energii ze skarbca wrogów i myślisz, że ciężko będzie ci je dostarczyć, po prostu skorzystaj z Drugiej szansy, jeśli ją masz. Zostaniesz teleportowany w bezpieczne miejsce (z wyjątkiem Vert). Następnie po prostu dostarcz energie. Jednak zawsze uważaj na siebie. Ta gra jest szybsza niż myślisz - profesjonaliści to zjawy - są wszędzie.
.................................................. .................................................. .................................................. ..
Kombinacja 8. Wyrzutnia Shuriken + fałszywa broń
Po prostu umieść gdzieś fałszywą broń. Następnie przyklej w pobliżu kilka shurikenów. To będzie jedna idealna pułapka - jeśli ktoś ją aktywuje, ginie na miejscu.
.................................................. .................................................. .................................................. ..
Połączenie 9. Overclocker + Bazooka
Dlaczego ta kombinacja jest używana? Overclocker zapewnia prędkość i nieograniczone paliwo dla plecaka odrzutowego. Szybkość utrudnia wrogom wycelowanie w ciebie. Jednak prędkość nie utrudnia celowania.
.................................................. .................................................. .................................................. ..
1. Pogoń
Ten zestaw zawiera broń o dużym zasięgu, która pozwala ścigać i łapać gracza dalej niż zwykle.
2. Siła do ścigania
Wybrałem broń, która jest bardziej elastyczna niż inne. Pozwalają ci chować się za ścianami i platformami i być w stanie uderzać, chociaż nie masz bezpośredniego widoku wroga. To blokuje strzały wroga, ale pozwala go trafić.
3. Kemping
Jestem jednym z nielicznych mistrzów biwakowania. Ten zestaw musi zawierać broń, która zadaje większe obrażenia niż reszta broni. Głównym zamysłem biwakowania jest niespodzianka, a najlepszą niespodzianką jest zabicie 1 lub 2 strzałami. Minigun nie nadaje się do biwakowania, ponieważ mimo szybkostrzelności nie może wyrządzić ogromnych obrażeń. Służy do ucieczki w przypadku niepowodzenia spalonego.