Holodrive poradnik bronie

W tym przewodniku opiszę kilka skutecznych sposobów korzystania ze standardowej broni w Holodrive.
WAŻNY!
Zgodnie z aktualizacją z 02.05.16 nastąpiły pewne zmiany w balansie broni. Zmiany:

Broń podstawowa:

Zwiększono obrażenia z 9 do 10

Pistolet plazmowy:

Zmniejszono początkowe obrażenia z 10 do 5
Zwiększono maksymalne obrażenia od ciepła z 1,5x do 2,4x
Skrócono czas zaniku ciepła z 1,5 s do 1 s

Strzelba:

Zmniejszono obrażenia z 15 do 10 na pocisk
Zwiększono szybkostrzelność z 1,5 do 1,65

Granatnik:

Zmniejszono obrażenia z 50 do 40
Szybkostrzelność zwiększona z 1,1 do 1,3
Skrócono czas bomby z 3 do 2 sekund

Raygun:

Zmniejszono obrażenia z 8 do 7
Zmniejszono szybkostrzelność z 18 do 14
Zmniejszono zasięg z 52 do 48

Bazooka:

Zmniejszono prędkość pocisku z 85 do 70
Zwiększono obrażenia od eksplozji z 35% do 80% (teraz otrzymasz więcej obrażeń od własnego pocisku)

Pistolet plazmowy
KATEGORIA: Broń szybkostrzelna
OBRAŻENIA: 6-15 (im więcej strzelasz, tym większe obrażenia)
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 60 za jednym ładowaniem (dozwolone 2 ładunki)
CECHY SZCZEGÓLNE: patrz USZKODZENIA
.

Ta broń jest dobra do ataku i obrony. Upewnij się jednak, że dwukrotnie naładowałeś broń, aby ją podgrzać, ponieważ jeśli jej nie podgrzejesz, spowoduje to mniejsze obrażenia. Bezpieczniej jest nim atakować agresywnie - przeciwnikowi trudniej będzie cię trafić, bo poruszasz się szybko. Zawsze myśl, gdzie jest wróg, ponieważ ta broń nie jest pistoletem rozproszonym ani miotaczem ognia - jeśli tęsknisz, nie trafiłeś. Używaj tej broni tylko wtedy, gdy uważasz, że twój atak się powiedzie. W przeciwnym razie będziesz musiał walczyć z graczem, który do Ciebie wycelował, więc będziesz musiał działać szybko.

Strzelba
KATEGORIA: Broń wielostrzałowa
OBRAŻENIA: 10 na pocisk (strzały 6 nabojów)
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 12 na jedno ładowanie (dozwolone 2 ładunki)
CECHY SZCZEGÓLNE: Kule odbijają się

Ta broń jest idealna do nagłych ataków. Jeśli masz szczęście i wszystkie 6 kul trafi twojego wroga, zabijesz go. Jednak kula nie może odejść daleko, więc jeśli chcesz zabić wrogów 1-2 strzałami, musisz mieć zaawansowane umiejętności celowania. Każdy potrzebuje tylko praktyki, aby uzyskać kontrolę nad bronią. NIE ŚCIGAJ GRACZA STRZAŁKĄ! NIE BĘDZIESZ GO! Jedno nagłe precyzyjne uderzenie wykończy wrogów. Możesz użyć i odbijając pocisk jako bonus. Jeśli podejrzewasz gracza, który ukrywa się w tunelu, możesz zbliżyć się do niego nie pozwalając mu celować, strzelić w tunelu, a jeśli zobaczysz, że jest gracz, zaatakuj go agresywnie i jest twój.
Granat wyrzutni
KATEGORIA: Broń wyrzutni
OBRAŻENIA: 40 za każdy granat (25-0, jeśli wybuchnie blisko ciebie)
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 8 na jedno ładowanie (dozwolone 2 ładunki)
CECHY SZCZEGÓLNE: Granaty odbijają się

To dobra broń do dalekich ataków. Możesz celować w swoich wrogów, nie widząc ich. Ale czy to możliwe? Oczywiście po prostu obserwuj swoje czerwone strzałki, które pokazują się w pobliżu wroga. Jeśli potrafisz strzelić tam, gdzie wskazują strzałki, w rzeczywistości strzelasz do wroga!


Również jeśli masz doładowanie x2 i broń z granatu, zaleca się aktywowanie wzmocnienia i strzelanie z granatu (ponieważ 50x2 = 100; zdrowie graczy to 100). Innymi słowy - granat + x2 + precyzyjne trafienie = 1 trafienie zabija. Proste: D! Dobrym pomysłem jest również używanie tej broni podczas aktywowania UBER WEAPON. Będzie deszcz granatów i wszyscy utoną w granatach. W interaktywne ściany (te, które zmieniają swój kolor) możesz przez nie strzelać, gdy są czerwone (przechodzą kule, ale nie i boty). Możesz tego użyć w SKWARE. Zrobiłem potrójne zabójstwo za pomocą tego, więc dlaczego tego nie zrobisz i wypróbuj to.

Raygun
KATEGORIA: Broń ciągła
OBRAŻENIA: 7 na trafienie (2-3 sek. Wystarczą, aby zadać 100 obrażeń)
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 5 na jedno ładowanie (dozwolone 2 ładunki)
CECHY SZCZEGÓLNE: promień odbija się na powierzchni

Wszyscy go używają, wszyscy to kochają. To jest raygun. Ta broń jest najczęściej używana, ponieważ:
- Promień jest bardzo długi, więc możesz dotrzeć do wrogów na krawędzi ekranu.
- Promień odbija się, więc możesz trafiać wrogów, którzy ukryli się w miejscu, do którego nie możesz dotrzeć bronią strzelecką.
- Naprawdę szybko odzyskuje zdrowie (patrz OBRAŻENIA)
- UBER WEAPON i x2 powodują, że ta broń jest nienormalna.

Są jednak i wady:
- Możesz być widoczny, gdy jesteś niewidzialny.
- Jeśli w grze jest 5-8 graczy, nie będzie można znaleźć raygun.

Bazooka
KATEGORIA: Broń wybuchowa
OBRAŻENIA: 100 na trafienie (im bliżej trafisz, tym więcej obrażeń zadaje (i tobie))
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 2 na jedno ładowanie (dozwolone 2 ładunki)
CECHY SZCZEGÓLNE: nie dotyczy

Weteran Toy powiedział BOICHE - THE BAZOOKA. Tutaj mogę pisać bez końca. Ta broń jest idealna do wszystkiego - do nagłych ataków, do dalekich ataków (kiedyś zabiłem gracza od jednego końca mapy do drugiego)! Pamiętaj, jeśli chcesz być nieosiągalny z bazooką, nie przestawaj się ruszać! Wrogom będzie trudniej wycelować w Ciebie. Możesz użyć czerwonych strzałek, które pomogą ci znaleźć wroga. Ten film pokazuje, jak używać strzałek jako pomocnej dłoni. Niestety, nie mam wideo ze standardową bazooką, ale jest to metoda ich używania.

 

Jeśli masz niewidzialne wzmocnienie, będzie idealnie, jeśli masz i bazookę. Musisz po prostu trafić wroga - on cię nie zobaczy, więc nie zaatakuje. Oczywiście niektórzy zaawansowani gracze mogą cię zobaczyć, ale jeśli się poruszasz, szansa na trafienie jest mniejsza niż 10%: D. Zapamiętaj. NIE ZATRZYMUJ SIĘ!

Snajper
KATEGORIA: Broń precyzyjna
OBRAŻENIA: 100 za każde trafienie (jeśli jest naładowane)
POJEMNOŚĆ AMUNICJI: 5 na jedno ładowanie (dozwolone 2 opłaty)
CECHY SPECJALNE: 1 trafienie zabija
pojawiasz się na radarze, jesteś spowolniony, musisz ładować, użycie plecaka odrzutowego traci ładunek

Snajper to broń wymagająca umiejętności. Celowanie, poruszanie się z nim (bo spowalnia i jeśli używasz plecaka odrzutowego to będziesz musiał go naładować). Jednak każdy ze snajperem jest niebezpieczny. Wystarczy jeden precyzyjny strzał, aby cię zabić. Snajper to jedyna broń, której można używać bez poruszania się. Wystarczy gdzieś szukać lub zostać gdzieś, gdzie ktoś się pojawi i będzie zaskoczony jednym snajperem w głowie (portale wyjściowe - VERT, SKWARE). Przy wzmocnieniu x2 snajper staje się dematerializatorem. Bez szarży możesz zabić wroga - bez szarży snajper zadaje 45 obrażeń - x2 -> 90. Najlepsze miejsca (z których korzystam):
- 2 BASE: środkowy tunel.
- SKWARE: Lewy tunel na końcu mapy.
- BIG RIGS: Tunel za sklepieniem.
- VERT: Wszędzie, gdzie mogę dotrzeć do portalu wyjściowego.
- FLOOROFOBIC: dwa małe tunele.
- JIPE: Tunel, który znajduje się pod miejscem, w którym można podnieść snajpera.
- JIPE Platforma z prawej strony, na której możesz podnieść snajpera.
Tylko w 2 miejscach nie jestem w tunelach. Więc najlepszym miejscem dla snajpera jest tunel. Dzięki większej praktyce będziesz mógł poruszać się tak jak ja i strzelać z niemal każdego miejsca.