Loop Hero Poradnik Zepsute wskazówki geograficzne
Teraz Broken Geography wymaga, abyś „Umieść 10 kart, których nie miałeś w swojej talii, nie licząc ^ Oblivion ^”. Jedynym sposobem na to jest skorzystanie z Prime Matter wroga, którego umiejętność Creation daje 3 losowe karty (z 33% szansą na upuszczenie złotej karty).
Tutaj zaczyna się gra RNG. Prime Matter to wróg, który ma szansę odrodzić się z pokonanego Ghost of a Ghost, który ma szansę odrodzić się z pokonanego Ghosta, który ma 20% szansy na odrodzenie się z pokonanego wroga z duszą w pobliżu pola bitwy. Aha, i zdolność Prime Matter nadal może dać ci karty, które już masz w swojej talii.
Teraz wiesz, dlaczego to osiągnięcie jest tak rzadkie.
W tym celu skupimy się w naszej talii na klasie nekromanty. Możesz użyć innych klas, po prostu lubię szkielety.
Na pewno chcesz zachować Battlefield i Grove.
- Korzystanie z minimalnej liczby potrzebnych kart oznacza większą szansę na otrzymanie nowej karty.
- Unikaj korzystania z Krwawego Gaju, ponieważ technicznie nie zabija żadnych wrogów, więc nie tworzy duchów.
- Jeśli używasz wojownika lub łotra, możesz zamienić Smith's Forge na Outpost.
- Karty krajobrazu można również zmieniać w zależności od klasy.
- Ancestral Crypt można zmienić za pomocą Arsenalu.
Teraz, jeśli chodzi o rozmieszczenie, zechcesz umieścić jak najwięcej gajów, tak aby pole bitwy zachodziło na gaje. Należy pamiętać, że nakładające się pola bitew nie zwiększają szans na pojawienie się duchów, niestety pozostają na poziomie 20%.
Reszta to tylko aktualizacja twojego sprzętu i czekanie, aż RNG znajdzie się na twojej łasce.
I upewnij się, że masz wystarczająco dużo miejsca na krajobraz, aby umieścić skarbiec. Z własnego doświadczenia.