Loop Hero Wszystkie karty + przewodnik odblokowania wrogów
Pełna lista wszystkich kart i wrogów w grze oraz sposoby ich odblokowania.
Wprowadzenie
Ten przewodnik zawiera listę wszystkich kart i wrogów w grze, tak jak są one przedstawione w encyklopedii w grze, od góry do dołu, od lewej do prawej.
Karty
Droga
- Wasteland - karta podstawowa.
- Cmentarz - karta podstawowa.
- Grove - karta podstawowa.
- Ścieżka krwi - pojawia się na co najmniej 2 sąsiadujących polach bitwy .
- Wioska - odblokowywana przez budynek Gymnasium.
- Splądrowana wioska - przekształcona ze zwykłej wioski przez bezpośrednio sąsiadującą posiadłość wampirów .
- Kraina hrabiego - przemieniona ze Splądrowanej wioski po 3 pętlach.
- Pole pszenicy - odblokowywane przez budynek Farmy.
- Zarośnięte pole - przekształcone z pola pszenicy, jeśli sąsiednia wioska zostanie zniszczona przez kartę Oblivion. Czy można go również odrodzić, umieszczając pole pszenicy obok wioski A? karta.
- Ruiny - odblokowywane wraz z budynkiem Magazynu zaopatrzenia.
- Bagno - odblokowywane wraz z budową chatki zielarza.
- Wioska? - pojawia się po umieszczeniu 10 lasów lub zarośli .
- Most - powstaje poprzez umieszczenie karty rzeki na drodze . Wymagane jest budowanie mostów.
Boczna droga
- Kokon pająka - karta podstawowa.
- Posiadłość wampira - karta podstawowa.
- Pole bitwy - karta podstawowa.
- Wrak statku - przekształcony z pola bitwy poprzez umieszczenie sąsiedniej rzeki .
- Latarnia drogowa - karta podstawowa.
- Obóz goblinów - pojawia się poprzez umieszczenie 10 skał lub gór .
- Punkt obserwacyjny Goblinów - przekształcony z obozu Goblinów poprzez umieszczenie sąsiedniego Bagna .
- Bookery - odblokowywane wraz z budynkiem Biblioteki.
- Opuszczona księgarnia - przekształcona z księgarni po wymianie 20 kart.
- Krwawy gaj - odblokowywany wraz z budynkiem Kuchnia polowa.
- Głodny gaj - przekształcony z Krwawego Gaju, jeśli sąsiedni Gaj zostanie zniszczony przez kartę Zapomnienia.
- Obóz bandytów - pojawia się po umieszczeniu 2 wiosek .
- Trzcina - przemieniona z rzeki po umieszczeniu w sąsiedztwie drogi . Wymagane jest budowanie mostów.
- Posterunek - odblokowywany wraz z budynkiem obozu wojennego.
- Forge Smitha - odblokowany z uaktualnionym budynku Kowal.
- Kryształ chrono - odblokowywany po pokonaniu pierwszego bossa (wymagany dowód).
Krajobraz
- Rock - karta podstawowa.
- Góra - karta podstawowa.
- Szczyt górski - przekształcony z formacji skalnej lub górskiej 3x3.
- Łąka - karta podstawowa.
- Kwitnąca łąka - przekształcona z Łąki poprzez umieszczenie obok dowolnej karty innej niż Łąka .
- Pustynia - odblokowywana wraz z budynkiem Centrum Intel.
- Wydmy - odblokowywane wraz z budynkiem Intel Center.
- River - odblokowywane wraz z budynkiem River.
- Oaza - przekształcona z rzeki, jeśli znajduje się w sąsiedztwie pustyni lub wydm.
- Forest - odblokowywane wraz z budynkiem Forest.
- Zarośla - odblokowywane wraz z budynkiem lasu.
- Spalony las - przekształcony z lasu lub zarośli przez umieszczenie w zasięgu świątyni burzy .
- Przedmieścia - odblokowywane wraz z ulepszonym budynkiem Gymnasium.
- Miasto - przekształcone z przedmieść, jeśli sąsiaduje ortogonalnie z 4 innymi przedmieściami.
Specjalny
- Skarbiec - karta podstawowa.
- Pusty skarbiec - przekształcony ze skarbca poprzez otoczenie go innymi kartami.
- Świątynia Strom - odblokowywana wraz z budynkiem Smelter.
- Beacon - karta podstawowa,
- Latarnia czasowa - odblokowywana przez grę do pętli 15+ (wymagany dowód).
- Pałac Licha - odblokowywany poprzez pojawienie się pierwszego bossa.
Złoty
- Arsenał - odblokowany wraz z budynkiem Smelter.
- Krypta przodków - odblokowywana wraz z budynkiem Krypty.
- Labirynt wspomnień - odblokowany wraz z budynkiem Biblioteki.
- Kamień milowy Zero - odblokowywany wraz z budową namiotu Alchemika.
Wrogowie
Slime - tworzony przez Wastelands .
Ratwolf - stworzony przez Grovesa .
Pająk - pojawia się w kokonach pająka .
Szkielet - pojawiający się na Cmentarzu .
Szkieletowy łucznik - pojawiający się na Cmentarzu w rozdziałach 2+.
Pęknięty szkielet - pojawia się poprzez zabijanie szkieletów i łuczników szkieletów w rozdziałach 2+.
Skrzynia - pojawiająca się na polach bitewnych .
Mimic - pojawia się na polach bitewnych .
Blood clo t - pojawiające się na ścieżkach Blood .
Duch - pojawia się poprzez zabijanie wrogów w pobliżu pól bitewnych .
Ghost of a ghost - pojawia się poprzez zabijanie Ghosts .
Materia podstawowa - pojawia się po zabiciu Ghost of a Ghosts .
Wampir - pojawia się w bitwach w pobliżu posiadłości wampirów .
Mag-wampir - pojawia się w bitwach w pobliżu posiadłości wampirów i opuszczonej księgarni .
Rój nietoperzy - pojawiający się w wampirach i magach wampirów w rozdziałach 2+.
Watcher - pojawia się w bitwach w pobliżu Temporal beacon .
Mag-obserwator - pojawia się w bitwach w pobliżu latarni T emporalnej i Opuszczonej księgarni .
Tome - zrodził wewnątrz walk przez Opuszczony bookery i zabijania magów wampirem i magów strażnika.
Goblin - tworzony przez obozy Goblinów.
Przywódca goblinów - pojawia się w obozach goblinów w rozdziałach 2+.
Gobliński łucznik - stworzony przez obserwatorów Goblinów .
Ghoul - zrodził przez wsie splądrowany.
Bandyta - pojawia się w obozach bandytów .
Harpia - pojawiająca się na szczytach gór .
Gargoyle - otoczony przez Puste skarbce .
Flesh golem - tworzony przez Blood Grove, jeśli sąsiaduje z nim rezydencja wampirów.
Żywa zbroja - pojawia się w kuźni Smitha po recyklingu 6 przedmiotów.
Komar - otoczony Bagienami .
Strach na wróble - pojawia się na polach pszenicy i zarośniętych polach .
Pole ostrzy - pojawia się w bitwach na polach zarośniętych .
Robak Scorch - tworzony przez Ruiny .
Fishman - stworzony przez Reeds .
Syrena - tworzona przez wraki statków .
Meduza - pojawiana przez syreny w rozdziałach 3+.
Drewniany wojownik - stworzony przez wioskę? .
Ciemny śluz - pojawia się po użyciu karty Zapomnienia na kafelku przydrożnym, który stwarza wrogów (np. Obóz goblinów ), podczas gdy ten kafelek właśnie przywołał wroga, który jeszcze nie opuścił kafelka.
Ratwolf - stworzony przez Grovesa .
Pająk - pojawia się w kokonach pająka .
Szkielet - pojawiający się na Cmentarzu .
Szkieletowy łucznik - pojawiający się na Cmentarzu w rozdziałach 2+.
Pęknięty szkielet - pojawia się poprzez zabijanie szkieletów i łuczników szkieletów w rozdziałach 2+.
Skrzynia - pojawiająca się na polach bitewnych .
Mimic - pojawia się na polach bitewnych .
Blood clo t - pojawiające się na ścieżkach Blood .
Duch - pojawia się poprzez zabijanie wrogów w pobliżu pól bitewnych .
Ghost of a ghost - pojawia się poprzez zabijanie Ghosts .
Materia podstawowa - pojawia się po zabiciu Ghost of a Ghosts .
Wampir - pojawia się w bitwach w pobliżu posiadłości wampirów .
Mag-wampir - pojawia się w bitwach w pobliżu posiadłości wampirów i opuszczonej księgarni .
Rój nietoperzy - pojawiający się w wampirach i magach wampirów w rozdziałach 2+.
Watcher - pojawia się w bitwach w pobliżu Temporal beacon .
Mag-obserwator - pojawia się w bitwach w pobliżu latarni T emporalnej i Opuszczonej księgarni .
Tome - zrodził wewnątrz walk przez Opuszczony bookery i zabijania magów wampirem i magów strażnika.
Goblin - tworzony przez obozy Goblinów.
Przywódca goblinów - pojawia się w obozach goblinów w rozdziałach 2+.
Gobliński łucznik - stworzony przez obserwatorów Goblinów .
Ghoul - zrodził przez wsie splądrowany.
Bandyta - pojawia się w obozach bandytów .
Harpia - pojawiająca się na szczytach gór .
Gargoyle - otoczony przez Puste skarbce .
Flesh golem - tworzony przez Blood Grove, jeśli sąsiaduje z nim rezydencja wampirów.
Żywa zbroja - pojawia się w kuźni Smitha po recyklingu 6 przedmiotów.
Komar - otoczony Bagienami .
Strach na wróble - pojawia się na polach pszenicy i zarośniętych polach .
Pole ostrzy - pojawia się w bitwach na polach zarośniętych .
Robak Scorch - tworzony przez Ruiny .
Fishman - stworzony przez Reeds .
Syrena - tworzona przez wraki statków .
Meduza - pojawiana przez syreny w rozdziałach 3+.
Drewniany wojownik - stworzony przez wioskę? .
Ciemny śluz - pojawia się po użyciu karty Zapomnienia na kafelku przydrożnym, który stwarza wrogów (np. Obóz goblinów ), podczas gdy ten kafelek właśnie przywołał wroga, który jeszcze nie opuścił kafelka.