Loop Hero Poradnik Loop Hero - kombinacja kart / płytek
Jeśli dwa Pola Bitwy nakładają się na siebie, wszystkie (puste) kafle pustkowia , na które się nakładają, stają się Ścieżkami Krwi .
Efekty
Tworzy skrzep krwi co 4 dni.
Jeśli Vampire Mansion jest umieszczony obok wieś, staje się splądrowany Village.
Efekty
Tworzy do 4 Ghuli raz na pętlę.
Po 3 pętlach przemienia się w Hrabstwo.
Jeśli pola pszenicy są umieszczone obok wioski? , otaczające pola pszenicy stają się zarośniętymi polami .
Jeśli Oblivion zostanie użyty w wiosce, otaczające ją pola pszenicy staną się przerośniętymi polami .
Efekty
Co 4 dni tworzy stracha na wróble.
Tworzy Pola Ostrzy na pustych kafelkach podczas walki.
Kontynuuj rzekę na pustkowiu (wymaga budowy mostu).
Efekty
Potrzebne tylko do zwiększenia długości rzeki.
Po trzech pętlach Splądrowana wioska staje się krajem hrabiego .
Efekty
Leczy [15 + 5 * pętla] PŻ po wejściu.
Daje ci zadanie z lepszą nagrodą.
Pojawia się co 10 lasów / zarośli .
Efekty
Tworzy drewnianego wojownika co 2 dni.
Jeśli obok obozu goblinów zostanie umieszczone bagno , staje się ono punktem obserwacyjnym goblinów .
Efekty
Dodaje goblińskiego łucznika do bitew na sąsiednich polach.
Jeśli las lub przylegające do niego zarośla stają się lasem spalonym , gaj krwi staje się gajem głodnym .
Jeśli las , zarośla lub gaj przyległy do niego zostaną zniszczone przez Obliviona , krwawy gaj staje się głodnym gajem .
Efekty
Czasami atakuje bohatera (obrażenia: [5 + 3 * pętla]).
Pożera wrogów, którzy mają mniej niż 20% HP.
Rzeka położona obok pustkowia staje się trzciną .
Efekty
Odradza człowieka-rybę co 3 dni.
Rzeka położona obok pola bitwy staje się wrakiem .
Efekty
Tworzy syrenę raz na pętlę.
Tworzy skrzynię raz na pętlę, bez mimiki.
Wrogowie na sąsiadujących polach mogą stać się duchami.
Po zużyciu wszystkich 20 ładunków księgarnia staje się porzuconą rezerwacją .
Efekty
Dodaje tomy do bitew na sąsiednich polach.
Umieszczenie 2 wiosek spowoduje pojawienie się obozu bandytów.
Efekty
Tworzy bandytę na sąsiedniej płytce co 2 dni.
Umieszczenie 10 płytek gór lub skał spowoduje, że pojawi się obóz goblinów .
Efekty
Raz dziennie tworzy goblina na sąsiedniej płytce.
Kwadrat skał i / lub gór o wymiarach 3 na 3 tworzy szczyt górski .
Efekty
+ 48% HP
+ 2% dodatkowego HP za każdy sąsiadujący kafel górski / skałkowy.
Tworzy harpię co 2 dni.
Łąka sąsiadująca z jakąkolwiek inną płytką (z wyjątkiem innej Łąki ) staje się Kwitnącą Łąką .
Efekty
Przywraca 3 HP na początku każdego dnia.
Rzeka położona obok pustyni lub wydm staje się oazą .
Efekty
-0,5% do szybkości ataku bohatera.
-1% prędkości ataku dla wszystkich innych stworzeń.
Jeśli las lub zarośl znajduje się obok świątyni burzy , staje się spalonym lasem .
Efekty
+0,5 Magiczne obrażenia.
Pięć przedmieść ułożonych w kształt + zamieni środkowy kafelek w miasto .
Efekty
Zwiększa doświadczenie zdobywane za zabijanie wrogów o 2.