Siralim Ultimate poradnik Instrukcja tworzenia: T1 prowokuj bombę [wszystkie specjalizacje]

Celem jest oczyszczenie Królestw z niestabilnością rangi 5. Sugerowałbym, aby nie robić sfer z możliwością ręcznej obrony / sprowokowania. Każdy inny modyfikator dziedziny jest możliwy do zarządzania.

Główne obrażenia zadawane przez tę konfigurację to Detonation from Maniac Chief. Osiągamy to, używając Outcast No Longer, aby zamienić cele o wysokim poziomie zdrowia w żywe bomby.

1. Niespodzianka! Prowadzić
Zastosowanie: Prowokuj jak najszybciej, aby wywołać Detonację i wyczyścić pole.

[1] Szef maniaków - Detonacja
[2] Mimic - Niespodzianka!
[Sztuka] Knight Phase Warrior - Endurance Aura

Detale:

  • Maniac Chief MUSI być rasą podstawową i PIERWSZYM stworzeniem w partii.
  • Detonacja to nasza główna cecha oczyszczająca.
  • Niespodzianka! jest umieszczenie nas na szczycie osi czasu.
  • Aura wytrzymałości, aby zmniejszyć obrażenia otrzymywane od modyfikatorów królestw, takich jak odbicie i obrażenia w turze, cechy i osłabienia (podpalenie / zaraza / trucizna itp.).

Artefakt - Hełm [50] - Gniazdo z:

  • Zdrowie
  • Zdrowie
  • Zdrowie
  • X
  • X
  • Aura wytrzymałości
  • Masowe rozproszenie

Mass Dispel będzie miał szansę rzucić, gdy sprowokujesz. Dzieje się tak z dwóch powodów: [1] wyczyść wzmocnienia wrogów, takich jak Rebirth i [2] usuń szkodliwe debuffy z twojej drużyny, takie jak Confused, Frozen, Snare, Blight.

2. Konfiguracja wyrzutków
Zastosowanie: Utility. Przeważnie wszystko jest żywe.

[1] Szponiastego Kuroliszka - Już nie wygnany
[2] Diamond Paragon - Diamond Attunement
[Sztuka] Corrupted Phoenix - Final Breath

Detale:

  • Outcast No Longer zamienia ostatnich 3 członków naszej drużyny w maniaków, którzy eksplodują.
  • Diamond Attunement sprawia, że nasze zaklęcia pozostają otwarte, aby móc je rzucić.
  • Final Breath służy do stłumienia zmartwychwstałych stworzeń.

Klejnoty zaklęć:

  • Przekierowanie
  • Tunel czasoprzestrzenny

Artefakt - Hełm [50] - Gniazdo z:

  • Zdrowie
  • Zdrowie
  • Zdrowie
  • Spell Gem Slots
  • X
  • Ostateczny oddech
  • Zakrętas

Rozkwit służy do wskrzeszania sojuszników w razie potrzeby. Rzuć to (przypadkowo), prowokując. Możesz także rzucić Przekierowanie na swojego Maniac Chiefa lub Koloss Firebrand, w zależności od sytuacji.

3. Firebrand Cleaner
Użycie: Zabij wszystko, co pozostało po Detonacji. Rzuć Death Blossom lub sprowokuj, gdy nie masz ładunku, aby mieć szansę na rzucenie go za darmo. W razie potrzeby używaj zamachów furii.

[1] Koloss Firebrand - Division of Mortality
[2] Forsaken Swampdweller - Darkness Surrounding
[Sztuka] Vicious Pit Worm - Death's Bite

Detale:

  • Skaluj obrażenia poprzez zdrowie dzięki podziałowi śmiertelności.
  • Wzmocnij zdrowie dzięki otaczającej ciemności.
  • Darmowe ataki po każdej turze sojuszników.

Klejnoty zaklęć:

  • Death Blossom - więcej ładunków, moc oparta na zdrowiu, szansa na sprowokowanie
  • Fury Swipes - Zamiana klas: śmierć, więcej ładunków, szansa na sprowokowanie

Artefakt - Hełm [50] - Gniazdo z:

  • Zdrowie
  • Zdrowie
  • Zdrowie
  • X
  • X
  • Ukąszenie śmierci
  • Death Blossom

Relikt: Bloodseeker, Hungering Dagger of Mortem [100]

W większości przypadków będziesz chciał ręcznie rzucić Zakwit Śmierci lub Prowokację, jeśli nie masz ładunków. Są sytuacje, w których rzucanie zamachów furii na siebie mogłoby być lepsze.

Death's Bite został wybrany spośród niektórych [prawdopodobnie] lepszych cech ze względu na szybkość. Niektóre cechy mogą atakować więcej, ale mogą również wydłużyć czas bitwy podczas atakowania zwłok. Death's Bite ma również tę zaletę, że nadal atakuje, gdy sojusznicy [lub Koloss] tracą swoją turę z powodu losowego Freeze / Snare.

4-6: Bomby ciemności
Użycie: Umrzyj od detonacji, aby oczyścić wrogów.

Wszystkie bomby powinny mieć te klejnoty zaklęć:

  • Przekierowanie
  • Tunel czasoprzestrzenny
  • X [Klejnot zaklęć klasy życia]

Wszystkie bomby powinny używać tych artefaktów:

  • Hełm [50]
  • Zdrowie
  • Zdrowie
  • Zdrowie
  • x
  • x
  • Cecha

4. Moon Bomb

[1] Forsaken Swampdweller - Darkness Surrounding
[2] Aerum Rift Dancer - Moon Dance
[Art] Nix Informer - Supersonic

Detale:

  • Otaczająca ciemność dla dużego modyfikatora zdrowia.
  • Moon Dance podwoi obrażenia zadawane przez Detonation.
  • Naddźwiękowy, aby uniemożliwić wrogom rzucanie zaklęć.

5. Solace Bomb

[1] Forsaken Swampdweller - Darkness Surrounding
[2] Irantha Ophan - Solace
[Sztuka] Soulflayer Peacemaker - Hubbub

Detale:

  • Otaczająca ciemność dla dużego modyfikatora zdrowia.
  • Pocieszenie, aby jeszcze bardziej zwiększyć zdrowie.
  • Hubbub pozwala bombom wywołać detonację w przypadkach, gdy bomby spadną jako pierwsze.

6. Bomba czuwająca

[1] Forsaken Swampdweller - Darkness Surrounding
[2] Apis Defender - Vigilance
[Sztuka] Ruby Paragon - Ruby Attunement

Detale:

  • Otaczająca ciemność dla dużego modyfikatora zdrowia.
  • Czujność na ataki czołgów. Wrogowie będą bardziej podatni na ataki, ponieważ zostaną uciszeni przez Supersonic.
  • Skalowanie Ruby Attunement for Health.
Specjalizacje
S:

  • Hell Knight - Najmniejsza specyfikacja wejściowa. Zamień Kolossa na pierwsze miejsce i pozwól mu samodzielnie prowadzić swoją drużynę. Dobry kompromis między Pyro i Reaverem.
  • Pyromancer - najlepsza specyfikacja do czyszczenia. Usuwa zdolność wrogów do Wskrzeszania, przyspieszając walkę.
  • Reaver - najlepsza specyfikacja do szefa. Reaver sprawia, że królestwa Nether Boss są niezwykle łatwe dzięki świetnemu skalowaniu zdrowia podczas bitew.

ZA:

  • Bloodmage - ciężka synergia z profitami. Nieco spowalnia walkę.
  • Kleryk - świetne profity defensywne i ofensywne.

B:

  • Astrolog
  • Plugawiciel - przyzwoite profity zmniejszające statystyki wraz z redukcją zdrowia.
  • Inkwizytor
  • Paladyn

DO:

  • Mnich - Małe obrażenia i zwiększona przeżywalność. Nieco wolniejsza walka.
  • Nekromanta - Małe obrażenia i zwiększona przeżywalność. Nieco wolniejsza walka.

RE:

  • Kabalista - znacznie wydłuża walkę przy znikomym zysku.

FA:

  • Animator - Żadne korzyści nie mają zastosowania, ponieważ nie używamy Animatusa.
  • Tribalist - Nie można przyjąć cechy We Are Pack lub wszystko oprócz Maniac Chief zginie.
Makra
WIP
Zamknięcie
Proszę o komentarz lub wiadomość z wszelkimi pytaniami lub optymalizacjami.