Risk of Rain 2 poradnik Jak uczynić wyrzutnię rakiet w zasadzie swoim podstawowym ogniem!

W tym przewodniku dowiesz się, jak korzystać z jednorazowej wyrzutni rakiet i ile ogniw paliwowych potrzebujesz, aby pociski strzelały STAŁE. Należy pamiętać, że zostanie tu użyty artefakt polecenia. Osiągnięcie tego bez artefaktów nie jest niemożliwe, ale musiałbyś mieć dużo szczęścia, a i tak jest to głównie budowanie memów.
Jednorazowe wyrzutnie rakiet i ogniwa paliwowe
Jednorazowa wyrzutnia rakiet
Jednorazowa wyrzutnia rakiet to pomarańczowy przedmiot (wyposażenie), który wystrzeliwuje 12 pocisków, zadając 12x300% obrażeń i ma współczynnik proc 1.

Ogniwa paliwowe
Ogniwa paliwowe to zielony (rzadki) przedmiot, który zapewnia dodatkowy ładunek wyposażenia i skraca czas odnowienia wyposażenia o 15% na kumulację.

Chodzi o to, aby zdobyć wystarczającą liczbę ogniw paliwowych, aby skrócić czas odnowienia jednorazowej wyrzutni rakiet, abyś mógł stale strzelać pociskami.

strony wiki, aby uzyskać więcej informacji:
Jednorazowa wyrzutnia rakiet [riskofrain2.fandom.com]
Ogniwo paliwowe [riskofrain2.fandom.com]
Współczynnik proc. [Riskofrain2.fandom.com]

Liczby
Każde ogniwo paliwowe skróci czas odnowienia twojego wyposażenia o 15%

Oblicza się to według tego wzoru

czas odnowienia * (1 - 0,15) ^ kwota

Zasadniczo oznacza to, że procent jest zawsze pobierany z nowej wartości, a nie z pierwotnego czasu odnowienia.

Nie można więc skrócić czasu odnowienia wyposażenia o 100%
Ale nie musimy.

Pojawienie się ostatniego pocisku na ekranie zajmuje 1,528 sekundy.

Musimy tylko skrócić czas odnowienia do mniej niż 1,528 sekundy.

Jednorazowa wyrzutnia rakiet ma czas odnowienia 45 sekund.
1,528 * 100/45 = 3,39555 ...%
Musimy skrócić czas odnowienia o 96,61% (zaokrąglone w górę)

Co możemy osiągnąć dzięki 21 ogniwom paliwowym.

Ale ponieważ 1.528 to czas, w którym ostatni pocisk pojawia się na ekranie, a nie moment, w którym możesz ponownie wystrzelić, a ponieważ zaokrągliliśmy niektóre rzeczy, aby mieć pewność, że 20 ogniw paliwowych to prawdopodobnie więcej niż wystarczająco.
Dla pewności wziąłem 22 w biegu.

Kolejka pocisków
Jednorazowej wyrzutni rakiet nie można w żaden sposób anulować.
Po naciśnięciu Q wystrzeli 12 pocisków bez względu na wszystko.

Wielokrotne naciśnięcie spowoduje wystrzelenie drugiego zestawu pocisków po wykonaniu pierwszych 12 pocisków.
Pozwala to stworzyć rodzaj kolejki pocisków.

Ponieważ ogniwa paliwowe zapewniają również dodatkowy ładunek wyposażenia, możesz po prostu nacisnąć 20 razy i poczekać, aż wszystkie pociski wystrzelą.

Więc nie musisz nawet naciskać co 1,5 sekundy.

Gest Utopionego
Jest jeszcze jeden element, który mógłby to wszystko ułatwić.

Gest Utopionego
Gest utopionego to niebieski (księżycowy) przedmiot, który skraca czas odnowienia wyposażenia o 50% (+ 15% na ładunek) i zmusza twój ekwipunek do aktywacji, gdy nie ma czasu odnowienia.

Początkowe skrócenie czasu odnowienia o 50% jest naprawdę dobre, ale każdy kolejny ładunek skraca czas odnowienia tylko o kolejne 15%, czyli dokładnie tyle samo, co w przypadku ogniwa paliwowego, więc nie ma sensu układać tego przedmiotu w stosy.

Więc o ile mniej ogniw paliwowych możesz wziąć, jeśli masz Gest Utopionego?
50% redukcja skraca czas odnowienia wyrzutni rakiet jednorazowego użytku z 45 do 22,5.
Stamtąd możemy po prostu zastosować te same obliczenia, co poprzednio.
1,528 * 100 / 22,5 = 6,79%
Musielibyśmy skrócić czas odnowienia o co najmniej 93,21%, co można zrobić za pomocą 17 ogniw paliwowych.

O 3-4 ogniwa mniej paliwowe mogą nie wyglądać tak dobrze, ale nadal jest to dobry doładowanie, a najlepsze jest to, że automatycznie aktywuje twój sprzęt.

Z Gestem Utopca nie musiałbyś już nawet naciskać Q.

strony wiki, aby uzyskać więcej informacji:
Gest Utopionego [riskofrain2.fandom.com]
Przedmioty księżycowe [riskofrain2.fandom.com]

Przygotowanie biegu
Chciałbyś włączyć 3 artefakty:

  • Artefakt dowodzenia
  • Artefakt ofiary
  • Artefakt rojów

Pozwoli ci to wybierać przedmioty i farmić tyle, ile chcesz.

Strona wiki artefaktów [riskofrain2.fandom.com]

Możesz to zrobić dowolną postacią i na dowolnym poziomie trudności.
Ale oczywiście wybierzesz Monsoon, ponieważ jesteś epickim graczem.

Dla postaci wybrałem Artificer ze zdolnością Ion Surge, dzięki czemu mogę latać, podczas gdy wszystko wokół mnie zostaje zniszczone.


Jeśli chcesz po prostu przejść kompletną przesadę, możesz wybrać MUL-T, ponieważ ma 2 miejsca na wyposażenie.

Ale każda postać jest opłacalna, ponieważ nie potrzebujesz do tego żadnych specjalnych umiejętności.

Podnoszenie przedmiotów
Oczywiście chcesz zdobyć jednorazową wyrzutnię rakiet i 20-21 ogniw paliwowych.

Gest Utopca nie jest wymagany, ale ułatwi sprawę, zmniejszając liczbę potrzebnych ogniw paliwowych do 17 i automatycznie aktywując wyposażenie.
Jeśli możesz zdobyć księżycowy przedmiot, zdecydowanie podnieś Gest Utopionego.

Ale nie możesz wysadzić wszystkiego pociskami, jeśli jesteś martwy.
Kumuluj się w trudniejszych czasach, aby zablokować niektóre obrażenia i upewnić się, że masz jakieś źródło leczenia.

Zwiększenie obrażeń również nie zaszkodzi.
Postaraj się zdobyć 10 okularów soczewki, aby uzyskać 100% szansy na trafienie krytyczne, skutecznie podwajając zadawane obrażenia.
Jeśli masz wystarczającą szansę na trafienie krytyczne, kosy żniwiarza są niezawodnym źródłem leczenia.

strony wiki, aby uzyskać więcej informacji:
Cięższe czasy [riskofrain2.fandom.com]
Okulary obiektywu [riskofrain2.fandom.com]
Harvester's Scythe [riskofrain2.fandom.com]

Przykładowe przebiegi
Oto mój bieg z Gestem utopionego i 17 ogniwami paliwowymi:

 

Oto jeden z 22 ogniwami paliwowymi:

 
Wniosek
Będąc bardziej memową budową, jest niezwykle potężny i może absolutnie unicestwić Mithrixa na Monsoonie, jak widać z moich biegów.

Jednak prawdopodobnie nie osiągniesz tego bez Artefaktu Dowodzenia.
Więc to naprawdę nie jest legalna strategia.

Ale to naprawdę fajne.