OUTRIDERS poradnik Endgame Technomancer (Pestilence DPS)
Dlaczego miałbym korzystać z tej kompilacji?
Na poziomie 30 przeciwko wrogom w grze końcowej 10 poziomu będziesz zadawać 30-40 milionów obrażeń na wyprawę i do 130000 obrażeń na sekundę, zachowując się znacznie wyżej niż wszystkie inne klasy, zapewniając użyteczność i posiadając narzędzia awaryjne, które mogą uratować twoich kolegów z drużyny i ciebie, jest to klasa, która może wszystko.
(Praca w toku)
Gra końcowa jest brana pod uwagę, gdy osiągasz Ekspedycje 10+ poziomu / W kierunku Ekspedycji 15 poziomu, zwykłe World Tier 10-15, a fabuła nie jest uważana za angażującą.
Cała broń oparta na karabinie snajperskim, w pełni automatyczna snajperka, zwykłe karabiny (karabiny wyborowe, nie karabiny szturmowe) - wszystko, co jest wzmacniane przez pasywne i umiejętności oparte na drzewku umiejętności, zwiększa się z drzewka Zarazy Technomancera. Oprócz tego prawdopodobnie będziesz potrzebować elementów zbroi zmodyfikowanych za pomocą modów Blighted Rounds.
Cold Snap
Wykorzystywany do powstrzymania wrogich mobów przed wskakiwaniem bezpośrednio na ciebie i używany do przerywania niektórych mechanizmów bossa, a także zapewnia chwilę wytchnienia w razie potrzeby, aby wskrzesić kolegę z drużyny, jest wymienny, ale najlepszy w tym, co zapewnia.
Naprawianie Wave
Nie mogę zalecić dostatecznego naprawiania fali, mogę policzyć ponad 10 razy podczas każdej ekspedycji, w której nie bylibyśmy w stanie wytworzyć wystarczającej ilości DPS, gdybyśmy musieli martwić się o mniejsze moby, naprawianie fali pozwala ludziom skupić się na DPS, wiedząc, że ich technomancer ma ogromne uzdrowienie gotowe ze wzmocnieniem, które może uczynić ich odpornymi na prawie wszystko przez 5 sekund po tym, może być również wykorzystane do natychmiastowego pełnego uleczenia drużyny po ich ożywieniu.
Blighted Rounds
To chleb powszedni tej konfiguracji, około 90% twoich obrażeń zadanych podczas ekspedycji będzie z tego powodu, jeśli zbudujesz ją poprawnie, rozpuści się przez wielu wrogów, których normalnie zabiłoby 2+ magazynków, jest stosunkowo prosty w użyciu, więc Nie będę zawracał sobie głowy wyjaśnianiem tego, kluczową mechaniką jest upewnienie się, że nie zabraknie ci amunicji, ale trochę temu pomagają niektóre modyfikacje broni i zbroi, które wkrótce wyjaśnię.
Karabiny
Karabin standardowy, lekki i inne warianty są dobre, trzymaj się z daleka od wszystkich wariantów „jednego strzału”, jednak nie współdziałają one dobrze z twoimi zniszczonymi pociskami.
Snajperzy
Wykorzystaj w pełni automatycznych snajperów lub snajperów Bolt Action, aby uzyskać ekstremalnie wysoki DPS przeciwko mobom ze zniszczonymi pociskami, karabiny będą działać lepiej przeciwko potężnym hordom, ale jeśli potrafisz zapamiętać czas dla bossów, możesz przełączyć się na akcję błyskawiczną tuż przed ich nadejściem i szybko je rozerwać .
Określona zbroja, której używasz, nie jest tak ważna, jak modyfikacje, które na nią włożyłeś, to są te, na które powinieneś zwrócić uwagę, wspomnę, że pod każdym względem staraj się zwiększyć swoją siłę ognia w stosunku do wszystkich innych statystyk.
Podziękowania dla SoildFPS za kilka zrzutów ekranu przykładowej broni Godroll.